Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Lisleby - Fredrikstad (1. Runde i cupen)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 19 mai 07, 14:25

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av A9$h
Å foretrekke å dra på bryllup fremfor å spille kamp er for dårlig, hadde det vært hans eget bryllup hadde saken vært en annen, dette er alt for dårlig holdning! 

Morsom eller?

En totalt uviktig transportetappe i første runde i cupen, eller å være forlover i bryllupet til en som tydeligvis er blant hans nærmeste venner. Sistnevnte er selvsagt en helt grei prioritering.

Det finnes faktisk et liv utenfor fotballen - selv for fotballspillere.

Det hadde vært anerledes om det var snakk om en cupfinale eller serieinnspurt. Da kunne man ha klaget.

Uviktig? Er ikke så sikker på det. Man bør ha samme holdning uansett hvilken kamp som spilles. Utrolig kjipt å ryke ut i første runde, tror ikke det her blir noen lett kamp selv om det bør være det. Hadde han gjort dette mens han hadde deltids kontrakt som i fjor, kunne vel vi ikke hatt noen som helst rett til å si noe på det, men når han har blitt fulltidspiller og tjener alle pengene sine for å spille for ffk, bør han jaggu også stille opp på slike kamper.

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 19 mai 07, 14:33
det er uansett arbeidsgiveren som bestemmer om de vil gi han fri eller ikke.

arbeidsgiveren har tydligvis syntes at prioriteringen er grei nok, og setter spillernes velvære fremfor å være nasi.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 mai 07, 15:30
For eventuelle Oslo-borgere vises kampen på Scotsman på Karl Johan.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 mai 07, 15:35
Noen so klarer og oppdrive en gratislink på kampen eller?


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340