Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 39 3

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jun 07, 10:15
jeg er så enig.

---------------------------

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 jun 07, 11:17
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det hører også med til historien at INGEN TL klubber var villig til å betale et øre for ham.


Kanskje fordi han var langtidsskadet da vi kvittet oss med ham... Såvidt jeg vet var det stor interesse blant et par Tippeliga-klubber, men Risholt var på grunn av sine skader den våren et veldig usikket kort. Det fikk jo AGF også merke. Han gikk skadet en stund der.

Risholt viste i 2004, særlig på våresesongen, at han også kunne dominere enkeltkamper i Tippeligaen. Da var han mye bedre enn Simen Brenne. Han spilte også godt i høstsesongen (så godt at han ble tatt med på landslaget og gjorde det veldig bra på diverse spillerbørser) selv om han havnet litt i skyggen av Brenne den høsten. Frem til seriestart 2005 slet han veldig mye med skader og var vel ikke 100% en eneste kamp frem til han forsvant når sommeren kom det året. Dessuten trivdes han ikke under Drillo -- ikke lett å spille god fotball da.

Hvis Roger Risholt har den rette motivasjonen og er på topp fysisk, vil han trolig være en veldig god forsterkning for FFK per i dag som ryddegutt på defensiv midtbane.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 04 jun 07, 11:19
Endret: 04 jun 07, 11:31
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Han klarte å vinne deler av publikum sin gunst, og derfor turte ikke KTE røre ham, mens Drillo, som alltid har frenstått med større integritet etter min mening, sendte ham på dør. Det hører også med til historien at INGEN TL klubber var villig til å betale et øre for ham.

Ja ha? Serielederen på det tidspunktet ønsket ham i alle fall.

Roger Risholt var nemlig klar for Start, men pga skaden Risholt slet med, satset de heller på Aarsheim. De hadde ikke tid til å vente på at Risholt skulle bli frisk. De trengte en spiller som kunne gå inn der og da,pga veldig lite dekning bak Joey Hardarsson. Uvisst om Start måtte ha betalt noe for ham eller ei. Det vet jeg ikke.

Risholt gikk dog gratis til AGF, og det er ikke noe drittlag det heller.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 04 jun 07, 11:30

OK, men hvis han er så god som enkelte hevder, hvorfor spiller han da i Häcken? Faktum er at FFK ikke hadde bruk for ham og at ingen andre TL klubber bladde opp ett øre. AGF tok ham imot, men gratis.

 

Det er heller ikke noen signaler ute om at det i dag er TL lag, eller Adecco lag for den saks skyld, som ønsker Risholt. Spilleren er jo ikke akkurat "hemlig" heller ettersom han har spilt i Start(hvor han også ble sendt på dør) og FFK.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 04 jun 07, 11:39
Endret: 04 jun 07, 11:44
Opprinnelig postet av kanogvetalt
OK, men hvis han er så god som enkelte hevder, hvorfor spiller han da i Häcken? Faktum er at FFK ikke hadde bruk for ham og at ingen andre TL klubber bladde opp ett øre. AGF tok ham imot, men gratis.

Trolig pga han har slitt med skaden sin i 1-1,5 år. Han spiller neppe der etter sommervinduet. Trolig ville han ha blitt solgt etter nedrykket også dersom det ikke var for regelen om maks 2 klubber hvert inneværende år. Og hadde han vært så dårlig som du påstår, ville han aldri ha blitt en publikumsspiller eller tatt ut på landslaget. En skadefri Rogel Risholt ville ha forsterket mange tippeligalag. Han er god i den defensive midtbaneposisjonen.

Häcken betalte for øvrig millionbeløp for Risholt. Det er mye i Sverige, hvor overgangssummene ikke er like ville som her til lands.

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Det er heller ikke noen signaler ute om at det i dag er TL lag, eller Adecco lag for den saks skyld, som ønsker Risholt. Spilleren er jo ikke akkurat "hemlig" heller ettersom han har spilt i Start(hvor han også ble sendt på dør) og FFK.

Så du kan og vet ikke alt likevel?

Jeg vet nemlig at det er tippeligaklubber som har og har hatt følerne ute etter Risholt. Det skal også være interesse fra Danmark og Sverige...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 04 jun 07, 11:56
Opprinnelig postet av Holters

Så du kan og vet ikke alt likevel?

 

Godt å få det bekretftet en gang for alle.

 

Du har fakta opplysninger jeg ikke har, og det er mulig jeg tar feil når jeg sier at Risholt ikke er attraktiv for andre TL lag.

Jeg mener likefullt at han var lat på trening og humørsyk. Dette gjor neppe treningsmiljøet bedre. Jeg mener også at hans opptreden på banen bar preg av at han spilte for egne "børspoeng" og ikke for laget.

