Husk meg
Brukernavn
Passord

Idolkultur også i FFK?

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 02 jun 07, 08:33
Nå om dagen kan en lese om idolkulturen på landslaget som enkelte mener er der. De impliserte motstrider selvfølgelig dette. Martin Andresen innrømmer at den var der for et par år siden,men at den nå er borte. Jamen sa jeg smør ; Carew i full smoking med ho derre mørke supermodellen er vel et godt bevis på at den er der forsatt. Men så kommer det ; finnes det litt av denne idolkulturen i dagens tippeliga blandt spillere,ledere,trenere og andre i støtteapparatet ? Ja herregud, jeg kunne nevnt i fleng episoder som er selvopplevd ved iakttagelser på spillerhoteller rundt i Norge. Det er nok ikke bare på toppen en finner disse " store " gutta. Da FFK spilte i 2.div og var i Alta var det artig å følge et par av gutta ved ankomst til hotellet. Men den største ukulturen har vært i Bodø-Glimt for noen år siden. Det var mye skriving i Avisa Nordland den tid. Men etter noen tid ble det et skikkelig oppvaskmøte. Folk i Bodø lå langflate med fotoapparater natterstid enfor en spesiell nattklubb og skaffet seg mange blinkskudd som AN betalte godt for. Så kommer det , finnes denne kulturen i
FFK`s miljø ? Jeg mener det er et emne som kan skape diskusjoner.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 jun 07, 08:52
Jepp, garantert, er vel ikke lenger tilbake enn VIF kampen så går det jo rykter om et vist restaurangbesøk. Horribelt hvis dette er sant i så fall.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 02 jun 07, 09:46
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Jepp, garantert, er vel ikke lenger tilbake enn VIF kampen så går det jo rykter om et vist restaurangbesøk. Horribelt hvis dette er sant i så fall.
snakker vi om kvisviken hehe

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 02 jun 07, 11:20
Klart det er sant vel. De første folka som kom på brygga bekreftet at Raymond satt på metz da de kom. Med andre ord så dro han vel rett fra dusjen til brygga. Men for å forsvare gutten da så virket det at han satt i et eller annet selskap så.... Kan vel få fri til å dra i selskap uansett om du er Kvisvik eller Hansen vel...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 jun 07, 11:23
Gutten må da få lov til å spise...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 02 jun 07, 12:00
Nå synes jeg "tråden" ganske fort fikk en liten slagside fra sin opprinnelighet. Klart han må få spise,men det er vel ikke idolkultur det da. Odolkultur er vel at enkelte gir uttrykk for;" se på meg, hør nå her,jeg er spiller på......, kom ikke her, jeg sskal ha først etc...." Den største idolen jeg selv har opplevd var en "massør" fra Mjøndalen i en bar på Geilo etter et opprykk påb 70-tallet. Det var en opplevelse å jobbe i baren. Ut på kvelden så gikk han rundt og presenterte seg for Terje Høili som hadde fått tilbud fra MANU. Den kvelden klarte jeg å drite han ut i full bar etter stengetid.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 02 jun 07, 12:08
Grattis med opprykket til knøttespiller 

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 02 jun 07, 12:11
Opprinnelig postet av Bob Page
Gutten må da få lov til å spise...



Kvisvik? Neeh! Han kan spise den dagen han legger opp

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 jun 07, 12:26
Endret: 02 jun 07, 12:26
Greier han virkelig ikke å utsette middagen til kampen er ferdig?, ja.........., da sier det sitt om Kvisvik og hans holdning til lagkamerater og laget sitt. MAO. han driter i de. Men håper og tror han kan bli sittende på brygga for så dårlig som han er nå så er han fast på benken.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jun 07, 12:30
Er det Idolkultur i FFK ?? Ikke det jeg har fått med meg i hvertfall. Eller skal vi fortsette å prate piss ??

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 02 jun 07, 14:24
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Greier han virkelig ikke å utsette middagen til kampen er ferdig?, ja.........., da sier det sitt om Kvisvik og hans holdning til lagkamerater og laget sitt. MAO. han driter i de. Men håper og tror han kan bli sittende på brygga for så dårlig som han er nå så er han fast på benken.
kvisvik viser vel at han ikke tar jobben sin seriøst og at han driter i laget,tror og håper han er en av de som er ute av stallen til sommeren

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 jun 07, 14:27

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Er det Idolkultur i FFK ?? Ikke det jeg har fått med meg i hvertfall. Eller skal vi fortsette å prate piss ??

