Husk meg
Brukernavn
Passord

FFk vil forsterke med tre spillere i sommer

Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mai 07, 00:03

Det er det TV2 som melder.

Hvor på banen, er det vi trenger de spillerne?

For min del, vil jeg ha en spiss.

En høyre back.

Midtbanespiller.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 27 mai 07, 00:13
Ja, vært diskutert til det kjedsomlige, håper bare vi kan hente noen som går inn å forsterker laget, ikke trenger noen år på b laget først !!!

Høyreback, midtbanegeneral (med baller) og en rå spiss.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 mai 07, 00:19
En høyreback og to midtbanespillere (sentral midtbane og kantspiller).

På spissplass har vi mange gode alternativer, men vi trenger mer kvalitet og større muligheter for variasjon på midtbanen.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 27 mai 07, 00:23

Spiss, midtbane, høyreback og gjerne en anvendlig breddeholder.

Blir fornøyd med klasseforsterkninger på 2 av disse plassene i sommer, og håper på de 2 resterende i vinter.

PS i tillegg synes jeg FFK bør beholde Martyn, så langt mener jeg faktisk at han tiltross for Jonna sine mål har vært den mest stabile på midten. Kanskje ikke akkurat det sier på mye.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 27 mai 07, 00:51
Endret: 27 mai 07, 00:51

Ønsker en rask og rutinert back, som kan steppe inn/utfordre helst på begge sider.

En defensiv midtbanespiller, en sterk ballvinner med god pasningsfot.

Som tredjevalg, tja. En god kantspiller. 

På topp har jeg mer tro på å la de vi har få spilletid, så de kan utvikle seg videre. Tror uansett ikke det finnes spisser som kommer med "scoringsgaranti". Spissene våre er gode nok i mine øyne,  det er midtbanen som ikke spiller dem fram til mange nok sjanser. FFKs uttelling på de sjansene som skapes er i grunnen ikke så ille.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 27 mai 07, 01:22
Jeg mener en hørekantspiller er førstepri siden multaharju er den beste på den posisjonen pr idag.. Multaharju er en løpsmaskin og ingen dårlig spiller, men den mannen kan da ikke ha trent mye pasninger i sitt liv.. Aldri sett makan til dårlig pasningspill av en og samme mann i et lag som skal holde topp fire i TL.. Derfor en blanding av multe og Kvisvik hadde vært et stooort JA TAKK

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 mai 07, 02:45
ønsker en stor buse av en midtbanespiller (wehrmann ja takk), en høyreving og en høyreback... PAC er katastrofalt ræva

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 mai 07, 02:45
Kvisvik ser ut som han er langt over middagshøyden og har startet nedturen for alvor, så jeg kunne tenkt meg en erstatter for ham, dvs kreativ midtbanespiller, en playmaker. Sleng gjerne med en til, så vi får erstattet Brenne. Ellers trenger vi en høyreback. Ser også ut som PAC er på god vei over middagshøyden sin også...  På topp syns jeg vi er bra dekka så lenge vi har/får kreative midtbanespillere..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 27 mai 07, 04:56
er enig med de fleste her. h back. h midt. å en solid sentral midtbanespiller. å alle skal gå rett inn å forsterke laget. må forresten le når kvisvik sa han hadde mange år igjen som toppspiller, å ville at ffk skulle gi han en 5 års kontrakt.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 mai 07, 05:29

Opprinnelig postet av scheien
må forresten le når kvisvik sa han hadde mange år igjen som toppspiller, å ville at ffk skulle gi han en 5 års kontrakt.

Han trodde vel at han stod sterkt da han gav 3 målgivene pasninger i cupfinalen da vel. Nei, la han gå til Greåker etter kontraktsslutt, og helst før..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mai 07, 10:28

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 27 mai 07, 10:58

Opprinnelig postet av wergis
Jeg mener en hørekantspiller er førstepri siden multaharju er den beste på den posisjonen pr idag.. Multaharju er en løpsmaskin og ingen dårlig spiller, men den mannen kan da ikke ha trent mye pasninger i sitt liv.. Aldri sett makan til dårlig pasningspill av en og samme mann i et lag som skal holde topp fire i TL.. Derfor en blanding av multe og Kvisvik hadde vært et stooort JA TAKK

 

Du mener ikke seriøst at du tror laget pr i dag er godt nok til topp 4?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 27 mai 07, 11:00
Hvor gammel er egentlig Kvisvik blitt?Aldersmessig burde han strengt tatt hatt ett par år til, men så var det og orke å trene nok da?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 27 mai 07, 11:05
Kvisvik blir 33 hvis jeg ikke tar helt feil, men i forhold til ny kontrakt bør han prestere bedre enn det han har gjort i det siste. Om det er skader, for mye potetgull eller lite trening som har skylden, vites ei.. Men mot VIF var det ikke så mye som stemte for Greåker "gutten".

---------------------------

FFK for alltid!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mai 07, 11:06

Opprinnelig postet av stjernengutt
Hvor gammel er egentlig Kvisvik blitt?Aldersmessig burde han strengt tatt hatt ett par år til, men så var det og orke å trene nok da?

Sjernengutt? Hva har dette med spilleforsterkninger å gjøre?


