Husk meg
Brukernavn
Passord

Rami gir seg av famileårsaker?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 28 mai 07, 10:49

Hmm.

Celtic fulgte ikke Rami

Her avkreftes det at Wolfsburg var tilstede og at Celtic fulgte Rami spesielt, det grubles på om at de kan ha vært ute etter noen andre. Mitt forslag er da enten Raio eller Tarik, hvis de da ikke fulgte noen av Vålerenga sine spillere. Men Morgan kan vel være en slu rev, så hvem vet?

---------------------------

invester i elefantene fra elefantkysten! NÅ!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 mai 07, 12:02

Forstår det meget godt dersom Rami velger å gå. Fortsatt blir han undervurdert av såvel F-B og mange forståsegpåere i sfæren rundt FFK. Hvorfor kan det være så vanskelig å gi Rami kreditt etter en kamp som på lørdag. Man bruker heller tid på å bortforklare, slik som f.eks Constanza gjør ( for engangs skyld er vi uenige).

Mener fortsatt at Rami faktisk er for god for .........., , samtidig er jeg helt enig i at FFk har landets 2 mest lovende keepere.

Derfor mener jeg faktisk at dersom FFk får godt betalt for Rami og kan skaffe seg de 2 nødvenndige klassespillere vil FFK gå styrka ut av et salg. Verden er ikke svart hvitt.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 mai 07, 13:00
Forsvinner Shaban så blir det nok til Verdens varmeste verdensdel.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 mai 07, 13:22
Håper ikke det Paco, Hell ligger jo på utsiden av Trondheim

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 mai 07, 14:54

- Selger ikke Shaaban billig.

FFK kommer ikke til å selge Rami Shaaban billig. Ifølge Morgan Andersen er det viktig å tenke helhet:

- Vi må tenke butikk. Det er selvfølgelig viktig å ta hensyn til Rami Shaaban sine ønsker, men vi må også ta hensyn til klubben, sier Morgan Andersen til www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.2551407


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 mai 07, 22:52
Vi har ikke mottat noen konkrete tilbud, men det har vært konkrete henvendlser, på enkelte spillere, Celtic, er en av klubbene som har vist interesse for Rami Shaban.
Vi har forstålse for at Rami vil avsllutte karieren et sted hvor han, sikre sin fremtids økonomisk.
Med det rette tilbudet, så vil vi vurdere å selge Rami sier Andersen til VG.
 


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340