Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Viking (4. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Totalt 7 sider Alle

frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 22 apr 07, 21:03
Endret: 29 apr 07, 18:04

Viking har til nå spilt tre uavgjort kamper og kommer nok sultende til Fredrikstad Stadion.

FFK på sin side har tatt ett poeng mere uten det helt store spillet.

 

Hvordan vil dette ande?


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 22 apr 07, 21:11
4-3 kansje

frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 22 apr 07, 21:13
Endret: 22 apr 07, 21:15
Formasjon og lagoppstilling er alltid interessant å diskutere.

Etter AAlesund kampen, er dette mitt forslag:

 

------------------------------------------ Rami Shaaban --------------------------------------------

John Anders Bjørkøy  ---- Patrik Gerrbrand ----- Vidar Martinsen ---- Anders Prytz

Tarik Elyounoussi ---- Anders Sadheim ----- Ciaran Martyn ---- Raymond Kvisvik

------------------------------ Øyvind Hoås --- Ismaël Béko Fofana ---------------------------


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 apr 07, 21:20
Stadheim? Du mener han har spilt seg inn på laget? Nå er vel heller ikke Bjørkøy noe kjappere enn Czwartek, og det er jo det han har slitt med mot Austnes og Hoff. Bjørkøy gjør seg best på midten. Hvor er den defensive biten på midtbanen? Er jo kun offensiv kraft der...

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 22 apr 07, 21:20

------------------------------------------ Rami/Bråthen*--------------------------------------------

John Anders Bjørkøy  ---- Patrik Gerrbrand ----- Vidar Martinsen ---- Anders Prytz

Tarik Elyounoussi ---- Kouadio------------- Ramberg--------------- Raymond Kvisvik

------------------------------ Øyvind Hoås --- Ismaël Béko Fofana ---------------------------

* om Ramis hodeskade er helt uskyldig får han stå, men synes vi skal være svært forsiktig med tanke på hvordan det gikk med Trondsen.

---------------------------

Norgesmester


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 22 apr 07, 21:22

Vor er lasse staw?

er han skada?


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 22 apr 07, 21:23
Han må gjøre seg fortjent til plassen på trening. Synes Bråten hadde sterk søknad om 2.keeperplass med sin innsats idag.

---------------------------

Norgesmester


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 apr 07, 21:26
Shaaban

Czwartek - Martinsen - Gärrbrand - Prytz

Tarik - Bjørkøy - Ramberg (evt Martyn) - Kvisvik

Fofana - Sæternes

 

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 apr 07, 21:28
Opprinnelig postet av FFK1903
Shaaban

Czwartek - Martinsen - Gärrbrand - Prytz

Tarik - Bjørkøy - Ramberg (evt Martyn) - Kvisvik

Fofana - Sæternes

 

Hehe, hadde vært noe det med en liten Bengt der fremme ja, han herjer jo idag mot VIF 4 mål til nå......


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 22 apr 07, 21:33

Og der var det nesten 5!!!

---------------------------

Norgesmester


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 22 apr 07, 21:44
Ingen grunn til å sette ut PAC fordi har slitt litt i det siste; Viking kommer mest sansynlig til å stille med enten Andre Danielsen eller Søren Berg på venstrekanten, og ingen av de er i stand til å vise frem vingspill på nivå med Hoff eller Austnes. Dessuten trenger vi Jonna i midten.

Viking sin sentrale midtbane blir mest sansynlig Stockholm og Samuelsen, med Stockholm som dyptliggende ballfordeler og Samuelsen i en mer offensiv terrier-rolle. Lar vi disse to trille ball har vi et problem, men siden ingen av de er særlig fysiske av seg burde vi kunne klare å kjempe de ut av stilen, men da trenger vi Jonna i midten.

JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 126

Lagt til: 22 apr 07, 21:46

En sikker 3 - 1 til FFK.

Fredrikstad har kommet bedre i gang så langt i sesongen enn hva Viking har klart.

Ingen slår FFK på nystadion, og hvertfall ikke viking.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 apr 07, 22:01

             

                                      shaban

 pål              gerrbrandt             vidar                prytz

tarik             bjørkøy           berg/martin           kvisvik

                  hoås/toth                     fofana

vet ikke om berg er klar men vi vet hva han står for. mener han er bedre enn ramberg. da kan bjørkøy konsentrere seg fremover å berg legge seg defansivt.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 22 apr 07, 22:13
Endret: 22 apr 07, 22:14
Ser grei ut den der scheien, men tror nok Hoås fortsatt fortjener spissplassen foran Toth. Håper Berg er klar snart, tror han er bindeleddet vi sårt trenger.

---------------------------

Norgesmester


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 22 apr 07, 22:15
Enig i at dersom Berg er frisk og kampklar bør han starte. Nøkkelen til å slå viking er å kjempe dem ut av stilen i midten.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 22 apr 07, 22:19
Verdt å merke seg at Toth ikke har vært i 18 manns troppen hverken i dag eller mot Lyn, så det kan virke som om Gardar er foretrukket før Toth.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 apr 07, 22:53

Opprinnelig postet av Rey
Verdt å merke seg at Toth ikke har vært i 18 manns troppen hverken i dag eller mot Lyn, så det kan virke som om Gardar er foretrukket før Toth.

Trodde Toth hadde vært litt skadd, jeg?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 22 apr 07, 23:25
Endret: 22 apr 07, 23:26
Toth spilte ihvertfall kamp på Mandag for FFK2, ikke hørt noe om skade.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 apr 07, 23:41
Opprinnelig postet av DrDRE

------------------------------------------ Rami/Bråthen*--------------------------------------------

John Anders Bjørkøy  ---- Patrik Gerrbrand ----- Vidar Martinsen ---- Anders Prytz

Tarik Elyounoussi ---- Kouadio------------- Ramberg--------------- Raymond Kvisvik

------------------------------ Øyvind Hoås --- Ismaël Béko Fofana ---------------------------

* om Ramis hodeskade er helt uskyldig får han stå, men synes vi skal være svært forsiktig med tanke på hvordan det gikk med Trondsen.

