Husk meg
Brukernavn
Passord

Daniel Braaten til VIF ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 apr 07, 22:37
han blir vel for dyr for FFK, men jeg hadde vel likt å sett han der. noen andre som er enig eller uening ?

link

---------------------------

http://keiko99.net


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 28 apr 07, 22:52

vil du ha han som ving eller spiss?

Jeg håper klubben prøver men.....

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 apr 07, 22:56
Endret: 28 apr 07, 22:56
Martin jeg lar treneren ta det ansvaret, men han er vel best på kanten eller sentralt i stedet for ramberg

---------------------------

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 apr 07, 23:04
Endret: 28 apr 07, 23:05

Opprinnelig postet av keiko99
Martin jeg lar treneren ta det ansvaret, men han er vel best på kanten eller sentralt i stedet for ramberg

 

Braaten sentral på midtbanen? Har han noensinne spilt sentral på midtbanen? Hadde han vært stabilt god, så hadde jeg mer enn gjerne ønsket han til FFK, men igjen, hadde han vært det, så hadde han spilt fast på RBK også. Til tider glimrende, men altfor ofte i dårlig spillerhumør. Hadde selvsagt ikke takket nei til han uansett, at han ikke har slått igjennom helt i RBK trenger ikke nødvendigvis å bety at han ikke kan gjøre det i en annen klubb.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 apr 07, 23:06
jeg vet ikke om han har spilt sentralt,men det er bare å øve han inn. ellers er jeg vel enig i at han er veldig av og på spiller, men jeg hadde likt han i FFK trøye da

---------------------------

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 apr 07, 23:14

Nå er vel Eggens tid i FFK over, så jeg håper vi er ferdig med å hente inn spillere, for så å gjøre dem om til poteter, gulerøtter og andre ting og tang. Har et håp om at vi henter inn de forsterkningene vi trenger, ikke kjøper en spiller fordi han er god, og så omplassere han der det er plass etterpå. Trenger vi en sentral midtbanespiller, så henter vi det, ikke en Braaten som vi omplasserer.

Enkelt og greit :)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 apr 07, 01:12

Opprinnelig postet av keiko99
han blir vel for dyr for FFK, men jeg hadde vel likt å sett han der. noen andre som er enig eller uening ?

link

Hvem skal han danke ut ?? Tarik ?? Tviler sterkt på at Daniel er bedre enn Tarik forresten. De holder vel omtrent samme nivå. Og enda så har Tarik mye å gå på. Daniel tror jeg har stagnert.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 29 apr 07, 09:07
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hvem skal han danke ut ?? Tarik ?? Tviler sterkt på at Daniel er bedre enn Tarik forresten. De holder vel omtrent samme nivå. Og enda så har Tarik mye å gå på. Daniel tror jeg har stagnert.

Jeg tror Daniel på sitt beste er bedre enn Tarik. Men Daniel er altfor sjelden på sitt beste, og jeg synes Tarik holder et (forholdsvis) jevnt, høyt nivå.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 apr 07, 10:36
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hvem skal han danke ut ?? Tarik ?? Tviler sterkt på at Daniel er bedre enn Tarik forresten. De holder vel omtrent samme nivå. Og enda så har Tarik mye å gå på. Daniel tror jeg har stagnert.

Jeg tror Daniel på sitt beste er bedre enn Tarik. Men Daniel er altfor sjelden på sitt beste, og jeg synes Tarik holder et (forholdsvis) jevnt, høyt nivå.

Jeg nekter heller ikke for at Daniel på sitt beste er bedre enn Tarik, men når er han på det nivået da ?? Så og si aldri. I hvertfall lenge, lenge siden.


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 29 apr 07, 12:15
Daniel Bråten på midten? Daniel er kanskje norges beste utfordrer på kanten, når han har dagen. Han må for all del ikke på midtbanen?! Har du sett han løpe hjem? Rommet mellom midtbanen og backrekke, kommer til å være dobbelt så stort som det allerede er med Bråten på midten! Nei, hvis daniel skal hentes bør han heller somskoleres til spissplassen. Han er sterk, og har teknikk til å holde på ballen, samtidig som han kan komme på løp i bakrom. Også trenger han ikke jobbe sååå mye hjem som en ving.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 apr 07, 01:40
Hadde vært fett å ha ham på venstre ving, da kvisvik beklageligvis nærmer seg pensjonsalder. Tarik på høyre og Bråthen på venstre, da hadde vi faen meg hatt norges giftigste vingangrep. synes klubben bør lufte tanken for ham hvertfall, skader jo ikke å prøve.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 apr 07, 11:57

Opprinnelig postet av Snæbbis
Hadde vært fett å ha ham på venstre ving, da kvisvik beklageligvis nærmer seg pensjonsalder. Tarik på høyre og Bråthen på venstre, da hadde vi faen meg hatt norges giftigste vingangrep. synes klubben bør lufte tanken for ham hvertfall, skader jo ikke å prøve.