For en god del år siden var det en Idolkultur i FFK. Det var mens laget sugde elefantballer i 2. divisjon og vi hadde glattkjemma spillere, fulle av seg selv som ingen andre før, som f.eks. Sander Solberg - og stallen kjørte rundt i sponsede biler.

Det er iallefall hva jeg oppfattet som en idolkultur. Jeg tror ikke vi har hatt noen særlig idolkultur i FFK de siste åra.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 jun 07, 14:27
Endret: 02 jun 07, 14:27
lattelig paco.. du tvar jævla lur der

---------------------------

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 jun 07, 14:40

Opprinnelig postet av keiko99
lattelig paco.. du tvar jævla lur der

Har du sett noe hos Kvisvik i år som har gitt deg inntrykket av at han tar jobben sin spesielt alvorlig?  Kvisvik har virket umotivert, utrent og uinteressert hele veien.

Fortsatt er han i stand til å levere en brukbar pasning eller tre iløpet av en kamp, men han har omtrent like stor aksjonsradius som ei bikkje i løpestreng.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jun 07, 15:08

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Jepp, garantert, er vel ikke lenger tilbake enn VIF kampen så går det jo rykter om et vist restaurangbesøk. Horribelt hvis dette er sant i så fall.
snakker vi om kvisviken hehe

Her har vi han, fant dette på bildegalleriet til f-b.no, under navnet på by`n www.f-b.no/apps/pbcs.dll/gallery


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 02 jun 07, 15:29
Regner med denne diskusjonen gikk hvert år i Bergen ...

Alle visste hva de fikk når vi sve av mye penger på Kvisvik, det var vel ingen som trodde han skulle legge av seg uvanene og bli seriøs på sine eldre dager ?

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 02 jun 07, 16:05
Endret: 02 jun 07, 16:05
Opprinnelig postet av keiko99
lattelig paco.. du tvar jævla lur der
Hva mener du? er det greit og gå rundt på banen og sutre samt kjefte på lagkamerater og gi faen i å kjempe eller kanskje løpe en meter eller to! Han tjener 1.5 mill i året og folk betaler for og se klubben i sitt hjerte,hvordan tror du det hadde gått med FFk hvis alle skulle leke klovner og ikke ta tippeligaen og publikum mer seriøst enn bedrifts fotball? kjenner spillere på Greåker som trener mer enn Kvisviken

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jun 07, 16:05
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av keiko99
lattelig paco.. du tvar jævla lur der

Har du sett noe hos Kvisvik i år som har gitt deg inntrykket av at han tar jobben sin spesielt alvorlig?  Kvisvik har virket umotivert, utrent og uinteressert hele veien.

Fortsatt er han i stand til å levere en brukbar pasning eller tre iløpet av en kamp, men han har omtrent like stor aksjonsradius som ei bikkje i løpestreng.

Hva har dette med Idolkultur å gjøre. At en spiller er uinteressert el. dvask har vel ingenting med dette å gjøre.

Start heller en Kvisvik - tråd i steden.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 jun 07, 16:37
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hva har dette med Idolkultur å gjøre. At en spiller er uinteressert el. dvask har vel ingenting med dette å gjøre.

Start heller en Kvisvik - tråd i steden.

Jeg har da ALDRI sagt at dette har NOE med Idolkultur å gjøre, Rune! Hvis du hadde lest innlegget mitt tidligere i tråden ville du sett det.  Det kommer opp i samme tråden fordi vi endte opp med å diskutere Kvisvik.

Kvisviks problem synes å være rendyrket latskap og uproffe holdninger. Har ikke noe med Idolkulturen å gjøre, som jeg tror vi forlot en gang for alle for 5-6 år siden.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jun 07, 16:45
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hva har dette med Idolkultur å gjøre. At en spiller er uinteressert el. dvask har vel ingenting med dette å gjøre.

Start heller en Kvisvik - tråd i steden.

