Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Stabæk (6. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 09 mai 07, 12:00
hodestyrke er vel en av de større svakhetene vi har på defensiv dødball. Og det blir jo ikke bedre når Rami er såpass dårlig som han er i feltarbeidet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 09 mai 07, 13:58
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Shadar

Kanskje jeg tok i litt da jeg skrev "mange". hehe.. Tenker på Piroija, Martinsen, Gerrbrandt, Pål-Andre og Prytz. Dette er jo relativt røslige karer som biter fra seg i lufta. Hoås er jo som kjent 203, selv kanskje uten den beste spensten. Martyn er passe lang på labben og fungerer også greit i luftrommet. Om alle disse spiller på likt er jo en annen sak.

Raio er en GOD hodespiller. Av de øvrige du nevner er vel PAC omtrent elendig mens de andre er brukbare. Forstår ikke at du kan mene for fullt alvor at FFK har "mange" gode hodespillere - det har vel vært synlig lenge at vi IKKE har det?



Jeg mener ikke for fullt alvor at FFK har mange gode hodespillere, jeg gikk tilbake på at vi har "mange"; MERK "gåseøyne".
PAC er vel ikke elendig selv om han kanskje ikke briljerer? Har PAC vunnet mange fine hodedueller mot langt større spillere enn seg selv..

Med Raio på banen, ærlig talt, trenger vi flere hodespillere?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 mai 07, 14:01
Nå er det igjen 1500 billetter.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 mai 07, 17:59
Litt odds: Fredrikstad - Stabæk      FFK seier: 2.40 Uavgjort: 3.35  FFK Tap: 2.90 

---------------------------

http://keiko99.net


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 09 mai 07, 19:18
Bra odds det da. lurer på om jeg skal sette penger på uavgjort!

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 mai 07, 19:21

Opprinnelig postet av Martin
Bra odds det da. lurer på om jeg skal sette penger på uavgjort!

Sikkert bedre odds på 6-0 til FFK

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 mai 07, 19:36

Det blir meldt om regn til søndag. Jeg har sesongkort på 6 rad. sitter vel litt utrykt da tenker jeg

Kan være bra med en litt regntung bane. Hjemmelaget(FFK) orker forhåpentlig litt mer,hvis vi supportere klarer å løfte dem frem til seier

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 mai 07, 21:55
Leser på Stabæk support at flere vil sette Veigar Pall Gunnarsson ut av laget. De synes ikke at han har vært god i sesongåpningen, med unntak mot RBK. Får ikke håpe det løsner for han mot FFK

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 mai 07, 09:25
Endret: 10 mai 07, 09:26
Opprinnelig postet av benksliter`n

Det blir meldt om regn til søndag. Jeg har sesongkort på 6 rad. sitter vel litt utrykt da tenker jeg

Kan være bra med en litt regntung bane. Hjemmelaget(FFK) orker forhåpentlig litt mer,hvis vi supportere klarer å løfte dem frem til seier

Slapp av nå er det meldt knallfint  vær på søndag

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 mai 07, 09:27
Og ifølge regelen, vinner vi hjemme når det er fint vær.. Har vært et par unntak, men hvilken regel er uten unntak?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 mai 07, 17:47
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av benksliter`n

Det blir meldt om regn til søndag. Jeg har sesongkort på 6 rad. sitter vel litt utrykt da tenker jeg

Kan være bra med en litt regntung bane. Hjemmelaget(FFK) orker forhåpentlig litt mer,hvis vi supportere klarer å løfte dem frem til seier

Slapp av nå er det meldt knallfint  vær på søndag

He he he....ser ut som det blir knallfint vær, ja

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 10 mai 07, 22:41
"Det regnær aldri nårem vinnær", er det ikke det sangen sier da? hehe.. Med andre ord så er det helt opp til guttane om det skal bli regn eller ei..

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 mai 07, 01:04

Opprinnelig postet av Shadar
"Det regnær aldri nårem vinnær", er det ikke det sangen sier da? hehe.. Med andre ord så er det helt opp til guttane om det skal bli regn eller ei..

Vinnær? Ingen sier vel det?


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 11 mai 07, 03:45
kan si det om det menes som substantiv (han er en vinnær)
men som verb er det vel heller sjeldent

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 mai 07, 04:28

Opprinnelig postet av JipJap
kan si det om det menes som substantiv (han er en vinnær)
men som verb er det vel heller sjeldent

Ja, enig i det. Men som verb er det feil ja.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 mai 07, 11:20
Opprinnelig postet av JipJap
kan si det om det menes som substantiv (han er en vinnær)
men som verb er det vel heller sjeldent


Der tror jeg fasiten kom faktisk. Tenkte etter en stund og er enig. Skrivefeil fra min side.

Ræinær aldri nårem vinner!

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 11 mai 07, 15:22

Kanskje dette laget kunne vært noe? Synes PAC har vært en rundinsbøye nå i flere kamper. Da får vi en back med litt mer offensive takter. Tarik og Kvisvik kan veksle. Det har de vel gjort før? Bjørkøy og Tarik kombinerer bra. Da har vi en grei benk med Ramberg, Martinsen, Hoås, Bråthen etc.

                                                                                     Shaban

Bjørkøy                                      Piiroja                                Gerrbrand                                                    Prytz

 

Tarik                                         Martyn                                    Berg                                                          Kvisvik

 

                                                   Fofana                                   Vest

---------------------------

jorhan


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 11 mai 07, 15:36
Opprinnelig postet av jorhan

Kanskje dette laget kunne vært noe? Synes PAC har vært en rundinsbøye nå i flere kamper. Da får vi en back med litt mer offensive takter. Tarik og Kvisvik kan veksle. Det har de vel gjort før? Bjørkøy og Tarik kombinerer bra. Da har vi en grei benk med Ramberg, Martinsen, Hoås, Bråthen etc.

                                                                                     Shaban

Bjørkøy                                      Piiroja                                Gerrbrand                                                    Prytz

 

Tarik                                         Martyn                                    Berg                                                          Kvisvik

 

                                                   Fofana                                   Vest

Jeg har tenkt på denne kombinasjonen også,ettersom PAC underprestere på HB. Tror også dette kan bli en realitet,hvis PAC ikke tar seg sammen da.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 mai 07, 16:10
Trur nok Pål får tillitt i denna kampen også. Men håper at det blir plass til West i startoppstillinga, selv om jeg trur han blir innbytter denna kampen også. Berg er nok ikke klar trur jeg

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 mai 07, 17:34

                                                                           Rami

 

Multe                 Gerrbrandt/ Martinsen (skadet??)            Rajo                         Prydz

 

 

Jonna                           Martyn                                 Berg                                Kvisvik

 

                                              tarik                        Fofana/ toth

 

Kunne vært spennende tror jeg.. =)

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340