Har Daniel spilt no særlig på venstre noen gang da ?? Hvis ikke så hadde det vært helt på trynet å ha han der.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 apr 07, 16:27
Så vidt jeg vet er han anvendelig på både høyre og venstre kant, men skal ikke garantere noe.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 apr 07, 21:57
Opprinnelig postet av Snæbbis
Så vidt jeg vet er han anvendelig på både høyre og venstre kant, men skal ikke garantere noe.


Nå løser vel det eventuelle problemet seg hvis vi flytter Tarik over på venstre, han har i hvert fall spilt der, og gjorde vel det senest mot Viking etter at Hoås kom inn? Kanskje ikke beste måten å bruke han på men.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 06 mai 07, 11:14
Endret: 06 mai 07, 11:17

Fra tidligere er vel egentlig daniel braathen midtspiss, men han har blitt brukt på kanten i rosenborgs 4-3-3 formasjon. Han er absolutt ingen midtbanespiller, så i FFK ville han mått blitt brukt som midtspiss. Tror definitivt daniel braathen vil kunne bli en av norges beste spisser om han bytter klubb, men har vel ikke akkuratt troa på at han noengang kunne tenke seg og spille for FFK. Positivt overrasket om han i det hele tatt vet hvem vi er

Og til dere som kunne tenkt dere han sentralt på midtbanen... Har dere sett daniel braathen spille fotball? Hadde heller satt han i mål, enn som sentral midtbanespiller!

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 07 mai 07, 10:51
Vi har da nok spillere med offensive fiber i kroppen. La oss slippe Daniel Braaten. Altfor ujevn i prestasjonene. Humør/medgangs-spiller. Vil ha en som har evnen til å krige på midtbanen og med mer defensive fiber i kroppen. Hva med Odds Tommy Svindal Larsen?

---------------------------

RednWhite


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 07 mai 07, 12:50
Opprinnelig postet av HotDream
Hva med Odds Tommy Svindal Larsen?

Hvorfor i all verden skulle han ville spille for oss?

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 10 mai 07, 04:58
Endret: 10 mai 07, 05:03

Opprinnelig postet av Knuty
Opprinnelig postet av HotDream
Hva med Odds Tommy Svindal Larsen?

Hvorfor i all verden skulle han ville spille for oss?

Kanskje fordi han synes det er morsommere å bli med FFK ut i Europa enn å bli med Odd ned i førstedivisjon?

Kanskje fordi han i FFK kunne være den forskjellen som gjorde laget til et virkelig bra lag, i stedet for å gjøre et dårlig Odd-lag litt mindre dårlig?

Kanskje fordi han er lei av Odds svake satsing og ikke får bedre tilbud enn FFK kan gi ham? Hvilke større klubber enn FFK skulle egentlig være mer interessert i en rutinert 34-åring?

Daniel Braaten derimot (for å sveipe innom topic) ser jeg ikke at har de kvaliteter som FFK mangler. For all del, Braathen er en spennende spiller. Men det er vel ikke flere små, raske og teknisk gode spillere FFK primært trenger akkurat nå.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 mai 07, 06:20
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Daniel Braaten derimot (for å sveipe innom topic) ser jeg ikke at har de kvaliteter som FFK mangler. For all del, Braathen er en spennende spiller. Men det er vel ikke flere små, raske og teknisk gode spillere FFK primært trenger akkurat nå.


Kan være enig i den, eller, liten er vel ikke Braaten, han er jo diger som ei okse den fyren, og omtrent like sterk i kroppen også. Hadde han brukt den fysikken til å bli en sterk hodespiller, så kunne han nok passet fint inn. Men raske og tekniske spillere har vi nok av, vi trenger noen kontraster til Tarik og Fofana.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 10 mai 07, 06:39
Endret: 10 mai 07, 06:41
I følge rbk.no: 184 cm, 85 kilo. Du har rett, ingen småtass. Men en okse? Tja, det kommer vel an på spillestilen. Har alltid sett på Braathen som primært en teknikker, ikke en rambukk. Men men. Ellers er vi visst enige.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340