Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 35 av 39 35

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jul 07, 23:01

Occean er vel utenfor eu også...? Vi trenger ikke flere sånne.. Og hvorfor skulle han komme til oss når han er fast i LSK???

 

Sikker på at vi ikke jakter spiss?? Keiko sier noe annet og han pleier å treffe med det han sier


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 jul 07, 23:03
Endret: 26 jul 07, 23:18
Opprinnelig postet av ffkmufc

Occean er vel utenfor eu også...? Vi trenger ikke flere sånne.. Og hvorfor skulle han komme til oss når han er fast i LSK???

 

Sikker på at vi ikke jakter spiss?? Keiko sier noe annet og han pleier å treffe med det han sier

Morgan Andersen har avist nye spisser.

Mens Anders Grônhagen ville ikke avise det i dagens FB magsin.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 jul 07, 23:06
Opprinnelig postet av Costanza

1. Occean spiller fast på Lillestrøm
2. FFK jakter ikke på spiss
= rykte uten snev av sannhet


1. Fast plass betyr ikke allverden. Alt har sin pris. Kanskje LSK har en annen spiller i kikkerten.

2. Her snakker vi om et mer vektig argument. :)

= rykte uten særlig stor sannhet. Men etter å ha sett overgangssirkuset her hjemme er jeg ikke i tvil om at vi vil få flere "sjokkoverganger" før 1. september.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 27 jul 07, 06:05

Deler oppfatningen om at vi har flere "overraskelser" i vente. Ikke nødvendigvis for FFK, men i TL.

Det er ialle fall ikke tilstrekkelig å kunne mye om fotball for å klare å spå hva som kan skje og ikke. For det er tydelig at ting forandrer seg hele tiden. Klubber som slet i bunnen i fjor er med i toppen i år, og omvendt.

Hmm, noen burde skrive en låt om det der.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 jul 07, 09:53
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Deler oppfatningen om at vi har flere "overraskelser" i vente. Ikke nødvendigvis for FFK, men i TL.

Det var det jeg mente, men ikke spesifiserte, ja. Uansett - vi har gjort det utrolig bra i overgangsmarkedet og jeg må si det lukter litt mer 4. plass-kandidat av oss nå enn før sesongstart, for å si det slik. vi mangler fortsatt litt på å være helt der oppe, men... Riktig vei går det!!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 27 jul 07, 10:16

Høili vil kjøpe en spiss

Hva skal man tro om dette da? Kanskje det kommer en spiss alikevel i dette vinduet??
Jeg har mine tvil, men det kunne vært kjekt da!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 27 jul 07, 10:19

Så nå at Joachim Thomassen er klar for Sparta ut sesongen, for så og slutte seg til FFK etter endt sesong.

Bra med lokale talenter


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 jul 07, 10:54
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Høili vil kjøpe en spiss

Hva skal man tro om dette da? Kanskje det kommer en spiss alikevel i dette vinduet??
Jeg har mine tvil, men det kunne vært kjekt da!

Står dette på slutten også da : Dette betinger imidlertid at FFK først selger spillere man ikke har bruk for, noe Høili tror neppe skjer i år.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 jul 07, 10:59
Opprinnelig postet av SpaceBob

Så nå at Joachim Thomassen er klar for Sparta ut sesongen, for så og slutte seg til FFK etter endt sesong.

Bra med lokale talenter

Fra 1.januar 2008 har FFK oppsjon på kjøp av Thomassen...

---------------------------

RednWhite


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 jul 07, 11:00
Høili sier mest sannsynlig neste år,Morgan sier ikke i år,begge sier at spillere må selges først men nå fikk de vel rundt 6-7 mill for Bertie da

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 27 jul 07, 11:39

Opprinnelig postet av paco
Høili sier mest sannsynlig neste år,Morgan sier ikke i år,begge sier at spillere må selges først men nå fikk de vel rundt 6-7 mill for Bertie da

5 mill fikk vi for Bertelsen

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jul 07, 11:41
Endret: 27 jul 07, 11:46

Opprinnelig postet av paco
Høili sier mest sannsynlig neste år,Morgan sier ikke i år,begge sier at spillere må selges først men nå fikk de vel rundt 6-7 mill for Bertie da

Koster fem millioner

Alt ser ut til at Bertelsen kan kle seg i blått snart. Fredrikstad og Viking ble i går enige om en overgang for spilleren. Overgangssummen skal etter det Rogalands Avis erfarer ligge på omkring fem millioner kroner.

