Husk meg
Brukernavn
Passord

FFk vil forsterke med tre spillere i sommer

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 01 jun 07, 16:50
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av Husgutt

Markus Kiesnebner (tror det var riktig) ble idag klar for LSK. Dette øker vel sjansene for at Kasey ikke får ny kontrakt.  FFK burde virkelig kjenne sin besøkelsestid her!

 

..Kasey fyller alle kriterier - eller kriteriET: Han har spilt for Østfolds Stolthet :-)



Hva er det som plager deg om dagen? Jeg trodde alle MFK-supportere var glade om dagen jeg. Nye stadionplaner og greier mener jeg

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 01 jun 07, 17:10
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av Husgutt

Markus Kiesnebner (tror det var riktig) ble idag klar for LSK. Dette øker vel sjansene for at Kasey ikke får ny kontrakt.  FFK burde virkelig kjenne sin besøkelsestid her!

 

..Kasey fyller alle kriterier - eller kriteriET: Han har spilt for Østfolds Stolthet :-)



Hva er det som plager deg om dagen? Jeg trodde alle MFK-supportere var glade om dagen jeg. Nye stadionplaner og greier mener jeg

   
Vi er sånn passe glade ja. Og så er det alltid gøy å røre litt i grauten av selvforherligelse og sjøldigging på ffksupp når man har stunder til det :-)

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 jun 07, 17:18

Opprinnelig postet av Bjørnen

   
Vi er sånn passe glade ja. Og så er det alltid gøy å røre litt i grauten av selvforherligelse og sjøldigging på ffksupp når man har stunder til det :-)

Godt gjort å bo i Moss å klare å være "passe glad".

---------------------------

RednWhite


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 01 jun 07, 17:20
Endret: 01 jun 07, 17:58
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Bjørnen

   
Vi er sånn passe glade ja. Og så er det alltid gøy å røre litt i grauten av selvforherligelse og sjøldigging på ffksupp når man har stunder til det :-)

Godt gjort å bo i Moss å klare å være "passe glad".



Ja, det er kanskje litt rart at vi mossinger ikke stråler av lykke siden i bor i flotte Moss.

Vel nå bor jeg i Oslo og det er nok grunnen til at jeg ikke ler og jubler dagen lang. Planer om å flytte hjem og da blir livet en dans på roser.

Moderator: Hold dere til topic. Flere avsporinger fra tema slettes.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 01 jun 07, 18:45
Hva skjer med ryktene om Vidalon? BLir det med ryktene bare eller skjer det noe konkret?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jun 07, 09:08

FFK vil drøye med å skaffe seg spilleforsterkninger, de vil faktisk se an hele juli måned før de foretar seg noe, dette i følge FB torsdag.

 


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 02 jun 07, 09:51

Dette er bra! endelig en trener som vet hva som skal til.

 

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070602/FFK/106020050/1009/AKTUELT

 

Dette var vel nærmest fraværende under eggen........


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 02 jun 07, 09:56
Opprinnelig postet av Shadar
Hva skjer med ryktene om Vidalon? BLir det med ryktene bare eller skjer det noe konkret?


Det hele er oppkonstruert av en overivrig journalist i Moss Avis som kanskje drømmer om jobb i søpleavisa VG eller noe sånt. Se bare på hvilke spekulasjoner som settes igang hver gang det er represesntanter fra store klubber på kamp i Fredrikstad. Halve FFK var visst på vei til England var det noen som kvikt konkluderte med nylig... skreller du den løken - hva ender du opp med som regel?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 jun 07, 09:58
Opprinnelig postet av Bjørnen
Det hele er oppkonstruert av en overivrig journalist i Moss Avis som kanskje drømmer om jobb i søpleavisa VG eller noe sånt. Se bare på hvilke spekulasjoner som settes igang hver gang det er represesntanter fra store klubber på kamp i Fredrikstad. Halve FFK var visst på vei til England var det noen som kvikt konkluderte med nylig... skreller du den løken - hva ender du opp med som regel?

Det er ikke ofte jeg er enig med deg Bjørnen, men her tror jeg du er "spot on".

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 jun 07, 10:25

Opprinnelig postet av Bjørnen
Halve FFK var visst på vei til England var det noen som kvikt konkluderte med nylig... skreller du den løken - hva ender du opp med som regel?

Hva skjer hvis man lar løken ligge og skreller journalisten? En anemisk pipestilk som ikke finner sannheten eller rumpa si med begge henda i fullt dagslys, i medvind og nedoverbakke - men som allikevel skriver "artikler"?

