Husk meg
Brukernavn
Passord

Ståplasser på PH-feltet...

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 25 apr 07, 19:38
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Klokan
Klokan skrev en hel masse om barn på PH-fletet.

 

Grunnen til at jeg ikke har med meg sønn min på 6,5 år er at jeg syns det kan bli mye folk og en del trengsel i forhold til en så liten gutt.

Det er forståelig at du ikke har med en 6-åring på PH-feltet (eller noe som helst sted der det kan være mye trengsel). Men dersom du tar han med kan du vel stå litt "unna" (dvs. ikke midt i mølja)?

Selv har jeg en gutt som er litt over 2, så jeg får vente litt...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 25 apr 07, 20:51
Jeg har med meg mine sønner på 6 og 7 år. De har vært med fra tid til annen gjennom 2 sesonger. Det går bra, men slitsomt for meg, men regner med at det betaler seg i gode relasjoner til FFK og PH-feltet og selvfølgelig oss i mellom. Jeg husker selv jeg stod på Gressviktribunen sammen meg faren min. Gode minner. Synes det er viktig. Det er slik en skaper tradisjoner. Det eneste jeg savner er en litt mer gjennomtenkt plan i forhold til de yngste. Kunne hatt dem nederst f.eks. eller noe annet lurt.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 apr 07, 02:56
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Klokan
Klokan skrev en hel masse om barn på PH-fletet.

 

Grunnen til at jeg ikke har med meg sønn min på 6,5 år er at jeg syns det kan bli mye folk og en del trengsel i forhold til en så liten gutt.

Det er forståelig at du ikke har med en 6-åring på PH-feltet (eller noe som helst sted der det kan være mye trengsel). Men dersom du tar han med kan du vel stå litt "unna" (dvs. ikke midt i mølja)?

Selv har jeg en gutt som er litt over 2, så jeg får vente litt...

 

Det har jeg oxo. Spiller FFK-sanger for ham bl.a når vi er ute å kjører bil. Stemmer med på "For Fredrikstad" .. Pleier å ha med eldstemann på bortekamper, der det er siiteplasser, bl.a var han med til Lillestrøm 9 april....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 aug 07, 20:59
Er det ikke lov med barn på PH-Feltet? Jeg tenkte ta med dattera mi på kamp en dag, hun er jo bare 1 år og 4 måneder, men medlem av Plankehaugen?. Må jeg kjøpe billett ppå en annen tribune da? Har jo sesongkort på PH

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 aug 07, 21:52
Joda, er fult lov det, men det er som du vet ganske fullt og det blir en del dytting og knuffing, så hvis du absoulutt vil ha med deg din 1,5 åring, syns jeg du bør kjøpe biletter et annet sted.  Personlig syns jeg hun er litt for ung til å ha med seg på kamp men det er min mening, skal ikke legge meg opp i hva du bestemmer deg for..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340