Husk meg
Brukernavn
Passord

Garðar Jóhannson

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 02 jun 07, 04:22
I farta kan jeg kun huske at han spilte midtspiss i første omgang borte mot Stabæk. Da var han beklageligvis like tafatt som resten av laget. Hadde han flere kamper fra start i fjor?

---------------------------

Ære være Plankebyen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jun 07, 12:18

Opprinnelig postet av Per Egil
I farta kan jeg kun huske at han spilte midtspiss i første omgang borte mot Stabæk. Da var han beklageligvis like tafatt som resten av laget. Hadde han flere kamper fra start i fjor?

Nei, og det var ikke lett å få vist seg fram mot Stabæk heller, så bedritent kamp som den var. Kan ikke heve en kamp alene heller.


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 02 jun 07, 12:22
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Nei, og det var ikke lett å få vist seg fram mot Stabæk heller, så bedritent kamp som den var. Kan ikke heve en kamp alene heller.




Likevel så klarte Toth å score 2 mål i den kampen. Selv om 45 min er alt for lite til å vurdere en spiller så syns jeg Gardar har vist mer på de minuttene enn det Vuorinnen har gjort på sine minutter(ca 90 min totalt?)

Dessuten har Gardar scoret mål i cup og på rekruttlag. Det har Vuorinnen til gode å gjøre.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jun 07, 12:33
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Nei, og det var ikke lett å få vist seg fram mot Stabæk heller, så bedritent kamp som den var. Kan ikke heve en kamp alene heller.




Likevel så klarte Toth å score 2 mål i den kampen. Selv om 45 min er alt for lite til å vurdere en spiller så syns jeg Gardar har vist mer på de minuttene enn det Vuorinnen har gjort på sine minutter(ca 90 min totalt?)

Dessuten har Gardar scoret mål i cup og på rekruttlag. Det har Vuorinnen til gode å gjøre.

Vi hadde vel kanskje et trøkk på et kvarter i den kampen og greide å score de måla.

 


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 jun 07, 12:53
Tja, de måla kom vel ett eller to minutter ut i 2. omg og 1 min mellom hver.. Desuten var det Brenne som scora det ene målet der...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jun 07, 15:56

Opprinnelig postet av Bob Page
Desuten var det Brenne som scora det ene målet der...

Stemmer det Bob Page.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 jun 07, 16:16

Opprinnelig postet av bjorn
Heavy har ihvertfall ikke fått noen sjans som kantspiller på FFK2, en plass han absolutt ikke hører hjemme.

Hvor hører han hjemme da? Trodde han var "boxplayer" (ref.:Haugen) jeg og ikke kantspiller....? Eller mener du han har fått sjans som kant og ikke der han høre hjemme; som spiss? Noe uklart hva du mener ut fra det du skriver...

---------------------------

RednWhite


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 02 jun 07, 16:29
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av bjorn
Heavy har ihvertfall ikke fått noen sjans som kantspiller på FFK2, en plass han absolutt ikke hører hjemme.

Hvor hører han hjemme da? Trodde han var "boxplayer" (ref.:Haugen) jeg og ikke kantspiller....? Eller mener du han har fått sjans som kant og ikke der han høre hjemme; som spiss? Noe uklart hva du mener ut fra det du skriver...



Mente han blir "misbrukt" som kantspiller ja, ikke rart selvtilliten og humøret hans er på bunn.

Aner ikke hvorfor de bruker han der, syns det er direkte svakt av trenerne...

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 03 jun 07, 23:00

Ut fra det lille jeg har sett av Vourinen tror jeg han har potensiale til å gjøre det bra, men det forutstter at han har et bra lag rundt seg, ikke minst mot gode midtbanespillere. I 2.divisjonskampen mot Strømmen sist fikk han knapt nok et eneste oppspill i løpet av hele kampen som var noe for en typisk boxplayer å jobbe på. Både Heavy og Toth måtte hele tiden hente ball på midtbanen, og endte ofte med å bli kantspillere som la innleggene i stedet for å  være i boksen og jobbe på dem.

Om det var tilfeldigheter eller ikke at Gardar fikk prøve seg i cupkampen og ikke Heavy, det vet jeg ikke. Men Gardar tok godt vare på den muligheten han fikk, og det skal han ha for uansett.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 jun 07, 23:08
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Om det var tilfeldigheter eller ikke at Gardar fikk prøve seg i cupkampen og ikke Heavy, det vet jeg ikke. Men Gardar tok godt vare på den muligheten han fikk, og det skal han ha for uansett.

 

Gardar har vel scoret den del mål på 2.laget, så jeg tror ikke det var så tilfeldig at han fikk prøve seg der..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jun 07, 23:31
Endret: 03 jun 07, 23:31
Opprinnelig postet av Bob Page

Gardar har vel scoret den del mål på 2.laget, så jeg tror ikke det var så tilfeldig at han fikk prøve seg der..

Han scora 3 mot Gjøvik / Lyn. Har han scort flere enn dette ?? Kan i så fall ikke være mange, for FFK 2 har knapt scora mål etter den kampen.

Det var nok heller det at han scorte mot Lisleby som gjorde at han fikk tilliten.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 jun 07, 23:47
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bob Page

Gardar har vel scoret den del mål på 2.laget, så jeg tror ikke det var så tilfeldig at han fikk prøve seg der..

Han scora 3 mot Gjøvik / Lyn. Har han scort flere enn dette ?? Kan i så fall ikke være mange, for FFK 2 har knapt scora mål etter den kampen.

Det var nok heller det at han scorte mot Lisleby som gjorde at han fikk tilliten.

 

Joda, det tror jeg også,  men jeg snakker om hvorfor han fikk tilit i cupkampen, ikke mot VIF..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jun 07, 23:53
Opprinnelig postet av Bob Page

 

 

Joda, det tror jeg også,  men jeg snakker om hvorfor han fikk tilit i cupkampen, ikke mot VIF..

Okey, min feil. Men han har vel ikke scora så mye mer enn de 3 mot Gjøvik / Lyn i alle fall. Kanskje 1 til muligens.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 jun 07, 00:06
Mener å ha lest at han har score 4...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jun 07, 00:15
Endret: 04 jun 07, 00:21

Opprinnelig postet av Bob Page
Mener å ha lest at han har score 4...

Gardar Johansson scoret igjen, men det holdt bare til ett poeng for FFK 2, da de møtte Korsvoll i kveld. Kampen endte 1-1.

3 mot G / L + 1 mot Korsvoll = 4

Etter Korsvoll-kampen er det scora 1 mål, og det var vel Toth som scora hvis jeg ikke husker feil.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 04 jun 07, 10:02
Jeg tror Grönhagen først og fremst tar ut spillere etter hvordan de presterer på trening.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jun 07, 11:41

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg tror Grönhagen først og fremst tar ut spillere etter hvordan de presterer på trening.

Før sesongen starta så var Heavy og Stadheim blant de beste på trening ( etter hva de sa her inne, mulig det var paco ). Ser jo hvor mye spilletid de har fått.

 



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340