Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillere ut og inn

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 13 2

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 01 mai 07, 15:12
Jeg synes det er synd om det er Toth som går først. Atilla, barbaren vår, som gir Kippe & resten av midtstopperne i TL juling. Grønhagen liker vel fart og teknikk. Får stole på at han vet hva han gjør. Var ikke Sogndal frampå og snuste på Toth?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 mai 07, 15:13
Opprinnelig postet av Bob Page

Kjøp Martyn nå, før han stiger i verdi . Gardar & Heavy :  enig, Sundgodt : Ja takk

Vet du hvor gammal Martyn er eller ?? Gardar & Heavy : enig ?? I hva da ?? Og hvorfor har du trekt fram Sundgodt her ?? Er det en spiller du har lyst på ?? Hvis så er skriv det heller i klartekst, og ikke i bomull.


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 01 mai 07, 15:14
Opprinnelig postet av Bob Page

Kjøp Martyn nå, før han stiger i verdi . Gardar & Heavy :  enig, Sundgodt : Ja takk



Greit at Sundgodt scorer litt mål altså. Men syns ikke han er en spiller som vi absolutt bør ha fordi vi syns han er god. Vi har jo ikke veldig bruk for en ny spiss egentlig, spør du meg? Vi har flere fine kombinasjoner i Tarek, west, Hoås og ikke minst Fofana! Her har vi jo faktisk gode spisspar-muligheter med både fysikk- hurtighet, teknikk- hurtighet, og "rå hurtighet"! Hvem av spissene som scorer er da det samme, bare det blir mål. Og vi har vel ikke akkurat manglet på målene?

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 01 mai 07, 15:26

Opprinnelig postet av Holters
Ca 1,1 million for leie, og deretter ca. 2,9 millioner for benytte kjøpsopsjonen og en avtalt kontraktslengde på ytterligere tre år. Totalt litt i overkant av 4 millioner.

Ser ingen grunn til å benytte denne opsjonen før vi nærmere oss slutten på leieforholdet.

 

Ikke enig. Han ser ut til å holde betydelig høyere nivå enn f.eks Brenne som LSK gav 7 mill for. litt over 4 mill bør jo være et røverkjøp i den sammenhengen.

Ga ikke FFK 2 mill for Martinsen? I den sammenligningen ser jo også Martyn ut til å være et kupp.

 

For de som ikke har forståt det enda. Jeg driter i hvor spillerene kommer ifra, så lenge de ikke kommer fra egen jr stall.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 01 mai 07, 15:31
Det Holters mente er vel at vi ikke burde kjøpe før vi må. Det hadde vært dumt å kjøpe ham nå hvis han skulle brekke den ene leggen sin etter en grisetakling. Vi har jo opsjon på kjøp, det vil vel si at ingen andre kan snappe ham foran nesa på oss. Hvorfor da kjøpe nå med en gang hvis vi kan vente og bli enda mer sikker?

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 mai 07, 15:51

Hvis du leser trådet versjon ser du at det er svar til åpningsinnlegget til Keikohvor han linker til en sak som sier at Sundgodt er lei av benken i LSK..

 

Med Martyn mener jeg før moderklubben hans ser hvor godt han spiller. mest ment som en spøk...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 mai 07, 16:42
Endret: 01 mai 07, 16:45
Opprinnelig postet av Bob Page
Kjøp Martyn nå, før han stiger i verdi .


Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Holters
Ca 1,1 million for leie, og deretter ca. 2,9 millioner for benytte kjøpsopsjonen og en avtalt kontraktslengde på ytterligere tre år. Totalt litt i overkant av 4 millioner.


Ser ingen grunn til å benytte denne opsjonen før vi nærmere oss slutten på leieforholdet.

Ikke enig. Han ser ut til å holde betydelig høyere nivå enn f.eks Brenne som LSK gav 7 mill for. litt over 4 mill bør jo være et røverkjøp i den sammenhengen.

Ga ikke FFK 2 mill for Martinsen? I den sammenligningen ser jo også Martyn ut til å være et kupp

Martyn kan stige så mye han bare vil i verdi, det endrer ingenting, og en stigning vil eventuelt bare være positivt for Fredrikstad.  Når man har opsjon på kjøp til €360.000, er det prisen uavhengig av en eventuell økning i Martyns markedsverdi. Opsjonen er jo kontraktfestet.

Derfor er det ikke noe poeng å å stresse av gårde for å svi av nærmere tre millioner kroner til. Vi har god tid til å se an Martyn frem til sommeren, og vil da trolig ha fått svar på om Martyn virkelig blir en suksess eller ei.

FFK betalte for øvrig €140.000 for å leie Martyn.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 mai 07, 17:01
Opprinnelig postet av Bob Page

Hvis du leser trådet versjon ser du at det er svar til åpningsinnlegget til Keikohvor han linker til en sak som sier at Sundgodt er lei av benken i LSK..

 

Med Martyn mener jeg før moderklubben hans ser hvor godt han spiller. mest ment som en spøk...

Okey, skjønner. Har vært så mange innlegg siden se. Så det hadde kanskje vært greit å sitert.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 mai 07, 17:41
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bob Page

Hvis du leser trådet versjon ser du at det er svar til åpningsinnlegget til Keikohvor han linker til en sak som sier at Sundgodt er lei av benken i LSK..

 

Med Martyn mener jeg før moderklubben hans ser hvor godt han spiller. mest ment som en spøk...

