Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva har skjedd med Mihaly Toth?

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 19 jul 07, 14:17
Lykke til videre Toth.. Takk for en fin innsats i klubben!! Tror nok scoringa di mot Molde vil bli godt huska!! hehe

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jul 07, 14:20
Tusen takk toth. Jeg vil huske deg mot vif hjemme i fredrikstad og der du børyter deg frem og skårer.. Så vil vel alle huske Toth som en liten maradonna

---------------------------

http://keiko99.net


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 19 jul 07, 14:26

Litt vemodig er det, men måtte vel bli slik.

 

Lykke til videre Toth


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 19 jul 07, 14:27

Du var en middels spiller, gjør det nok bedre i ungarsk serie.

Høydepunktet av deg: Mål mot vif borte i cupen

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 19 jul 07, 15:44

Lykke til videre michy!

ønsker deg alt godt!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 jul 07, 15:50
Opprinnelig postet av A9$h

Høydepunktet av deg: Mål mot vif borte i cupen

Jeg vil heller si målet mot VIF hjemme i serien, der han brøytet seg igjennom VIFs midtforsvar som om de var tilbakestående g14-spillere hele gjengen.

Uansett: Lykke til i ny klubb!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 jul 07, 15:52

fxt.no melder at Toth er ferdig i FFK.

De skriver samtidig at han var en nedtur i FFK, og aldri ble den målmaskinen vi håpet på. Så den som skrev det noen av FFKs kamper i fjor? Alle målene, og all jobbinga hans?

---------------------------

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 19 jul 07, 16:18

savner egentlig toth. men når han ikke får spilletid så er det like greit.

fint at vi får rydda opp i stallen vår. nå har tamas. toth. å vuorinen dratt. hoås kanskje. hvis gashi kommer så trur jeg en eller to av stadheim. berg. ramberg. multe fort kan forsvinne. får håpe de rekker å få bort noen spillere til før seriestart igjen.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jul 07, 18:09
Opprinnelig postet av Lemmy

fxt.no melder at Toth er ferdig i FFK.

De skriver samtidig at han var en nedtur i FFK, og aldri ble den målmaskinen vi håpet på. Så den som skrev det noen av FFKs kamper i fjor? Alle målene, og all jobbinga hans?

Han har ikke vært noen stor spiller i FFK. En spiss skal score mål, og Toth har ikke gjort mange for oss. Eneste han skal for er jobbinga, og heller ikke noe mer. Godt at han forsvinner nå, og gjerne ta med Hoås også i samme slengen. Gjør heller plass til en ekte spiss som borger for mål.

Er faderimeg lei den sympatierklæring hver eneste spiller får som må gå/slutte i klubben vår. For meg er det det samme hvem som er her bare de gjør jobben sin, og det har Toth knapt nok gjort, han har kun gjort det sporadisk, og det holder ikke.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 19 jul 07, 18:12
Tilsvarende er vel nokså mange lei av den evinnelige negativiteten din, Rune.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jul 07, 18:26
DrDRE. vi for heller tenke på alt det bra toth har gjort.  Ikke alle kan det

---------------------------

http://keiko99.net


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 jul 07, 18:29
Endret: 19 jul 07, 18:29
Rune, det er få som mener at Toth er noen gudsbenådet spiller, og det var sikkert til det beste både for ham og FFK at han nå fant seg en ny klubb. Men det du lirer av deg her synes jeg er unødvendig. Mishy hadde en brukbar fjorårssesong med flere avgjørende scoringer og har vist seg som en tvers i gjennom likandes kar. At vi takker en gammel kriger for innsatsen er ikke annet enn rett og rimlig. Det dreier seg rett og slett om høflighet.

---------------------------

Ære være Plankebyen


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 19 jul 07, 18:34
Glemte det, jo - takk for jobben du gjorde i din periode her, du var viktig bidrag til at vi holdt oss i den ligaen vi hører hjemme i!

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 jul 07, 18:38

Jeg sa ikke at han var noen stor spiller i FFK, Rune. Men alikevel, han var ingen flopp.

Dessuten er det helt vanlig og takke en spiller for det han har tilført. Jeg tror ingen av de spissene vi hadde i fjor kunne gjort det noe særlig bedre enn det Toth gjorde.

---------------------------

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 jul 07, 18:39

2 av de 3 Adecco spissene er gått, håper den tredje også finner noen som biter på agnet.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 19 jul 07, 19:08
Endret: 19 jul 07, 19:12
Opprinnelig postet av Rune Haugen

En spiss skal score mål, og Toth har ikke gjort mange for oss. Eneste han skal for er jobbinga, og heller ikke noe mer.



Så Sørloth og Jostein Flo var fiaskoer for det norske landslaget på 1990-tallet også da? Toth har bedre scoringsrate enn dem hadde på landslaget... Har kanskje noe med hva slags rolle man har på laget?