Du har nok rett, Bjørnen.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 02 jun 07, 13:08
Opprinnelig postet av Martin

Dette er bra! endelig en trener som vet hva som skal til.

 

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070602/FFK/106020050/1009/AKTUELT

 

Dette var vel nærmest fraværende under eggen........

 

Var det ironi?

For det første så måtte KTE bygge ny stall minst 2 ganger siden han begynte i 2 . div. Dessuten var det ikke noen lovende juniorer å hente opp til A-laget før for 2 år siden.

 

Greit at Grönhagen har dette som et mål, men fyren er jo ikke synsk. De spillerene som 110% sikkert vil forsterke  laget vil ikke hit. Altså vil det alltid være et snev av gambling i dette.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jun 07, 13:15
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Martin

Dette er bra! endelig en trener som vet hva som skal til.

 

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070602/FFK/106020050/1009/AKTUELT

 

Dette var vel nærmest fraværende under eggen........

 

Var det ironi?

For det første så måtte KTE bygge ny stall minst 2 ganger siden han begynte i 2 . div. Dessuten var det ikke noen lovende juniorer å hente opp til A-laget før for 2 år siden.

 

Greit at Grönhagen har dette som et mål, men fyren er jo ikke synsk. De spillerene som 110% sikkert vil forsterke  laget vil ikke hit. Altså vil det alltid være et snev av gambling i dette.

 

Problemet er vel at FFK ikke har penger og innvestorene vil ikke bli med, derfor tester de stallfyll, slik de som trent  med FFK denne uken.

Investorpoolen, kan vel egentlig bare legges ned, den skaper bare falske forhåpninger for oss supportere, eller?


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 02 jun 07, 13:42
Endret: 02 jun 07, 14:17

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Var det ironi?

For det første så måtte KTE bygge ny stall minst 2 ganger siden han begynte i 2 . div. Dessuten var det ikke noen lovende juniorer å hente opp til A-laget før for 2 år siden.

 

Greit at Grönhagen har dette som et mål, men fyren er jo ikke synsk. De spillerene som 110% sikkert vil forsterke  laget vil ikke hit. Altså vil det alltid være et snev av gambling i dette.



Ja, det var ironi. men eggen hentet mye rart oxo.

 


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 jun 07, 18:39

For meg står Grønhagen fram som mer profesjonell enn KTE. KTE fløyt mye på pengesekken som stå klar da han begynte og de planene som var lagt.

Når pengesekken ble slunken og KTE fikk vilja si blei nesten hele FFK kjørt på "dunken / ruinert" kunne bli degradert på samme måte som Ferencavos;Bupapest.

Virker på meg som "Grønis" i større grad klarer å jobbe ut fra den situasjonen som rår, og tar de nødvendige grepa, trolig sammen med Morgan. Uansett så langt har iallefall mannen stått seriøst fram, og pekt på såvel mangelende innsats hos enkelte som endringer i "prøvespill/innkjøps" politikk.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 03 jun 07, 12:15
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Vlad
tror ikke shaban blir solgt.. om ikke han fortsetter å spille superbra som i sist kamp. Har ikke imponert så stort før iår, og leste i link på forumet her for tid siden at markedet for keepere ikke er så bra lenger.Dog om han vil bort selv kan det jo skje. Byr seg jo frem i media så fort han har spilt en god kamp.

 

Ikke imponert så langt...? VG har riktignok rangert Jarstein, som eneste keeper, foran Shaaban på børsen frem til nå. Jeg vil nå påstå at han er soleklar nr 1 TL. Hvis ikke det holder til å imponere, hva skal til da?

 

Shaaban har hatt en scoring eller to som han sier at han burde kanskje tatt, men han har ikke, som alle andre TL keepere, hatt flere skikkelige brølere.

joda,mener ikke at han har stått dårlig,men slik jeg forsto intervju med expressen og tror det var hans agent er det ikke samme etterspørselen etter keepere på markedet som for andre spillere. Og det er jo ikke mange norske keepere som blir solgt til utlandet ...eller norske spillere i det hele tatt. Mer det jeg tenkte enn at han har spilt dårlig..og når jeg mener imponere tenker jeg på oppimot større klubber.. og som sagt tror jeg ikke han blir solgt,med vekt på tror .... og håper ikke det heller

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 jul 07, 18:12
Johan Sjøberg, Kasey Wehrman og Ardian Gashi.. Det var tre det...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f