Okey, skjønner. Har vært så mange innlegg siden se. Så det hadde kanskje vært greit å sitert.

 

Siterer minst mulig, syns trådene virker mer rotete med mye sitering

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 02 mai 07, 11:21
Endret: 02 mai 07, 11:22

En liten kommentar til spissproblematikken og ønsket om en børste som scorer 15 pluss:

Hvis Tarik fortsetter i det tempo han har begynt så langt i år, kommer han til å ende på 18-20 mål. Selv med en håndfull tunge dager på jobb for den unge krigeren bør det fremdeles kunne bli ganske bra.

Hadde ikke ikke byttet Tarik for ti Sundgoter. Heller ikke om Ijeh hadde fulgt med på kjøpet.

Ellers må jeg si meg enig i at det ikke er noen grunn til å kjøpe Martyn før tiden. Men hvis han fortsetter som han har begynt tror jeg vi har en sterk kandidat til årets kjøp her.

Hvis Bertelsen forsvinner til Viking så ønsker jeg ham lykke til. Registrerte på søndag at Prytz klarte å vinne en duell mot en spiller som løp klart raskere, men Prytz klarte å avskjære banen og gi vikingen lang vei rundt, og så var Prytz likevel først på ballen. Jeg tar heller en spiller som kan sånt enn en som bare er kjapp i beina. Bertelsen er ung og lovende, ham burde vel Viking være interessert i å betale litt for også.  


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 02 mai 07, 11:53
Endret: 02 mai 07, 11:54
Opprinnelig postet av Bob Page

Kjøp Martyn nå, før han stiger i verdi . Gardar & Heavy :  enig, Sundgodt : Ja takk

Så lenge vi har opsjon på han, så er det vel bare bra han stiger i verdi. Vi betaler det samme alikevel. Det finnes overhode ingen poeng ved å kjøpe en spiller på opsjon før tiden nærmer seg slutten. Skjer det noe med spilleren behøver vi ikke kjøpe; spiller han bra, så er prisen allerede satt.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 mai 07, 08:25
Noe for oss eller ? Karim Essediri vurderer å forlate LSK

---------------------------

http://keiko99.net


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 03 mai 07, 09:47

Mulig jeg bommer her.....men hvis karen syter til media etter 4 kamper uten spill....da vil jeg rett og slett ikke ha han til FFK. Slike spillere lager bare støy og tenker mer på seg selv enn laget.

 

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 03 mai 07, 10:03
Opprinnelig postet av Frode

Mulig jeg bommer her.....men hvis karen syter til media etter 4 kamper uten spill....da vil jeg rett og slett ikke ha han til FFK. Slike spillere lager bare støy og tenker mer på seg selv enn laget.

 



Jeg er veldig enig med deg her.
Hvis det er slik at FFK av en eller annen grunn skulle prioritere å hente kantspillere som er benket i andre klubber, så ville jeg heller tatt en titt på Huseklepp i Brann.

Men når det er sagt så tror jeg ikke at kantspillere er den posisjonen som FFK først ser etter forsterkninger.
Vi har vel allerede Tarik, Kvisvik, Fofana, Konan og kanskje Bjørkøy, Multe, Stadheim og West som kan brukes i de to posisjonene.

Jeg vil tro at FFK prioriterer å hente en sentral midtbanespiller.
Jeg håper Martyn innfrir og blir denne spilleren, men vi må huske på at han fortsatt koster en del penger.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 mai 07, 10:09
Jeg tror ikke en ren kantspiller, en dødlinjespiller, hadde vært å forakte. Det har vi faktisk ikke i stallen.

Ellers vil jeg sikkert til evig tid ønske meg en defensiv midtbanestrateg, høyreback og en 15+ goalgetter/targetmann på topp.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 mai 07, 10:14
Endret: 03 mai 07, 10:15
Jeg er vel enig i at vi trenger sentrale midtbane spillere, men multe og stadheim vet jeg ikke om dem er rett for oss.

Nå har jeg blitt imponert av jobben multe har gjort. Han ble degradert, men kjempa seg inn og har gjort det bra, men er han den vi bør satse videre på ?

Stadheim har ikke overbevist meg på noen måte. han er ung enda.

å ja til en dyktig spiss som Sungot

---------------------------

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 mai 07, 10:57
huseklepp?? fått hakeslepp ell? nei huff og huff.. Huseklepp må jo være en av de mest overvurderte spillerne her i landet.. Han er ganske kjapp, men det er vel det.. Minner meg egentlig endel om Stian Johnsen(er det ikke det han heter a?? faen som glemsk jeg er.. )

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 mai 07, 11:03
Stian var jo enorm, spesielt i 2 divisjon, han herja rundt med alle backene, men så ble han skadet mot stabæk 2 av Chippen, røk korsbånda og ett leddbånd, ute nesten ett helt år, også begynte Eggen og plassere han på backplass, skikkelig lurt, not. Tror han hadde 50-60% av alle assist i 2 divisjon.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 mai 07, 11:33
God i 2 divisjon ja

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 mai 07, 12:00

Opprinnelig postet av keiko99
Noe for oss eller ? Karim Essediri vurderer å forlate LSK

Karim er ikke god nok. Skjønte ikke hva RBK tenkte med når de henta han. Tror nok han fort hadde blitt benkesliter her æv. Har aldri hatt sansen for denne spilleren jeg, i likhet med Ødegaard i Viking. De er oppblåste spillere.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 13 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f