Husk meg
Brukernavn
Passord

Skammelig oppførsel fra deres "pent kledde"

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 12 11

HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 10 apr 07, 18:11

Jes synes at plankehaugen kan komme med en redgjørelse ang. hva de synes om BRH, Er BRH godtatt i plankehaugen?

Jeg personlig synes dette med BRH er no tull. Bare navnet Brigade RødHvitt gir meg en negativ følelse.

Kom med en redgjørelse plankehaugen. Ta et standpunkt i denne saken. Er BRH noe plankehaugen kan identifisere seg med. Mange som venter et svar her plankehaugen! 

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 10 apr 07, 18:16
Opprinnelig postet av HBL

Jes synes at plankehaugen kan komme med en redgjørelse ang. hva de synes om BRH, Er BRH godtatt i plankehaugen?

Jeg personlig synes dette med BRH er no tull. Bare navnet Brigade RødHvitt gir meg en negativ følelse.

Kom med en redgjørelse plankehaugen. Ta et standpunkt i denne saken. Er BRH noe plankehaugen kan identifisere seg med. Mange som venter et svar her plankehaugen! 

Plankehaugen er jo "egentli" en ultras gruppe, så di er av samme ulla.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
En liten flis i en stor haug.


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 10 apr 07, 18:27
Opprinnelig postet av Brukernavn
Opprinnelig postet av HBL

Jes synes at plankehaugen kan komme med en redgjørelse ang. hva de synes om BRH, Er BRH godtatt i plankehaugen?

Jeg personlig synes dette med BRH er no tull. Bare navnet Brigade RødHvitt gir meg en negativ følelse.

Kom med en redgjørelse plankehaugen. Ta et standpunkt i denne saken. Er BRH noe plankehaugen kan identifisere seg med. Mange som venter et svar her plankehaugen! 

Plankehaugen er jo "egentli" en ultras gruppe, så di er av samme ulla.

For meg er det et stor gap mellom en supportergruppe og en ultrasgruppe.

Uansett skjønner jeg ikke ikke hvorfor BRH gutta skal kunne lage mer liv i plankehaugen bare ved å kalle seg BRH.

Klarer de ikke å lage liv uten å kalle seg BRH??.

De er de samme gutta, de står i plankehaugen. Kan de ikke skjønne at BRH navnet er noe menigmann forbiner med ultras og noe negativt.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


SF-Lars

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 10 apr 07, 18:44
Ganske latterlig aa kalle seg ultrasgruppe naar vi alle vet hva slike grupper staar for utenfor bobla BGH har i Freksta, men er jo et godt initiativ aa samle en gruppe som har som eneste maal aa vaere en voksen gruppe som synger og lager liv HELE kampen, ikke bare naar ting gaar riktig vei. :)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 apr 07, 19:22
å så latterlig å lage så mye fuzz pga noen bokstaver.. hadde det vært helt ok om de kalte seg Øssia husmorsklubb ?  herregud, eneste de gjør er å synge og lage liv.. altså ordentlig liv. ikke sånne nisser som står i feltet og aldri åpner kjeften...

jeg stod ved siden av jonek i går og hos oss var det pinlig stille.. flaut.. håper å finne plassen i brhgjengen til lørdan..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 11 apr 07, 07:52
Endret: 11 apr 07, 07:53

Opprinnelig postet av Husgutt
å så latterlig å lage så mye fuzz pga noen bokstaver.. hadde det vært helt ok om de kalte seg Øssia husmorsklubb ?  herregud, eneste de gjør er å synge og lage liv.. altså ordentlig liv. ikke sånne nisser som står i feltet og aldri åpner kjeften...

jeg stod ved siden av jonek i går og hos oss var det pinlig stille.. flaut.. håper å finne plassen i brhgjengen til lørdan..

Jeg var vel ikke noen sinke på tribunen Husgutt. Du og FFKforever ga lyd fra dere. Meget bra!

Rc2 sinket ikke så mye han heller ?????