Jeg har da ALDRI sagt at dette har NOE med Idolkultur å gjøre, Rune! Hvis du hadde lest innlegget mitt tidligere i tråden ville du sett det.  Det kommer opp i samme tråden fordi vi endte opp med å diskutere Kvisvik.

Kvisviks problem synes å være rendyrket latskap og uproffe holdninger. Har ikke noe med Idolkulturen å gjøre, som jeg tror vi forlot en gang for alle for 5-6 år siden.

Hvorfor utbrodere Kvisvik under denne tråden da da ?? Det gjelder ikke bare deg, men resten av gjengen her også.

Trådstarter kunne visst spart seg for å starte denne tråden her.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 jun 07, 16:53
Endret: 02 jun 07, 16:54

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Er det Idolkultur i FFK ?? Ikke det jeg har fått med meg i hvertfall. Eller skal vi fortsette å prate piss ??

Enig med deg Haugen! Og hva har Raymond med idolkultur å gjøre. Blir pissprat ja...

---------------------------

RednWhite


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 02 jun 07, 16:56
Har du blitt off topic politi også nå da Rune, i tillegg til spamkonge og yrkeskverulant, sjarmtroll ass ....

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 02 jun 07, 17:00
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av keiko99
lattelig paco.. du tvar jævla lur der

Har du sett noe hos Kvisvik i år som har gitt deg inntrykket av at han tar jobben sin spesielt alvorlig?  Kvisvik har virket umotivert, utrent og uinteressert hele veien.

Fortsatt er han i stand til å levere en brukbar pasning eller tre iløpet av en kamp, men han har omtrent like stor aksjonsradius som ei bikkje i løpestreng.

Hva har dette med Idolkultur å gjøre. At en spiller er uinteressert el. dvask har vel ingenting med dette å gjøre.

Start heller en Kvisvik - tråd i steden.

Ja det var dette jeg var redd for. Hele tråden er falt ut a stil og har begynt med personangrep. Samma jævla gjengen som sklir ut uansett hva en prøver å få til. Klarer dere ikke å følge tråden så start en ny en selv eller gi totalt f.......n

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 jun 07, 17:08

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Greier han virkelig ikke å utsette middagen til kampen er ferdig?, ja.........., da sier det sitt om Kvisvik og hans holdning til lagkamerater og laget sitt. MAO. han driter i de. Men håper og tror han kan bli sittende på brygga for så dårlig som han er nå så er han fast på benken.
kvisvik viser vel at han ikke tar jobben sin seriøst og at han driter i laget,tror og håper han er en av de som er ute av stallen til sommeren

Og pisspratet fortsetter.....fra kjente kilder...

---------------------------

RednWhite


oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 55

Lagt til: 02 jun 07, 17:59
Det er vel ikke bare idolkultur det snakkes om. Det er jo også snakk om enkelte spilleres mangel på seriøsitet i forhold til sin arbeidsgiver FFK..

---------------------------

"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."

Sir Bill Nicholson


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jun 07, 18:05

Opprinnelig postet av oasis
Det er vel ikke bare idolkultur det snakkes om. Det er jo også snakk om enkelte spilleres mangel på seriøsitet i forhold til sin arbeidsgiver FFK..

Men det bør ikke diskuteres under denne tråden.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 jun 07, 18:27
Endret: 02 jun 07, 18:28

Idolkultur eller mangel på seriøsitet henger ofte sammen, spesielt dersom noen også tar på seg "den sure dommer-rolla".

Uansett hva man kaller det, mener jeg personlig at det er rett å forlange av spillere som hever fhv feite lønninger at de viser seriøsitet på jobben, jfr enkeltes spillere sin innsats på FFK2.  Her er det nok noen "griller" ute og går som ikke akkurat vitner om den "modenhet" man ønsker av lønnsmottagere. For det er jo det de ønsker å kalle seg i fagforeningssammenheng. Trur eg

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 02 jun 07, 19:48
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Greier han virkelig ikke å utsette middagen til kampen er ferdig?, ja.........., da sier det sitt om Kvisvik og hans holdning til lagkamerater og laget sitt. MAO. han driter i de. Men håper og tror han kan bli sittende på brygga for så dårlig som han er nå så er han fast på benken.
kvisvik viser vel at han ikke tar jobben sin seriøst og at han driter i laget,tror og håper han er en av de som er ute av stallen til sommeren

Og pisspratet fortsetter.....fra kjente kilder...

