Husk meg
Brukernavn
Passord

Nok en tabbe av styret till FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 apr 07, 21:54
Opprinnelig postet av Fjedjik

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Er jo egentlig bare utrolig typisk av TV2 og gjøre noe sann sopm dette, henge seg på og nesten vente på at noen skal si en feil, de driver med revolver jorunalistik og graver og graver til de finner noe dritt og prøver og hefte dette på noen, uansett så kommer FFK og Morgan Andersen til og komme dårlig ut av dette pga at folk ikke er interisert i og høre FFK og Morgans side av saken, pga TV2 sin vinkling hvor de gang på gang hinter om Morgan som en uærlig person, og på en annen måte så er FFK også "pliktet" til og stille opp i intervjuer og slikt pga medie avtaler og TL. En stor Helvetes smøje som Tv2 koker suppe på spiker av. Synes at Morgan skal få en skikkeli stor applaus fra FFK publikumet for den jobben han gjør samtidig som stadionet blir inviet på Lørdag, Og jeg står fortsatt for hva jeg mener om at KTE er ett suttrehue!!!!

Tviler sterkt på at tv2 er så opptatt av FFK at de har en egen agenda. Se heller litt mot de interne forhold i FFK som skaper disse overskriftene. Tv2 har sine kilder på at Eggen ikke skulle få medalje ettersom han sluttet. De verner jo sine kilder men de har opplyst at det dreier seg om "tidligere styremedlemmer". Dette er noe av kjernen i problemstillingen. Vi hadde et årsmøte som kuppet det gamle styret. Det er helt opp i dagen at det finnes fraksjoner i FFK som arbeider mot hverandre. At Tv2 sporten setter fokus på dette er overhode ikke rart, ikke er det feil heller.

FFK er vel den første og eneste stadion som blir åpnet med at første kamp ikke blir sendt på riksdekkende TV.Det eneste vi får se på riksdekkende TV2 sendinger ,er repriser av Morgan som bedyrer sin uskyld, oppsummering av alle tvilsomme saker Morgan har hadt gående. I tillegg tipper TV2 FFK(en klubb i oppløsning i følge TV2) rett ned i Adecco-ligaen. Takk for oppmerksomheten TV2.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 12 apr 07, 22:03
Endret: 12 apr 07, 22:05

Opprinnelig postet av benksliter`n

FFK er vel den første og eneste stadion som blir åpnet med at første kamp ikke blir sendt på riksdekkende TV.Det eneste vi får se på riksdekkende TV2 sendinger ,er repriser av Morgan som bedyrer sin uskyld, oppsummering av alle tvilsomme saker Morgan har hadt gående. I tillegg tipper TV2 FFK(en klubb i oppløsning i følge TV2) rett ned i Adecco-ligaen. Takk for oppmerksomheten TV2.

Du vil alltid kunne finne enkeltstående tilfeller hvor du kan mene at ffk blir feil behandlet, men totalen viser vel at FFK blir vist forholdsvis mye på tv. Åpningskampen på lørdag går på gratiskanal (TV2 Zebra) om den defineres som riksdekkende vet jeg ikke. At tv2 tipper at FFK rykker ned har med analysen til Nils J. Semb å gjøre, og ikke redaksjonell dekning av FFK. Forøvrig ble FFK tippet ned av de aller fleste riksdekkende medier, både på TV og i aviser........"Kanskje det er en medie korstog mot FFK ?"

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 12 apr 07, 22:06
Opprinnelig postet av Fjedjik

Opprinnelig postet av benksliter`n

FFK er vel den første og eneste stadion som blir åpnet med at første kamp ikke blir sendt på riksdekkende TV.Det eneste vi får se på riksdekkende TV2 sendinger ,er repriser av Morgan som bedyrer sin uskyld, oppsummering av alle tvilsomme saker Morgan har hadt gående. I tillegg tipper TV2 FFK(en klubb i oppløsning i følge TV2) rett ned i Adecco-ligaen. Takk for oppmerksomheten TV2.