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 27 mai 07, 11:17
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av wergis
Jeg mener en hørekantspiller er førstepri siden multaharju er den beste på den posisjonen pr idag.. Multaharju er en løpsmaskin og ingen dårlig spiller, men den mannen kan da ikke ha trent mye pasninger i sitt liv.. Aldri sett makan til dårlig pasningspill av en og samme mann i et lag som skal holde topp fire i TL.. Derfor en blanding av multe og Kvisvik hadde vært et stooort JA TAKK

 

Du mener ikke seriøst at du tror laget pr i dag er godt nok til topp 4?

ehhh.. Jeg følger bare FFK sitt mål... Så nei, jeg tror ikke det, men håper det

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 mai 07, 11:19

En til å erstatte Ramberg (jeg har fått nok av den gi faen holdningen hans)

En til å erstatte på høyere og venstre kant

en til å være ett alternativ for PAC

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 mai 07, 11:31

klar nm1, hback; i flere ses har laget lidd under en altfor ofte svak PAC.

 

 

2: en kriger på midten har vi ikke, berg var tiltenkt rollen men er jo kronisk skadet. ramberg UT, martyn usikkkert.

 

 

3: venstre ving. gardar, hoås, fofana og west konkurrerer om spissplassene. tarik ned på hving. kvisvik har et fallende kurve i en lang og fin karriere, en erstatter her hadde vært ønskelig ettersom hverken stadheim el koadiou har slått til(de har jo knapt spilt så de kan jo ikke imponere nevneverdig på trening el FFK 2).

 

uansett vil ny hback og en midtbanekriger være investeringer av den viktige sorten, da vi faktisk foreløpig har helt OK alternativer på vingen, ser dette som et kjøp vi kan gjøre i vinter, ønsker ei hastekjøp slik som sist sommer.*grøss*  det jeg kanskje ønsker mest av alt er at stallen ristes så jævlig at all vrakgods faller av  men det er svært vanskelig å tvinge bort spillere som garantert må ned i lønn ved å forlate FFK. så jo det på feks gardar igår, hvor han etter kampen sa han definitivt blir her ut kontraktstiden på 3år uansett....fortsetter han suksessen er det jo flott.....

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 27 mai 07, 11:45
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av stjernengutt
Hvor gammel er egentlig Kvisvik blitt?Aldersmessig burde han strengt tatt hatt ett par år til, men så var det og orke å trene nok da?

Sjernengutt? Hva har dette med spilleforsterkninger å gjøre?

 

Om Raymond hadde begynt å trene, tror jeg strengt tatt han hadde blitt en forsterkning

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mai 07, 11:58
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av stjernengutt
Hvor gammel er egentlig Kvisvik blitt?Aldersmessig burde han strengt tatt hatt ett par år til, men så var det og orke å trene nok da?

Sjernengutt? Hva har dette med spilleforsterkninger å gjøre?

 

Om Raymond hadde begynt å trene, tror jeg strengt tatt han hadde blitt en forsterkning

Hi,hi, det er sant.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 mai 07, 12:31

Vi trenger først å fremst en skikkelig kriger på midten! Det er det vi bør prioritere mest! Noe liknende Wherman.

Så må vi ha inn en høyreback av skikkelig klasse. Trur det er detta det kan bli vanskligst å finne.

Den tredje forsterkningen bør være en kantspiller. Helst en som er rask og liker å utfordre til linja for å slå innlegg!

 

Men trudde ikke vi hadde penger til å forsterke så mye jeg...? Har Høili sagt at han vil spytte inn penger i sommer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 mai 07, 14:08

Christoffer

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 27 mai 07, 14:09

Vi burde forsterke med:

- Høyreback (PAC for ræva)

- Midtbanespiller (Anderesen, Wehrmann eller no sånn)

- Venstrekant (Kvisvik har vel spilt sin siste kamp?)

Så setter man Tarik ned på høyreving. Fofana og Gardar på topp.

Da tror jeg man kan være med å kjempe om en topp 6 plassering.

 

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 27 mai 07, 15:15

Viss terje kan spytte inn litt ekstra har vi en god mitbane spiller her

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=184947

 

Det hadde vert noe!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 27 mai 07, 15:20
Opprinnelig postet av Martin

Viss terje kan spytte inn litt ekstra har vi en god mitbane spiller her

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=184947

 

Det hadde vert noe!

hadde vært ålreit å posta realistiske spillere på en sånn tråd da. syns det er tåpelig å komme med sånt tull. kom med en mer realistisk forsterkning for oss. hadde du kommet med ljungberg eller noe så kunne jeg godtatt det. selvom det er for mye å håpe på det også.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mai 07, 17:28
Lurer på om det er noe gjære, Morgan dro med fly fra Gardemoen i dag og er tilbake om bare noen dager, kan det være for ferdig forhandle en kontrakt kanskje?

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 27 mai 07, 17:46

Midtbane kriger/motor.

Klassespiss.

Høyreback

breddeholder

er mine 4 ønsker som sagt.

Fornøyd med 2 innfridde ønsker i sommer og de to andre i vinter.

Gjentar meg sjøl, vet det ........ likevel er det mine ønsker.

Med dette på plass så slipper vi nedrykkspøkelse til høsten og kan konsentrere oss om 6 plassen, og neste år lukte på medaljer.

PS mener at vi i tillegg bør beholde Martyn.

Selge unna iallefall den gjengen av A spillere som hever lønna ved å lunte seg gjennom FFK2 spill, tar med Hoås i den gjengen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 mai 07, 13:11
tipper vi får to midtbane spillere og en forsvarer til sommern

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 28 mai 07, 13:15

trenger en back iallefall

.. kansje en midtbaneterrier!

