Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Tromsø - FFK (5. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 mai 07, 12:13
Nå viser det seg at Bernier trolig blir klar for kamp på søndag. Kjedelig for oss. Bra for Tromsø.

Ellers håper jeg de holder Ademolu på benken og kjører Årst ved siden av Rushfeldt på topp. De er i det minste forholdsvis forutsigbare, selv om begge lukter mål. Kanskje spesielt Rushfeldt. Scoringen mot Sandefjord var det høy klasse over. Men Ademolu er kanskje den offensive TIL-spilleren jeg frykter mest. Han har terrorisert forsvaret vårt tidligere med farten sin, og kan gjøre det igjen.

For øvrig tror jeg på uavgjort - noe jeg også vil være fornøyd med!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 mai 07, 12:22
Ademolu har alltid vært en pest & plage mot FFK-forsvaret. Han er kjapp og driblesterk og steller alltid istand farlige situasjoner. Ademolus fart og sleipe teknikk kombinert med Vidar Martinsens syke taklinger og gambling-stil baki der kan fort ende med rødt kort er jeg redd. Bare en liten pessimistisk spådom :)

Vi får nok håpe på Årst ja. På Isberget.com virker det som om de fleste vil start med Årst på benken, men hvor mange kamper på rad har vel ikke Årst spilt nå? Tror det nærmer seg 60 kamper uten avbrekk, ikke ett minutt på benk.

Jeg synes det er rart at de bruker vår tidligere Lindpere som en offensiv spiller.. Kanksje ikke så rart han ikke slo til i FFK hvis Eggen bruker angrepsspillere som midtstoppere..

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 mai 07, 14:00

Opprinnelig postet av Shadar


Jeg synes det er rart at de bruker vår tidligere Lindpere som en offensiv spiller.. Kanksje ikke så rart han ikke slo til i FFK hvis Eggen bruker angrepsspillere som midtstoppere..

Eggen prøvde vel ikke Lindpere som midstopper?!!!  Herre, alle visste jo at han var en offensiv flanke?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 04 mai 07, 15:11
Endret: 04 mai 07, 15:11
Err, Eggen vurderte ham som venstreback, men aldri som stopper.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 mai 07, 15:20

Opprinnelig postet av Holters
Err, Eggen vurderte ham som venstreback, men aldri som stopper.

Jaja. En (veldig) offensiv venstreback ville jo passe godt inn i Eggens angrepsfilosofi. Og i hans omskoleringsfilosofi.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 04 mai 07, 15:30
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Holters
Err, Eggen vurderte ham som venstreback, men aldri som stopper.

Jaja. En (veldig) offensiv venstreback ville jo passe godt inn i Eggens angrepsfilosofi. Og i hans omskoleringsfilosofi.


*Host* Stian Johnsen *Hark*

 Mange defensive fibre i den kroppen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 mai 07, 15:41
hehe.. okay. Jeg trodde han spilte midtstopper den kampen han fikk rødt kort, det var vel mot netopp TIL, var det ikke?
Men uansett, da er det mer forståelig.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 mai 07, 16:15
Endret: 04 mai 07, 17:23

har lindpere spilt for FFK? trodde han bare var på prøve jeg...

 

Bernier er mest sansynlig klar til kampen i følge f-b...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 mai 07, 17:25

Lindperre har aldri spilt for FFK. kanskje du tenker på Tamas??

 

Uansett dumt hvis Bernier blir klar. Jeg har også trua på uavgjort noe jeg også er fornøyd med.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 mai 07, 17:29

Opprinnelig postet av Costanza
Nå viser det seg at Bernier trolig blir klar for kamp på søndag. Kjedelig for oss. Bra for Tromsø.

Ellers håper jeg de holder Ademolu på benken og kjører Årst ved siden av Rushfeldt på topp. De er i det minste forholdsvis forutsigbare, selv om begge lukter mål. Kanskje spesielt Rushfeldt. Scoringen mot Sandefjord var det høy klasse over. Men Ademolu er kanskje den offensive TIL-spilleren jeg frykter mest. Han har terrorisert forsvaret vårt tidligere med farten sin, og kan gjøre det igjen.

For øvrig tror jeg på uavgjort - noe jeg også vil være fornøyd med!