FKH innkasserer 20 prosent av overgangssummen når Trond Erik Bertelsen flytter til Stavanger, dette i følge www.haugesunds-avis.no/article/20070727/NYHET/70727005/1010/AKTUELT

Så FFK sitter igjen med fire mill.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 jul 07, 12:18
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av paco
Høili sier mest sannsynlig neste år,Morgan sier ikke i år,begge sier at spillere må selges først men nå fikk de vel rundt 6-7 mill for Bertie da

Koster fem millioner

Alt ser ut til at Bertelsen kan kle seg i blått snart. Fredrikstad og Viking ble i går enige om en overgang for spilleren. Overgangssummen skal etter det Rogalands Avis erfarer ligge på omkring fem millioner kroner.

FKH innkasserer 20 prosent av overgangssummen når Trond Erik Bertelsen flytter til Stavanger, dette i følge www.haugesunds-avis.no/article/20070727/NYHET/70727005/1010/AKTUELT

Så FFK sitter igjen med fire mill.

Media sa at vi ga mellom 6-7 mill for Gashi de mens i virkeligheten ga vi 5 mill

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 jul 07, 12:46
Har hørt fra kilder i Bergen at R.Corrales kunne tenke seg en flytt til FFK. Noe for oss? Hørt noe du paco?

---------------------------

RednWhite


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 27 jul 07, 12:54
Han ønsker seg i hvert fall bort fra Bergen. Akkurat nå er han skadet, men jeg finner ingen informasjon om hva slags skade det er snakk om.

Han kan spille både back og kant, men om han hadde styrket dagens FFK er jeg usikker på.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jul 07, 12:54
Endret: 27 jul 07, 12:55

Opprinnelig postet av HotDream
Har hørt fra kilder i Bergen at R.Corrales kunne tenke seg en flytt til FFK. Noe for oss? Hørt noe du paco?

FFK har ikke tenkt til å erstatte Trond Erik..


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 27 jul 07, 13:00
Corrales er også amerikaner, vi har nok spillere utenfor EU nå?

Plutselig blir spillere satt ut av laget ikke fordi de er dårlige, men hvor de kommer fra ...

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 jul 07, 15:17

Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Costanza

1. Occean spiller fast på Lillestrøm
2. FFK jakter ikke på spiss
= rykte uten snev av sannhet


1. Fast plass betyr ikke allverden. Alt har sin pris. Kanskje LSK har en annen spiller i kikkerten.

2. Her snakker vi om et mer vektig argument. :)

= rykte uten særlig stor sannhet. Men etter å ha sett overgangssirkuset her hjemme er jeg ikke i tvil om at vi vil få flere "sjokkoverganger" før 1. september.

Et argument er denne uttalelsen fra Høyli til Aftenposten 

"Aftenposten"- Hva med spissryktene - er det flere spillere på vei inn?

"Høyli" - Har du en Occean-type til meg, så får du si ifra. Det er det vi mangler nå. En solid, sterk midtspiss. Men det er tvilsomt om det kommer i år. Da må vi nok selge noen vi ikke har bruk for først.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 27 jul 07, 15:36
Opprinnelig postet av Plankekæll

Nå som vi mister Bertelsen til Viking hadde det kanskje vært en idé og forhørt seg om John Anders Rise i Hamkam?

Han er venstreback, norsk, 19 år gammel, et fantastisk venstrebein, en haug med aldersbestemte landskamper. Kan også spille ving.

http://www.hamkam.no/presentation/spiller.asp?spiller_id=253

Det kunne virkelig vært noe synes jeg.

Siterer meg selv jeg, siden ingen andre av dere GIDDER!!! Haha. Ingen som har noen synspunkter på denne spilleren da? Jeg har sett han i 2-3 kamper på tv2 i år, og har blitt veldig imponert.


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 27 jul 07, 15:46
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Plankekæll

Nå som vi mister Bertelsen til Viking hadde det kanskje vært en idé og forhørt seg om John Anders Rise i Hamkam?

Han er venstreback, norsk, 19 år gammel, et fantastisk venstrebein, en haug med aldersbestemte landskamper. Kan også spille ving.

http://www.hamkam.no/presentation/spiller.asp?spiller_id=253

Det kunne virkelig vært noe synes jeg.

Siterer meg selv jeg, siden ingen andre av dere GIDDER!!! Haha. Ingen som har noen synspunkter på denne spilleren da? Jeg har sett han i 2-3 kamper på tv2 i år, og har blitt veldig imponert.

Han sies å være et ekstremt talent (av den typen som i utgangspunktet bør se til utlandet, ikke andre norske klubber), men det er jo verdt et forsøk.



Flat Trådet Nøstet
Side 35 av 39 35

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340