Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Vålerenga (8. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 mai 07, 01:43

"Artig" å se at noen av de som har kallt Gardar og co. ting som "søppel" og "dritt hentet av Eggen" osv...idag hyller Gardar som den store frelser. Kvalmt...
 

P.S. Fikk ønsket mitt oppfylt igår; Gardar innpå og ikke snurten av Hoås under hele kampen...Suksess

---------------------------

RednWhite


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 28 mai 07, 06:15

Opprinnelig postet av HotDream

P.S. Fikk ønsket mitt oppfylt igår; Gardar innpå og ikke snurten av Hoås under hele kampen...Suksess

Det var en markant forskjell på de to også. Da Hoås scoret i sin første kamp for året virket det på sedvanlig vis som om en rekke tilfeldigheter var involvert. Da Gardar scoret var det ingenting som så ut som annet enn en veldig bra prestasjon. Gardar hadde definitivt ingen problemer med å stokke beina. Han hadde helt roen, selv i en meget trengt posisjon.

Andre får stikke armer og ben i jorda hvor mye de vil. Man skal alltid være forsiktig med å forvente ting, men jammen er det lov å håpe på at Gardar kommer til bake med flere scoringer etter den demonstrasjonen.

Ser fram til del to av "Gardars svar på tiltale"  


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 28 mai 07, 11:41
Opprinnelig postet av HotDream

"Artig" å se at noen av de som har kallt Gardar og co. ting som "søppel" og "dritt hentet av Eggen" osv...idag hyller Gardar som den store frelser. Kvalmt...
 

P.S. Fikk ønsket mitt oppfylt igår; Gardar innpå og ikke snurten av Hoås under hele kampen...Suksess

Helt enig, jeg håper at Gardar kan bli et bedre alternativ enn Hoås, for han er et DÅRLIG alternativ! Var moro å se at han hadde teknikken inne også, i motsetning til Hoås! Dette kan bli bra når han kommer skikkelig i form!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 mai 07, 12:27

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Var moro å se at han hadde teknikken inne også, i motsetning til Hoås! Dette kan bli bra når han kommer skikkelig i form!!

Ikke for å nedvurdere teknikken til Gardar, men jeg er rimelig sikker på at Hoås har MYE bedre teknikk enn Gardar... Det er lett å si at Hoås ikke har teknikk fordi han er høy, men Hoås er vel en av de mest tekniske spillerne på FFK idag.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 mai 07, 12:47
Opprinnelig postet av denialsander

Ikke for å nedvurdere teknikken til Gardar, men jeg er rimelig sikker på at Hoås har MYE bedre teknikk enn Gardar... Det er lett å si at Hoås ikke har teknikk fordi han er høy, men Hoås er vel en av de mest tekniske spillerne på FFK idag.

 

Ja, kanskje det, men det har så langt ikke gjort ham til noe annet enn en som har fått sjanser i bøtter og spann uten å innfri. Hva som skjer med ballen når en spiller velger å "kvitte" seg med den (skyte/spille etc..) er viktigere enn at en spiller kan vise god teknikk uten å oppnå noe som helst. Er det vi i FFK som ikke kan bruke Hoås riktig tro, eller er det bare det at han ikke er god nok? Teknikk eller ikke...På tide å gi noen andre en sjanse!  
Syns TL-debutten til Gardar var 100% positiv, og håper han kan fortsette å innfri.

---------------------------

RednWhite


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 28 mai 07, 13:32
Endret: 28 mai 07, 13:33
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Var moro å se at han hadde teknikken inne også, i motsetning til Hoås! Dette kan bli bra når han kommer skikkelig i form!!

Ikke for å nedvurdere teknikken til Gardar, men jeg er rimelig sikker på at Hoås har MYE bedre teknikk enn Gardar... Det er lett å si at Hoås ikke har teknikk fordi han er høy, men Hoås er vel en av de mest tekniske spillerne på FFK idag.

 


Hjelper ikke å ga god teknikk når man aldri bruker den! Hoås er oppskrytt, det er nå min mening....

Enig med deg Hotdream!!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 28 mai 07, 13:33
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Var moro å se at han hadde teknikken inne også, i motsetning til Hoås! Dette kan bli bra når han kommer skikkelig i form!!

Ikke for å nedvurdere teknikken til Gardar, men jeg er rimelig sikker på at Hoås har MYE bedre teknikk enn Gardar... Det er lett å si at Hoås ikke har teknikk fordi han er høy, men Hoås er vel en av de mest tekniske spillerne på FFK idag.

