Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 29 av 39 29

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 09 jul 07, 23:06
Tror dere virkelig at det kommer enda flere spillere nå.
Er ganske sikker på at de ikke kjøper inn noen flere spillere nå.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 jul 07, 23:17
tiger. jeg kan ikke skjønne hvorfor du er så sikker på det. skal vi være 6 eller bedre trenger vi nok en eller to til mener nå jeg da. Hvorfor er du så sikker da tiger ?

---------------------------

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 jul 07, 23:29
Opprinnelig postet av Tiger
Tror dere virkelig at det kommer enda flere spillere nå.
Er ganske sikker på at de ikke kjøper inn noen flere spillere nå.

Det har flere ganger blitt signalisert at det var muligheter for 3 nye spillere i sommer. 2 har kommet. Og Grönhagen har selv uttalt til media at de jobber med en forsterkning på midtbanen. Men det kommer nok maks én til i dette vinduet, og kanskje avventes det litt fordi man er avhengig av å selge/leie ut noen først.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jul 07, 23:40

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Tiger
Tror dere virkelig at det kommer enda flere spillere nå.
Er ganske sikker på at de ikke kjøper inn noen flere spillere nå.

Det har flere ganger blitt signalisert at det var muligheter for 3 nye spillere i sommer. 2 har kommet. Og Grönhagen har selv uttalt til media at de jobber med en forsterkning på midtbanen. Men det kommer nok maks én til i dette vinduet, og kanskje avventes det litt fordi man er avhengig av å selge/leie ut noen først.

Sparta ønsker jo spillere FFK spillere.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 jul 07, 23:46
Opprinnelig postet av Patrioten

Sparta ønsker jo spillere FFK spillere.


Ja, det gjør de jo konstant... Men det er ikke alltid de spillerne som Sparta vil ha selv ønsker å spille for Sparta. I tillegg har ikke Sparta råd til å gi all verden i lønn. Og det er vel også Multaharju de har mest lyst på, og jeg ser ingen grunn til at FFK skal slippe ham.

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 10 jul 07, 01:34
Trur ffk har andre ting å sette fokus på nå, f.eks Morgan osv.
Vet at ffk sliter med likviditeten igjen og det er et sikkert tegn på at de ikke har penger til å hente inn en klasse spiller. Stallfyll har vi nok av som dere sikkert vet.
Det kommer ann på hvor heldige de er med å kvitte med seg spillere. De viser seg ganske vanskelig å bli kvitt noen av dem.
Dere må vite en ting og det er at penger styrer hele morroa. Ingen penger ingen spillere.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 10 jul 07, 06:50

Opprinnelig postet av Tiger

Dere må vite en ting og det er at penger styrer hele morroa. Ingen penger ingen spillere.

"Well, thank you for pointing out the bleedin` obvious.."

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jul 07, 07:45
Tiger den troa di den er jaggu skremmende.

---------------------------

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jul 07, 09:55

Høyreback fra København kunne kanskje vært noe?

Fearrington er fristilt fra kontrakten med FC København og har trent med SIF den siste uken. Han skal også trene med SIF denne uken.

– Jeg ser at han er en hurtig, sterk og aggressiv. Han er tøff og pågående én mot én, sier trener Hansen.

www.rogalandsavis.no/sport/viking/article2870607.ece


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 10 jul 07, 10:00
Opprinnelig postet av Patrioten

Høyreback fra København kunne kanskje vært noe?

Fearrington er fristilt fra kontrakten med FC København og har trent med SIF den siste uken. Han skal også trene med SIF denne uken.

– Jeg ser at han er en hurtig, sterk og aggressiv. Han er tøff og pågående én mot én, sier trener Hansen.

www.rogalandsavis.no/sport/viking/article2870607.ece

Vel, om det kun er SIF som vil ha han så tviler jeg på at det er noe for oss


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 10 jul 07, 11:48

- Lyn i samtaler med Tottenham ang. Emil hallfredson!!!

- Stabæk er ute etter Jon inge Høiland!!

-Start har kjøpt Ole martin Årst

-Odd har sikret seg Anders Rambekk

 

Hvor er FFK???  De tre første spillerne hadde vært en stor forsterkning. Hallfredson hadde vært fint å hatt på flanken. Der vi sårt savner en høyrekant så Tarik blir ren spiss.  Høiland hadde vært en kjempe forterkning. En av landets beste høyre backer + at han scorer litt også. Bra erstatter for Pål.  Årst: en spiss som scorer.

Men men . VI har vel ikke penger vel????    . Må vel faen mæ gå ann å få til noe??? 