---------------------------

pippisangen kommer sæi;)


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 mai 07, 13:16
Håper du får rett Paco, skaffer FFK breddeholder og klassespiss til vinteren går en lysere tider i møte.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 mai 07, 13:34
Endret: 28 mai 07, 13:51
Vi trenger nesten tre midtbanespillere, slik ståa er i dag. Midtbanen er til tider horribel.

Men 2 midtbanespillere og 1 forsvarsspiller (back?) høres bra ut.

1 defensiv sentral midtbanespiller
1 kant
1 høyreback

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 mai 07, 13:44
Vil bare si det bra å være enig noen ganger Holters.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 28 mai 07, 13:50

Håper vi ikke dummer oss når overgangsvinduet åpner (som vi alltid gjør). Noe sier meg at ffk kommer til å hente 4 spillere, 1 kommer til å spille litt, mens resta vil slite benk/tribune. Hvorfor ikke kjøpe en, eller kanskje to, som er skikkelig gode?

4 millioner på bordet for en veldig god høyreback.

6 millioner for en GOD sentral midtbanespiller.

Høyrekant trenger vi ikke, vi har Norges beste allerede.....

---------------------------

Ære være plankebyen!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 mai 07, 14:52

Morgan sier til NRK Østfold, at det kan bli to nye spillere.

- Hvis økonomien tilsier det, ønsker vi å forsterke laget med to nye spillere.

Hvilke posisjoner disse spillerne skal ha, ønsker ikke Morgan Andersen å kommentere: - Jeg ønsker ikke å skape noen uro i laget. Nå er vi inne i en positiv utvikling, å da ønsker jeg ikke å ødelegge det.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 28 mai 07, 15:01
Opprinnelig postet av kjell

Håper vi ikke dummer oss når overgangsvinduet åpner (som vi alltid gjør). Noe sier meg at ffk kommer til å hente 4 spillere, 1 kommer til å spille litt, mens resta vil slite benk/tribune. Hvorfor ikke kjøpe en, eller kanskje to, som er skikkelig gode?

4 millioner på bordet for en veldig god høyreback.

6 millioner for en GOD sentral midtbanespiller.

Høyrekant trenger vi ikke, vi har Norges beste allerede.....



Men får vi en veldig god høyreback for fire mill? Eller en GOD sentral midtbanespiller for 6 mill? Det tviler jeg nok på.

Jeg er enig i at det beste er å finne spillere som er skikkelig gode (dvs. går rett inn og forsterker laget), men det er nå engang sånn at spillerkjøp aldri kommer med en garanti. Det nærmeste man kommer en garanti er å kjøpe en spiller som har prestert godt på dette nivået i flere år. Og det er jeg redd at er for dyrt for FFK...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 30 mai 07, 22:13

Noe er på gang! Dette er vel moss sin beste spiller, og burde nå få muligheten til å spille for oss. Hissig franskmann som kan spille back og midtstopper.

---------------------------

VærsteUltras


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 mai 07, 22:24
Opprinnelig postet av Møklegård

Noe er på gang! Dette er vel moss sin beste spiller, og burde nå få muligheten til å spille for oss. Hissig franskmann som kan spille back og midtstopper.

Åffår skriver du Noe er på gang ! Virka ikke sånn på den artikkelen der i hvertfall. For å være ærlig så hadde jeg heller villet hatt Vidalon hit enn VM.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 30 mai 07, 22:25
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Møklegård

Noe er på gang! Dette er vel moss sin beste spiller, og burde nå få muligheten til å spille for oss. Hissig franskmann som kan spille back og midtstopper.

Åffår skriver du Noe er på gang ! Virka ikke sånn på den artikkelen der i hvertfall. For å være ærlig så hadde jeg heller villet hatt Vidalon hit enn VM.



Har ikke Vidalon vært like mye skadet det siste året som VM?
Og var det ikke skadehistorikken som gjorde at du var så skeptisk til VM da?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 mai 07, 22:31
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Møklegård
Noe er på gang! Dette er vel moss sin beste spiller, og burde nå få muligheten til å spille for oss. Hissig franskmann som kan spille back og midtstopper.

Åffår skriver du Noe er på gang ! Virka ikke sånn på den artikkelen der i hvertfall. For å være ærlig så hadde jeg heller villet hatt Vidalon hit enn VM.

Kanskje fordi FFK helt klart og tydelig er rundt på andre kamper og sonderer spillere?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 mai 07, 22:35
Endret: 30 mai 07, 22:41

Opprinnelig postet av JJunior

Har ikke Vidalon vært like mye skadet det siste året som VM?
Og var det ikke skadehistorikken som gjorde at du var så skeptisk til VM da?

Er ikke bare skadehistorikken som er grunnen. Jeg har skrevet at jeg er skeptisk til VM lenge før denne kom på banen.

Det som taler mot Vidalon er sånt no som dette her:

Den største dramatikk kom på overtid, da Fabien Vidalon utlignet for Moss, dro av seg trøya og fikk gult kort. Han protesterte heftig, fikk nytt gult kort og deretter det røde.

Det koker lett over for denne karen, og det har han også uttalt på TVØstfold. Så alt i alt så er jeg skeptisk til han også. Men jeg anser han for å være en bedre spiller enn VM.


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 30 mai 07, 22:52
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Det som taler mot Vidalon er sånt no som dette her:

Den største dramatikk kom på overtid, da Fabien Vidalon utlignet for Moss, dro av seg trøya og fikk gult kort. Han protesterte heftig, fikk nytt gult kort og deretter det røde.

