Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Vålerenga (8. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 mai 07, 21:00
Deilig med 1-0 seier :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 26 mai 07, 21:02

Deilig med seier!!

Men ser nå hvorfor det er to bunnlag som spilte... 

FFK lekker som en sil bakover,og VIF klarer ikke å utnytte sjanser...

Men endelig så hadde jo også vi flaks,skulle også hatt straffe.

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 mai 07, 21:03

Ja! Og endelig viste Rami hvem som er tippeligaens beste keeper. Tarik var også brukbar. Gardar imponerte. Men den som imponerer mest for tida er Multe! Han jobber hele kampen og er viktig idag!

 

Men hva gjør Ramberg og Kvisvik idag! Ikke en dritt, de gidder jo ingenting. Martyn var klart bedre enn Ramberg.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 mai 07, 21:05
Fofana var mye i offside idag! Han er litt for utolmodig. Tarik er mye farligere når han kommer til sjanser..

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 mai 07, 21:07

Takk Rami, noen ganger er ord ikke nok.

Kan bare si at du svarer på tiltale og nok engang redder poenga for FFK (jfr Lyn).

Til tross for seier hvor FFK itillegg ble snytt for klart straffespark, må jeg si at FFK forsatt mangler 2-3 forsterkninger.

Rami, Tarik, Raio & Patrick G i dag i god (topp) Tl klasse, noen er ok, men PAC, Ramberg og spesielt Fofana holder ikke TL-nivå. Kan ikke skjønne at Fofana fortsatt får sjangse etter sjangse, han må snart vise noe annet enn en uryddig spillestil og vilje.

Uansett seieren smakte meget godt, men hadde jeg vært VIF-Fan hadde jeg drømt stygt om Rami Shaban i natt, og ikke trodd det jeg hadde sett.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 mai 07, 21:09
Benken neste for Bjørkøy spør du meg, Ramberg var horribel og sliter nok benken i neste kamp tipper jeg etter å hørt Grønhagen på radio.

lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 26 mai 07, 21:10
Ja,deilig med 3 poeng..Men synes vi skal se litt objektiv på dette nå, og innrømme at dette nærmest var et RAN.
Hvorfor sliter vi år etter år med de samme feilene,uten å utvikle oss?

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 mai 07, 21:10

Rami var banens ener. Vanvittig fine redninger, og knappest én feil å snakke om. I tillegg til VM-keeperen vår var Multaharju også strålende synes jeg. Knallhard jobbing, fine løp, generelt god kvalitet på pasninger og innlegg.

Ble overrasket over at Stadheim kom innpå, men i dag gjorde han ikke bort seg. Skudd i tverrligger smaker bra det, i alle fall når det ikke er avgjørende for resultatet.

My merkelige dommeravgjørelser, men det gikk vel like mye begge veier.

Herlig og vikig trepoenger. Veldig fin vending av FFK etter pause, kollektiv skjerping som resulterte i fortjent scoring. Hadde etter spillet ikke vært noe å si på en uavgjort i dag, men noen ganger skal marginene gå vår vei også.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 26 mai 07, 21:11
Å plassere kapteinen på benken vil ikke akkurat gjøre mer underverker spør du meg.!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 mai 07, 21:12

Opprinnelig postet av GurrBass
Å plassere kapteinen på benken vil ikke akkurat gjøre mer underverker spør du meg.!!

Så fordi han er kaptein så har han klippekort,er det det du mener?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 mai 07, 21:14

Bjørkøy var ikke så dårlig i dag.

Hvem vil du ha inn i stedet?


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 mai 07, 21:15

SKjønner heller ikke hvorfor noen vil sette Bjørkøy på benken etter dagens kamp. Han har vært bedre, ja, men så dårlig var han vel ikke i dag.

Men men. I Start vil supporterne sparke Bjørnebye etter tapet mot Strømsgodset i går. Det er ekstremt kort fra suksess til fiasko i TL for tiden.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 mai 07, 21:17
Opprinnelig postet av ffkmufc

Bjørkøy var ikke så dårlig i dag.

Hvem vil du ha inn i stedet?

Jeg kunne tenkt meg Franck Ribery. Men jeg tror han forsvant til en tysk klubb nå...


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 mai 07, 21:17
Var han ikke, ok da har vi forskjellig syn, men hele hovedtribunen rundt meg i 50m omkrets mente nok det samme, hvem som skal inn der er nok en de kan plukke fra gata etter min mening, så dårlig var han, litt ironi i det siste,hehe

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 26 mai 07, 21:18
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av GurrBass
Å plassere kapteinen på benken vil ikke akkurat gjøre mer underverker spør du meg.!!

Så fordi han er kaptein så har han klippekort,er det det du mener?

 

Å plassere kapteinen på benken vil jo bare føre til mer usikkerhet blant spillerene..!! Det er det jeg mener!

Og forresten så syntes jeg ikke vi bør kappe hodet av en såpass solid spiller som Bjørkøy etter en dårlig kamp!!

Alle kan ha en dårlig dag på jobben

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 mai 07, 21:18
Nei seriøst hvem mener du skal spille sentralt i neste kamp? Jeg mener Martyn og Jonna

lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 26 mai 07, 21:18
Synes vel problemet ikke var så mye spillernes feil,men systemet.. Skal vi lempe baller oppover, og de ikke går i bakrommet slik at våre raske spisser kan løpe på de.Må vi jo heller ha et sikkelig oppspillspunkt.Dette ble bedre i annen omgang da Islendingen kom inn..

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 mai 07, 21:19
Synes generelt Bjørkøy ikke holder samme nivå som ifjor jeg da,men det er min mening.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 mai 07, 21:20

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Synes generelt Bjørkøy ikke holder samme nivå som ifjor jeg da,men det er min mening.

Enig at han var bedre i fjor, men han er fortsatt vår beste midtbanespiller


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 mai 07, 21:28
Endret: 26 mai 07, 21:28

Jeg vil være forsiktig med å benke en midtbanespiller som i snitt scorer i annehver kamp.

Det finnes ingen spillere som alltid er på topp og har dagen og alle marginer med seg. Erstatt Bjøyrkøy med en bedre spiller på papiret, så vil vi se at denne erstatteren har dårlige dager i blant han også. Uansett hvem det er. Går an å ta det med i beregningen før man krever at våre beste spillere skal benkes hele tiden.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340