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jul 07, 11:57
Endret: 10 jul 07, 11:57
Anders Rambekk spiller ut sessongen for LSK

---------------------------

http://keiko99.net


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 jul 07, 12:00
Opprinnelig postet av Spurvene fra London

- Lyn i samtaler med Tottenham ang. Emil hallfredson!!!

- Stabæk er ute etter Jon inge Høiland!!

-Start har kjøpt Ole martin Årst

-Odd har sikret seg Anders Rambekk

 

Hvor er FFK???  De tre første spillerne hadde vært en stor forsterkning. Hallfredson hadde vært fint å hatt på flanken. Der vi sårt savner en høyrekant så Tarik blir ren spiss.  Høiland hadde vært en kjempe forterkning. En av landets beste høyre backer + at han scorer litt også. Bra erstatter for Pål.  Årst: en spiss som scorer.

Men men . VI har vel ikke penger vel????    . Må vel faen mæ gå ann å få til noe??? 

 

-FFK har sikret seg Kasey Wehrmann

Fornøyd nå?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 10 jul 07, 12:03
Opprinnelig postet av Spurvene fra London

  Årst: en spiss som scorer.



To mål på 13 kamper så langt i år? Lukter litt desperasjon av dette kjøpet.

---------------------------

Ære være Plankebyen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jul 07, 12:03
Du glemte Johan Sjøberg plankekæll

---------------------------

http://keiko99.net


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 10 jul 07, 12:08

Vi har sikret oss Kasey Wehrmann??? Enig at det er forsterkning, men ingen overmann.  Faen å du syntes det er nok??  Tror du han er forskjellen på topp og bunn??

Hvorfor tror vi ikke vinner borte??? Hvorfor slipper vi inn en haug med mål?? Hvorfor har vi slitt i bånn av tippeligaen i alle disse årene???  

Fordi vi ikke er gode nok!!!!!!!


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 10 jul 07, 12:14

Spurven, ro deg ned. FFK blir gode i høst.........


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 10 jul 07, 12:21
Blir litt forbanna. heheh :-) . Er så mange som tror vi er bedre enn vi er!!!!!     Men ellers så er glad som faen :-) hehe

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jul 07, 12:25
Huseklepp til Stabæk, han skulle vi hatt, www.dagbladet.no/sport/2007/07/10/505868.html

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 10 jul 07, 12:30
Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Vi har sikret oss Kasey Wehrmann??? Enig at det er forsterkning, men ingen overmann.  Faen å du syntes det er nok??  Tror du han er forskjellen på topp og bunn??

Hvorfor tror vi ikke vinner borte??? Hvorfor slipper vi inn en haug med mål?? Hvorfor har vi slitt i bånn av tippeligaen i alle disse årene???  

Fordi vi ikke er gode nok!!!!!!!



Mulig jeg er naiv, men jeg tror faktisk at Kasey er løsningen på flere av de problemene du skisserer.

* Hvorfor vinner vi ikke borte?
- Slik jeg ser det er dette helt klart et mentalitetsproblem. Vi spiller ofte som en gjeng totalt blottet for selvtillitt med en gang vi krysser komunegrensen. Jeg tror at en ledertype som kan vise vei er det vi trenger for å få bukt med dette problemet. En type som kan gå foran i krigen og vise hvordan innsats ser ut på bortebane også. Jeg håper at Kasey er den personen.

* Hvorfor slipper vi inn en haug med mål?
- Et av svarene på det er at midtbanen vår ofte blir overkjørt, og at den sentrale midtbanen ofte ikke jobber nok hjem. Der har vi Kasey sin hovedstyrke, og jeg håper at dette problemet blir mindre med han på banen.
(et annet problem er at vi har kantspillere som ikke jobber hjemover slik at vi får to mot en på backene våre, men det får nok ikke Kasey rettet på.)

* Hvorfor har vi slitt i bånn av tippeligaen i alle disse årene?
- En kombinasjon av de punktene over. Som regel scorer vi mer enn nok mål til å være plassert høyere på tabellen, men når vi 
slipper inn så mye som vi gjør så havner vi også et stykke nede. Jeg tror altså svaret er at vi 
sliter i bunnen på grunn av at vi slipper inn for mye mål, og om  Kasey kan hjelpe på de
defensive egenskapene til laget så kanskje han faktisk kan være en spiller som er forskjell
på topp og bunn...

Det er selvfølgelig ikke sikkert at alt jeg skriver her er riktig, men som naiv optimist så velger jeg å tro det frem til det motsatte er bevist.
Jeg gleder meg derfor masse til sesongen starter igjen, på grunn av at jeg velger å tro at vi faktisk ER gode nok!!


Flat Trådet Nøstet
Side 29 av 39 29

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340