Husk meg
Brukernavn
Passord

Siste innlegg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 04 mai 07, 19:54
Kan jeg komme med en forespørsel fra en nerd til en annen..? Om en av moderatorene kan legge ut en direktelink til siste innlegg i trådene, slik man kanskje er kjent med fra en del andre forum. Det blir så mye scrolling... Jeg har det på mine egne forum, syns det er en grei funksjon.

---------------------------

Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 04 mai 07, 20:19
Er det ikke bare å trykke på siste nummer hvis det er flere sider da?

Evt kan du benytte deg av siste 50 hvor du selv kan trykke deg inn hvor du vil..

---------------------------

Sjefskodærn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 04 mai 07, 20:23
Endret: 04 mai 07, 20:24
Hvor vil du ha direktelink til siste innlegg hen...? På toppen av en tråd for å slippe å manuelt scrolle til bunnen? Mener du siste innlegg i tråden, siste innlegg på hver tidelte side, eller ditt siste uleste innlegg i tråden? Du må være litt mer spesifik :)

Vi har dog vurdert to funksjoner som vil dukke opp med tid og stunder:

1: Mulighet for å trykke et sted og få link til nøyaktig det bestemte innlegget
F.eks Innlegg #47. Trykker du på #47 i den tråden, så får du link direkte til det innlegget.

2: Ei linje som forteller hvem som har blitt svart med det bestemte innlegget.
F.eks et eller annet sted i dette innlegget, ville det ha stått "Svar til EFF.EFF.KÅ".

Kom gjerne med flere forslag til forbedringer. Det er de funksjonene dere savner som blir først og raskest utviklet.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 mai 07, 20:33

Når jeg skriver ett inlegg, og velger å trykke enter, så synes jeg den hopper for langt ned,

her for eksempel, trykket jeg kun enter 1 gang, og det ser ut som jeg har trykket dobbelt, er jo plass til en linje til i mellom der. Når den automatisk hopper til neste linje, er det jo greit.. bare lurer på om dette kan fikses på jeg..

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 04 mai 07, 20:35
Endret: 04 mai 07, 20:37
Marle skal bytte editor en eller annen gang.

Den vi benytter nå er litt kåbbai i forskjellige nettlesere, særlig opera, som ikke støtter en dritt.

Hvilken nettleser bruker du?

Anbefaler Firefox. Ett trykk, og du er hekta.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 04 mai 07, 20:53
Endret: 04 mai 07, 20:53
Hold shift inne nestegang. Da får du en ny linje, bruker du bare <Enter> så får du nemlig ett nytt avsnitt. Derfor litt ekstra plass.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 mai 07, 20:54

Okay... Takk SA#79
Funka det gitt... :-)

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 mai 07, 20:55

Opprinnelig postet av Holters
Marle skal bytte editor en eller annen gang.

Den vi benytter nå er litt kåbbai i forskjellige nettlesere, særlig opera, som ikke støtter en dritt.

Hvilken nettleser bruker du?

Anbefaler Firefox. Ett trykk, og du er hekta.

 

Mener du meg?

 

Bruker "vanlig" explorer jeg.....

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 06 mai 07, 21:40
Opprinnelig postet av Holters
Hvor vil du ha direktelink til siste innlegg hen...? På toppen av en tråd for å slippe å manuelt scrolle til bunnen? Mener du siste innlegg i tråden, siste innlegg på hver tidelte side, eller ditt siste uleste innlegg i tråden? Du må være litt mer spesifik :)


Dersom du titter på www.monkeypoker.org/forum ser du hva jeg mener. (forum ligger i øverste høyre hjørne). Ved siden av navnet til den som har skrevet siste innlegg ser du en pil og et ark. Trykker man på den, får man se siste innlegg. Det er dette jeg vil se. Det stemmer forsåvidt med løsningen i nr 1. Håper det forklarer bedre.

Jeg bruker phpbb-forumet tilmine sider, det er vel ikke det dere har, så derfor blir det nok andre løsninger.

Ikke slit dere ut med dette, er bare en liten forespørel

---------------------------

Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340