Det koker lett over for denne karen, og det har han også uttalt på TVØstfold. Så alt i alt så er jeg skeptisk til han også. Men jeg anser han for å være en bedre spiller enn VM.

Skummelt med spillere det koker over for gett. Husker spesielt det koka fælt for Zidane for en stund siden:)

---------------------------

VærsteUltras


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 mai 07, 23:57
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Det som taler mot Vidalon er sånt no som dette her:

Den største dramatikk kom på overtid, da Fabien Vidalon utlignet for Moss, dro av seg trøya og fikk gult kort. Han protesterte heftig, fikk nytt gult kort og deretter det røde.

Det koker lett over for denne karen, og det har han også uttalt på TVØstfold. Så alt i alt så er jeg skeptisk til han også. Men jeg anser han for å være en bedre spiller enn VM.

Skummelt med spillere det koker over for gett. Husker spesielt det koka fælt for Zidane for en stund siden:)

Men Vidalon har det for vane, det er forskjellen. Halsløse taklinger etc. er kjennetegnet fra Vidalon. Det er bare 1 eksempel det jeg trakk frem da.


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 31 mai 07, 01:55

Brynes Vidar Nisja har forøvrig avslått et nytt kontraktsforslag og det virker som om det er rimelig stor avstand mellom spiller og klubb i denne saken. Ikke egentlig den spilletypen vi trenger mest, men U21 landslagsspillere på Bosman er jo aldri feil..


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 31 mai 07, 12:06
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Det som taler mot Vidalon er sånt no som dette her:

Den største dramatikk kom på overtid, da Fabien Vidalon utlignet for Moss, dro av seg trøya og fikk gult kort. Han protesterte heftig, fikk nytt gult kort og deretter det røde.

Det koker lett over for denne karen, og det har han også uttalt på TVØstfold. Så alt i alt så er jeg skeptisk til han også. Men jeg anser han for å være en bedre spiller enn VM.

Skummelt med spillere det koker over for gett. Husker spesielt det koka fælt for Zidane for en stund siden:)

Men Vidalon har det for vane, det er forskjellen. Halsløse taklinger etc. er kjennetegnet fra Vidalon. Det er bare 1 eksempel det jeg trakk frem da.

Fabien er ikke noe for FFK. Glad dere skjønner det selv.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 mai 07, 12:19
Opprinnelig postet av Bjørnen

Fabien er ikke noe for FFK. Glad dere skjønner det selv.

Rædd han skal forsvinne te oss eller ??


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 31 mai 07, 12:29
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bjørnen

Fabien er ikke noe for FFK. Glad dere skjønner det selv.

Rædd han skal forsvinne te oss eller ??

Ikke så veldig. Tror han trives veldig godt i Moss og han ser vel hvordan FFK har ødelagt Vidar. Artikkelen i Moss Avis var kun basert på spekulasjoner.

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 mai 07, 12:33

Opprinnelig postet av Bjørnen
og han ser vel hvordan FFK har ødelagt Vidar.

Hva mener du med dette ??


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 31 mai 07, 12:36
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Bjørnen
og han ser vel hvordan FFK har ødelagt Vidar.

Hva mener du med dette ??

Mest for å provosere :-)

Men det virker som at FFK har brukt ham for mye for tidlig med tanke på at han har hatt et skranglete kne i lang tid og var borte store deler av 2006-sesongen.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 mai 07, 13:00
Opprinnelig postet av Bjørnen

Mest for å provosere :-)

Men det virker som at FFK har brukt ham for mye for tidlig med tanke på at han har hatt et skranglete kne i lang tid og var borte store deler av 2006-sesongen.

Provosere kunne du spart deg for.

Ellers er det du skriver i dette innlegget greit nok.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 31 mai 07, 14:13
Er redd du har helt rett i at FFK brukte VM for mye og for tidlig. Ettersom Rajo var ute med skade var det viktig å ha Vidar på banen.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 31 mai 07, 14:31

Opprinnelig postet av Fjedjik
Er redd du har helt rett i at FFK brukte VM for mye og for tidlig. Ettersom Rajo var ute med skade var det viktig å ha Vidar på banen.

Litt merkelig likevel, for Vidars skadeproblemer er såvidt jeg vet av den art som MÅ leges skikkelig først. Jeg er faktsik spent på hvor lang karrieren hans kan bli etter dette. Slike skader har satt stopper for mang en lovende spiller.

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 mai 07, 14:35
Opprinnelig postet av Bjørnen

Opprinnelig postet av Fjedjik
Er redd du har helt rett i at FFK brukte VM for mye og for tidlig. Ettersom Rajo var ute med skade var det viktig å ha Vidar på banen.

Litt merkelig likevel, for Vidars skadeproblemer er såvidt jeg vet av den art som MÅ leges skikkelig først. Jeg er faktsik spent på hvor lang karrieren hans kan bli etter dette. Slike skader har satt stopper for mang en lovende spiller.

 

Helt enig, FFK visste om skadehistorien til VM, allikevel kjøpte de han. Vi kan fort ende opp med en ny " B.West " her.


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 31 mai 07, 14:43
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bjørnen

Opprinnelig postet av Fjedjik
Er redd du har helt rett i at FFK brukte VM for mye og for tidlig. Ettersom Rajo var ute med skade var det viktig å ha Vidar på banen.

