Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Viking (4. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 apr 07, 07:57
Til Jip Jap: det er betsafe

---------------------------

http://keiko99.net


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 apr 07, 11:02
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
Her er odds.. rart hjemmeseier er så høy syns jeg. 

 Fredrikstad - Viking   FFK seier: 2.50      Uavgjort:  3.35   FFK Tap:  2.80

Det er jo en åpen kamp i utgangspunktet da. Selv tror jeg på seier men....., man skal aldri si aldri.

Oddsen er meget god på FFK her når vi ser hvor dårlig Viking har vært på bortebane siste 1,5 år. Når vi samtidig vet hvor god FFK har vært på hjemmebane, så må spill på en hjemmeseier være den best betalte oddsen.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 27 apr 07, 12:03
Fikk kjøpt billett i PH feltet nå nettopp. Det var ca 100 stk igjen tror jeg......

Håper statistikken holder og at vi drar inn 3 poeng....

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 apr 07, 12:10
Endret: 27 apr 07, 12:46

FB skriver i papirutgaven nå idag at det er 800-1000 billetter igjen. Virker som FFK legger ut et stort antall billetter på VIP-tribunen(Værste) de siste dagene? Det gikk ikke an å kjøpe billetter på denne tribunen på billettservice for noen dager siden. Nå er det et stort antall for salg?

Edit: Merkelig at du nå kan kjøpe kremplasser på VIP-tribunen. Du får til og med plass på C-feltet?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 27 apr 07, 12:52
Opprinnelig postet av benksliter`n

FB skriver i papirutgaven nå idag at det er 800-1000 billetter igjen. Virker som FFK legger ut et stort antall billetter på VIP-tribunen(Værste) de siste dagene? Det gikk ikke an å kjøpe billetter på denne tribunen på billettservice for noen dager siden. Nå er det et stort antall for salg?

Edit: Merkelig at du nå kan kjøpe kremplasser på VIP-tribunen. Du får til og med plass på C-feltet?

Nå var det med at klubben blir mere og mere uspiselig igjen da, her er et punkt til.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 apr 07, 13:07
Endret: 27 apr 07, 13:29
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av benksliter`n

FB skriver i papirutgaven nå idag at det er 800-1000 billetter igjen. Virker som FFK legger ut et stort antall billetter på VIP-tribunen(Værste) de siste dagene? Det gikk ikke an å kjøpe billetter på denne tribunen på billettservice for noen dager siden. Nå er det et stort antall for salg?

Edit: Merkelig at du nå kan kjøpe kremplasser på VIP-tribunen. Du får til og med plass på C-feltet?

Nå var det med at klubben blir mere og mere uspiselig igjen da, her er et punkt til.

hmmm...kan det være sponsorer som returnerer billetter de ikke har behov for?

Dette er vel de svarte setene på VIP-tribunen C-feltet? Søkte på billettservice.no,og kunne kjøpe 6 VIP-plasser for a`270 kr på rad 2 her. Følger det med Champagne og kanapeer her tro??  he he he...

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 27 apr 07, 14:00
Rad 1 og 2 er røde seter. Svarte setene starter på rad 3 tror jeg. Jeg skal på kampen, fikk vite det nå for 10 min siden, en gledelig overraskelse siden jeg trodde jeg måtte se den på tv.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 apr 07, 14:01

Noen som har kjøpt seg VIP-seter på C-feltet idag her inne?

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 apr 07, 14:02
Endret: 27 apr 07, 14:06

Opprinnelig postet av Dokka
Rad 1 og 2 er røde seter. Svarte setene starter på rad 3 tror jeg. Jeg skal på kampen, fikk vite det nå for 10 min siden, en gledelig overraskelse siden jeg trodde jeg måtte se den på tv.

Det står på billettservice at det er VIP-plass.

Ser ikke ut som de er røde her.



---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 27 apr 07, 14:09
Endret: 27 apr 07, 14:17

C-feltet skal vel være forbeholdt sponsorer og VIP`er.

(moderator må gjerne fjerne de ekstra innleggene som av en eller annen grunn ble lagt inn ;-)


MOD: Slettet as requested

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 apr 07, 14:19
Opprinnelig postet av aavdst

C-feltet skal vel være forbeholdt sponsorer og VIP`er.