Du er der igjenn ja,tror faktisk det er flere som begynner og bli enige med meg når det gjelder Kvisviken

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 jun 07, 20:34
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Greier han virkelig ikke å utsette middagen til kampen er ferdig?, ja.........., da sier det sitt om Kvisvik og hans holdning til lagkamerater og laget sitt. MAO. han driter i de. Men håper og tror han kan bli sittende på brygga for så dårlig som han er nå så er han fast på benken.
kvisvik viser vel at han ikke tar jobben sin seriøst og at han driter i laget,tror og håper han er en av de som er ute av stallen til sommeren

Og pisspratet fortsetter.....fra kjente kilder...

Utdyp dette nærmere eller hold kjeft Hotdream.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jun 07, 21:00
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Utdyp dette nærmere eller hold kjeft Hotdream.

Det er vel ikke vanskelig å se.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 jun 07, 21:04
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Utdyp dette nærmere eller hold kjeft Hotdream.

Det er vel ikke vanskelig å se.

EHHHHHH??


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jun 07, 21:08
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Utdyp dette nærmere eller hold kjeft Hotdream.

Det er vel ikke vanskelig å se.

EHHHHHH??

Ser du ikke hvem han svarer da ?? Den er nok sikta til deg og paco. Mest fordi dere ikke holder dere til tråden.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 jun 07, 21:10
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Utdyp dette nærmere eller hold kjeft Hotdream.

He he , jeg skulle holde kjeft for at du sier det?? Latterlig  Men for å svare så var det vel noe overraskende at du kommer med pisspreik (selv om det kom 2 på rappen nå). Det var vel egentlig paco jeg siktet til når jeg skrev "fra kjente kilder"...

 

---------------------------

RednWhite


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 jun 07, 21:12
Du tar med meg på din sitering når du sier pisspreik fra kjente kilder og det er det jeg reagerer på, tydligvis skjønte ikke Rune Haugen noe selv heller hva han svarte på

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jun 07, 21:14

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Du tar med meg på din sitering når du sier pisspreik fra kjente kilder og det er det jeg reagerer på, tydligvis skjønte ikke Rune Haugen noe selv heller hva han svarte på

Gjorde jeg ikke det, hm ??


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 jun 07, 21:17
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Du tar med meg på din sitering når du sier pisspreik fra kjente kilder og det er det jeg reagerer på, tydligvis skjønte ikke Rune Haugen noe selv heller hva han svarte på

Gjorde jeg ikke det, hm ??

Neppe! Jeg snakket om Kvisvik og idolkultur i FFK, Kvisvik er en del av FFK vel og diskusjonen gikk nå rundt han i FFK


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jun 07, 21:20
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Du tar med meg på din sitering når du sier pisspreik fra kjente kilder og det er det jeg reagerer på, tydligvis skjønte ikke Rune Haugen noe selv heller hva han svarte på

Gjorde jeg ikke det, hm ??

Neppe! Jeg snakket om Kvisvik og idolkultur i FFK, Kvisvik er en del av FFK vel og diskusjonen gikk nå rundt han i FFK

Men det er fortsatt pisspreik som ikke hører hjemme i denne tråden. Hva har Kvisvik med Idolkultur å gjøre. Har han primadonnanykker, hvis så er kan jeg være enig, men hvis det har med at han spiller dårlig så hører det ikke hjemme her. Start da heller en ny tråd.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 jun 07, 21:23
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Du tar med meg på din sitering når du sier pisspreik fra kjente kilder og det er det jeg reagerer på, tydligvis skjønte ikke Rune Haugen noe selv heller hva han svarte på

Gjorde jeg ikke det, hm ??

Neppe! Jeg snakket om Kvisvik og idolkultur i FFK, Kvisvik er en del av FFK vel og diskusjonen gikk nå rundt han i FFK

Men det er fortsatt pisspreik som ikke hører hjemme i denne tråden. Hva har Kvisvik med Idolkultur å gjøre. Har han primadonnanykker, hvis så er kan jeg være enig, men hvis det har med at han spiller dårlig så hører det ikke hjemme her. Start da heller en ny tråd.