Litt merkelig likevel, for Vidars skadeproblemer er såvidt jeg vet av den art som MÅ leges skikkelig først. Jeg er faktsik spent på hvor lang karrieren hans kan bli etter dette. Slike skader har satt stopper for mang en lovende spiller.

 

Helt enig, FFK visste om skadehistorien til VM, allikevel kjøpte de han. Vi kan fort ende opp med en ny " B.West " her.

Kanskje 2 mill var en glimrende pris... Vidar er en fin fyr, men skuffa oss mossinger fryktelig når han valgte FFK. Alt annet hadde vært spiselig. Vidar var en veldig trofast sliter for MFK i mange år, som muligens kunne spilt for en storklubb i dag hvis han ikke skrev ny kontrakt med oss.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 31 mai 07, 14:44

Gislason likevel ikke ønsket av RBK?

Er det fortsatt en mulighet for at FFK kan få tak i denne spilleren? Han kunne nok passet godt. Må si jeg liker denne spilleren. Synes jeg husker at en forumbruker nevnte denne spilleren som en av FFKs vurderte.

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 31 mai 07, 14:50
Opprinnelig postet av TurnipZ

Gislason likevel ikke ønsket av RBK?

Er det fortsatt en mulighet for at FFK kan få tak i denne spilleren? Han kunne nok passet godt. Må si jeg liker denne spilleren. Synes jeg husker at en forumbruker nevnte denne spilleren som en av FFKs vurderte.

Alle- absolutt ALLE navn på spillere som dukker opp i en eller annen overskrift et eller annet sted er visst høyaktuelle for FFK :-)

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 31 mai 07, 14:52
Og bra er det, for forsterkninger trengs!

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 mai 07, 15:04
Opprinnelig postet av Bjørnen

Kanskje 2 mill var en glimrende pris... Vidar er en fin fyr, men skuffa oss mossinger fryktelig når han valgte FFK. Alt annet hadde vært spiselig. Vidar var en veldig trofast sliter for MFK i mange år, som muligens kunne spilt for en storklubb i dag hvis han ikke skrev ny kontrakt med oss.

Glimrende pris for dere ja. 2 mill. er altfor mye. I mine øyne var han ikke verdt mer enn 750 000.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 31 mai 07, 15:08
Opprinnelig postet av TurnipZ

Gislason likevel ikke ønsket av RBK?

Er det fortsatt en mulighet for at FFK kan få tak i denne spilleren? Han kunne nok passet godt. Må si jeg liker denne spilleren. Synes jeg husker at en forumbruker nevnte denne spilleren som en av FFKs vurderte.

 

Kanskje han er kompis med Morgan?  Var det ikke han som henta han til Lyn?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 mai 07, 15:26
Opprinnelig postet av Husgutt
Opprinnelig postet av TurnipZ

Gislason likevel ikke ønsket av RBK?

Er det fortsatt en mulighet for at FFK kan få tak i denne spilleren? Han kunne nok passet godt. Må si jeg liker denne spilleren. Synes jeg husker at en forumbruker nevnte denne spilleren som en av FFKs vurderte.

 

Kanskje han er kompis med Morgan?  Var det ikke han som henta han til Lyn?

Tror Gislason gjerne vil komme til FFK men han blir nok altfor dyr

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 mai 07, 15:42
Opprinnelig postet av paco
Tror Gislason gjerne vil komme til FFK men han blir nok altfor dyr

- Rosenborg har snakket litt med agenten min. Det er helt klart en stor klubb, men primært vil jeg ut av Norge. Vi får se, sier Gislason til Aftenposten.no.

(min uthevning)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 31 mai 07, 15:48

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av paco
Tror Gislason gjerne vil komme til FFK men han blir nok altfor dyr

- Rosenborg har snakket litt med agenten min. Det er helt klart en stor klubb, men primært vil jeg ut av Norge. Vi får se, sier Gislason til Aftenposten.no.

(min uthevning)

 

Er kanskje ikke ut av landet, men ekke så langt til Svinesund da

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 31 mai 07, 16:55
Endret: 31 mai 07, 16:56
Opprinnelig postet av Bjørnen

Alle- absolutt ALLE navn på spillere som dukker opp i en eller annen overskrift et eller annet sted er visst høyaktuelle for FFK :-)

Flink Bjørn! Dette er gøy! Hjelp oss med å hjelpe FFK til å finne de rette spillerene da vel. Tre nye spillere skal inn i stallen.

---------------------------

VærsteUltras


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 31 mai 07, 17:13
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Bjørnen

Alle- absolutt ALLE navn på spillere som dukker opp i en eller annen overskrift et eller annet sted er visst høyaktuelle for FFK :-)

Flink Bjørn! Dette er gøy! Hjelp oss med å hjelpe FFK til å finne de rette spillerene da vel. Tre nye spillere skal inn i stallen.



Jeg som ønsker FFK dit peppern gror har nok ikke så mye å bidra med i så henseende nei :-)

Dere finner nok enda en "glimrende" spiller under en eller annen rot et sted bak det gamle jernteppet skarru se.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 31 mai 07, 17:23
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Bjørnen

Alle- absolutt ALLE navn på spillere som dukker opp i en eller annen overskrift et eller annet sted er visst høyaktuelle for FFK :-)

Flink Bjørn! Dette er gøy! Hjelp oss med å hjelpe FFK til å finne de rette spillerene da vel. Tre nye spillere skal inn i stallen.



