Husk meg
Brukernavn
Passord

Pippi langstrømpe

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 17 mai 07, 14:24
Grunnet geografiske omstendigheter så må jeg se kampene på TV/PC, noe som forsåvidt er veldig greit.. Det er også en fryd for øret å høre livet som dere skaper, og alle de flotte sangene.

Men en ting; Pippi Langstrømpe-sangen er forferdelig. Jeg skjems hver gang dere synger den... Seriøst folkens, syns dere virkelig den er bra?

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 mai 07, 14:33
Opprinnelig postet av kenneth
Men en ting; Pippi Langstrømpe-sangen er forferdelig. Jeg skjems hver gang dere synger den... Seriøst folkens, syns dere virkelig den er bra?

Delvis enig. Jeg synes melodien er fengende og bra. Teksten derimot er forferdelig.

Vi er ikke Fredrikstad Fotball.

Vi er FFK - Fredrikstad Fotballklubb.

Jeg gremmer meg faktisk når jeg hører den. Det blir helt feil!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 mai 07, 14:57

Det spiller vel ingen stor rolle at vi synger Fredrikstad Fotball?Ok, Fredrikstad fotballklubb er mer riktig, men skal vi lete etter feil i supportersanger, tror jeg vi finner minst en i hver..

Og til trådstarter, den er helt konge og høre på. Så Kjernen brukte den under RBK- Start og ved andre anledninger, det er utrolig tøft å høre på! Ekstra tøft hvis alle hopper, det håper jeg skjerpes på PHfeltet til neste kamp, da mange var litt slække!

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 17 mai 07, 15:07
Endret: 17 mai 07, 15:09
Jeg syns den bare er latterlig dårlig. Og synd egentlig, siden dere kanskje er den supporterklubben med flest hørbare sanger.

No affence, men det var kanskje du som hadde ideèn til Sjolahoppsansei?


Edit; var til lemmy.




Klokan; Kanskje folk ikke våger å si ifra? Tviler på at det er SÅ mange med dårlig smak i Plankehaugen.

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 mai 07, 15:09
Egentlig ikke. Det er Martin som har laget den men det spiller vel ingen rolle da vi er mange som synes at den er bra.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 mai 07, 15:10
Hehe. Nei, jeg har ikke hatt noe med denne sangen å gjøre. At vi brukte tromme under forrige kamp var genialt. Mye bedre effekt på sangen! Men men, det er got vi har forskjellige meninger. Ellers hadde vi ikke hatt dette forumet.

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 17 mai 07, 15:12
Opprinnelig postet av Lemmy
Hehe. Nei, jeg har ikke hatt noe med denne sangen å gjøre. At vi brukte tromme under forrige kamp var genialt. Mye bedre effekt på sangen! Men men, det er got vi har forskjellige meninger. Ellers hadde vi ikke hatt dette forumet.


Absolutt.

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 18 mai 07, 15:37
Uten at jeg er helt sikker på hva det står for så er det bokstavene FF som er på klubbens emblem???? Virker jo ganske logisk at dette er Fredrikstad Fotball

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 18 mai 07, 16:10
Opprinnelig postet av Marie
Uten at jeg er helt sikker på hva det står for så er det bokstavene FF som er på klubbens emblem???? Virker jo ganske logisk at dette er Fredrikstad Fotball



haha, nå er det noen som graver i historien......ja hvorfor står det bare FF og ikke FFK.?

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 mai 07, 16:17
Med det samme vi snakker historie... Hvorfor er FFK-vimpelen "prikk lik" flagget til Grønland?