(moderator må gjerne fjerne de ekstra innleggene som av en eller annen grunn ble lagt inn ;-)


MOD: Slettet as requested

Det går i hvert fall an å kjøpe VIP-sete inne på billettservice.no til 270 kr stk,så da er vel dette restplasser.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 27 apr 07, 15:41
Endret: 27 apr 07, 15:43
Det er ikke vip plasser som ligger ute. Det er plasser nedenfor vip plasser, de kommer ut med engang billettene er ute for salg, så ikke noe restplasser tror jeg.

Jeg satt der forrige gang, og skal sitte der nå(var der det var ledig.) Er røde seter opp til rad 2 på c feltet, rett bak trenerbenken.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 27 apr 07, 16:07

prøve å komme inn på selve kampen igjen.

viking har nå spilt 3 kamper å har uavgjort i alle 3. så jeg tviler egentlig på et uavgjort resultat en gang til. ffk er harde på hjemmebane, å det håper jeg blir avgjørende til søndag. men viking er et vanskelig lag å møte. så jeg håper vi stiller med en sterk midtbane. ville sett piroja å berg på banen snart. de er viktige i det defansive spillet vårt.

trur ikke de spiller til søndag. men har et håp om at de er tilbake i en vanskelig kamp borte mot tromsø. trur vi vinner 2-1 mot viking. i en kamp som vi kjører. men viking blir farlige på overganger.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 apr 07, 16:21

Opprinnelig postet av Dokka
Det er ikke vip plasser som ligger ute. Det er plasser nedenfor vip plasser, de kommer ut med engang billettene er ute for salg, så ikke noe restplasser tror jeg.

Jeg satt der forrige gang, og skal sitte der nå(var der det var ledig.) Er røde seter opp til rad 2 på c feltet, rett bak trenerbenken.

Hvis det er bak innbytterbenkene,så er det felt B eller D. Felt C er bak spillertunellen.

På billettservice så står det klart og tydelig når du søker etter plass på C-feltet,at det er VIP-plass.

1872

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 27 apr 07, 16:30
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Dokka
Det er ikke vip plasser som ligger ute. Det er plasser nedenfor vip plasser, de kommer ut med engang billettene er ute for salg, så ikke noe restplasser tror jeg.

Jeg satt der forrige gang, og skal sitte der nå(var der det var ledig.) Er røde seter opp til rad 2 på c feltet, rett bak trenerbenken.

Hvis det er bak innbytterbenkene,så er det felt B eller D. Felt C er bak spillertunellen.

På billettservice så står det klart og tydelig når du søker etter plass på C-feltet,at det er VIP-plas

 


Var dette jeg trodde også, men felt c er bak trenerbenken, dette vet jeg helt sikkert, jeg har sitti der

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 apr 07, 16:38
Endret: 27 apr 07, 16:38

Viking må klare seg uten skotske Maurice Ross til søndag. Etter fem-ti minutter av gårsdagens formiddagsøkt måtte imidlertid høyrebacken kaste inn håndkleet skriver www.rogalandsavis.no/sport/viking/article2739166.ece


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 apr 07, 17:15
Opprinnelig postet av scheien

prøve å komme inn på selve kampen igjen.

viking har nå spilt 3 kamper å har uavgjort i alle 3. så jeg tviler egentlig på et uavgjort resultat en gang til. ffk er harde på hjemmebane, å det håper jeg blir avgjørende til søndag. men viking er et vanskelig lag å møte. så jeg håper vi stiller med en sterk midtbane. ville sett piroja å berg på banen snart. de er viktige i det defansive spillet vårt.

trur ikke de spiller til søndag. men har et håp om at de er tilbake i en vanskelig kamp borte mot tromsø. trur vi vinner 2-1 mot viking. i en kamp som vi kjører. men viking blir farlige på overganger.

 

Har hørt noe om at Raio kommer tilbake mot Tromsø. På tide spør du meg. VM er god, men vi trenger duellstyrken til Raio....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 27 apr 07, 17:27
Opprinnelig postet av Patrioten

Viking må klare seg uten skotske Maurice Ross til søndag. Etter fem-ti minutter av gårsdagens formiddagsøkt måtte imidlertid høyrebacken kaste inn håndkleet skriver www.rogalandsavis.no/sport/viking/article2739166.ece



Hehe... Er det ikke han som har en litt vond fortid med Tarik? ;)

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 apr 07, 17:40
Hvis du tenker på bjellesparket, så var det Bjørkøy. . Det var det mest lattermilde øyebliket på PH-feltet i fjor, da hele haugen sang "Bjelleklang"

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 27 apr 07, 17:45
Tror heller Mats tenkte på den episoden på La Manga i år mellom Tarik og Ross... Treningskampen hvis jeg ikke tar helt feil

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f