Jeg som ønsker FFK dit peppern gror har nok ikke så mye å bidra med i så henseende nei :-)

Dere finner nok enda en "glimrende" spiller under en eller annen rot et sted bak det gamle jernteppet skarru se.

Ikke vær beskjeden nå Bjørnen. Du har sikkert mye å bidra med. Godt kjent bak det "gamle jernteppet" hvor vi henter spillere er du jo også;)

---------------------------

VærsteUltras


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 31 mai 07, 17:57
Endret: 31 mai 07, 17:59
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Bjørnen

Alle- absolutt ALLE navn på spillere som dukker opp i en eller annen overskrift et eller annet sted er visst høyaktuelle for FFK :-)

Flink Bjørn! Dette er gøy! Hjelp oss med å hjelpe FFK til å finne de rette spillerene da vel. Tre nye spillere skal inn i stallen.



Jeg som ønsker FFK dit peppern gror har nok ikke så mye å bidra med i så henseende nei :-)

Dere finner nok enda en "glimrende" spiller under en eller annen rot et sted bak det gamle jernteppet skarru se.

Ikke vær beskjeden nå Bjørnen. Du har sikkert mye å bidra med. Godt kjent bak det "gamle jernteppet" hvor vi henter spillere er du jo også;)



Sorry men den "vitsen" din skjønte jeg ikke. Hvorfor er jeg godt kjent bak det gamle jernteppet? Vet du hva "jernteppet" betyr forresten? Kjenner du din historie. Grei ut! Hehe!

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 31 mai 07, 19:28

Opprinnelig postet av Bjørnen

Jeg som ønsker FFK dit peppern gror...

Og hva skyldes så dette?

---------------------------

Norgesmester


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 31 mai 07, 19:50


Sorry men den "vitsen" din skjønte jeg ikke. Hvorfor er jeg godt kjent bak det gamle jernteppet? Vet du hva "jernteppet" betyr forresten? Kjenner du din historie. Grei ut! Hehe![/quote]

 

Tja

Om vi skal dra en linje rundt  om jernteppet, som ligger det ved grensene til bl.a. Drøbak,Askim,Mysen,Rakkestad;Sarp og Rygge tror jeg. Spillere som har sitt virke inne bak det teppet, burde ikke koste noe som helst om de gikk til FFK. Hvilket jo ogsaå er alle disse spillerne`s våte drøm.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 31 mai 07, 22:24
Endret: 31 mai 07, 22:28

Bjørnen
Sorry men den "vitsen" din skjønte jeg ikke. Hvorfor er jeg godt kjent bak det gamle jernteppet? Vet du hva "jernteppet" betyr forresten? Kjenner du din historie. Grei ut! Hehe!

Med "det gamle jernteppet" mener du vel de gamle østblokklandene? Derfor dro jeg en sammenligning mellom disse landene(grått og trist og uten struktur) med MFK,  hvor vi har hentet mange spillere ifra. Morsomt for meg, trist for deg.

---------------------------

VærsteUltras


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 01 jun 07, 10:02
Opprinnelig postet av dracula

Midtbane kriger/motor.

Klassespiss.

Høyreback

breddeholder

er mine 4 ønsker som sagt.

Fornøyd med 2 innfridde ønsker i sommer og de to andre i vinter.

Gjentar meg sjøl, vet det ........ likevel er det mine ønsker.

Med dette på plass så slipper vi nedrykkspøkelse til høsten og kan konsentrere oss om 6 plassen, og neste år lukte på medaljer.

PS mener at vi i tillegg bør beholde Martyn.

Selge unna iallefall den gjengen av A spillere som hever lønna ved å lunte seg gjennom FFK2 spill, tar med Hoås i den gjengen.

 

bare sier meg enig i alt du skriver her..

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 01 jun 07, 10:58
Endret: 01 jun 07, 10:59
Jeg tror nok det blir en høyere beck og en keeper og en midtbane venstre. shaaban blir trolig solgt til sommern og da håper jeg odd ligger så langt etter at vi kan hente rune A. jarstein. og alle vet jo at vi må få tak i en erstatter etter kviisa og der har jeg trond olsen fra bodø glimt som et godt forslag og sist på høyere beck håper jeg vi kan hente høiland fra malmø!

---------------------------

Lasse Båtstad


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 01 jun 07, 11:24
Tror Jarstein kan bli en vanskelig mann å få tak i.... men den mannen er eventuelt en god erstatter for Shaban... Enig i det!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 01 jun 07, 11:26
Når Odd rykker ned er det nok ikke så vanskelig lenger

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK - Norgesmestere 06!


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 01 jun 07, 11:26
Endret: 01 jun 07, 11:27
sant det at han kanskje vil bli vanskelig å få tak i, men han vil heller spille for et lag som er rejerende norgesmester + at de har en kjempe fin ny stadion en å bli i odd å spille 1.divisjon? eller hva tror du?

---------------------------

Lasse Båtstad


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 jun 07, 11:42
Opprinnelig postet av DrDRE

Opprinnelig postet av Bjørnen

Jeg som ønsker FFK dit peppern gror...

Og hva skyldes så dette?

 

Fordi han er kråke....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 01 jun 07, 11:45
Endret: 01 jun 07, 11:46
Jarstein er i forhandlinger med Odd om å forlenge kontrakten, men krever i følge VG nedrykksklausul. Da er det bare å satse på at han signerer og Odd rykker ned.

