Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 39 16

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 19 jun 07, 10:34

Opprinnelig postet av Shadar
Sjøhage skal visstnok være Sveriges største spisstalent på mange mange år, og jeg mener vi ikke har råd til å si nei. Hvem skal erstatte Tarik & West når de blir solgt & skadet?

FFK er ikke en klubb som har midler til å ha trippeldekning på alle plasser. Det må prioriteres. Fofana og Tarik er to av Norges absolutt mest lovende spisstalenter. Vi trenger ikke fler. Vil heller ha en 20 år gammel haøyreback som holder U21 klasse. Eller en ung og lovende "klassisk" kantspiller som ikke trekker inn mot midten hver gang han har ballen.

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 jun 07, 10:36

Opprinnelig postet av Shadar
Sjøhage skal visstnok være Sveriges største spisstalent på mange mange år, og jeg mener vi ikke har råd til å si nei. Hvem skal erstatte Tarik & West når de blir solgt & skadet?

Råd til å si nei? Har vi råd til å si ja, mener du? Uten å selge noen?

Men jeg ser poenget ditt. Sannsynligheten for at Tarik forsvinner snart er stor. Det kan være lurt å være litt "føre var" i så måte. Men noen må bære kostnaden så lenge...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


erfo

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mai 03
Innlegg: 65

Lagt til: 19 jun 07, 10:38
Opprinnelig postet av Shadar
Sjøhage skal visstnok være Sveriges største spisstalent på mange mange år, og jeg mener vi ikke har råd til å si nei. Hvem skal erstatte Tarik & West når de blir solgt & skadet?


Jeg er enig fordi jeg er usikker på West. Hvor lenge holder han? Tarik kan forsvinne etter sesongen. Sjøhage er kun 20 år og må være en skikkelig god investering. Tror de som legger inn penger her kan regne med å få de tilbake. Sjøhage er på billigsalg nå, ikke senere
Men jeg mener  at midtbanespiller og forsvarer er førsteprioritet tross alt. Det handler om å se litt lenger frem.

---------------------------

erfo


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 19 jun 07, 11:22

Opprinnelig postet av erfo
Opprinnelig postet av Shadar
Sjøhage skal visstnok være Sveriges største spisstalent på mange mange år, og jeg mener vi ikke har råd til å si nei. Hvem skal erstatte Tarik & West når de blir solgt & skadet?


Jeg er enig fordi jeg er usikker på West. Hvor lenge holder han? Tarik kan forsvinne etter sesongen. Sjøhage er kun 20 år og må være en skikkelig god investering. Tror de som legger inn penger her kan regne med å få de tilbake. Sjøhage er på billigsalg nå, ikke senere
Men jeg mener  at midtbanespiller og forsvarer er førsteprioritet tross alt. Det handler om å se litt lenger frem.

Du mener at 10 mill er billigsalg? Hvor mange Norske spillere har blitt solgt for mer enn det de siste 3-4 årene?

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


erfo

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mai 03
Innlegg: 65

Lagt til: 19 jun 07, 11:35
Opprinnelig postet av Kent

Opprinnelig postet av erfo
Opprinnelig postet av Shadar
Sjøhage skal visstnok være Sveriges største spisstalent på mange mange år, og jeg mener vi ikke har råd til å si nei. Hvem skal erstatte Tarik & West når de blir solgt & skadet?


Jeg er enig fordi jeg er usikker på West. Hvor lenge holder han? Tarik kan forsvinne etter sesongen. Sjøhage er kun 20 år og må være en skikkelig god investering. Tror de som legger inn penger her kan regne med å få de tilbake. Sjøhage er på billigsalg nå, ikke senere
Men jeg mener  at midtbanespiller og forsvarer er førsteprioritet tross alt. Det handler om å se litt lenger frem.

Du mener at 10 mill er billigsalg? Hvor mange Norske spillere har blitt solgt for mer enn det de siste 3-4 årene?



Hvis du leser artikkelen så regner man ikke med å få i nærheten av det.(Kanskje 5-7 mill) Tatt i betraktning at Vuorinen og Stadheim ble kjøpt for 8,5 mill.(Som det går rykter om) så mener jeg her at Sjøhage er et knallkjøp i forhold til de

---------------------------

erfo


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jun 07, 13:47
f-b.no skriver at agenten til Wehrman var i Fredrikstad for å forhandle i går. Det bør vel bety at klubbene allerede er enig seg i mellom og at det nå står mellom FFK og Wehrman. For det er vel ikke vanlig at spillernes agent kommer på banen før etter at klubbene er enig om en overgang? Jeg synes det ser ut som dette går veien...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 jun 07, 13:54

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg synes det ser ut som dette går veien...

