Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillere ut og inn

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 13 6

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 10 mai 07, 17:16
Tror nok også desverre det.. Hvis han velger Norge, tror jeg nok det fins langt mer attraktive klubber enn FFK, men for alle del, det hadde vært spennende med ham. Og vi har jo tross alt noe og skryte av etter hvert da.. Norgesmestre, ny Stadion og sånn..

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 mai 07, 17:18
Opprinnelig postet av algern0n

..og det at han ikke har slått til i Viking betyr at han aldri vil kunne spille bra fotball igjen?

Han slo ikke akkurat til i RBK heller.     


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 10 mai 07, 19:56
Det er en grunn til at Ødegård ikke har slått til. Han er en spiller som ikke gidder hvis han ikke kommer med på 1.laget. Da han var i RBK gadd han ikke å løpe etter ballen under kamp hvis ikke han fikk den rett i beina. Dårlig holdninger tvers igjennom. Det er ikke slike spillere vi trenger. Morgan Andersen etterlyser psykisk sterke spilere som tåler å fighte også på bortebane, da står ikke Ødegård øverst på ønskelista spør du meg.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 mai 07, 08:33
Opprinnelig postet av algern0n

..og det at han ikke har slått til i Viking betyr at han aldri vil kunne spille bra fotball igjen?

Skal FFK tiltrekke seg klassespillere er vår beste sjanse slike spillere som har stort uforløst potensiale men som ikke får det ut i sin nåværende klubb, jeg mener at Ødegård kan være en slik spiller.

Slo ikke til i Rosenborg heller. Vi har ikke råd til å kaste bort penger på en som hadde en stor sesong i Sogndal og som siden har vært en fiasko. Vi har nok spillere med "et stort uforløst potensiale", halve FFK2 består av sånne. Vi trenger en som går rett inn i startelveren og ikke en som kanskje blir god...

---------------------------

RednWhite


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 07, 09:41

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 11 mai 07, 10:31
Gjerne for meg :)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 11 mai 07, 23:13
Endret: 11 mai 07, 23:14

Opprinnelig postet av keiko99
kanskje FFK kan ta en titt på han også så lenge han skal til fredrikstad for å spille

 

Er Rurik i slekt med Stefan?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 mai 07, 23:47
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av keiko99
kanskje FFK kan ta en titt på han også så lenge han skal til fredrikstad for å spille

 

Er Rurik i slekt med Stefan?

Det er nok et vanlig etternavn på Island det der.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 mai 07, 09:43

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 07, 09:28

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 16 mai 07, 09:36

Opprinnelig postet av keiko99
Har vi vurdert han ? om ikke spørr jeg bør vi ?

Sikkert interessant, men mener du vi skal kjøpe ham fra Aalesund da??

---------------------------

RednWhite


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 07, 09:53
Du leser ikke mye føre du spørr meg, men det står:  foreløpig er det bare snakk om en muntlig avtale.

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 07, 12:04

Opprinnelig postet av keiko99
Du leser ikke mye føre du spørr meg, men det står:  foreløpig er det bare snakk om en muntlig avtale.

En muntlig avtale skal være like fast som en skriftlig etter det jeg har lært ( rettslære på skolen ).


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 07, 12:15
Jeg kan ikke nok om regleverket til å si om den er like god her eller ikke Rune, men bare for å ta en tanke jeg hadde i hodet da jeg leste det så har det vel skjedd før i fotball at en spiller har vært i dialog med en klubb og senere signert for en annen derfor ser jeg dette som muntlig det samme. hvem husker vel ikke Todi Jónsson

---------------------------

http://keiko99.net


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5530

Lagt til: 16 mai 07, 12:18
Han er vel ikke mye bedre enn de spillerene vi har i klubben? At han velger Aafk er vel en bekreftelse på det?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 07, 12:19
nja si ikke det. kanskje han ikke vet bedre

---------------------------

http://keiko99.net


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 16 mai 07, 12:59
Opprinnelig postet av keiko99
Har vi vurdert han ? om ikke spørr jeg bør vi ?


Jeg syns det er en uting å hive seg etter spillere som så og si er klare for andre klubber, siden dette vil presse lønnskravene til himmels. Med tanke på at han får 3 mill for å spille i Ålesund en halv sesong så håper jeg for all del ikke at FFK har tenkt til å by over denne summen.
(http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.682297)

Det går gjerne igjen at de beste signeringene er de som kommer litt overraskende, og ikke de hvor det er en budkrig for å få tak i spilleren.

Men når det gjelder Høiland som du nevner i et annet innlegg, så håper jeg at FFK er raskt på banen.
Etter hva jeg kan huske så har han vel kontrakt ut denne sesongen bare, så her kan FFK gjøre en bra signering av en spillertype de virkelig trenger. 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 07, 13:05
JJunior 3 mill for ut året ja nei det blir vi ikke med på. så jeg støtter deg der. hadde vært fint med Høiland som jeg nevnte ja

---------------------------

http://keiko99.net


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 16 mai 07, 15:38

Opprinnelig postet av keiko99
Du leser ikke mye føre du spørr meg, men det står:  foreløpig er det bare snakk om en muntlig avtale.

Nok med overskriften for meg. En avtale er en avtale for de fleste, om den er muntlig eller skriftlig. Ellers så er El Fakiri billigere enn Aubynn da, siden El Fakiri koster ca 3 mille i året. Ikke tvil om hvem jeg ville hatt. Aubynn har dessuten prøvd å presse mer penger ut av Aalesund en gang før. Derfor røk avtalen i vinter...

---------------------------

RednWhite


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 16 mai 07, 23:09

Mener folk fortsatt Ødegård er håpløs eller..?



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 13 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340