Husk meg
Brukernavn
Passord

Dårlig at folk går før kampen er over

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 30 apr 07, 09:31
Syntes det er utrolig trist å se at mange tilskuere går 5-10 minutter før kampen er over, spesielt når fredrikstad leverer årsbeste på stadion. ok andre omgangen var ikke all verden men likevel. Fredrikstad folk skal ikke gå hjem tidlig bare for å slippe å stå i kø på gangbrua. Det er rett og slett for dårlig unnskyldning.

Hadde det vært noen få som gikk så hadde det kanskje vært greit, men det var mange og over hele stadion som gikk tidlig.
Kan ikke være veldig motiverende å være spiller, når de leverer varene og se dette.....

Skjerp dere......

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 apr 07, 09:39
Kan ikke si at jeg la merke til dette selv, noen ja men ingen masseflukt...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 apr 07, 10:39
det er p.g.a. kø. du for bygge ny vei så blir folk sittende

---------------------------

http://keiko99.net


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 30 apr 07, 10:47

Et annet poeng er at det er sinnsykt irriterende at folk som stikker før kampen er over blokkerer siktenfor oss som prøver å få med oss dramatikken i sluttminuttene. Folk er jo så f... glad i å stoppe å prate underveis også.

---------------------------

Any given sunday


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 apr 07, 11:23
Dette er ganske vanlig også i England: Folk begynner å bli utålmodige etter ca 35-40 minutter ut i omgangene; før pause for å gå på dass, eller kjøpe seg en øl, før slutt for å komme seg hjem.

Merkelig nok er dette forholdsvis uavhengig av hvordan det går med kampen, jeg var og så Wolverhampton mot Birmingham for ei uke siden, og der var gikk folk til tross for at avslutningen var en meget dramtisk fase av kampen...

Merkelig det der, skjønner lite av det, gitt.

Jeg kunne i prinsippet forstått at folk går hvis man ligger håpløst under, og alt er trist og leit, men når en leder fint, og har godt spill? Nei, helt uforståelig.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 apr 07, 11:26
Helt enig. Hadde folk gått pga resultatet, hadde det vært en annen sak. Dette bør Fredrikstad Kommune og FFK løse så fort som mulig...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 30 apr 07, 11:29

Vet ikke hvorfor så mange gikk tidlig, det må vel være pga kø problemene på broen?

Jeg får min del må gå noen min før hver kamp for å unngå den køen slik at jeg rekker toget til Oslo.Utrolig kjiipt, håper de får gjort noe med de enorme køene ved gangbroa

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 30 apr 07, 12:05
Opprinnelig postet av A9$h

Vet ikke hvorfor så mange gikk tidlig, det må vel være pga kø problemene på broen?

Jeg får min del må gå noen min før hver kamp for å unngå den køen slik at jeg rekker toget til Oslo.Utrolig kjiipt, håper de får gjort noe med de enorme køene ved gangbroa

Kan skjønne at folk som skal rekke ting (som f.eks. toget) går litt før, men tror neppe alle de som gikk, dro av slike årsaker. Jeg må innrømme at jeg brukte max 10 min. fra køen begynte til jeg var over på andre siden, og så dyrbar er ikke tida mi etter kamp, at jeg ikke kan gå i den køen.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 30 apr 07, 12:25
Syns det gikk veldig mye lettere i går enn forrige gang ja. Av en eller annen merkelig grunn, så løsnet det seg opp på brua før vi var kommet halvveis opp på den også. Kunne plutselig gå i normalt tempo.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 apr 07, 12:30
Merket det jeg også. Kan være at purken ikke stod parkert midt på brua i går da...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 apr 07, 12:40
Hehe, ja til alle som mente at purken hjalp,nå er vel det motsatte bevist.

EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 30 apr 07, 13:21
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Hehe, ja til alle som mente at purken hjalp,nå er vel det motsatte bevist.


Enig - og lett irritert over at vi prøvde oss over Kråkerøybrua...
Er det ingen konkrete planer som skal avhjelpe dette..?

---------------------------

Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 apr 07, 14:33
Joda, det er planlagt ei ny bilbru fra Holmen og over til Kråkerøy, men når den er ferdig er et annet spørsmål...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 20:48 | d300b85a