FFK på sin side må kreve at han ikke skal knuse garderobedører -hverken våre eller andres - så lenge han er her.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 01 jun 07, 11:57
tror ikke shaban blir solgt.. om ikke han fortsetter å spille superbra som i sist kamp. Har ikke imponert så stort før iår, og leste i link på forumet her for tid siden at markedet for keepere ikke er så bra lenger.Dog om han vil bort selv kan det jo skje. Byr seg jo frem i media så fort han har spilt en god kamp.

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 01 jun 07, 12:38
Endret: 01 jun 07, 12:38

Opprinnelig postet av Vlad
tror ikke shaban blir solgt.. om ikke han fortsetter å spille superbra som i sist kamp. Har ikke imponert så stort før iår, og leste i link på forumet her for tid siden at markedet for keepere ikke er så bra lenger.Dog om han vil bort selv kan det jo skje. Byr seg jo frem i media så fort han har spilt en god kamp.

 

Ikke imponert så langt...? VG har riktignok rangert Jarstein, som eneste keeper, foran Shaaban på børsen frem til nå. Jeg vil nå påstå at han er soleklar nr 1 TL. Hvis ikke det holder til å imponere, hva skal til da?

 

Shaaban har hatt en scoring eller to som han sier at han burde kanskje tatt, men han har ikke, som alle andre TL keepere, hatt flere skikkelige brølere.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 jun 07, 13:51

Markus Kiesnebner (tror det var riktig) ble idag klar for LSK. Dette øker vel sjansene for at Kasey ikke får ny kontrakt.  FFK burde virkelig kjenne sin besøkelsestid her!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 01 jun 07, 14:55
Jarstein, Werman og Gislanson? Hva er det folk røyker her inne egentlig?

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 01 jun 07, 15:23
Opprinnelig postet av Husgutt

Markus Kiesnebner (tror det var riktig) ble idag klar for LSK. Dette øker vel sjansene for at Kasey ikke får ny kontrakt.  FFK burde virkelig kjenne sin besøkelsestid her!

 

..Kasey fyller alle kriterier - eller kriteriET: Han har spilt for Østfolds Stolthet :-)

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 01 jun 07, 16:50
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av Husgutt

Markus Kiesnebner (tror det var riktig) ble idag klar for LSK. Dette øker vel sjansene for at Kasey ikke får ny kontrakt.  FFK burde virkelig kjenne sin besøkelsestid her!

 

..Kasey fyller alle kriterier - eller kriteriET: Han har spilt for Østfolds Stolthet :-)



Hva er det som plager deg om dagen? Jeg trodde alle MFK-supportere var glade om dagen jeg. Nye stadionplaner og greier mener jeg

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 01 jun 07, 17:10
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av Husgutt

Markus Kiesnebner (tror det var riktig) ble idag klar for LSK. Dette øker vel sjansene for at Kasey ikke får ny kontrakt.  FFK burde virkelig kjenne sin besøkelsestid her!

 

..Kasey fyller alle kriterier - eller kriteriET: Han har spilt for Østfolds Stolthet :-)



Hva er det som plager deg om dagen? Jeg trodde alle MFK-supportere var glade om dagen jeg. Nye stadionplaner og greier mener jeg

   
Vi er sånn passe glade ja. Og så er det alltid gøy å røre litt i grauten av selvforherligelse og sjøldigging på ffksupp når man har stunder til det :-)

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 jun 07, 17:18

Opprinnelig postet av Bjørnen

   
Vi er sånn passe glade ja. Og så er det alltid gøy å røre litt i grauten av selvforherligelse og sjøldigging på ffksupp når man har stunder til det :-)

Godt gjort å bo i Moss å klare å være "passe glad".

---------------------------

RednWhite


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 01 jun 07, 17:20
Endret: 01 jun 07, 17:58
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Bjørnen

   
Vi er sånn passe glade ja. Og så er det alltid gøy å røre litt i grauten av selvforherligelse og sjøldigging på ffksupp når man har stunder til det :-)

Godt gjort å bo i Moss å klare å være "passe glad".



Ja, det er kanskje litt rart at vi mossinger ikke stråler av lykke siden i bor i flotte Moss.

Vel nå bor jeg i Oslo og det er nok grunnen til at jeg ikke ler og jubler dagen lang. Planer om å flytte hjem og da blir livet en dans på roser.

Moderator: Hold dere til topic. Flere avsporinger fra tema slettes.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 01 jun 07, 18:45
Hva skjer med ryktene om Vidalon? BLir det med ryktene bare eller skjer det noe konkret?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jun 07, 09:08

FFK vil drøye med å skaffe seg spilleforsterkninger, de vil faktisk se an hele juli måned før de foretar seg noe, dette i følge FB torsdag.

 


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 02 jun 07, 09:51

Dette er bra! endelig en trener som vet hva som skal til.

 

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070602/FFK/106020050/1009/AKTUELT

 

Dette var vel nærmest fraværende under eggen........


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 02 jun 07, 09:56
Opprinnelig postet av Shadar
Hva skjer med ryktene om Vidalon? BLir det med ryktene bare eller skjer det noe konkret?


