Husk meg
Brukernavn
Passord

Bør vi gå for Martyn?!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 22 mai 07, 17:55
Endret: 22 mai 07, 17:55
hva syns dere? hans lånetid er vel snart ute?!.Syns han gjorde det bra mot viking, men litt begge veier resten av kampene, fikk ikke sett brann kampen, men hørte han ikke var i slaget..bør vi kjøpe han?

---------------------------

CUPVINNER 06


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 mai 07, 17:57
spørs på pris, jeg syns ihvertfall at han har vært en av de som har prestert gjevnt godt i de kampene han har spilt..

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5424

Lagt til: 22 mai 07, 17:58
Prisen er 325,000 euro i tillegg til de 175,000 som vi allerede har betalt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 22 mai 07, 18:00

Opprinnelig postet av Rey
Prisen er 325,000 euro i tillegg til de 175,000 som vi allerede har betalt

vet ikke hvor mye det tillsvarer, men det var ihvafal 3,5 millioner kroner vi skulle betale for å beholde han..;D

---------------------------

CUPVINNER 06


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 22 mai 07, 18:14
2,7mill for å kjøpe han og 1,5mill for å låne.

Sitter fortsatt igjen med en følelse av om ikke å gå i baret så ihvertfall ikke akkurat har gjort noen god deal her.

Syns begge summene er kunstig høye.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 mai 07, 18:16

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 mai 07, 23:23
Han forsvarer ikke prisen hittil dessverre.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 22 mai 07, 23:45

Opprinnelig postet av keiko99
hva å holde seg til denne tråden

Er vel greit å ha en egen tråd for Martyn, gitt situasjonen med en låneperiode som snart er over?

Som jeg ser det vil Martyn etterlate et stort tomt rom på midtbanen hvis han forsvinner. Han bidrar med kvaliteter laget ikke har for mye av. Kan noen foreslå en klart bedre spiller til samme pris, eller en like god spiller langt billigere, så er det interessant det. Men inntil videre virker det som en god deal å gå for Martyn, etter hva jeg har sett av ham. Ta høyde for at Martyn også trenger litt tid til å lære FFK og TL å kjenne, så synes jeg deter enn bedre grunn til å beholde ham.

Egentlig skulle vi ikke hatt Martyn. Vi skulle hatt Joel Lindpere som prøvespilte og ble funnet for lett. Han er jo en vinner i Tromsø nå. Men nå har vi Martyn, og han er det verdt å ta vare på selv om han ikke fungerer 110% fra første dag og ikke er 110% på topp alltid. Jeg synes han har vært god, bedre enn Brenne pleide å være på vårparten.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mai 07, 00:10
FlightOfTheRat: Jeg har fått pm om det så jeg skjønner det nå

Joel Lindpere ja hehe Eggen har kanskje ikke den beste vurdering evnen som trengs.

Martyn har skuffet meg til tider. Andre ganger har jeg sett ting jeg liker, men siden ikke viduet for overgang er åpent så har vi han. skulle det vise seg at han forsatt ikke er den rette så kan vi avslutte og hente noe annet

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 mai 07, 00:39
Opprinnelig postet av keiko99


Martyn har skuffet meg til tider. Andre ganger har jeg sett ting jeg liker, men siden ikke viduet for overgang er åpent så har vi han. skulle det vise seg at han forsatt ikke er den rette så kan vi avslutte og hente noe annet


Helt enig i denne vurderingen keiko99. Mot Viking hadde han en knallkamp, og jeg håpa at han skulle fortsette i det samme sporet, men det har han ikke gjort. Han må ta seg opp betraktelig før han har tillit hos meg igjen.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 mai 07, 02:38

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99


Martyn har skuffet meg til tider. Andre ganger har jeg sett ting jeg liker, men siden ikke viduet for overgang er åpent så har vi han. skulle det vise seg at han forsatt ikke er den rette så kan vi avslutte og hente noe annet


Helt enig i denne vurderingen keiko99. Mot Viking hadde han en knallkamp, og jeg håpa at han skulle fortsette i det samme sporet, men det har han ikke gjort. Han må ta seg opp betraktelig før han har tillit hos meg igjen.

 

Nå er det jo svært få som får tillit av deg da... =) (ikke slemt ment, men du er ganske så kravstor mangeganger med spillere,,, )

 

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 mai 07, 03:39
Endret: 24 mai 07, 03:39
Enig, det skal helst være spillere ala Ronaldiniho føre Mr Haugen er fornøyd...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 mai 07, 12:32
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Nå er det jo svært få som får tillit av deg da... =) (ikke slemt ment, men du er ganske så kravstor mangeganger med spillere,,, )

 

 

Jeg vil ha et bedre lag enn det vi har nå. Martyn blir bare enn i den samme grøten. Jeg vil ha orntli forsterkninger.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mai 07, 12:51
Hei fredrikstadpatriot: jeg har nok hatt for høye forventninger av spilleren. Da jeg så det målet på YouTube  forventet jeg nok mere av martyn en det som var rett.. Jeg håper selv sagt at jeg for se han gjør mål, for det hjelper på

---------------------------

http://keiko99.net


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 24 mai 07, 13:07
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Jeg vil ha et bedre lag enn det vi har nå. Martyn blir bare enn i den samme grøten. Jeg vil ha orntli forsterkninger.


Jeg tror nok vi alle vil ha et bedre lag enn det vi har nå, men problemet er at spillere som har bevist at de holder høy klasse er dyre.
Et annet aspekt er at man ikke får det samme personlige forholdet til laget om man bytter ut alle spillerne i stallen så fort de har en dårlig kamp.

Hvilke spillere er det du syns FFK burde hente da, som garantert vil heve laget og samtidig er innenfor FFKs økonomiske rammer..?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 mai 07, 13:10

Opprinnelig postet av JJunior

Hvilke spillere er det du syns FFK burde hente da, som garantert vil heve laget og samtidig er innenfor FFKs økonomiske rammer..?

Vet ikke, hadde det vært så lett, så hadde jeg sagt i fra til FFK`s styre med en gang.


Botta

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 5

Lagt til: 24 mai 07, 13:34

Synes ikke Martyn er noe bedre enne de andre midtbanespillerne vi har fra før. Og siden Martin Andresen (...og Bengt Sæternes kommer til sommeren) så trenger vi vel egentlig ikke Martyn lenger.

---------------------------

FFK til jeg dør!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mai 07, 13:51
Opprinnelig postet av Botta

Synes ikke Martyn er noe bedre enne de andre midtbanespillerne vi har fra før. Og siden Martin Andresen (...og Bengt Sæternes kommer til sommeren) så trenger vi vel egentlig ikke Martyn lenger.

hvilken vitse bok leste du dette i

---------------------------

http://keiko99.net


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 24 mai 07, 13:57

bjørkøy forsvinner vel i sommer da bør vel martyn beholdes


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 mai 07, 13:59
Opprinnelig postet av tomroar

bjørkøy forsvinner vel i sommer da bør vel martyn beholdes

Vet jo ikke om Jonna forsvinner. Blir bare spekulasjoner.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340