Hyggelig å treffe deg Husgutt.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 apr 07, 08:30
du var ingen sinke nei, men alle nissene rundt oss var det..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 apr 07, 09:34

Opprinnelig postet av Husgutt
du var ingen sinke nei, men alle nissene rundt oss var det..

Dette er essensen. Jeg har det akkurat på samme måte. Vi er max. 2, kanskje 3 som synger ved siden av hverandre, og så er det 100 rundt som holder kjeft. Da føler man seg som en total idiot. Ikke det at jeg gjør det ( blir faktisk vant til det ), men det skal vel ikke være sånn.


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 11 apr 07, 11:03
har samme bedritne følelse, etparr kompiser og jeg prøver å synge og blir møtt med folk som stirrer som vi var helt idioter....... de aller verste er på hjemmebane der tørr jeg påstå 90% er på supporterfeltet pga billig inngang.

noe drastisk burde vært gjort men det er sikkert ikke lett eller + det er farlig og skape gnissninger i speiderforeningen.............

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 apr 07, 11:10
Endret: 11 apr 07, 11:10
er det ikke sånn at det er både stå og sitteplasser på nye stadion?  altså plankehaugfeltet.er det lov å håpe at det er kun syngende på ståplass? eller er det for mye å håpe på?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 11 apr 07, 11:59

Opprinnelig postet av Husgutt
er det ikke sånn at det er både stå og sitteplasser på nye stadion?  altså plankehaugfeltet.er det lov å håpe at det er kun syngende på ståplass? eller er det for mye å håpe på?

Det er nok for mye å håpe på, det er MANGE nye i år som ikke er like godt trent som oss.

Noen av disse har meldt seg inn i PH kun for å komme inn på første kampen. (et par på jobben)

Men disse har fått klare instrukser fra meg.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
En liten flis i en stor haug.


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 11 apr 07, 12:22
Glad jeg går på kamp for å se kamp jeg og at jeg ikke har så mye annet jeg må tenke på mht klær, religion og hvem jeg skal stå sammen med.  Skjønner ikke vitsen med hverken BRH eller Holygans eller hva dere skal hete.  Flott at FFK har Plankehaugen som gjør en bra jobb og synger og skaper stemning (selv om noen her også ser ut til å ha et vel stort kles og flaggbudsjett :-) ).

Velger man ord som Brigade så beveger man seg i farlig retning.  Det er et belastet ord brukt av ulike terrorgrupperinger og millitære.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 apr 07, 12:43

Opprinnelig postet av Husgutt
er det ikke sånn at det er både stå og sitteplasser på nye stadion?  altså plankehaugfeltet.er det lov å håpe at det er kun syngende på ståplass? eller er det for mye å håpe på?

Det kommer flere fra gamle Gressviktribunen over til oss. Flesteparten av disse er barn og ungdom. Er ikke rart at de vil komme billigere inn. De kommer mest sannsynlig til å stå sammen med oss, men da helst i ytterkanten vil jeg tro. Sitte kommer de neppe til å gjøre. Tvilsomt at de kommer til å synge noe særlig heller, men de er jo potensielle sangere tross alt.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 10 apr 07, 19:25
Opprinnelig postet av SF-Lars
Ganske latterlig aa kalle seg ultrasgruppe naar vi alle vet hva slike grupper staar for utenfor bobla BGH har i Freksta, men er jo et godt initiativ aa samle en gruppe som har som eneste maal aa vaere en voksen gruppe som synger og lager liv HELE kampen, ikke bare naar ting gaar riktig vei. :)


Det sier jo med engang hvor mye dere Sandefjordfolk veit om tribunekultur. Så jo bare det på cupfinalen. Dere er jo like trangsynte som politiet og sikkerhetsvaktene. Det dere har sett av ultras har vært på nyhetene på Tv2. Sjekk tribunekulturtråden side 17 og utover, så skjønner dere hva jeg mener med ultras i Norge.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 10 apr 07, 19:56
Endret: 10 apr 07, 19:56

Hvis formålet bare er å synge og lage liv, hva er da vitsen med å bruke navn og symboler som folk assosierer med causals ->vold og bråk?


