Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny stadion, ny lyd...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 apr 07, 15:32
De skrudde ned lyden kraftig i går pga at det var lite folk..

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 17 apr 07, 15:48

Opprinnelig postet av keiko99
er det slutt på å spille tippeliga sangen når gutta går på banen ?  hvorfor velger dem ac/dc og ikke en supporter sang ?

 

ac/dc var helt rått, håper de fortsetter med det...

 

ellers det med lyd... noen barnesykdommer må vi regne med folkens....

en fantastisk opplevelse var det hele...

---------------------------

Heia FFK


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 18 apr 07, 15:54
Endret: 18 apr 07, 15:54
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
De skrudde ned lyden kraftig i går pga at det var lite folk..


Det er nettopp det jeg mener, en får ikke bedre lyd ved å skru opp volumkontrollen, en får bare mer lyd, men en hører ikke noe bedre likevel så lenge anlegget ikke er justert eller at plasseringen av høyttalere er gjennomtenkt.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 18 apr 07, 16:22
Forøvrig skandale at med en gang det skåres et mål av FFK, kommer den helvetes "Fredrikstad gutter våre veier" over anlegget. Øredøvende høyt. Dette kommer vi til å ta opp med speakeren, for det kan rett og slett ikke fortsette. Vi er ikke ferdige med jubelen engang før hele stadion er i gang med å klappe takten til denne nyskapende låten fra 1932. Ja, sangen har tradisjon i klubben, men det får være snakk om.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 18 apr 07, 17:43

Opprinnelig postet av Martin_
Forøvrig skandale at med en gang det skåres et mål av FFK, kommer den helvetes "Fredrikstad gutter våre veier" over anlegget. Øredøvende høyt.

Det bør ikke spilles noe som helst like etter en skåring! Det er jo nettopp etter at FFK har skåra at publikumstrøkket er som sterkest. Og det skal nytes, ikke overdøves av en million Watt fra høytalerene.

 

---------------------------

VærsteUltras


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 apr 07, 17:44
jeg synes det er flott at fredrikstad gutter spilles etter scoring, tradisjoner vet dere.... men er enig i at den settes på for tidlig!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 18 apr 07, 19:05
Opprinnelig postet av Møklegård

Opprinnelig postet av Martin_
Forøvrig skandale at med en gang det skåres et mål av FFK, kommer den helvetes "Fredrikstad gutter våre veier" over anlegget. Øredøvende høyt.

Det bør ikke spilles noe som helst like etter en skåring! Det er jo nettopp etter at FFK har skåra at publikumstrøkket er som sterkest. Og det skal nytes, ikke overdøves av en million Watt fra høytalerene.

 



Helt enig, og det var det jeg mente. Det eneste som skal høres etter skåring er PHs brøling.

"Fredrikstadgutter våre veier.." kan supporterkorpset spille for tilhørere påvei til kamp. Den bør IKKE spilles som alternativ tippeligahymne eller som skåringsmusikk. Skandale, spør du meg. Plankehaugen blir liksom ubrukelige når vi ikke kan få lov til å synge og juble etter skåring.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f