Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillere ut og inn

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 25 mai 07, 15:36
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Topscorer
En vi burde satse på er Espen Ruud fra Odd Grenland. Dyktig h.back som er ung og straks klar for landslaget. Dette burde være mannen som tar over PAC sin plass.


Enig i vurderingen din at vi burde satse på unge og sultne spillere, men Ruud er nok desverre ekstremt overpriset.

Men kanskje vi kunne prøvd oss på Nisja i Bryne?
Han har er 20 år, er tatt ut i U21-troppen, har kontrakt med Bryne ut sesongen og har akkurat takket nei til å forlenge med Bryne. Han har forøvrig allerede rukket å spille over 100 A-kamper for Bryne.
Han kan ifølge Bryne sin hjemmeside brukes sentralt på midten, som høyre ving og som høyre back.
Det hadde passet bra med en ung og sulten spiller som kan bekle begge posisjonene på høyresiden syns jeg.

(http://fotball.smp.no/forstediv/article81216.ece)


Espen Ruud er nok i større klubbers søkelys, men synes absolutt vi burde forsøke oss der ja.

Angående Nisja har jeg fulgt han over flere sesonger på Bryne (som av rent geografiske årsaker er det laget jeg ser "live" oftest). Han var et veldig stort talent, men stagnerte voldsomt i utviklingen sin (er egentlig ikke noe særlig bedre nå enn han var når han var 18).

Har blitt brukt så og si bare på høyrekanten, men jeg har lenge sagt til alle som gidder høre på at han hadde vært bedre sentralt (har ikke tempo nok til å komme seg rundt på kanten, men har en teknikk, pasningsfot og blikk for spillet som hadde kommet mye mer til rette i en sentral rolle). I de siste par kampene har han fått spille sentralt, og har levert sine beste kamper på flere år. Har potensiale til å bli en meget bra offensiv midtbanespiller.

Forresten, han bør ikke under noen omstendigheter bli satt til å spille høyreback i TL. Det hadde blitt krise.

Tidspunkt Skrevet av
25 mai 07, 16:18 » Rune Haugen
25 mai 07, 16:21 » Per Egil
25 mai 07, 15:36 » algern0n
21 mai 07, 14:04 » Costanza
16 mai 07, 12:59 » JJunior
16 mai 07, 13:05 » keiko99
Forumet er moderert av: arte et labore, marle, morten, per egil, Planken og Rey

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340