Kanskje vi skal rope Grønland FF til neste kamp?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 18 mai 07, 19:36

Jeg var på sangmøte der vi diskuterte pippi-sangen. Det var mange som mente at vi skulle synge Fredrikstad FK, men det ble stemt ned av zoran + noen til. Vi diskuterte også litt om vi skulle ha en sang slik som vif har med sin vålerenga kjerke, å noen på dette møte mente vi kunne synge en veldig gammel Fredrikstad sang. Husker ikke titelen eller hvordan den går dessverre, men zoran sa nei, han skulle ordne det.  Ble litt enveiskjøring synes jeg. Men for all del kjør på Zoran, du har laget mye bra.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 mai 07, 21:05
Endret: 18 mai 07, 21:11
Opprinnelig postet av HBL

Jeg var på sangmøte der vi diskuterte pippi-sangen. Det var mange som mente at vi skulle synge Fredrikstad FK, men det ble stemt ned av zoran + noen til. Vi diskuterte også litt om vi skulle ha en sang slik som vif har med sin vålerenga kjerke, å noen på dette møte mente vi kunne synge en veldig gammel Fredrikstad sang. Husker ikke titelen eller hvordan den går dessverre, men zoran sa nei, han skulle ordne det.  Ble litt enveiskjøring synes jeg. Men for all del kjør på Zoran, du har laget mye bra.

Hvis man skal synge Fredrikstad FK, så bærer ikke FK noe særlig ut. Prøv å legg et trykk på F, så skal du se. F blir som en fis. Så jeg skjønner godt at det ble stemt ned.

Ikke det at jeg synes Fredrikstad Fotball er det helt store, men det bærer i hvertfall bedre ut på banen. Helst hadde jeg sett at man kunne funnet på noe annet ( hvis det går ann ).


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 mai 07, 15:05
Opprinnelig postet av kenneth
Men en ting; Pippi Langstrømpe-sangen er forferdelig. Jeg skjems hver gang dere synger den... Seriøst folkens, syns dere virkelig den er bra?


Det skrev jeg jo om allerede etter Viking-kampen uten å få noe gehør for det!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 mai 07, 15:07
Og det tror jeg du kommer til å fortsette også. Det er minst 500 mennesker på PH feltet som synes at sangen er bra nok så sangen har kommet til å bli og slik er det bare. Liker dere den ikke , dessverre for dere så m dere bare bli vant til den.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 mai 07, 15:18

Sikkert flere enn 500 også.. 

Men som tidligere skrevet, håper flere hopper, da det blir mye bedre effekt!

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 mai 07, 15:25
Endret: 17 mai 07, 15:25
Opprinnelig postet av Klokan
Og det tror jeg du kommer til å fortsette også. Det er minst 500 mennesker på PH feltet som synes at sangen er bra nok så sangen har kommet til å bli og slik er det bare. Liker dere den ikke , dessverre for dere så m dere bare bli vant til den.


Jøss, er det gjort en meningsmåling om dette altså? Nå trenger vel ikke en sang nødvendigvis være bra bare fordi folk synger den, det er jo bare å se på alle som gjaller etter Grandiosa-sangen på stadion det...



Men men, er ikke min største bekymring dette, og sangen er ikke noe jeg slår huet i veggen etter når jeg sitter og ser FFK på TV, så syng sangen for min del. Så lenge FFK tar poeng så kan dere synge akkurat det dere vil ;)

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 17 mai 07, 15:29
Opprinnelig postet av FFK1903



Men men, er ikke min største bekymring dette, og sangen er ikke noe jeg slår huet i veggen etter når jeg sitter og ser FFK på TV, så syng sangen for min del. Så lenge FFK tar poeng så kan dere synge akkurat det dere vil ;)


Sier det samme, det viktigste er det som skjer på banen og da spesielt i motstanderlagets mål.

Og akkurat nå leder FFK 2-1 i Bergen dere.

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 17 mai 07, 17:57


Kom å prøv å syng Fredrikstad Fotballklubb i den melodien da vell,,, hehahehaheha  går nemli ikke det c,,, syns sangen er bra jeg å det tror jeg flere i plankehaugen syns oxo

---------------------------

MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 17 mai 07, 18:17

Opprinnelig postet av Marcus


Kom å prøv å syng Fredrikstad Fotballklubb i den melodien da vell,,, hehahehaheha  går nemli ikke det c,,, syns sangen er bra jeg å det tror jeg flere i plankehaugen syns oxo

Jeg har sagt det flere ganger, jeg syns vi skal synge Fredrikstad FK, isteden for Fredrikstad fotball..

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 mai 07, 22:18
Det er jo en kjempesang! Skjønner ikke at folk klager på den..


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f