Ser man det. Best og ikke glede seg for tidlig.


mckenzie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 mai 07
Innlegg: 6

Lagt til: 04 mai 07, 18:45
Endret: 04 mai 07, 19:15

Heisann. "Måtte" jo nesten registrere meg her og snoke litt. Driver å lager disse weirde illustrasjonene til han kossøren deres (les. skråblikk, eller hva det nå var det het)...

Kommer vel neppe til å komme veldig mange poster fra meg, men jeg er TIL supporter og tenkte jeg skulle kommentere denne kampen.

forhåpentligvis kan vi stille med følgende lag;

Ramovic

Hafstad - Steen - Reggie (Reginiusen) - Yndestad
Moldskred - Bernier - Sequiera - Lille Lars (Iver Strand) 
Rush - Ademolu

;)

Velkommen til Alfheim og lykke TIL. måtte det beste (nord-norske) laget vinne.. ;)

mvh,
McKenzie


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 mai 07, 21:19
Endret: 04 mai 07, 21:24

TIL sultne på seier

Neste motstander: FFK

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


nyestadion

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 mar 07
Innlegg: 6

Lagt til: 04 mai 07, 22:01

har vært på melløs flere ganger pga at jeg er råde gutt:) men ffk er laget.dere  eller noen av dere sier at vidar ikke er bra på hode? dette setter jeg ? på fordi i moss var jo han en av de beste i det. vent å se han er bra med hodet også.....han sliter også litt med kneet enda:( kjenner han personelig litt da hehe.men han trives i ffk.gi han litt tid.så blir dere overbevist.ellers er jeg enig i at vi må ha eller bør ha det samme laget som mot viking

dette lukter 3 poeng

---------------------------

soon,very soon


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 mai 07, 22:42
Opprinnelig postet av nyestadion

dere  eller noen av dere sier at vidar ikke er bra på hode? dette setter jeg ? på fordi i moss var jo han en av de beste i det. vent å se han er bra med hodet også.....

Har vel blitt "for godt vant" med Raio... Vidar har gjort greit fra seg i hodeduellene han, men mangler en del på å bli like sterk som Raio der.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 mai 07, 23:16
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av nyestadion

dere  eller noen av dere sier at vidar ikke er bra på hode? dette setter jeg ? på fordi i moss var jo han en av de beste i det. vent å se han er bra med hodet også.....

Har vel blitt "for godt vant" med Raio... Vidar har gjort greit fra seg i hodeduellene han, men mangler en del på å bli like sterk som Raio der.

VM synes jeg er litt vel kåbbåi, selv om han vinner en del på hodet. Han er mange ganger ut i der når han ikke skal være der. Raijo rydder i hvertfall stort sett unna han når han fungerer på denne måten, mer enn jeg kan si om VM. Hittil er jeg ikke overvettes imponert over VM. Har spilt greit, men heller ikke mer.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 05 mai 07, 00:09
Vidar er en gambler, men han gambler med stil og sin distinkte utførelse. Ler meg ihjel når han treffer med susærtaklingane sine. Skuddet til Ahlsen og Prytz målte vel 100 km/t. Jeg tror taklingen Vidar satt inn mot Espen hoff i år må ha vært minst det dobbelte Jeg skjønner alikvel at Grønis antakeligvis velger å ta ut Vidar av troppen fremfor Gerrbrandt. Det er nok det mest safe. Selv om Gerrbrandt også er dritrask, så mister vi psychofarta bak der om vi tar ut vidar..

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 mai 07, 01:35
Opprinnelig postet av mckenzie

Ramovic


Hafstad - Steen - Reggie (Reginiusen) - Yndestad
Moldskred - Bernier - Sequiera - Lille Lars (Iver Strand) 
Rush - Ademolu


Så Sequiera har vist seg å være en bra forsterkning altså? Vi hadde ikke helt troen på han når vi lagde tabelltipset før i år. Likte ikke at Ademolu spiller, håpet på to rustne herrer på topp, nå er det både fart, hodestyrke, teknikk og erfaring i angrepet...


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 mai 07, 01:48
var det ikke til og lindpere som spilte ut rbkpå lerkendal? Glad Lindpere ikke stiller...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 mai 07, 09:15
Anders Grönhagen smilte lurt på spørsmålet om hvordan FFK skal slå Tromsø.A Ikke så rart, han har flere våpen på lur.

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 mai 07, 09:57
Opprinnelig postet av benksliter`n

TIL sultne på seier

Neste motstander: FFK

 

HM. Ser ut som det blir en ny kamp med grisetaklinger...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340