Du vil alltid kunne finne enkeltstående tilfeller hvor du kan mene at ffk blir feil behandlet, men totalen viser vel at FFK blir vist forholdsvis mye på tv. Åpningskampen på lørdag går på gratiskanal (TV2 Zebra) om den defineres som riksdekkende vet jeg ikke. At tv2 tipper at FFK rykker ned har med analysen til Nils J. Semb å gjøre, og ikke redaksjonell dekning av FFK. Forøvrig ble FFK tippet ned av de aller fleste riksdekkende medier, både på TV og i aviser........"Kanskje det er en medie korstog mot FFK ?"

Går den på Zebra? Trodde den gikk på TV2 Sport jeg... mulig jeg har feil. Kan noen bekrefte?


hhem

Knøttespiller
Ble medlem: 08 mai 06
Innlegg: 32

Lagt til: 12 apr 07, 22:07
Endret: 12 apr 07, 22:08

Alle får som de fortjener. Oppfører de seg som idioter må de tåle at det blir belyst på TV.

Det er vel ikke så rart at pressen dømmer FFK ned når treneren som har fått dem opp blir presset ut av klubben på bekostning av en person som aldri har bidratt positivt til norsk fotball.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 apr 07, 22:08
Den går på tv2 sport som er en betalingskanal.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 apr 07, 22:09
etter det vi visste på Mandag skal vi vel være glad bare vi blir sendt på Barne Tv......

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 apr 07, 22:16
Opprinnelig postet av hhem

Alle får som de fortjener. Oppfører de seg som idioter må de tåle at det blir belyst på TV.

Det er vel ikke så rart at pressen dømmer FFK ned når treneren som har fått dem opp blir presset ut av klubben på bekostning av en person som aldri har bidratt positivt til norsk fotball.
Må få bruke ordet jævla idiot alle innlegga dine her inne har vel kommet idag for å sværte Morgan din jævla særping hehe

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 apr 07, 22:28
Opprinnelig postet av Fjedjik

Opprinnelig postet av benksliter`n

FFK er vel den første og eneste stadion som blir åpnet med at første kamp ikke blir sendt på riksdekkende TV.Det eneste vi får se på riksdekkende TV2 sendinger ,er repriser av Morgan som bedyrer sin uskyld, oppsummering av alle tvilsomme saker Morgan har hadt gående. I tillegg tipper TV2 FFK(en klubb i oppløsning i følge TV2) rett ned i Adecco-ligaen. Takk for oppmerksomheten TV2.

Du vil alltid kunne finne enkeltstående tilfeller hvor du kan mene at ffk blir feil behandlet, men totalen viser vel at FFK blir vist forholdsvis mye på tv. Åpningskampen på lørdag går på gratiskanal (TV2 Zebra) om den defineres som riksdekkende vet jeg ikke. At tv2 tipper at FFK rykker ned har med analysen til Nils J. Semb å gjøre, og ikke redaksjonell dekning av FFK. Forøvrig ble FFK tippet ned av de aller fleste riksdekkende medier, både på TV og i aviser........"Kanskje det er en medie korstog mot FFK ?"

Jeg skrev ikke dette innlegget pga av enkeltstående tilfeller,men når det begynner å bli en rød tråd med mange innslag for å gi inntrykk av en klubb i oppløsning,så tenner jeg. Når de da i tillegg ikke sender klubbens største begivenhet i moderne historie på riksdekkende,men betalings-TV??

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 apr 07, 23:02
Må si jeg stusser litt når dem sier Eggen skulle fått den igår. Da burde vel Jensen vært informert for flere dager siden at den må tilbakeleveres?

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 12 apr 07, 23:07
Dette bli bare alt for dumt, hvis man skal ta en konklusjon fra sporten på tv i kveld.

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 13 apr 07, 00:12
Endret: 13 apr 07, 00:14
kampen går ikke på zebra. Hvorfor var Bjørn Jensen i smoking?

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 13 apr 07, 00:19
Opprinnelig postet av Dokka
kampen går ikke på zebra. Hvorfor var Bjørn Jensen i smoking?

Synes faktisk at han så litt snål ut...der han stå med smoking og sløyfe...hehe
Det er en ting som er posetivt og det er at mediakjøret ikke blir rettet mot spillrene, slik at de kan få en fin oppkjøring til kampen.


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340