Bjørkøy på midtbanen, PAC/Multe som høyre, Martyn for Ramberg. Bråten hvis ikke Rami er 100% (og da mener jeg 100, ikke 80+)....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 apr 07, 07:27

bare la meg slippe å se jonna på høyre back. han er midtbane spiller og trengs der. PAC holder på høyre back plass hvis han kunne fått litt mer hjelp av midtbanen og da kanten. En litt "risky" lag oppstilling jeg kommer med, men jeg tror det kunne vært morro å forsøkt:

 

                                                          Bråthen/Shabaan 

Cwartek                         Gerbrand                         Martinsen                       Prydz

                                                                              

                                                                              C. Berg

MULTE                                        Jonna                                                      Kvisvik/Stadheim/Koudio(??)

 

                                                Tarik                        Fofana / hoås

 

Keeper: Bråthen, hvis rami ikke er 100% frisk fra smellen han fikk mot ålesund, tror jeg ikke bråthen er noe dårlig valg.

 

Forsvar: Sammspill er stikkord, kjør samme firer kamp etter kamp, det kommer til å sette seg, med litt mer hjelp fra midtbanen kommer denne forsvars fireren bli vanskelig å møte.

 

Midtbane:  C. berg i en deffansiv midtbane rolle, da kan jonna konsentrere seg om det offansive, der han er best. Blir for store rom mellom midtbanen og forsvaret i enkelte situasjoner, kan være en trygghet å ha en deffansiv tenkende midtbane motor...

Multe på høyre kant mener jeg å huske at jeg har sett i en eller annen trenings kamp  i vinter, uansett, han klarte seg bra da jeg så han i vinter, og jeg synes heller ikke han har gjort seg bort når han har spilt, men han passer ikke på venstre siden, han MÅ over på høyere for å føle seg komfortabel. Han har også offansive fibre i kroppen som gjør at han kan hjelpe til fremover, samtidig som han har noe tarik ikke har, deffansiv forståelse, tarik er god, ngen tvil, men en høyere kant må hjelpe "trege" backer, som i dette tilfellet er Cwartek.

Kvisvik gjorde en horibel kamp i ålesund, om det var motivasjons svikt pga kunstgress eller hva det var skal jeg ikke mene noe om, men makan til slett forestilling fra kvisa har jeg knapt sett. Derfor mener jeg at stadheim kanskje kunne steppet inn der. Eller Koudio (eller hvordan det skrives) Så han i kampen mot gjøvik lyn, og der imponerte han ingen, men jeg velger å la tvilen komme tiltalte til gode, og gi han en sjans, ihvertfall utover i kampen.

På topp, to  tekniske spisser, som kan gjøre mye magisk med ballen, tarik har virkelig funnet formen, og er til å regne med, litt usikker på fofana, men tror det er en spiller som trenger tid og som må spille på seg selvtillit og erfaring, blir bedre å bedre. samme som tarik i fjor vår, vill, men får det ikke helt til. Men det kommer. Evt Hoås, men mot ålesund var han vel knapt innom ballen...

 

Dette er ihvertfall mitt forslag, så kan dere avgjøre om hva dere synes.. hehe

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 apr 07, 08:12
hva med toth som spiss da ? i stedet for hoås.  Syns toth bør snart få prøve seg.

---------------------------

http://keiko99.net


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 apr 07, 08:16
Endret: 23 apr 07, 08:18

virker desverre som at toth er ferdig, hverken fofana eller tarik spiller seg ut av laget sånn de spiller nå, og jeg tror faktisk tarik-fofana er ett bedre alternativ en toth- fofana.

 

Som jeg skriver vil jeg gjerne ha en høyere kant som kan hjelpe bakover, det klarer ikke Tarik i den grad jeg tror multe klarer, men jeg vil heller ikke sette tarik ut av laget, derfor ble oppstillinga mi som den ble..

 

EDIT;  ikke missforstå, jeg vil gjerne at Toth skal spiller, for jeg har sansen for han som spiller og som spiss, men pr dags dato trot jeg ikke han klarer å kjempe til seg en plass i start elleveren,

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 apr 07, 09:26
Endret: 23 apr 07, 09:46

Håper FFK starter med samme lag som mot Aalesund. De spillerne som har løpt fra PAC ville sannsynligvis Bjørkøy hatt problemer med også, så ingen grunn til å dytte Bjørkøy ned på høyre back. Ramberg prester ofte meget bra på hjemmbane og bør få en sjanse til sammen med Bjørkøy på midten.

 

Kvisvik og Tarik er selvskrevne!

 

Hoås og Fofana har skapt nok til nå et de bør fortsette som førstevalgene fremme, i all fall frem til West er fit for fight.

 

Og jeg mener det ikke er grunn til panikk selv om vi har sluppet inn 2-3 mål mer enn vi burde til nå! Ett billig staffespark og en keeper uten syn har lytt av skylda samtidig som 2-3 av de andre målene vel har kommet på dødball.

 

Og i de 5 siste treningskampene slapp FFK kun inn 3 mål så det vi har sett i serien til nå kan være litt tilfeldig.

 

Kjør på med samme mannskap!!! For mye utskiftninger er uansett ikke gunstig!!!

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 apr 07, 10:02
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

...hverken fofana eller tarik spiller seg ut av laget sånn de spiller nå...

Hva mener  du Fofana gjorde mot Aalesund som gjør at han fortjener å beholde plassen?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 23 apr 07, 10:20
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

...hverken fofana eller tarik spiller seg ut av laget sånn de spiller nå...

Hva mener  du Fofana gjorde mot Aalesund som gjør at han fortjener å beholde plassen?

Skaffet oss straffe

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 apr 07, 10:25

Opprinnelig postet av paco
Skaffet oss straffe

Joda, det gjorde han. Men siden når har det å skaffe en straffe vært nok for å forsvare en plass på et tippeliga-lag?   Vi må selvsagt la unggutten få tillitt og spilletid - det så vi jo av Tarik ifjor - men det bør være et sunt forhold mellom spille mye og det å spille altfor mye. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 23 apr 07, 10:52
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av paco
Skaffet oss straffe

Joda, det gjorde han. Men siden når har det å skaffe en straffe vært nok for å forsvare en plass på et tippeliga-lag?   Vi må selvsagt la unggutten få tillitt og spilletid - det så vi jo av Tarik ifjor - men det bør være et sunt forhold mellom spille mye og det å spille altfor mye. 

Men spørsmålet er.. hvem ville du spilt fremme isteden for han dersom West ikke er helt frisk enda?


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 apr 07, 10:53
Endret: 23 apr 07, 10:55

Toth vet vi alle hva står for. På sitt aller beste er han kanskje en middels tippeligaspiss.