Toth var ingen STOR spiller i FFK, men han hadde en relativt god sesong ifjor. Spesielt med tanke på hvilke arbeidsoppgaver han hadde på LAGET. Det kan ikke noen ta fra ham.

---------------------------



God bedring, Dagfinn!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jul 07, 19:48
Mange ser seg blind på antall mål når de skal måle hvor god en spiss er. Det blir litt snevert. I en 4-3-3-formasjon som FFK spilte i fjor vil det være minst like naturlig for kantspillerne og indreløperne å score mål som midtspissen. Slik FFK spilte i fjor i 4-3-3 blir midtspissen ofte brukt feilvendt, mens det var Tarik (kantspiller) og Brenne (indreløper) som ofte kom i scoringsposisjon. Her spilte Toth en viktig rolle med sin spilleforståelse og styrke i kroppen til å holde unna sterke midtstoppere og flikke ballen videre til spillere på vei inn i bakrom (f.eks. Tarik, Brenne eller Bjørkøy). En spiss har helt andre arbeidsoppgaver i 4-4-2 enn 4-3-3, vanligvis. Mange klarer dessverre ikke å se det og kaller Toth en flopp fordi han ikke scoret 10+ mål. Han var derimot sterkt delaktig i det LAGET presterte offensivt og alle sjansene som ble skapt (og endte med scoring), men sånt er det jo ikke alle som får med seg, tydeligvis.

Når det er sagt: Toth var aldri blant ligaens beste spisser, men en del av kritikken mot ham har rett og slett være urettferdig og uttrykk for manglende fotballforståelse hos enkelte. Toth gjorde en god jobb i den rollen han hadde i laget i fjor og var sterkt delaktig at vi tok oss til cupfinalen og til tider spilte mye bra offensivt spill i Tippeligaen. Hvorfor han vi ikke takke ham for det?

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 19 jul 07, 19:53
du sier noe der. syns han var delaktig i mye ffk gjorde fremover på banen. men det er bra for klubben at han nå går. siden han ikke får spille allikevel. vi trenger ikke å ha så stor stall som vi har nå. håper 2-3 spillere til ryker ut i løpet av sommeren. men å slakte toht for det han har gjort her er helt feil. vil ønske han lykke til videre.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 19 jul 07, 19:55
Toth fortjener lovprisning for den rollen han hadde i fjor, og den rollen han har spilt i FFK`s utvikling fram til dit klubben er i dag. At man ikke skal kunne gi sympatierklæring eller vise litt følelser for at han drar er tåpelig. Jeg har både gode og dårlige minner med Toth, likeså med Hoås, men uansett vil jeg alltid minnes tilbake til epoken hvor vi berga oss gjennom 3 nervepirrende sesonger hvor disse har vært med å spille sin rolle i vår dramatiske tilbakekomst på TL arenaen.

Farvell Toth, Jeg kommer aldri til å glemme øyeblikket da du scora mot Lyn på Ullevål i 2006, og den ekstatiske følelsen det gav.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 19 jul 07, 20:26

Opprinnelig postet av Costanza
   Slik FFK spilte i fjor i 4-3-3 blir midtspissen ofte brukt feilvendt, mens det var Tarik (kantspiller) og Brenne (indreløper) som ofte kom i scoringsposisjon. Her spilte Toth en viktig rolle med sin spilleforståelse og styrke i kroppen til å holde unna sterke midtstoppere og flikke ballen videre til spillere på vei inn i bakrom (f.eks. Tarik, Brenne eller Bjørkøy).  Mange ... kaller Toth en flopp fordi han ikke scoret 10+ mål. Han var derimot sterkt delaktig i det LAGET presterte offensivt og alle sjansene som ble skapt (og endte med scoring), men sånt er det jo ikke alle som får med seg, tydeligvis.

Når det er sagt: Toth var aldri blant ligaens beste spisser, men en del av kritikken mot ham har rett og slett være urettferdig og uttrykk for manglende fotballforståelse hos enkelte. Toth gjorde en god jobb i den rollen han hadde i laget i fjor og var sterkt delaktig at vi tok oss til cupfinalen og til tider spilte mye bra offensivt spill i Tippeligaen. Hvorfor han vi ikke takke ham for det?

Tusen takk til Mihaly Attilla Toth for fantastisk innsats for FFK! Det var en fornøyelse å se ham spille, strålende innsats, tvers gjennom fin type, aldri noe tull med ham, en ekte lagspiller som også markerte seg på toppscorerlista.

Jeg savner Toth allerede, og ønsker ham masse hell og lykke med fremtiden!

 

Min eneste navnebroder i FFK siden storebror Kristoffersens tid. Sukk.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340