Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 39 15

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 jun 07, 18:05
Morgan Andersen sa i et intervju på TV2 i går kampen at de er i forhandlinger med to spillere som skal gå inn og heve laget. Det kan hende den ene er Kasey Wehrman, men at det er snakk om en overgang ved sesongslutt, slik at han går gratis.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jun 07, 18:35
Endret: 18 jun 07, 18:36

Opprinnelig postet av Costanza
Morgan Andersen sa i et intervju på TV2 i går kampen at de er i forhandlinger med to spillere som skal gå inn og heve laget. Det kan hende den ene er Kasey Wehrman, men at det er snakk om en overgang ved sesongslutt, slik at han går gratis.

Ja, det vet jeg, men de har ikke kommet med noe bud ennå, ville bare arrestere han som mente at Kasey var klar.

Jeg nesten overbevist om at den andre spilleren er polakken som prøvespilte.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 18 jun 07, 18:36
Jeg håper FFK ser etter en høyreback også, siden det er den plassen i forsvaret vi er dårligst forspent, og som ofte er det svakeste leddet i forsvarsfireren.

I den forbindelsen så lurte jeg på om det er noen som kan fortelle meg litt om hvordan Ole Christoffer Heieren Hansen gjør det?
Er det noen som har sett ham spille i det siste?
Han er etter hva jeg har skjønt et ungt, lokalt talent på høyrebacken og faller derfor under en kategori jeg håper at FFK leter i.

Er det noen som har sett ham spille og som kan fortelle litt om ham?
Spillestil, styrker/svakheter osv..?
Alt jeg vet er det jeg har nevnt over her, pluss det at han er Spartas beste spiller på VG-børsen.
(Noe som forøvrig ikke er verdens beste målestokk, men kan gi en viss pekepinn)

n0rm

Knøttespiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 26

Lagt til: 18 jun 07, 22:54
Endret: 18 jun 07, 22:55
Ta dette med en klype salt, men en nabo (som jobber i et bettingselskap) kunne fortelle på dagens trening av Wehrman er klar. (altså rykte rykte). LSK frigir ham for 1.6 mill. Da gjenstår det kanskje bare å bli enige med selve spilleren....

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 18 jun 07, 22:57

Opprinnelig postet av n0rm
Ta dette med en klype salt, men en nabo (som jobber i et bettingselskap) kunne fortelle på dagens trening av Wehrman er klar. (altså rykte rykte). LSK frigir ham for 1.6 mill. Da gjenstår det kanskje bare å bli enige med selve spilleren....

Med andre ord, han er ikke klar som du selv sier det.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 jun 07, 22:58
hørtes mistenkelig billig og enkelt ut.. hmm.. men, vi får se..

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 18 jun 07, 23:05
N0rm skriver spilleren er klar, men så sier han etterpå at han ikke er klar fordi den personlige kontrakten gjenstår. Ryktespreder kaller vi slike.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 jun 07, 23:09
sant det ffk-4ever. Er derfor jeg er skeptisk, i tilleg til mistenkelig lav pris..

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 jun 07, 23:45
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
sant det ffk-4ever. Er derfor jeg er skeptisk, i tilleg til mistenkelig lav pris..

1.6 mill er ikke mistenkelig lavt all den tid han har kontrakt som går ut om bare noen måneder.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 18 jun 07, 23:55
Jeg trodde vel heller det skulle være mindre en 1,6.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 jun 07, 00:33

Opprinnelig postet av Snæbbis
Jeg trodde vel heller det skulle være mindre en 1,6.

 

Da er vi to, hadde iallefall håpet på det. På den annen side får vi ikke mange spillere i det formatet billigere. Kasey er heller ikke en spiller som er avhengig av noe spesielt system for å fungere, å således ikke noe sjansespill. Han er en grovarbeider vi er i stort behov av.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 jun 07, 00:38

Kan jo være taktikk fra FFKs side, at de kanskje er klare, men de vil ikke gå ut med det for å skape unødvendig uro, nå som det går bra poengmessig, er ikke sikkert de som føler plassen sin truet fra de to nye, vil prestere like bra da, tror de gjør lurt i å vente med å gå ut med det til etter den siste kampen mot Odd i juli.

 

 

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 jun 07, 00:39
Opprinnelig postet av Snæbbis
Jeg trodde vel heller det skulle være mindre en 1,6.

Jeg blir ytterst sjokkert om vi får Wehrman for 1,6 millioner kroner. Da har noen virkelig gjort en god jobb ved forhandlngsbordet.

