Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 39 4

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 jun 07, 14:38
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av algern0n
Opprinnelig postet av HotDream
Nei takk!!!

Hvorfor ikke? Det eneste jeg kommer på er at vi får ett sånn EU-kvote problem..



I tillegg til EU-kvota, så virker han på meg som en bråkmaker. Har vel flere ganger kommet i media for fartsovertredelser hvis jeg ikke husker feil og er også dømt til 45 dager ubetinget fengsel for drapstrussler. Når han i tillegg går ut i media på den måten han tydligvis gjør i følge VG, er ikke dette en type spiller jeg vil ha i klubben.

Omtrent det jeg ville sagt....
Ser at noen aksepterer at fyren har en dårlig lagånd og er et dårlig forbilde og trekker sammenligning med Maradona og George Best. Herregud.... 

---------------------------

RednWhite


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 04 jun 07, 14:43
helt enig, vi SKAL ikke ha slike "negative" elementer i laget, dessuten har vi spisser nok.

nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 04 jun 07, 14:46
Kan noen fortelle meg hva som foregår mellom Toth og Grønnis, dette ser ikke riktig ut?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jun 07, 14:50

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Rune Haugen
" Supersub " ?? Når da ?? Det må være veldig, veldig lenge siden. Det er lenge siden han har bidratt med no.

Ikke lett å bidra så mye når man går skadet over lang tid. Men vi kan ikke være så hukommelsesløse at vi glemmer det West bidro med før skaden - og vi vet hvilke kvaliteter han er i besittelse av når han er i ordentlig form, og det er verdt å vente på. FFK kan ikke være en klubb hvor man blir kastet ut bare fordi man har vært uheldig og gått skadet en periode. Tålmodighet er et fint ord.

Han har jo knapt gjort no siden 2004.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jun 07, 14:52
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av algern0n
Opprinnelig postet av HotDream
Nei takk!!!

Hvorfor ikke? Det eneste jeg kommer på er at vi får ett sånn EU-kvote problem..



I tillegg til EU-kvota, så virker han på meg som en bråkmaker. Har vel flere ganger kommet i media for fartsovertredelser hvis jeg ikke husker feil og er også dømt til 45 dager ubetinget fengsel for drapstrussler. Når han i tillegg går ut i media på den måten han tydligvis gjør i følge VG, er ikke dette en type spiller jeg vil ha i klubben.

Omtrent det jeg ville sagt....
Ser at noen aksepterer at fyren har en dårlig lagånd og er et dårlig forbilde og trekker sammenligning med Maradona og George Best. Herregud.... 

Disse 2 var ikke mors beste barn de heller da.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 04 jun 07, 14:53

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Rune Haugen
" Supersub " ?? Når da ?? Det må være veldig, veldig lenge siden. Det er lenge siden han har bidratt med no.

Ikke lett å bidra så mye når man går skadet over lang tid. Men vi kan ikke være så hukommelsesløse at vi glemmer det West bidro med før skaden - og vi vet hvilke kvaliteter han er i besittelse av når han er i ordentlig form, og det er verdt å vente på. FFK kan ikke være en klubb hvor man blir kastet ut bare fordi man har vært uheldig og gått skadet en periode. Tålmodighet er et fint ord.

Kunne ikke sagt det bedre selv!!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jun 07, 14:57
Endret: 04 jun 07, 14:58
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Kunne ikke sagt det bedre selv!!!

FFK skulle ikke fornya kontrakta hans. Helt på trynet. Han kunne gått ut den gamle, og så forsvinni er min mening. Men så driter di på draget da og nå sitter de med skjegget i postkassa.


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 04 jun 07, 14:59
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Kunne ikke sagt det bedre selv!!!

FFK skulle ikke fornya kontrakta hans. Helt på trynet. Han kunne gått ut den gamle, og så forsvinni er min mening. Men så driter di på draget da og nå sitter de med skjegget i postkassa.

Fint skjegg da:) god kvalitet også..

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jun 07, 15:01
Opprinnelig postet av TurnipZ

Fint skjegg da:) god kvalitet også..

Du syns det ja. " Syrlig "


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 04 jun 07, 21:02
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
jeg sa i stad at jeg ikke hadde noen navn som jeg kunne trekke frem i stedet for Roger eller martin andresen.. jeg har det når jeg tenker meg om.  Kasey Wehrman

Hvor tilgjengelig er han ?? Går kontrakta snart ut ??

Er han så mye bedre enn Risholt ?? Nja, litt kanskje, men jeg trakter etter enda bedre enn Wehrman også jeg da.

Men Wehrman er i hvertfall rett type spiller å lete etter.

Roger hadde absolutt vært en forsterkning. Han vokste med oppgavene og var en fenomenal motivator. Den beste midtbanegeneralen vi har hatt på mange år. Men si meg, hvem forsvinner fra oss i sommer ? Rykter om Kvisvik er til å spy av. La nå gutten få samle seg for en fin høstsesong.Jeg så Corales mye på Hamar (datter der ),selvfølgelig enn klassespiller, men der har vi TB som bekler den plassen. Nei, få av Toth noen kilo så er vi der.

 


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 04 jun 07, 22:53
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Holters

Så du kan og vet ikke alt likevel?

 

Godt å få det bekretftet en gang for alle.

 

Du har fakta opplysninger jeg ikke har, og det er mulig jeg tar feil når jeg sier at Risholt ikke er attraktiv for andre TL lag.

