Husk meg
Brukernavn
Passord

Alt som omhandler klubben (kamper, spillere, rykter)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Den Klarsynte

Bedriftsspiller

Ble medlem: 29 apr 07
Innlegg: 14

Lagt til: 28 mai 07, 17:27

står det i underteksten til denne forumkategorien. Hvordan kan det ha seg at disse moderatorene ikke følger sine egne regler?

Da jeg fortalte om at Fedor Milwez er på vei til FFK, ble innlegget lagt i papirkurven fordi et eller annet datageni med sensurrett ikke fant noe om denne spilleren på internett.

Alle som er våkne vil vite at det i Ukraina er to parallelle eliteserier. Milwez lag tilhører SERIE 2.

Mine kontakter bekrefter at Fedor vil være på plass i Fredrikstad så snart han får oppholdstillatelse her i landet.


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 28 mai 07, 17:38
Alt du ble bedt om å gjøre var å dokumentere at denne spilleren og klubben faktisk eksisterer. Det står ikke noe nytt i denne tråden i forhold til de 2 andre du har opprettet om denne spilleren. Så dersom du ikke greier å fiske frem litt info om spiller og klubb vil denne tråden også kastes i søpla...

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 28 mai 07, 17:39
Kanskje du burde bare vært sperret ute fra forumet rett og slett når du forrige gang annonserte salg av stjålne ffk vimpler. Makan til idiot enn deg skal en lete lenge etter. Men det er vel dette du vil og . Kun provosere.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 mai 07, 17:45
Endret: 28 mai 07, 17:47
Da takker vi for deg.

Du har fått dine sjanser, og er herved utestengt fra forumet

Videre begrunnelse bør være overflødig.

Cherio!

PS! Du brøt allerede reglementet da du registrerte deg ved å fylle inn svada som personinformasjon.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 mai 07, 17:48
Endret: 28 mai 07, 17:49
Det er selvsagt bare tull og tøys at det finnes to parallelle ligaer i Ukraina. Tråden stenges, men skulle du mot formodning ha en link å komme med som viser at både klubb og spiller eksisterer, så kan du sende meg den linken på PM, så skal jeg åpne tråden igjen. Du trenger ikke å lage en fjerde tråd om denne "spilleren" med mindre du hoster frem noe annet enn dine egne ord om spilleren.

Damn, Holters var noen sekunder før meg gitt!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340