Vi betalte 1,1 million bare for å leie Martyn, og må ut med ytterligere 2,9 millioner krnoer for å kjøpe ham fri. Får vi Wehrman for 1,6, er det bye-bye Irland good-bye for min del. Martyn har langt ifra imponert meg. Dasser rundt på banen, virker uinteressert, involverer seg lite, vinner få dueller og andreballer, langt ifra så taklingssterk som vi hadde håpet, dårlig tempo, statisk, lite kreativ, ikke spesielt god med ballen og generelt ingen forsterkning.

Men kjøpet lånet var greit nok. Han har forsterket stallen i den perioden han har vært her, men for 2.9 millioner kroner håper jeg på noe bedre, eller at midlene i det minste investeres i en større pott.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 jun 07, 00:43
Opprinnelig postet av Patrioten
...tror de gjør lurt i å vente med å gå ut med det til etter den siste kampen mot Odd i juli.

FFK jobber for å få spillerne klare til kampen mot Odd...

Tror heller ikke at FFK-spillerne er så uprofesjonelle av å høre at nye spillere kommer til. De fleste vil heller heve seg noen hakk for å forsvare plassen i laget - ikke melde seg ut og erklære kampen tapt på forhånd.

Det er for øvrig veldig vanlig å annonsere spillere så fort de klare uavhengig av om overgangsvinduet er åpent heller ei. Se Uniteds tre spillere (Anderson, Nani og Hargreaves) eller Marius Johnsen og Kiese (eller hva de kaller ham) til Lillestrøm. Finnes veldig mange eksempler på dette.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jun 07, 01:51
Så lenge LSK faktisk bruker Kasey Wehrman så ville det vært veldig underlig om de skulle gått med på å offentliggjøre en eventuell handel med FFK før 1. juni. Omgivelsene ville neppe akseptert at Wehrman spilte for LSK mens han allerede hadde skrevet under for en annen klubb. På den andre siden tror jeg heller ikke Tom Nordlie ville brukt Wehrman hvis en overgang var i boks når han har andre gode alternativer i stallen. Hvor motivert ville Wehrman vært i kamp for LSK nå hvis han alllerede er enig om å spille for en annen klubb om et par uker? Det virker ulogisk.

Tviler ikke på at det er dialog mellom FFK på den ene siden og LSK/Wehrman på den andre siden, men har ingen tro på at ting er i boks.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 jun 07, 07:53

Opprinnelig postet av Costanza
Hvor motivert ville Wehrman vært i kamp for LSK nå hvis han alllerede er enig om å spille for en annen klubb om et par uker?

Wehrman har vel ikke virket spesielt motivert for LSK i år i det hele tatt?

1.6 mill for Wehrman høres ut som et godt kjøp. Hvis det stemmer. Jeg forventet meg en sum på 2-2,5 millioner. Nå får vi håpe dette stemmer og at det ordner seg - da har vi en stabil og robust defensiv midtbanespiller. Noe vi har savnet når Berg har vært skadd.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 19 jun 07, 08:40
Endret: 19 jun 07, 08:42

På bakgrunn av at Simen Brenne kostet LSK 7-8mill med ett år igjen av kontrakten synes jeg ikke det er grunn til å bli sjokkert om FFK må betale 1,6 mill for Wehrman om han kommer nå i sommer (ett halvt år før kontrakten utløper). En god pris for FFK i mine øyne.

 

Og jeg føler meg nesten sikker på at han kommer, tror FFK og investorgutta er veldig interessert i signaturen hans

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


erfo

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mai 03
Innlegg: 65

Lagt til: 19 jun 07, 09:01
Anders Sjøhage vil bort fra Elfsborg nå. De krever i utgangspunktet 10 mill SEK men regner ikke med å få noe i nærheten av det. Kan gjøre et godt kjøp her. Trenger vel ny klassespiss når Tarik kanskje forsvinner ved sesongslutt .
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1098752,00.html

---------------------------

erfo


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 19 jun 07, 09:37
Endret: 19 jun 07, 09:38

[quote=erfo]Anders Sjøhage vil bort fra Elfsborg nå. De krever i utgangspunktet 10 mill SEK men regner ikke med å få noe i nærheten av det. Kan gjøre et godt kjøp her. Trenger vel ny klassespiss når Tarik kanskje forsvinner ved sesongslutt .
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1098752,00.html

[/quote]

Spennende spiller men siden vi allerede har tre spisser av samme type (Tarik, Fofana og West) annser jeg ham som 100% uaktuell og ikke en spiller FFK bør prioritere nå. Tipper Tarik blir frem til neste sommer.

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 19 jun 07, 10:29
Sjøhage skal visstnok være Sveriges største spisstalent på mange mange år, og jeg mener vi ikke har råd til å si nei. Hvem skal erstatte Tarik & West når de blir solgt & skadet?


Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 39 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f