Jeg mener likefullt at han var lat på trening og humørsyk. Dette gjor neppe treningsmiljøet bedre. Jeg mener også at hans opptreden på banen bar preg av at han spilte for egne "børspoeng" og ikke for laget.

 

En typisk situasjon slik jeg husker ham:

Han mottar ballen feilvendt på egen banehalvdel, setter ut rumpa og gjør tre-fire piruetter for så å se opp og slå ut med armene fordi ingen er spillbare. Hovedtribunen gikk ofte på den og var enig. Fakta var at mange hadde gått på løp, men fordi han brukte lang tid på sin "egotripp" var alt stoppet opp.

 

skaffet mange frispark slik ja.

 

jeg husker mer:Jobbet gjerne inn ballen igjen om han gjorde feil. scoret viktige mål. hadde mange pene fremspill,jobbet som faen. God ballfordeler og taklet bedre og hardere enn noen andre har gjort på FFK så lenge jeg har sett dem...Mye fin karate i de suserene der

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 jun 07, 22:55
Endret: 04 jun 07, 22:55
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Disse 2 var ikke mors beste barn de heller da.

Sant nok . Men av et format som Abiodun aldri vil komme i nærheten av sportslig.

---------------------------

RednWhite


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 jun 07, 23:02
Mye synsing her inne...Noen som har noe konkret om hva som er på gang i sommer?

---------------------------

RednWhite


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 jun 07, 00:58
Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
jeg sa i stad at jeg ikke hadde noen navn som jeg kunne trekke frem i stedet for Roger eller martin andresen.. jeg har det når jeg tenker meg om.  Kasey Wehrman

Hvor tilgjengelig er han ?? Går kontrakta snart ut ??

Er han så mye bedre enn Risholt ?? Nja, litt kanskje, men jeg trakter etter enda bedre enn Wehrman også jeg da.

Men Wehrman er i hvertfall rett type spiller å lete etter.

Roger hadde absolutt vært en forsterkning. Han vokste med oppgavene og var en fenomenal motivator. Den beste midtbanegeneralen vi har hatt på mange år. Men si meg, hvem forsvinner fra oss i sommer ? Rykter om Kvisvik er til å spy av. La nå gutten få samle seg for en fin høstsesong.Jeg så Corales mye på Hamar (datter der ),selvfølgelig enn klassespiller, men der har vi TB som bekler den plassen. Nei, få av Toth noen kilo så er vi der.

 

Kan vel ikke ha en spiller som er god bare halvparten av sesongen vel ? Ikke til en årslønn på 2 mill.  Syns Kvisvik lever for mye på sin personlighet og for lite på sine ferdigheter som fotballspiller. I fjor, da det stormet som værst rundt Kvisvik, så sa Eggen at han trengte tid. Ok. Et år++ har gått siden dengang og ihvertfall jeg venter fremdeles.

 

PS: TB, hvem er det ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 05 jun 07, 01:18
Tror TB er Tronderik Bertelsen.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 05 jun 07, 08:21
Opprinnelig postet av nelg64
West får jo kun noen minutter i noen kamper, hvordan skal en få utført noe på et slikt sett? Mener Grønnis kjører for statisk på topp, med de som heller ikke har utført noe. Godt tegn var Gardar sist, la også Toth få muligheten til å bevise noe.
Absolutt Toth.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 05 jun 07, 08:36
Opprinnelig postet av Vlad

 

skaffet mange frispark slik ja.

 

jeg husker mer:Jobbet gjerne inn ballen igjen om han gjorde feil. scoret viktige mål. hadde mange pene fremspill,jobbet som faen. God ballfordeler og taklet bedre og hardere enn noen andre har gjort på FFK så lenge jeg har sett dem...Mye fin karate i de suserene der

 

Det må være dette som kalles selektiv hukommelse.

Det var ingen som trente mindre enn Risholt, og derfor heller ingen som orket mindre i kamp.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 jun 07, 10:48
Hvem skulle Shabani i såfall "danke ut"?

---------------------------

RednWhite


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 05 jun 07, 10:54

Opprinnelig postet av HotDream
Hvem skulle Shabani i såfall "danke ut"?

 

Hvis Piroja, som jeg anser å være et naturlig førstevalg ved siden av Gerrbrandt, skulle forsvinne i sommer så tror jeg at Shabani kan ta plassen i midtforsvaret. Tror han er en bedre midtstopper enn Martinsen. Mer spilleforståelse, bedre på hode, bedre med ballen i beina. Muligens ikke så rask som Martinsen. Dessuten tror jeg Shabaani har potensiale til å bli en av de beste midtstopperene som Norsk fotball har fostret.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 jun 07, 11:05
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hvis Piroja, som jeg anser å være et naturlig førstevalg ved siden av Gerrbrandt, skulle forsvinne i sommer så tror jeg at Shabani kan ta plassen i midtforsvaret. Tror han er en bedre midtstopper enn Martinsen. Mer spilleforståelse, bedre på hode, bedre med ballen i beina. Muligens ikke så rask som Martinsen. Dessuten tror jeg Shabaani har potensiale til å bli en av de beste midtstopperene som Norsk fotball har fostret.

Er enig i at Gerrbrandt og Piroja er førstevalg. Går ut fra at Piroja blir, og da blir det ikke lett for Shabani å få fast plass på laget i år... At han på sikt blir av meget god TL-standard tviler jeg ikke på. Det er bare det at ifølge den artikkelen jeg linket til, så er det i år han vil inn på laget. Det tviler jeg på vil skje.... Hva med et utlån til Adecco-ligaen resten for å gi ham bedre matching...?

---------------------------

RednWhite



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 39 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340