 

Har null forståelse for hvorfor folk mener FFK bør satse på han når de har så mange unge spennende offensive spillere i stallen!

 

Hoås har scoret

Tarik har scoret

West har scoret

Fofana har skaffet et straffespark og sørget for en utvisning

 

Alle har levert til nå!!!

 

La Toth bli på tribunen. Tarik, West, Hoås og Fofana avgjør kampene i år

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


Liine

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 jun 06
Innlegg: 19

Lagt til: 23 apr 07, 10:59
Selger billett til plankehaugenfeltet til kampen mot Viking, 100,-
Ta kontakt om du skulle være intressert!
47649103

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 23 apr 07, 10:59

Og vi som publikum kan prøve å få han Ove forbannet, han mister jo helt fattningen og leder laget sitt dårlig når han er sur.

Tifo kunne vært avbilde av sinnataggen-statuen med hode til Ove på   (flintis begge to), pyntet med en bord med røde kort og teksten "hvor mange vil du ha ?"

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Tv2 !! Øy ! Ikke kødd med han Morgan gett !


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 apr 07, 11:28
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av paco
Skaffet oss straffe

Joda, det gjorde han. Men siden når har det å skaffe en straffe vært nok for å forsvare en plass på et tippeliga-lag?   Vi må selvsagt la unggutten få tillitt og spilletid - det så vi jo av Tarik ifjor - men det bør være et sunt forhold mellom spille mye og det å spille altfor mye. 

Det har kun gått 3 kamper. Det vil jeg ikke si er mye. Hvis det ikke har bedret seg etter 7-8 kamper kan man tenke på å begynne og benke ham.


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 23 apr 07, 11:35
Opprinnelig postet av Brukernavn

Og vi som publikum kan prøve å få han Ove forbannet, han mister jo helt fattningen og leder laget sitt dårlig når han er sur.

Tifo kunne vært avbilde av sinnataggen-statuen med hode til Ove på   (flintis begge to), pyntet med en bord med røde kort og teksten "hvor mange vil du ha ?"

Så lenge ingen driter seg ut og kommer med Nazi/Tysker-dritt. Dersom det skjer håper jeg vedkommende får bank av de som sitter i nærheten omgående, sånnt skal vi ikke ha på oss..


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 23 apr 07, 11:45
Hvordan er det med billettsalget til kampen? Noen som vet hvor mye som er solgt?

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 apr 07, 12:24

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det har kun gått 3 kamper. Det vil jeg ikke si er mye. Hvis det ikke har bedret seg etter 7-8 kamper kan man tenke på å begynne og benke ham.

Vanskelig avveining, selvsagt.  At Tarik ifjor fikk spille mange kamper, selv om han ikke scoret, var for de fleste helt naturlig, siden Tarik hadde massevis av avslutninger, skapte massevis av farlige situasjoner og jobbet veldig godt.

Jeg ser ikke helt den samme gløden og trøkket hos Fofana som det Tarik viste ifjor vår.

Men, når det er sagt, det er flere på FFKs lag som bør "frykte" benken. Tenker først og fremst på Ramberg (skremmende ujevn i prestasjonene - igår hadde han iallefall ett bra langskudd - år og dag siden sist)  og Kvisvik (duverden så muggen han var i går).

At PAC har slitt i to kamper på rad betyr ikke så veldig mye - han har møtt de to vanskeligste spillerne allerede. Det mest skuffende er den mangel på støtte PAC får fra Tarik og midtstopperne våre - så lenge de vet han spiller på lynraske og tekniske gode spillere.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Liine

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 jun 06
Innlegg: 19

Lagt til: 23 apr 07, 13:56
Opprinnelig postet av Knuty
Hvordan er det med billettsalget til kampen? Noen som vet hvor mye som er solgt?


1000 billetter igjen etter siste oppdatering fb har fått
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070423/FFK/70423011/1009/AKTUELT

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 apr 07, 14:10
Endret: 23 apr 07, 14:11
Shaaban spilleklar

håper Ramberg starter på benken og martyn for starte

---------------------------

http://keiko99.net


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 apr 07, 14:46
Kamptråd på Vikingforum.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 23 apr 07, 14:50
Hoveddommer: Helgerud, Kristoffer

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 apr 07, 15:01
Noen som vet hva som blir/har blitt utbedret på stadion før kampen mot Viking? Ev. den andre storskjærmen har kommet opp? andre ting?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 apr 07, 15:04
Endret: 23 apr 07, 15:05

Opprinnelig postet av Liine
Opprinnelig postet av Knuty
Hvordan er det med billettsalget til kampen? Noen som vet hvor mye som er solgt?


1000 billetter igjen etter siste oppdatering fb har fått

Hm... Snitt på over 12000 på de to første hjemmekampene. det er bra. Da er det bare å starte byggingen av to nye tribuneseksjoner...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 apr 07, 15:06

Opprinnelig postet av keiko99
Shaaban spilleklar

håper Ramberg starter på benken og martyn for starte

 

Enig. Samme lag som mot Aalesund, men med Martyn i stedet for Ramberg...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 apr 07, 15:37
Endret: 23 apr 07, 15:39

Jeg håper Toth spiller mot Viking på søndag. Hoås er en bedre spiss enn Toth, men når FFK spiller den fotballen de gjør, er det ikke noen vitsen i å ha Hoås på banen. Pluss at Hoås(Til tross for sin utrolige høyde) ikke er spesielt glad i/god til å heade oppspillene, der er Toth bedre.. Stusser Toth til Fofana i bakrommet, kan det bli farlig. Nå har jo Viking Børre Steenslid, som er en ganske rask midtstopper, men tror Fofana er raskere. Ellers så lurer jeg på hvorfor de som kritiserer PAC, og vil ha ham ut av laget ikke kritiserer Kvisvik eller Prytz? De spiller en like horribel kamp, og til å egentlig være 2.divisjonsspiller syns jeg Pål Andrè har klart seg utmerket! Men men..Det får stå på deres regning.. Synd at Berg er skada, han hadde vært utrolig viktig for FFK. Han ville gitt oss den defensive tryggheten vi trenger. Med han kan vi faktisk spille 4-1-3-2.. Han som den defensive midtbanespilleren.. Håper også at Grönis er nådesløs, skifter ut alle som ikke presterer godt nok over 2-3 kamper! En kamp er det greit å være litt dårlig, men ikke i flere.. Det bør ikke være sånn at noen har klippekort på laget, mens det er sultne spillere som vil spille fotball på benken! Håper dette blir laget mot Viking:

                                                                                          Shaaban

            Cwartszek                       Gerrbrand                         Martinsen                     Prytz

            Fofana                               Bjørkøy                             Martyn                          Kvisvik/Kouadio      

                                                           Elyounoussi                       Toth/Hoås.     