 

En typisk situasjon slik jeg husker ham:

Han mottar ballen feilvendt på egen banehalvdel, setter ut rumpa og gjør tre-fire piruetter for så å se opp og slå ut med armene fordi ingen er spillbare. Hovedtribunen gikk ofte på den og var enig. Fakta var at mange hadde gått på løp, men fordi han brukte lang tid på sin "egotripp" var alt stoppet opp.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 jun 07, 12:33
Opprinnelig postet av A9$h

Abiodun vil vekk fra Ham Kam!

JA TAKK!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=156815

Nei takk!!!

---------------------------

RednWhite


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 04 jun 07, 13:19
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av A9$h

Abiodun vil vekk fra Ham Kam!

JA TAKK!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=156815

Nei takk!!!

Hvorfor ikke? Det eneste jeg kommer på er at vi får ett sånn EU-kvote problem..


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 04 jun 07, 13:23
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av A9$h

Abiodun vil vekk fra Ham Kam!

JA TAKK!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=156815

Nei takk!!!



Samme her; Nei takk!

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 04 jun 07, 13:25
Opprinnelig postet av algern0n
Opprinnelig postet av HotDream

Nei takk!!!

Hvorfor ikke? Det eneste jeg kommer på er at vi får ett sånn EU-kvote problem..



I tillegg til EU-kvota, så virker han på meg som en bråkmaker. Har vel flere ganger kommet i media for fartsovertredelser hvis jeg ikke husker feil og er også dømt til 45 dager ubetinget fengsel for drapstrussler. Når han i tillegg går ut i media på den måten han tydligvis gjør i følge VG, er ikke dette en type spiller jeg vil ha i klubben.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jun 07, 13:26
Opprinnelig postet av A9$h

Abiodun vil vekk fra Ham Kam!

JA TAKK!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=156815

Ja takk, bytt han med Brian West.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 04 jun 07, 13:32
Opprinnelig postet av A9$h

Abiodun vil vekk fra Ham Kam!

JA TAKK!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=156815

 

Joda! Denne spilleren hvis jo høy moral og god lagfølelse når han sier til TV2 at han vil bort fra klubben, før han tar det opp med noen i klubben. Står jo også frem som et godt forbilde i forbindelse med drapstrussel saken.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jun 07, 13:47
Opprinnelig postet av kanogvetalt

 

Joda! Denne spilleren hvis jo høy moral og god lagfølelse når han sier til TV2 at han vil bort fra klubben, før han tar det opp med noen i klubben. Står jo også frem som et godt forbilde i forbindelse med drapstrussel saken.

Kan være bra spillere for det se. Var George Best, eller for den saks skyld Maradona gode forbilder når til var på toppnivå ?? Langt der ifra. Så er spilleren god nok for FFK så tar jeg han gjerne i mot.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 04 jun 07, 13:50
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av A9$h

Abiodun vil vekk fra Ham Kam!

JA TAKK!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=156815

Ja takk, bytt han med Brian West.

Har du røyka sokka dine eller?? bytter jo ikke den voldsmannen der med West!! West blir!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jun 07, 14:02

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Har du røyka sokka dine eller?? bytter jo ikke den voldsmannen der med West!! West blir!!

West har vi veldig mye utbytte av. JA DA !!!! Vi skulle kvitta oss med West for minst et par år siden.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 04 jun 07, 14:12
Endret: 04 jun 07, 14:14
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Har du røyka sokka dine eller?? bytter jo ikke den voldsmannen der med West!! West blir!!

West har vi veldig mye utbytte av. JA DA !!!! Vi skulle kvitta oss med West for minst et par år siden.

VELDIG uenig med deg i det! Han er jo vår "Supersub" Da har vi nok av andre som vi bør kvitte oss med før han... 

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jun 07, 14:18
Opprinnelig postet av kim_andre_c

VELDIG uenig med deg i det! Han er jo vår "Supersub" Da har vi nok av andre som vi bør kvitte oss med før han... 

" Supersub " ?? Når da ?? Det må være veldig, veldig lenge siden. Det er lenge siden han har bidratt med no.


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 04 jun 07, 14:21
West får jo kun noen minutter i noen kamper, hvordan skal en få utført noe på et slikt sett? Mener Grønnis kjører for statisk på topp, med de som heller ikke har utført noe. Godt tegn var Gardar sist, la også Toth få muligheten til å bevise noe.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 jun 07, 14:21
Opprinnelig postet av Rune Haugen
" Supersub " ?? Når da ?? Det må være veldig, veldig lenge siden. Det er lenge siden han har bidratt med no.

Ikke lett å bidra så mye når man går skadet over lang tid. Men vi kan ikke være så hukommelsesløse at vi glemmer det West bidro med før skaden - og vi vet hvilke kvaliteter han er i besittelse av når han er i ordentlig form, og det er verdt å vente på. FFK kan ikke være en klubb hvor man blir kastet ut bare fordi man har vært uheldig og gått skadet en periode. Tålmodighet er et fint ord.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 jun 07, 14:29

Må bare si meg enig i at spillere som viser denne form for lojalitet mot sin klubb, trenger FFK ikke.

 

FFK trenger lagspillere ikke "egodyrkere" for å styrke lagmoralen og kvaliteten.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 39 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340