Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Tromsø - FFK (5. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 mai 07, 11:27
Endret: 05 mai 07, 11:29
Både i et intervju på Radio Fredrikstad i går og nå til VG.no så antyder Grönhagen at det kan være aktuelt å spare Tarik mot Tromsø på grunn av slitasje. Kanskje får vi se Fofana og Hoås på topp fra start, med Tarik i bakhånd som en joker?

Jeg merker når jeg skriver dette at jeg håper Tarik spiller fra start. Han tåler det. Og vi har jo allerede en offensiv joker på benken i Brian West. Også blir det jo spennende å se om Piiroja starter kampen eller om han byttes inn. Jeg tror han starter.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 mai 07, 12:09

Opprinnelig postet av Costanza
Både i et intervju på Radio Fredrikstad i går og nå til VG.no så antyder Grönhagen at det kan være aktuelt å spare Tarik mot Tromsø på grunn av slitasje. Kanskje får vi se Fofana og Hoås på topp fra start, med Tarik i bakhånd som en joker?

Jeg merker når jeg skriver dette at jeg håper Tarik spiller fra start. Han tåler det. Og vi har jo allerede en offensiv joker på benken i Brian West. Også blir det jo spennende å se om Piiroja starter kampen eller om han byttes inn. Jeg tror han starter.

Tror det kan være lurt av Grönhagen å spare Tarik litt. Han er ung, har blomstret raskt og det har vært mange kamper, reising og medieoppmerksomhet i det siste. Det er viktigere å holde Tarik i bra form hele sesongen enn å ha ham i superform i 7-8 kamper for så å "møte veggen".

Som du skriver har vi alternativer på topp i form av West, Hoås og Fofana. Toth virker å være ute av slag og ute av A-troppen.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 mai 07, 12:26
Jeg er villig til å sette store summer på at Tarik starter den kampen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 05 mai 07, 12:31

Opprinnelig postet av Holters
Jeg er villig til å sette store summer på at Tarik starter den kampen.

 

enig.. tarik starter!

---------------------------

pippisangen kommer sæi;)


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 05 mai 07, 12:39
Bare et taktisk uttspill fra Grønhagen, så klart starter Tarik. Og hvis han ikke gjør det, har vi tilstrekklig med back-up som fint klarer å erstatte han

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 mai 07, 13:13

Opprinnelig postet av ari_lg
Bare et taktisk uttspill fra Grønhagen, så klart starter Tarik. Og hvis han ikke gjør det, har vi tilstrekklig med back-up som fint klarer å erstatte han

Tror også Tarik starter. Det er ikke mange spillere i Tippeligaen som "fint klarer å erstatte" Tarik . I den formen han er nå er han TLs beste spiss.

---------------------------

RednWhite


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 05 mai 07, 13:45
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av ari_lg
Bare et taktisk uttspill fra Grønhagen, så klart starter Tarik. Og hvis han ikke gjør det, har vi tilstrekklig med back-up som fint klarer å erstatte han

Tror også Tarik starter. Det er ikke mange spillere i Tippeligaen som "fint klarer å erstatte" Tarik . I den formen han er nå er han TLs beste spiss.

 

tarik scorer to mål å ffk vinner 3-1 :D

årnærsæ det her se.....

Har jo fofana/hoås/west ++ som kan stelle istand bråk mot tromsø å så:)

---------------------------

pippisangen kommer sæi;)


OleIdole

Bedriftsspiller

Ble medlem: 28 apr 07
Innlegg: 12

Lagt til: 05 mai 07, 14:19
Opprinnelig postet av Pinaasen
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av ari_lg
Bare et taktisk uttspill fra Grønhagen, så klart starter Tarik. Og hvis han ikke gjør det, har vi tilstrekklig med back-up som fint klarer å erstatte han

Tror også Tarik starter. Det er ikke mange spillere i Tippeligaen som "fint klarer å erstatte" Tarik . I den formen han er nå er han TLs beste spiss.

 

tarik scorer to mål å ffk vinner 3-1 :D

årnærsæ det her se.....

Har jo fofana/hoås/west ++ som kan stelle istand bråk mot tromsø å så:)

 

Jeg henger meg på denne ;) evig optimist!!

---------------------------

Hjertet det banker, å det banker for gammle FFK !!


mckenzie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 mai 07
Innlegg: 6

Lagt til: 05 mai 07, 16:58
Opprinnelig postet av FFK1903

Så Sequiera har vist seg å være en bra forsterkning altså? Vi hadde ikke helt troen på han når vi lagde tabelltipset før i år. Likte ikke at Ademolu spiller, håpet på to rustne herrer på topp, nå er det både fart, hodestyrke, teknikk og erfaring i angrepet...