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


Christoffer

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 23 apr 07, 15:45
Endret: 23 apr 07, 15:46

Mener vi bør stille med følgende lag:

                                                 Shaban

Czwartek                Martinsen            Gerrbrandt          Prytz

Elyounossi             Bjørkøy                Berg/Martyn         Kvisvik

                                 Fofana                  Hoås

Berg burde helt klart spille hvis han er spilleklar. Hvis ikke, burde Martyn ta hans plass. Ellers har Prytz virkelig imponert meg. Kan ikke skjønne hvordan Bertelsen skal ta hans plass når han er tilbake.

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


Askegutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 apr 07
Innlegg: 5

Lagt til: 23 apr 07, 18:28
Som den evige optimisten jeg er regner jeg med at FFK tar en ny sterk hjemmeseier...

---------------------------

You`ll Never Walk Alone


pjolter

Knøttespiller
Ble medlem: 05 apr 05
Innlegg: 38

Lagt til: 23 apr 07, 22:59
Endret: 23 apr 07, 23:10

Med seier her, så er vi vel blant de fem beste. Det lysner på skadefronten. Vi pøser inn mål. Etterhvert som poengene triller inn, kommer selvtillitten og finspillet .Jeg er også optimist og tror vi vinner 2-0.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 apr 07, 23:39
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Liine
Opprinnelig postet av Knuty
Hvordan er det med billettsalget til kampen? Noen som vet hvor mye som er solgt?


1000 billetter igjen etter siste oppdatering fb har fått

Hm... Snitt på over 12000 på de to første hjemmekampene. det er bra. Da er det bare å starte byggingen av to nye tribuneseksjoner...

De har sagt at hvis vi  fyller opp stadion tilnærmet hver gang i 3 år, så skal de utvide til 15.000. Detter vi ned mot 9-10.000, når det butter i mot, så trenger vi ikke større en det vi har nå. Så folk får vise hva de duger til. Gjør slik som Aalesund-supporterne, og vi har et større stadion om 3 år. Verre er det ikke.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 apr 07, 23:57
Endret: 24 apr 07, 14:42
Opprinnelig postet av Rune Haugen
De har sagt at hvis vi  fyller opp stadion tilnærmet hver gang i 3 år, så skal de utvide til 15.000. Detter vi ned mot 9-10.000, når det butter i mot, så trenger vi ikke større en det vi har nå. Så folk får vise hva de duger til. Gjør slik som Aalesund-supporterne, og vi har et større stadion om 3 år. Verre er det ikke.

Jeg tipper FFK kjører fulle hus i hvert fall frem til 1 Juli mot Odd. Feriekampene kan det bli litt færre tilskuere.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 24 apr 07, 00:01
Vikinghordene har avlyst sin organiserte tur til fedrikstad, så da blir det vel ikke mange som kommer fra Stavanger i hvert fall.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 apr 07, 00:03
Opprinnelig postet av pjolter

Med seier her, så er vi vel blant de fem beste. Det lysner på skadefronten. Vi pøser inn mål. Etterhvert som poengene triller inn, kommer selvtillitten og finspillet .Jeg er også optimist og tror vi vinner 2-0.

 

Litt tidlig å se på tabellen enda, det vi må ha fokus på er å jevnt sanke poeng, helst 3 poengere, så vi har en trygg tabellposisjon til sommeren. Er litt mer pessemistisk enn deg og tror vi vinner 2-1. Scoring har jo ikke vært noe problem hittil i år. TOM Tarik har åpnet scoringskonton allerede. Og Semb som lurte på hvem som skulle score målene våres...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 apr 07, 06:58

som hvert år i Tl scorer vi masse mål. men problemet er bakover.... som vanlig det også..

 

Tror det blir en jevn og tøff kamp mot Uwes tyske fotball maskin avdeling stavanger, de her ikke tapt i år, så det hadde ikke gjort noe å påført de årets første tap, jeg, imotsetning til en del andre her er litt pessismist, og tror at viking får sin 4 uavgjort kamp på rad..

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 apr 07, 10:44
Dommere

Hoveddommer:      Helgerud, Kristoffer
Assistentdommer:     Lien, Roe Vidar
Assistentdommer:     Myhren, Tor-Arne
Observatør:     Larsgård, Per Arne
4.dommer:     Bruheim, Bernt Håvard
NFF-delegat:     Stensrud, Jan

---------------------------

http://keiko99.net


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 24 apr 07, 15:09
Hva med West, han bør vel være klar for dyst snart fra start?

Hoås / West framme, så kan Fofana komme inn etterhvert hvis Brian blir sliten.

Regner med resten av laget blir som sist.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 24 apr 07, 16:18

Opprinnelig postet av bjorn
Hva med West, han bør vel være klar for dyst snart fra start?

Hoås / West framme, så kan Fofana komme inn etterhvert hvis Brian blir sliten.

Regner med resten av laget blir som sist.

Med tanke på at West har vært ute så lenge og det enda er nokså tidlig ville nå vertfall jeg gjort det omvendt..


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 24 apr 07, 16:28
Helt enig med algern0n, West er foreløpig best som super-sub, la han komme innpå mot slitne forsvarerbein i 2.omgang, så får han virkelig fordel av farten sin.

---------------------------

Norgesmester


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 25 apr 07, 14:50
http://www.vikinghordene.com/   har avlyst turen til Fredrikstad!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


jarleb

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06
Innlegg: 90

Lagt til: 25 apr 07, 15:00
Opprinnelig postet av Jepmaster
http://www.vikinghordene.com/   har avlyst turen til Fredrikstad!


Har du fulgt med i denne tråden?

Opprinnelig postet av varheim
Vikinghordene har avlyst sin organiserte tur til fedrikstad, så da blir det vel ikke mange som kommer fra Stavanger i hvert fall.


varheim postet dette i går...;) Men takk for linken...

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 25 apr 07, 15:13

Vikinghordene??

Det er vel en overdrift å kalle dem for hordene? De kommer med ca 200 stk. til FFK-kampen. Får ikke håpe de blir så dominerende på tribunen slik som Bastionen ble.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 25 apr 07, 15:46
Opprinnelig postet av benksliter`n

Vikinghordene??