D`e`najs!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 19 jun 07, 17:46
Lyder som GOD musikk i mine ører!! Da er det bare å glede seg!!!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 jun 07, 19:29
Trur nok Whermann og Abgar Barsom er de 2 som kommer til å væra klare i starten av juli. 2 midtbanespillere som kommer til å forsterke oss med en gang!!

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 19 jun 07, 20:04
I tillegg til Kasey, håper jeg de sikter inn mot en høyre-back.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jun 07, 20:33
Opprinnelig postet av ffkmufc
Trur nok Whermann og Abgar Barsom er de 2 som kommer til å væra klare i starten av juli. 2 midtbanespillere som kommer til å forsterke oss med en gang!!

Jeg tror også det er snakk om de to, selv om jeg er litt skeptisk til å hente inn ytterligere to utlendinger i en stall som allerede er overbefolket med det. Men hvis f.eks. Toth og Vuorinen samtidig forlater klubben (i tillegg til Martyn og Szekeres) så ser det ikke lenger så stygt ut.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 19 jun 07, 21:38
Vi er jo tydeligvis ikke de eneste som ønsker agbars tjenester da...
www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 19 jun 07, 21:50
Får håpe at vi kommer dem i forkjøpet da! Det er i sånne situasjoner det er helt avgjørende å være tidlig ute med å planlegge hvilke spillere man vil prøve å hente i overgangsvinduet.

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 jun 07, 22:42
Wehrmann-penger til Moss

Det drypper på Moss FK om Kasey Wehrman går fra Lillestrøm til Fredrikstad Fotballklubb.
 Mest sannsynlig vil overgangssummen være på under to millioner kroner skriver www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 20 jun 07, 00:23

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg tror også det er snakk om de to, selv om jeg er litt skeptisk til å hente inn ytterligere to utlendinger i en stall som allerede er overbefolket med det. Men hvis f.eks. Toth og Vuorinen samtidig forlater klubben (i tillegg til Martyn og Szekeres) så ser det ikke lenger så stygt ut.

Det som sannsynligvis skjer er at Wehrman tar plassen til Ramberg eller Bjørkøy og sann sett vil vi stille med enda en utlending i førsteelleveren. Med denne utviklingen ser jeg ikke bort i fra at FFK spiller kamper uten Nordmenn førsteelleveren i nær fremtid. Kommer det to nye midtbanespillere og en høyreback fra utlandet trenger vi ikke mer enn en skade på Tarik før det kan være en realitet.

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 jun 07, 00:49

[quote=endre]Vi er jo tydeligvis ikke de eneste som ønsker agbars tjenester da...
www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp[/quote]

Enligt samma tidning är även den förre Djurgårdsspelaren Abgar Barsom (som just nu spelar för grekiska Messiniakos) intressant för IFK - i alla fall om tränare Stefan Rehn får bestämma.
- Jag skulle gärna vilja ha honom, men alla är inte lika övertygade, säger Rehn som både har spelat med och tränat spelat med Barsom i Djurgården.

Når jeg leser sånt så begynner jeg å rynke på nesa. Alle er ikke like overbevist om han er den rette, tja. Og ikke nok med det, han kommer også fra spill i Messiniakos. De spiller vel på 3.nivå i Hellas, og det er nok til at jeg blir skeptisk i hvertfall. Ikke det at jeg kjenner noe større til spilleren fra før av, så jeg skal ikke uttale meg for mye før det kommer mer på bordet. Så foreløpig er jeg i tja, nja i forhold til denne spilleren.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 jun 07, 01:19
Barsom har i alle fall vært en god spiller, så spørs det hvilket nivå han holder per i dag.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 jun 07, 01:37
Endret: 20 jun 07, 01:38

Opprinnelig postet av Holters
Barsom har i alle fall vært en god spiller, så spørs det hvilket nivå han holder per i dag.

Har lest forskjellig greier om han tilbake til begynnelsen på 2000-tallet, og det er ingen tvil at han holdt bra nivå den gangen, men tiden går som sagt, og det at han havna i Gresk 3.nivå, da begynner jeg litt å lure hva som har skjedd underveis her. Er han ikke god nok lengre ?? Er det et sjansespill å hente han ??

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 jun 07, 01:45
Aner ikke, Rune Haugen, men det kan jo være en hardtsatsende 3.nivå-klubb for alt hva jeg vet. Kanskje går de for å klare opprykk og har noen "rike onkler" som har hentet inn et par habile spillere. Kanskje sjanset de ved å hente en skadeforfulgt spiller som Barsom, og at han nå er restituert og presterer jevnt?

Det kan være en mulig forklaring, men jeg heller mer mot å være litt skeptisk når fyren har havnet på 3. nivå i Hellas.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 jun 07, 01:46
Jeg tror det var sånn at klubben ramlet ned fra andre til tredje nivå denne sesongen...


Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 39 16

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f