 

Joda, Sequiera har vist seg å være en bra mann. :) nå skal det jo sies at det laget jeg har satt opp er det jeg HÅPER vi stiller med, det er jo ingen fasit. :)

Vi håper alle at Steinar TØR å benke Ole Martin denne kampen, og at Ade får starte sammen med Sigurd. For øyeblikket vil jeg påstå at de to er de beste spissene våre. All ære til Ole MArtin, men han er rett og slett ikke i form og da skal han ikke spille. Men vi får se. :)

Håper det ikker er veldig annoying at jeg poster i kamptråden deres...isåfall beklager jeg...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 mai 07, 17:41
Endret: 05 mai 07, 19:56
Opprinnelig postet av mckenzie
Håper det ikker er veldig annoying at jeg poster i kamptråden deres...isåfall beklager jeg...

Velkommen til forumet. Det er overhode ikke "annoying" at du poster her i forumet. Du er hjertelig velkommen. :)

Illustrasjonene dine er for øvrig gode. Takk for at du stiller opp.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 05 mai 07, 18:24

Kjenner virkelig presset av ny serierunde nå!

 

Håper Tarik stiller på topp, helst sammen med Øyvind.

Var på Alfheim ifjol (mrk.verste hjemmepublikum IN THE WORLD), og Tarik var enestående i 1ste omgang.

Tror vi stiller bedre med vår "nye" 4-4-2, ble veldig mye åpning på kant forrige oppgjør i nord.

 

Synes vi spilte grei fotball på danskebåten, så kunstgresset skremmer ikke med annet enn skader.

 

Lykke til FFK!   Senk samæne!!!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 05 mai 07, 18:29
Opprinnelig postet av SpaceBob

Kjenner virkelig presset av ny serierunde nå!

 

Håper Tarik stiller på topp, helst sammen med Øyvind.

Var på Alfheim ifjol (mrk.verste hjemmepublikum IN THE WORLD), og Tarik var enestående i 1ste omgang.

Tror vi stiller bedre med vår "nye" 4-4-2, ble veldig mye åpning på kant forrige oppgjør i nord.

 

Synes vi spilte grei fotball på danskebåten, så kunstgresset skremmer ikke med annet enn skader.

 

Lykke til FFK!   Senk samæne!!!

så du kampen på colorline? vi spilte grei fotball? vi var jo helt elendige. er overlykkelig for at vi fikk med oss 1 poeng. ålesund gjorde jo nesten som de ville.


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 05 mai 07, 18:34
Endret: 05 mai 07, 18:35

Putta tre mål og presisjonen var ikke dårligere enn "kunstgresslaget" Aalesund.

blind eller scheien?

Griseglad for det poenget vi tok jeg og.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 05 mai 07, 19:42

Opprinnelig postet av Holters

Velkommen til forumet. Det er overhode "annoying" at du poster her i forumet. Du hjertelig. :)

Illustrasjonene dine er for øvrig gode. Takk for at du stille opp.

"OVERHODE ANNOYING":-) Bør vel se å få stengt han ute da Holters, dersom han plager deg så fælt:-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 mai 07, 19:54
Endret: 05 mai 07, 19:57
Opprinnelig postet av djpete
"OVERHODE ANNOYING":-) Bør vel se å få stengt han ute da Holters, dersom han plager deg så fælt:-)

Hehe, forsvant en "ikke" der gett. Urk, flere feil der... Redigert nå!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


mckenzie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 mai 07
Innlegg: 6

Lagt til: 06 mai 07, 00:51
HAN?!?!?!! Fyyyy gutter.. ;)

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 06 mai 07, 00:53
OBS OBS!! Sjekk profil før mann er sikker på kjønn!! 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 mai 07, 08:11

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 mai 07, 08:52
Virker som det kanskje blir samma lag som mot viking. Likte at Grønhagen trudde det blei rask og teknisk fotball og ikke en krigekamp. Da har vi større sjans. Har trua på minst ett poeng idag.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 06 mai 07, 10:27

Opprinnelig postet av ffkmufc
Virker som det kanskje blir samma lag som mot viking. Likte at Grønhagen trudde det blei rask og teknisk fotball og ikke en krigekamp. Da har vi større sjans. Har trua på minst ett poeng idag.

 

Godt poeng! En god kunstgressmatte som innbyr til teknisk spill bør øke sjansene til FFK mot de fleste lag i tippeligaen da FFK er godt forspent med fart og teknikk på bekosting av fysikk og duellstyrke. Sann sett tror jeg FFK har større muligheter mot Tromsø på kunstgress enn på en gjørmete og humpete gresstustematte som vel hadde vært alternativet der oppe på denne tiden av året.

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340