Det er vel en overdrift å kalle dem for hordene? De kommer med ca 200 stk. til FFK-kampen. Får ikke håpe de blir så dominerende på tribunen slik som Bastionen ble.

 

Uten å snakke nedsettende om andre... men det er vel Viking horene de heter ??

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Tv2 !! Øy ! Ikke kødd med han Morgan gett !


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 26 apr 07, 09:13

Opprinnelig postet av bjorn
Hva med West, han bør vel være klar for dyst snart fra start?

Hoås / West framme, så kan Fofana komme inn etterhvert hvis Brian blir sliten.

Regner med resten av laget blir som sist.

I følge f-b.no så kan det se ut som West starter sammen med Hoås på topp.


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 26 apr 07, 09:33
West er min favoritt. Håper på 2 mål fra han neste kamp

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 26 apr 07, 10:02
Opprinnelig postet av Brukernavn
Opprinnelig postet av benksliter`n

Vikinghordene??

Det er vel en overdrift å kalle dem for hordene? De kommer med ca 200 stk. til FFK-kampen. Får ikke håpe de blir så dominerende på tribunen slik som Bastionen ble.

 

Uten å snakke nedsettende om andre... men det er vel Viking horene de heter ??

Tihi, det er vertfall det de heter på folkemunne her borte


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 apr 07, 11:14
Nå er det igjen 500 billetter.

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 26 apr 07, 11:30

Leste et sted at VM er usikker foran kampen mot Viking, er det andre som også er usikre foran denne kampen?
Liker ikke alle disse skadene, skal vi være med å kjempe på øvre halvdel bør vi ha nærmest skadefri tropp.
Noen som har noe nytt å melde om?

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 26 apr 07, 11:46
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Leste et sted at VM er usikker foran kampen mot Viking, er det andre som også er usikre foran denne kampen?



Var nok i FB du leste det. Ellers skriver samme avis i dag at Martyn tror han starter på benken

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 26 apr 07, 13:29
Ser tipset mitt om Hoås/West ikke var så borti natta allikevel...  ;)

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 26 apr 07, 14:02

Opprinnelig postet av bjorn
Ser tipset mitt om Hoås/West ikke var så borti natta allikevel...  ;)

Jeg håper det blir det! Hadde vært moro å sett West fra start sammen med Hoås!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -


solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 26 apr 07, 14:15

Opprinnelig postet av Patrioten
Nå er det igjen 500 billetter.

Er dette inkludert de billettene vi eventuelt får/ har fått tilbake fra Viking, eller blir bortefeltet stående halvtomt fordi Vikinghordene kun har kjøpt 2-300 billetter?

---------------------------

Pontus


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 26 apr 07, 14:15
Håper ikke West starter. Har sagt det før også, han er best som supersub! Når motstanderne begynner å bli litt slitne kommer han utpå i 2. omgang og gjør "vei i vellinga"! Hvis de i tillegg har blitt pressa av å jage Fofana og Tarik i 1. omgang blir det ekstra bra!

---------------------------

Norgesmester


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 apr 07, 14:29
Opprinnelig postet av solgaard

Opprinnelig postet av Patrioten
Nå er det igjen 500 billetter.

Er dette inkludert de billettene vi eventuelt får/ har fått tilbake fra Viking, eller blir bortefeltet stående halvtomt fordi Vikinghordene kun har kjøpt 2-300 billetter?

Dette skal være alt som er igjen av billetter. De,  hadde vist fått tilbake billetter, kanskje billettene er fra Hordene.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 apr 07, 15:13
Bare minner om dette. Tarik har 2 gule kort og må stå over mot Tromsø,hvis han får gult mot Viking.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 apr 07, 15:29
Opprinnelig postet av solgaard

Opprinnelig postet av Patrioten
Nå er det igjen 500 billetter.

Er dette inkludert de billettene vi eventuelt får/ har fått tilbake fra Viking, eller blir bortefeltet stående halvtomt fordi Vikinghordene kun har kjøpt 2-300 billetter?

De begynte å selge billetter på bortefeltet på Onsdag. Det er nok bare 500 billetter igjen totalt 

Det blir full fest,3 poeng og 12800 elleville FFK-fans til Søndag igjen

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 26 apr 07, 15:56
Endret: 26 apr 07, 15:56
hvis det skjer har vi fått en bra start på sessongen... mye bedre enn noe år før tror jeg?

er litt pessimist før den kampen, tror det blir tap :(

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 apr 07, 16:28

Opprinnelig postet av torkr
hvis det skjer har vi fått en bra start på sessongen... mye bedre enn noe år før tror jeg?

er litt pessimist før den kampen, tror det blir tap :(

Vi hadde bedre start i 2005(Drillo-sesongen) 8 poeng etter 4 kamper.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 apr 07, 17:37
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av torkr
hvis det skjer har vi fått en bra start på sessongen... mye bedre enn noe år før tror jeg?

er litt pessimist før den kampen, tror det blir tap :(

Vi hadde bedre start i 2005(Drillo-sesongen) 8 poeng etter 4 kamper.

Vi hadde vel 19 poeng fram til sesongen snudde ( lå vel da på en 4.plass tror jeg ) , og så begynte det dårlige spillet.


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 26 apr 07, 21:27
Endret: 26 apr 07, 21:28

For å vurdere hvilken start som er best bør man vel se på hvilke kamper de fire første er/var.

 

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 26 apr 07, 21:44

Noen som vet om det er noen flere billetter igjen på PH feltet (Felt H) på søndag?

Skulle gjerne hatt med min datter....


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 apr 07, 22:54

Lovende statistikk dette.

Fredrikstad - Viking søndag 18.00

Viking har en forferdelig bortestatistikk mot Fredrikstad i eliteserien. De har bare vunnet to ganger på de siste 18 møtene i plankebyen. Fredrikstad har vunnet 11 ganger, og fem kamper har endt uavgjort. Total målforskjell lyder 30-17 til Fredrikstad.

Viking har ikke vunnet borte mot fredrikstad på ni kamper. Sist de slo FFK var helt tilbake i mai 1973. Dengang vant blåtrøyene 2-0.

Viking mangler bare ett eneste mål på å ha puttet 700 mål i eliteserien. De har scoret 699 mål på 451 kamper.

FFK har ikke tapt hjemme på åtte eliteseriekamper. Siste hjemmetap kom mot Lyn i juli 2006.