HALLOOOO. Nå må du lese hva jeg skrev en gang til, herregud da man.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jun 07, 21:25
Endret: 02 jun 07, 21:25
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Neppe! Jeg snakket om Kvisvik og idolkultur i FFK, Kvisvik er en del av FFK vel og diskusjonen gikk nå rundt han i FFK

Dette ja. Hvordan mener du jeg skal oppfatte det ??


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 jun 07, 21:27

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Greier han virkelig ikke å utsette middagen til kampen er ferdig?, ja.........., da sier det sitt om Kvisvik og hans holdning til lagkamerater og laget sitt. MAO. han driter i de. Men håper og tror han kan bli sittende på brygga for så dårlig som han er nå så er han fast på benken.

Du må nok lese hele tråden RH hvis ikke så skjønner jeg at en tråd for deg må føles som å være på fylle hvis du skal lese det du selv vil lese. Lesd over hva jeg skrev.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jun 07, 21:36
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Greier han virkelig ikke å utsette middagen til kampen er ferdig?, ja.........., da sier det sitt om Kvisvik og hans holdning til lagkamerater og laget sitt. MAO. han driter i de. Men håper og tror han kan bli sittende på brygga for så dårlig som han er nå så er han fast på benken.

Du må nok lese hele tråden RH hvis ikke så skjønner jeg at en tråd for deg må føles som å være på fylle hvis du skal lese det du selv vil lese. Lesd over hva jeg skrev.

Å ja, var den å ja. Men kan fortsatt ikke se hva dette har med tråden å gjøre heller dessverre.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 jun 07, 21:41
Noen ser kun svart eller hvitt vettu. Du er tydligvis en av de.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jun 07, 21:59
Endret: 02 jun 07, 21:59

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Noen ser kun svart eller hvitt vettu. Du er tydligvis en av de.

Kan så være. Folk er forskjellige se.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 02 jun 07, 22:22
Morsomt med HotDream og Rune Haugen,kan ikke sette inn et eneste innlegg uten dere må slenge noe mot meg isteden for og svare på innlegget

HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 02 jun 07, 22:29

Mye U-kultur på denne tråden!!

 

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 jun 07, 22:36

Opprinnelig postet av paco
Morsomt med HotDream og Rune Haugen,kan ikke sette inn et eneste innlegg uten dere må slenge noe mot meg isteden for og svare på innlegget

Du fikk svar paco. Men siden du ikke forstod det så skal jeg ta fram t-skjea: Jeg syns det er piss å dra fram Kvisvik i en tråd om Idolkultur i FFK. Hva du "tror og håper" angående Kvisviks framtid får du stå for. Tro og håp er ellers noe som funker best i kjerka...

Hvorfor ikke starte egen tråd for å dekke behovet ditt for å slenge dritt om spillere? Istedet å slenge dritt i tråder som handler om noe annet?

---------------------------

RednWhite


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 02 jun 07, 22:54

Opprinnelig postet av HotDream

 Tro og håp er ellers noe som funker best i kjerka...

Det å tro kan man gjøre utenfor kjærka å, i kjærka går de som tror at de hvet.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 jun 07, 22:59
Opprinnelig postet av HBL

Det å tro kan man gjøre utenfor kjærka å, i kjærka går de som tror at de hvet.

He he, ja kanskje det. Da vet jeg om noen her inne som sansynligvis er flittig kirkegjenger

---------------------------

RednWhite


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jun 07, 23:54
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av HBL

Det å tro kan man gjøre utenfor kjærka å, i kjærka går de som tror at de hvet.

He he, ja kanskje det. Da vet jeg om noen her inne som sansynligvis er flittig kirkegjenger

paco og han som ble stengt utenfor ja.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 jun 07, 00:13
Endret: 03 jun 07, 00:18
Opprinnelig postet av Rune Haugen

paco og han som ble stengt utenfor ja.

 Du er en skarp observatør Haugen.


Beskjed fra moderator: Jeg håper dere forstår hvorfor denne tråden stenges. Ta dere sammen.

---------------------------

RednWhite



Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340