Det hele er oppkonstruert av en overivrig journalist i Moss Avis som kanskje drømmer om jobb i søpleavisa VG eller noe sånt. Se bare på hvilke spekulasjoner som settes igang hver gang det er represesntanter fra store klubber på kamp i Fredrikstad. Halve FFK var visst på vei til England var det noen som kvikt konkluderte med nylig... skreller du den løken - hva ender du opp med som regel?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 jun 07, 09:58
Opprinnelig postet av Bjørnen
Det hele er oppkonstruert av en overivrig journalist i Moss Avis som kanskje drømmer om jobb i søpleavisa VG eller noe sånt. Se bare på hvilke spekulasjoner som settes igang hver gang det er represesntanter fra store klubber på kamp i Fredrikstad. Halve FFK var visst på vei til England var det noen som kvikt konkluderte med nylig... skreller du den løken - hva ender du opp med som regel?

Det er ikke ofte jeg er enig med deg Bjørnen, men her tror jeg du er "spot on".

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 jun 07, 10:25

Opprinnelig postet av Bjørnen
Halve FFK var visst på vei til England var det noen som kvikt konkluderte med nylig... skreller du den løken - hva ender du opp med som regel?

Hva skjer hvis man lar løken ligge og skreller journalisten? En anemisk pipestilk som ikke finner sannheten eller rumpa si med begge henda i fullt dagslys, i medvind og nedoverbakke - men som allikevel skriver "artikler"?

Du har nok rett, Bjørnen.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 02 jun 07, 13:08
Opprinnelig postet av Martin

Dette er bra! endelig en trener som vet hva som skal til.

 

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070602/FFK/106020050/1009/AKTUELT

 

Dette var vel nærmest fraværende under eggen........

 

Var det ironi?

For det første så måtte KTE bygge ny stall minst 2 ganger siden han begynte i 2 . div. Dessuten var det ikke noen lovende juniorer å hente opp til A-laget før for 2 år siden.

 

Greit at Grönhagen har dette som et mål, men fyren er jo ikke synsk. De spillerene som 110% sikkert vil forsterke  laget vil ikke hit. Altså vil det alltid være et snev av gambling i dette.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jun 07, 13:15
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Martin

Dette er bra! endelig en trener som vet hva som skal til.

 

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070602/FFK/106020050/1009/AKTUELT

 

Dette var vel nærmest fraværende under eggen........

 

Var det ironi?

For det første så måtte KTE bygge ny stall minst 2 ganger siden han begynte i 2 . div. Dessuten var det ikke noen lovende juniorer å hente opp til A-laget før for 2 år siden.

 

Greit at Grönhagen har dette som et mål, men fyren er jo ikke synsk. De spillerene som 110% sikkert vil forsterke  laget vil ikke hit. Altså vil det alltid være et snev av gambling i dette.

 

Problemet er vel at FFK ikke har penger og innvestorene vil ikke bli med, derfor tester de stallfyll, slik de som trent  med FFK denne uken.

Investorpoolen, kan vel egentlig bare legges ned, den skaper bare falske forhåpninger for oss supportere, eller?


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 02 jun 07, 13:42
Endret: 02 jun 07, 14:17

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Var det ironi?

For det første så måtte KTE bygge ny stall minst 2 ganger siden han begynte i 2 . div. Dessuten var det ikke noen lovende juniorer å hente opp til A-laget før for 2 år siden.

 

Greit at Grönhagen har dette som et mål, men fyren er jo ikke synsk. De spillerene som 110% sikkert vil forsterke  laget vil ikke hit. Altså vil det alltid være et snev av gambling i dette.



Ja, det var ironi. men eggen hentet mye rart oxo.

 


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 jun 07, 18:39

For meg står Grønhagen fram som mer profesjonell enn KTE. KTE fløyt mye på pengesekken som stå klar da han begynte og de planene som var lagt.

Når pengesekken ble slunken og KTE fikk vilja si blei nesten hele FFK kjørt på "dunken / ruinert" kunne bli degradert på samme måte som Ferencavos;Bupapest.

Virker på meg som "Grønis" i større grad klarer å jobbe ut fra den situasjonen som rår, og tar de nødvendige grepa, trolig sammen med Morgan. Uansett så langt har iallefall mannen stått seriøst fram, og pekt på såvel mangelende innsats hos enkelte som endringer i "prøvespill/innkjøps" politikk.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 03 jun 07, 12:15
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Vlad
tror ikke shaban blir solgt.. om ikke han fortsetter å spille superbra som i sist kamp. Har ikke imponert så stort før iår, og leste i link på forumet her for tid siden at markedet for keepere ikke er så bra lenger.Dog om han vil bort selv kan det jo skje. Byr seg jo frem i media så fort han har spilt en god kamp.

 

Ikke imponert så langt...? VG har riktignok rangert Jarstein, som eneste keeper, foran Shaaban på børsen frem til nå. Jeg vil nå påstå at han er soleklar nr 1 TL. Hvis ikke det holder til å imponere, hva skal til da?

 

Shaaban har hatt en scoring eller to som han sier at han burde kanskje tatt, men han har ikke, som alle andre TL keepere, hatt flere skikkelige brølere.

joda,mener ikke at han har stått dårlig,men slik jeg forsto intervju med expressen og tror det var hans agent er det ikke samme etterspørselen etter keepere på markedet som for andre spillere. Og det er jo ikke mange norske keepere som blir solgt til utlandet ...eller norske spillere i det hele tatt. Mer det jeg tenkte enn at han har spilt dårlig..og når jeg mener imponere tenker jeg på oppimot større klubber.. og som sagt tror jeg ikke han blir solgt,med vekt på tror .... og håper ikke det heller

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 jul 07, 18:12
Johan Sjøberg, Kasey Wehrman og Ardian Gashi.. Det var tre det...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !



Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f