Klubbrekorden lyder på 12 hjemmekamper på rad uten tap. Den er tangert tre ganger, sist mellom 1981 og 1982.

Fredrikstad har scoret i sine siste 12 eliteseriekamper på hjemmebane. Sist de ikke scoret hjemme var mot Lillestrøm i 2006-sesongen.

Klubbrekorden lyder på 16 strake hjemmekamper med scoring. Den ble satt fra juli 2004 til august 2005.

Viking har åpnet denne sesongen med tre strake uavgjorte kamper.

Klubbrekorden er fem uavgjorte kamper på rad, og ble satt i 2004.

Brian West har scoret i de siste tre hjemmekampene han har spilt for Fredrikstad. Skader har gjort at det har vært langt i mellom disse.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 apr 07, 23:03
Her er odds.. rart hjemmeseier er så høy syns jeg. 

 Fredrikstad - Viking   FFK seier: 2.50      Uavgjort:  3.35   FFK Tap:  2.80

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 apr 07, 01:11
Endret: 27 apr 07, 01:12

Opprinnelig postet av keiko99
Her er odds.. rart hjemmeseier er så høy syns jeg. 

 Fredrikstad - Viking   FFK seier: 2.50      Uavgjort:  3.35   FFK Tap:  2.80

Det er jo en åpen kamp i utgangspunktet da. Selv tror jeg på seier men....., man skal aldri si aldri.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 27 apr 07, 01:38
hvem gir den oddsen?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 apr 07, 07:57
Til Jip Jap: det er betsafe

---------------------------

http://keiko99.net


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 apr 07, 11:02
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
Her er odds.. rart hjemmeseier er så høy syns jeg. 

 Fredrikstad - Viking   FFK seier: 2.50      Uavgjort:  3.35   FFK Tap:  2.80

Det er jo en åpen kamp i utgangspunktet da. Selv tror jeg på seier men....., man skal aldri si aldri.

Oddsen er meget god på FFK her når vi ser hvor dårlig Viking har vært på bortebane siste 1,5 år. Når vi samtidig vet hvor god FFK har vært på hjemmebane, så må spill på en hjemmeseier være den best betalte oddsen.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 27 apr 07, 12:03
Fikk kjøpt billett i PH feltet nå nettopp. Det var ca 100 stk igjen tror jeg......

Håper statistikken holder og at vi drar inn 3 poeng....

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 apr 07, 12:10
Endret: 27 apr 07, 12:46

FB skriver i papirutgaven nå idag at det er 800-1000 billetter igjen. Virker som FFK legger ut et stort antall billetter på VIP-tribunen(Værste) de siste dagene? Det gikk ikke an å kjøpe billetter på denne tribunen på billettservice for noen dager siden. Nå er det et stort antall for salg?

Edit: Merkelig at du nå kan kjøpe kremplasser på VIP-tribunen. Du får til og med plass på C-feltet?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 27 apr 07, 12:52
Opprinnelig postet av benksliter`n

FB skriver i papirutgaven nå idag at det er 800-1000 billetter igjen. Virker som FFK legger ut et stort antall billetter på VIP-tribunen(Værste) de siste dagene? Det gikk ikke an å kjøpe billetter på denne tribunen på billettservice for noen dager siden. Nå er det et stort antall for salg?

Edit: Merkelig at du nå kan kjøpe kremplasser på VIP-tribunen. Du får til og med plass på C-feltet?

Nå var det med at klubben blir mere og mere uspiselig igjen da, her er et punkt til.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 apr 07, 13:07
Endret: 27 apr 07, 13:29
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av benksliter`n

FB skriver i papirutgaven nå idag at det er 800-1000 billetter igjen. Virker som FFK legger ut et stort antall billetter på VIP-tribunen(Værste) de siste dagene? Det gikk ikke an å kjøpe billetter på denne tribunen på billettservice for noen dager siden. Nå er det et stort antall for salg?

Edit: Merkelig at du nå kan kjøpe kremplasser på VIP-tribunen. Du får til og med plass på C-feltet?

Nå var det med at klubben blir mere og mere uspiselig igjen da, her er et punkt til.

hmmm...kan det være sponsorer som returnerer billetter de ikke har behov for?

Dette er vel de svarte setene på VIP-tribunen C-feltet? Søkte på billettservice.no,og kunne kjøpe 6 VIP-plasser for a`270 kr på rad 2 her. Følger det med Champagne og kanapeer her tro??  he he he...

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 27 apr 07, 14:00
Rad 1 og 2 er røde seter. Svarte setene starter på rad 3 tror jeg. Jeg skal på kampen, fikk vite det nå for 10 min siden, en gledelig overraskelse siden jeg trodde jeg måtte se den på tv.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 apr 07, 14:01

Noen som har kjøpt seg VIP-seter på C-feltet idag her inne?

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 apr 07, 14:02
Endret: 27 apr 07, 14:06

Opprinnelig postet av Dokka
Rad 1 og 2 er røde seter. Svarte setene starter på rad 3 tror jeg. Jeg skal på kampen, fikk vite det nå for 10 min siden, en gledelig overraskelse siden jeg trodde jeg måtte se den på tv.

Det står på billettservice at det er VIP-plass.

Ser ikke ut som de er røde her.



---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 27 apr 07, 14:09
Endret: 27 apr 07, 14:17

C-feltet skal vel være forbeholdt sponsorer og VIP`er.

(moderator må gjerne fjerne de ekstra innleggene som av en eller annen grunn ble lagt inn ;-)


MOD: Slettet as requested

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 apr 07, 14:19
Opprinnelig postet av aavdst

C-feltet skal vel være forbeholdt sponsorer og VIP`er.

(moderator må gjerne fjerne de ekstra innleggene som av en eller annen grunn ble lagt inn ;-)


MOD: Slettet as requested

Det går i hvert fall an å kjøpe VIP-sete inne på billettservice.no til 270 kr stk,så da er vel dette restplasser.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 27 apr 07, 15:41
Endret: 27 apr 07, 15:43
Det er ikke vip plasser som ligger ute. Det er plasser nedenfor vip plasser, de kommer ut med engang billettene er ute for salg, så ikke noe restplasser tror jeg.

