Husk meg
Brukernavn
Passord

Fedor Milwez til FFK!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Den Klarsynte

Bedriftsspiller

Ble medlem: 29 apr 07
Innlegg: 14

Lagt til: 27 mai 07, 14:20
Endret: 27 mai 07, 15:57

Jeg registrerer at moderator nok engang har fjernet et av mine innlegg. Når jeg vil fortelle om at det er en toppspiller på vei til FFK, skal jeg altså ikke få lov til det. Hvem er egentlig disse selvutnevnte, kjepphøye guttungene som kaller seg "moderator"?

Jeg forlanger å bli behandlet med respekt! Fedor Milwez er på vei til FFK, og det er min forbannede plikt å fortelle om det!


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 27 mai 07, 14:23
Opprinnelig postet av Den Klarsynte

 

Fedor Milwez er på vei til FFK, og det er min forbannede plikt å fortelle om det!

hvem er dette da?

---------------------------

pippisangen kommer sæi;)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 mai 07, 14:27
Opprinnelig postet av MOD

MOD: Når jeg googler etter spilleren finner jeg ingenting. Finner heller ingenting om klubben du nevner i toppserien i Ukraina. I 05 ble Oleksandr Kosyrin toppscorer i Ukraina, ikke spilleren som blir nevnt her. Tråd stenges da det virker ganske så klart at det ikke ligger noe i dette ryktet. Opprett gjerne en ny tråd hvis du harlitt mer håndfast og kan vise til noe fakta om spilleren

 

Les hvorfor MOD stenger tråden. Desuten trodde jeg du var utestengt fra dette forumet, det er ihvertfall på høy tid...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 27 mai 07, 14:36
Endret: 27 mai 07, 14:37
Som skrevet i forrige innlegg. Vi har ikke funnet noe om denne spilleren eller klubben hans. I tillegg sier du at han var toppscorer i Ukraina i 2005, noe som ikke er tilfelle. Hvis spilleren virkelig er en toppspiller slik du hevder, burde det være mulig å grave opp litt informasjon om han. Hvis ikke kan du regne med at denne tråden også blir stengt.

Løse / ikke bekreftede rykter og ønsker kan forøvrig postes i denne tråden

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Den Klarsynte

Bedriftsspiller

Ble medlem: 29 apr 07
Innlegg: 14

Lagt til: 27 mai 07, 14:36
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av MOD

MOD: Når jeg googler etter spilleren finner jeg ingenting. Finner heller ingenting om klubben du nevner i toppserien i Ukraina. I 05 ble Oleksandr Kosyrin toppscorer i Ukraina, ikke spilleren som blir nevnt her. Tråd stenges da det virker ganske så klart at det ikke ligger noe i dette ryktet. Opprett gjerne en ny tråd hvis du harlitt mer håndfast og kan vise til noe fakta om spilleren

 

Les hvorfor MOD stenger tråden. Desuten trodde jeg du var utestengt fra dette forumet, det er ihvertfall på høy tid...

Mine opplysninger er korrekte. Jeg har dem fra pålitelige kilder. Det er nok flere som skal utestenges. Jeg har tilgode å skjikanere mine forumkolleger i PM... Man skal ikke kaste sten når man sitter i glasshus. Husk det, Bob Page


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 27 mai 07, 14:38
Hjelper ikke å si at du har sikre kilder, du må ha BEVIS...

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 27 mai 07, 14:46
Endret: 27 mai 07, 14:46
Det er faktisk to spillere på vi til Fredrikstad ... de kommmer i morgen og blir til Torsdag ... den ene komer bra et av balkan landa og spiller på u21 der han andre vet jeg ikke noe om

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 mai 07, 14:56
Endret: 27 mai 07, 14:57
Kanskje det, men trodde virkelig heleri var en foreelse man ble utestengt av.. Du har også tilgode med å komme med ett seriøst innlegg her..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 27 mai 07, 15:01
Endret: 27 mai 07, 15:02
Og da stenger vi tråden. Denne kommer bare til å utvikle seg til angrep på forskjellige brukere.
Informasjon om at det kommer spillere på prøve til uka, kan med fordels postes i en av de andre trådene for løse rykter.

Til Den Klarsynte: Hvis det er noe hold i ryktene angående spilleren du henviser til, så post de gjerne i tråden for spillere ut og inn sammen med litt info om han.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340