 


Hjelper ikke å ga god teknikk når man aldri bruker den! Hoås er oppskrytt, det er nå min mening....

min å... hoås kan vi selge.... blir ikke flere historiske mål uansett... bygger jo ikke ny stadio på noen år....

---------------------------

pippisangen kommer sæi;)


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 28 mai 07, 13:35

Hvor mye kan vi få for Hoås da? Er det noen som har vist interesse??

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 28 mai 07, 13:37
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Hvor mye kan vi få for Hoås da? Er det noen som har vist interesse??

bedriftslaget til torbyn kansje?? kan vi ikke si at dem fårn for tusingen? hehe....

---------------------------

pippisangen kommer sæi;)


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 mai 07, 13:43

Uff da idag er Gardar konge, etter Lyn kampen var Hoås konge for mange.

Kongen er død, lenge leve kongen, jublet man i gamle dager.

Er ikke blitt mer Hoås vennlig nå enn tidligere, synes bare det er for tidlig å utrope Gardar som "Mesias", en god kamp er ikke nok.

gammelt ordtak, "en svale skaper ingen sommer"

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 mai 07, 13:53
Du har ett godt poeng, Dracula.

Det er nok ikke tilfeldig at Gardar har slitt tribune og benk frem til nå, og som Costanza påpekte i en annen tråd: Vuorinen hadde også en meget god debut mot Start, men siden det har han ikke vist noe i nærheten.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 28 mai 07, 14:00
Jeg sier ikke at Gardar skal få klippekort på laget, men vi må gi spilletid etter prestasjoner, og det tilsier ikke så mange minutter for Hoås sin del...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 mai 07, 14:03
Nå har jeg vel sagt her inne flere ganger at Grönhagen har hatt tillit til Gardar men mente at han ikke var godt nok trent.Tror det blir vår nye spiss ja

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 mai 07, 14:05
Opprinnelig postet av paco
Nå har jeg vel sagt her inne flere ganger at Grönhagen har hatt tillit til Gardar men mente at han ikke var godt nok trent.Tror det blir vår nye spiss ja

Blir spennende å følge ham fremover. Det er i alle fall sikkert. Ingenting hadde gledet mer enn at Gardar fortsetter med innsatsvilje, gode dempinger, Cruyff-finter og scoringer!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 28 mai 07, 14:07
Endret: 28 mai 07, 14:22

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av paco
Nå har jeg vel sagt her inne flere ganger at Grönhagen har hatt tillit til Gardar men mente at han ikke var godt nok trent.Tror det blir vår nye spiss ja

Blir spennende å følge ham fremover. Det er i alle fall sikkert. Ingenting hadde gledet mer enn at Gardar fortsetter med innsatsvilje, gode dempinger, Cruyff-finter og scoringer!

håper han starter mot rbk å leverer.... blir tippeligaens neste gunarsson/tegstrøm :D

---------------------------

pippisangen kommer sæi;)


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 28 mai 07, 14:17
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Hjelper ikke å ga god teknikk når man aldri bruker den! Hoås er oppskrytt, det er nå min mening....



Oppskrytt? Ikke i FFK-kretser i alle fall. Det er utrolig hvor mye drittslenging han skal måtte tåle fra sine egne supportere!

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 28 mai 07, 14:31
Endret: 28 mai 07, 14:32
Er ikke drittslenging å si at han ikke er god nok for laget,,,, der er ren fakta! du må lære å skille mellom de tingene!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 28 mai 07, 14:52

Har registrert mye klaging på Ramberg i vif kampen, hva synns dere om bjørkøy da? han gjorde jammen meg ikke no bra kamp han heller..

 

---------------------------

Heia FFK


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 28 mai 07, 14:57
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Er ikke drittslenging å si at han ikke er god nok for laget,,,, der er ren fakta! du må lære å skille mellom de tingene!!

Det med drittslenging var ikke mynta på deg. Det å si at han ikke er god nok for laget er greit nok, selv om jeg heller vil kalle det en personlig mening enn ren fakta...

Kommentaren min om drittslenging var mer generell: Det slenges ganske mye sånt mot Hoås både herfra og fra tribunen. IMHO.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 mai 07, 21:02
Opprinnelig postet av Lex

Har registrert mye klaging på Ramberg i vif kampen, hva synns dere om bjørkøy da? han gjorde jammen meg ikke no bra kamp han heller..

Jonna var dobbelt så god som Ramberg. Så kan du tolke det slik du vil.   Men du har rett. Bjørkøy hadde ikke en av sine bedre dager på jobb.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340