Jeg satt der forrige gang, og skal sitte der nå(var der det var ledig.) Er røde seter opp til rad 2 på c feltet, rett bak trenerbenken.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 27 apr 07, 16:07

prøve å komme inn på selve kampen igjen.

viking har nå spilt 3 kamper å har uavgjort i alle 3. så jeg tviler egentlig på et uavgjort resultat en gang til. ffk er harde på hjemmebane, å det håper jeg blir avgjørende til søndag. men viking er et vanskelig lag å møte. så jeg håper vi stiller med en sterk midtbane. ville sett piroja å berg på banen snart. de er viktige i det defansive spillet vårt.

trur ikke de spiller til søndag. men har et håp om at de er tilbake i en vanskelig kamp borte mot tromsø. trur vi vinner 2-1 mot viking. i en kamp som vi kjører. men viking blir farlige på overganger.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 apr 07, 16:21

Opprinnelig postet av Dokka
Det er ikke vip plasser som ligger ute. Det er plasser nedenfor vip plasser, de kommer ut med engang billettene er ute for salg, så ikke noe restplasser tror jeg.

Jeg satt der forrige gang, og skal sitte der nå(var der det var ledig.) Er røde seter opp til rad 2 på c feltet, rett bak trenerbenken.

Hvis det er bak innbytterbenkene,så er det felt B eller D. Felt C er bak spillertunellen.

På billettservice så står det klart og tydelig når du søker etter plass på C-feltet,at det er VIP-plass.

1872

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 27 apr 07, 16:30
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Dokka
Det er ikke vip plasser som ligger ute. Det er plasser nedenfor vip plasser, de kommer ut med engang billettene er ute for salg, så ikke noe restplasser tror jeg.

Jeg satt der forrige gang, og skal sitte der nå(var der det var ledig.) Er røde seter opp til rad 2 på c feltet, rett bak trenerbenken.

Hvis det er bak innbytterbenkene,så er det felt B eller D. Felt C er bak spillertunellen.

På billettservice så står det klart og tydelig når du søker etter plass på C-feltet,at det er VIP-plas

 


Var dette jeg trodde også, men felt c er bak trenerbenken, dette vet jeg helt sikkert, jeg har sitti der

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 apr 07, 16:38
Endret: 27 apr 07, 16:38

Viking må klare seg uten skotske Maurice Ross til søndag. Etter fem-ti minutter av gårsdagens formiddagsøkt måtte imidlertid høyrebacken kaste inn håndkleet skriver www.rogalandsavis.no/sport/viking/article2739166.ece


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 apr 07, 17:15
Opprinnelig postet av scheien

prøve å komme inn på selve kampen igjen.

viking har nå spilt 3 kamper å har uavgjort i alle 3. så jeg tviler egentlig på et uavgjort resultat en gang til. ffk er harde på hjemmebane, å det håper jeg blir avgjørende til søndag. men viking er et vanskelig lag å møte. så jeg håper vi stiller med en sterk midtbane. ville sett piroja å berg på banen snart. de er viktige i det defansive spillet vårt.

trur ikke de spiller til søndag. men har et håp om at de er tilbake i en vanskelig kamp borte mot tromsø. trur vi vinner 2-1 mot viking. i en kamp som vi kjører. men viking blir farlige på overganger.

 

Har hørt noe om at Raio kommer tilbake mot Tromsø. På tide spør du meg. VM er god, men vi trenger duellstyrken til Raio....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 27 apr 07, 17:27
Opprinnelig postet av Patrioten

Viking må klare seg uten skotske Maurice Ross til søndag. Etter fem-ti minutter av gårsdagens formiddagsøkt måtte imidlertid høyrebacken kaste inn håndkleet skriver www.rogalandsavis.no/sport/viking/article2739166.ece



Hehe... Er det ikke han som har en litt vond fortid med Tarik? ;)

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 apr 07, 17:40
Hvis du tenker på bjellesparket, så var det Bjørkøy. . Det var det mest lattermilde øyebliket på PH-feltet i fjor, da hele haugen sang "Bjelleklang"

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 27 apr 07, 17:45
Tror heller Mats tenkte på den episoden på La Manga i år mellom Tarik og Ross... Treningskampen hvis jeg ikke tar helt feil

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 apr 07, 17:53
Opprinnelig postet av Bob Page
Hvis du tenker på bjellesparket, så var det Bjørkøy. . Det var det mest lattermilde øyebliket på PH-feltet i fjor, da hele haugen sang "Bjelleklang"


Maurice Ross spilte vel ikke på Viking i fjor Bob Page ??

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 apr 07, 18:04

Opprinnelig postet av Dokka
Det er ikke vip plasser som ligger ute. Det er plasser nedenfor vip plasser, de kommer ut med engang billettene er ute for salg, så ikke noe restplasser tror jeg.

Jeg satt der forrige gang, og skal sitte der nå(var der det var ledig.) Er røde seter opp til rad 2 på c feltet, rett bak trenerbenken.

Hva kaller du dette da? Har billettservice.no feil da?

Kategori:  Felt A-B-C-D-E

Nivå  Seksjon  Rad  Plass(er)  Merk 
FREDRIKSTAS FOTBALLST  FELT C  22  • VIP/VÆRSTE
• C 
FREDRIKSTAS FOTBALLST  FELT C  23  • VIP/VÆRSTE
• C 

Du har bedt om 2 billett(er)

Oppgi ønsket antall billetter i hver kategori:

Antall Pris Kategori
 
270,00 NOK VOKSEN
 

Hvis du ikke ønsker disse billettene, vennligst søk igjen


---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 apr 07, 18:15
Endret: 27 apr 07, 18:15

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bob Page
Hvis du tenker på bjellesparket, så var det Bjørkøy. . Det var det mest lattermilde øyebliket på PH-feltet i fjor, da hele haugen sang "Bjelleklang"


Maurice Ross spilte vel ikke på Viking i fjor Bob Page ??

 

Ingen anelse, følger ikke med på andre lag nøye...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 apr 07, 18:19
Endret: 27 apr 07, 18:21
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bob Page
Hvis du tenker på bjellesparket, så var det Bjørkøy. . Det var det mest lattermilde øyebliket på PH-feltet i fjor, da hele haugen sang "Bjelleklang"


Maurice Ross spilte vel ikke på Viking i fjor Bob Page ??

 

Ingen anelse, følger ikke med på andre lag nøye...



Jeg mener / tror at han er ny spiller i vinter. Var vel første kampen sin for Viking i disputten mot Tarik hvis jeg ikke husker feil.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 apr 07, 18:24

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg mener / tror at han er ny spiller i vinter. Var vel første kampen sin for Viking i disputten mot Tarik hvis jeg ikke husker feil.