SF-Lars

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 11 apr 07, 01:59
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av SF-Lars
Ganske latterlig aa kalle seg ultrasgruppe naar vi alle vet hva slike grupper staar for utenfor bobla BGH har i Freksta, men er jo et godt initiativ aa samle en gruppe som har som eneste maal aa vaere en voksen gruppe som synger og lager liv HELE kampen, ikke bare naar ting gaar riktig vei. :)


Det sier jo med engang hvor mye dere Sandefjordfolk veit om tribunekultur. Så jo bare det på cupfinalen. Dere er jo like trangsynte som politiet og sikkerhetsvaktene. Det dere har sett av ultras har vært på nyhetene på Tv2. Sjekk tribunekulturtråden side 17 og utover, så skjønner dere hva jeg mener med ultras i Norge.


Du beviser vel egentlig for alle med perspektiv nok til aa fortsaa et Norgekart hvor gjennomtenkt valg det har vaert aa assosiere seg bevisst via navn hva slags supporter man er. Dersom det var en serios gruppering som har som formaal aa stotte klubben og ikke alt mulig annet drit hadde det ikke vaert vanskligere enn aa KUN bruke BGH som navn og ikke i tide og utide reklamere at man er Ultras.

Noe dere forresten ikke er, men greit aa ha noe gir dere i alle fall en folelse av aa vaere mannfolk! God bedring!

SF-Lars

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 11 apr 07, 01:59
Og for ordens skyld, det her summerer vel egentlig det meste:

"Hvis formålet bare er å synge og lage liv, hva er da vitsen med å bruke navn og symboler som folk assosierer med causals ->vold og bråk?"

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 10 apr 07, 18:18
Endret: 10 apr 07, 18:20
Hva mener du med det? Så om vi ikke er det, noe jeg oppfattet det som etter som vi  får slik dekning som vi gjør, skal de bare kaste oss ut? Utestenge oss uten at vi har gjort noe? Det holder ikke. Det handler ikke om at PH kan identifisere seg med BRH, da BRH er en undergruppering i Plankehaugen, og endel av Plankehaugen akkurat som deg HBL. Noe jeg ser som helt normalt når vi er så mange medlemmer.

Grunnen til at Brigade Rødhvit gir deg en negativ følelse er at du tror på alt  det negative du leser i Demokraten og her på dette forumet angående oss.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 10 apr 07, 18:39

Opprinnelig postet av Martin_
Hva mener du med det? Så om vi ikke er det, noe jeg oppfattet det som etter som vi  får slik dekning som vi gjør, skal de bare kaste oss ut? Utestenge oss uten at vi har gjort noe? Det holder ikke. Det handler ikke om at PH kan identifisere seg med BRH, da BRH er en undergruppering i Plankehaugen, og endel av Plankehaugen akkurat som deg HBL. Noe jeg ser som helt normalt når vi er så mange medlemmer.

Grunnen til at Brigade Rødhvit gir deg en negativ følelse er at du tror på alt  det negative du leser i Demokraten og her på dette forumet angående oss.

 

Jeg sier ikke at plankehaugen skal kaste ut noen, jeg synes dere gjør en god jobb med syngingen.

Men dere klarer vel å synge selv om dere ikke heter BRH, eller??

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 apr 07, 20:02
Opprinnelig postet av HBL

Jes synes at plankehaugen kan komme med en redgjørelse ang. hva de synes om BRH, Er BRH godtatt i plankehaugen?

Jeg personlig synes dette med BRH er no tull. Bare navnet Brigade RødHvitt gir meg en negativ følelse.

Kom med en redgjørelse plankehaugen. Ta et standpunkt i denne saken. Er BRH noe plankehaugen kan identifisere seg med. Mange som venter et svar her plankehaugen! 

De har kommet med en redegjørelse for lenge siden. Det er bare det at du har kommet til litt for sent. Søker du på BRH eller Brigade Rød Hvit så kanskje du finner den.



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 12 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340