Ross var ny i vinter, ja. Det var tilogmed som PRØVESPILLER og før han fikk kontrakt, at han slo etter Tarik på La Manga...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 apr 07, 18:32

Nå demrer det, du mener han som ble utvist etter å nesten å ha "halshugd" Tarik ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 apr 07, 18:36
Opprinnelig postet av Bob Page

Nå demrer det, du mener han som ble utvist etter å nesten å ha "halshugd" Tarik ?

Jepp... Det er Ross :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 apr 07, 19:55
Opprinnelig postet av Bob Page

Nå demrer det, du mener han som ble utvist etter å nesten å ha "halshugd" Tarik ?



Du begynner å henge med nå Bob.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 apr 07, 20:56
Endret: 27 apr 07, 22:14

Det er lov å forvente mer

Fullt hus igjen mot Viking

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 apr 07, 22:33
Opprinnelig postet av benksliter`n

Det er lov å forvente mer

Fullt hus igjen mot Viking

 

Det er igjen 900 billetter i følge www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.2325978, som ellers kan opplyse om at det ikke var fullt mot Lyn, det riktige tallet var 12600. Kanskje det blir fullt mot Vikting?


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 27 apr 07, 23:34
blir fullt mot viking....

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 28 apr 07, 00:39
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Dokka
Det er ikke vip plasser som ligger ute. Det er plasser nedenfor vip plasser, de kommer ut med engang billettene er ute for salg, så ikke noe restplasser tror jeg.

Jeg satt der forrige gang, og skal sitte der nå(var der det var ledig.) Er røde seter opp til rad 2 på c feltet, rett bak trenerbenken.

Hva kaller du dette da? Har billettservice.no feil da?

Kategori:  Felt A-B-C-D-E

Nivå  Seksjon  Rad  Plass(er)  Merk 
FREDRIKSTAS FOTBALLST  FELT C  22  • VIP/VÆRSTE
• C 
FREDRIKSTAS FOTBALLST  FELT C  23  • VIP/VÆRSTE
• C 

Du har bedt om 2 billett(er)

Oppgi ønsket antall billetter i hver kategori:

Antall Pris Kategori
 
270,00 NOK VOKSEN
 

Hvis du ikke ønsker disse billettene, vennligst søk igjen



Er på vip feltet, men ikke vip seter. Dette er røde seter forran de svarte, man kommer ikke inn samme ingang(noe som vi ikke visste og gikk inn vip inngang.) Så ikke vip plasser, bare på vip felt. Ikke noe mat og fancy ting

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 apr 07, 09:42
Laget blir etter all sannsynlighet helt likt som mot Ålesund. Håper West får prøve seg som innbytter igjen. Berg er vel kanskje på benken nå.. Vi bør klare minst uavgjort her..

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 28 apr 07, 09:43
Her blir det seier. I dag scorer fofana sitt første mål, PAC spiller sitt livs kamp  og vi holder 0.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 28 apr 07, 10:07
Kampen er i morra altså.....

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 28 apr 07, 10:24
Ja, mente egentlig å skrive da, men satt i min egen fantastiske fantasi. Der spiller ffk festfotball, plankehaugen synger for full hals og jeg jubler som en gærning.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 28 apr 07, 12:11
Er Zoran & co tilbake til denne kampen og lager liv eller?

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 28 apr 07, 13:51
ja...

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 apr 07, 19:58
250 billetter igjen

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 apr 07, 20:42

Imponerende at FFK drar fullt hus med riksdekkende TV(TV2Zebra) på plass og  mot et lag som kommer med få supportere(ca 200).

Gleder meg helt sykt til imorgen

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 28 apr 07, 23:43

gleder meg sykt til imorra jeg også, bare dem vinner da..syns vi burde stille med følgende:

                 -Shaaban-

-PAC-Gerrbrand-Martinsen-Pryts-

-Tarik-Martyn-Bjørkøy-Kvisvik

           -West-Hoås-

Kunstgress neste kamp, passer ikke west og Martyn, så syns dem burde få vise seg imorra/idag fra start..

---------------------------

CUPVINNER 06


frogan

Knøttespiller

Ble medlem: 23 mar 06
Innlegg: 30

Lagt til: 28 apr 07, 23:57
morn!er egentli enig med det laget du har satt opp der jeg oxo:)får håpe at det blir bra:)

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 29 apr 07, 01:51
Ramberg pleier være bedre på hjemmebane enn borte, MEN, som jeg sa tidligere i tråden; I mårra er det fysikk som gjelder på midten, og der tror jeg Martyn står sterkere enn Hansi.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 apr 07, 08:57
Endret: 29 apr 07, 08:57
Synes det er mye bedre om West spiller siste 30, enn første 60....

frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 29 apr 07, 12:56
Endret: 29 apr 07, 12:57

Gleder meg til kamp i dag…

Har bursdag i dag og ønsker meg ikke noe annet enn tre poeng!

Har fått billett på VIP tribunen med middag: Felt D Rad 2 Plass 43

Noen som eksakt vet hvor disse plassene er? God utsikt?


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 29 apr 07, 16:05
det er rett bak en svær stygg stolpe, ser ingenting he he he, neida. fin plass sikkert

grattis med dagen

OleIdole

Bedriftsspiller

Ble medlem: 28 apr 07
Innlegg: 12

Lagt til: 29 apr 07, 16:22
Opprinnelig postet av frecjoha

Gleder meg til kamp i dag…

Har bursdag i dag og ønsker meg ikke noe annet enn tre poeng!

Har fått billett på VIP tribunen med middag: Felt D Rad 2 Plass 43

Noen som eksakt vet hvor disse plassene er? God utsikt?

 

Gratulerer med dagen !! :)  Håper gutta gir deg den gaven da !!

---------------------------

Hjertet det banker, å det banker for gammle FFK !!


OleIdole

Bedriftsspiller

Ble medlem: 28 apr 07
Innlegg: 12

Lagt til: 29 apr 07, 16:23

Opprinnelig postet av torkr
det er rett bak en svær stygg stolpe, ser ingenting he he he, neida. fin plass sikkert

grattis med dagen

Er jo bare å flytte på den stolpen da!!

Bare husk å sette den på plass etter kampen.. ! ;)

---------------------------

Hjertet det banker, å det banker for gammle FFK !!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 apr 07, 18:04
Kampens gang

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Totalt 7 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f