Husk meg
Brukernavn
Passord

Skammelig oppførsel fra deres "pent kledde"

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 12 5

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 11 apr 07, 20:44
holters må da få lov å ha egne meninger selvom han er moderator

synes dette har vært en ganske ryddig tråd  jeg, utenom åpningsinnlegget

vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 11 apr 07, 21:41
Endret: 11 apr 07, 21:42
Opprinnelig postet av JipJap
holters må da få lov å ha egne meninger selvom han er moderator



Absolutt, men når en av moderatorene skriver sin personlige mening i en debatt oppfattes det fort som hele Plankehaugens mening.

---------------------------

CAVSA:TRIMVPHAT*TANDEM*BONA


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 11 apr 07, 22:11
moderaterone her og plankehaugen har faktisk utrolig lite med hverandre å gjøre. Det regnet jeg med alle visste.

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 11 apr 07, 22:23
Jeg har skrevet mangt et innlegg om min mening i denne saken og fått klar tale av enkelte i BRH om å holde kjeft, fordi jeg ikke vet hva jeg snakker om. Men man skal ikke alltid høre på sånt, så derfor skriver jeg igjen... Så får de si hva de vil (igjen) om at jeg svartmaler og går inn for å drite ut noen med min uvitenhet. Det at andre faktisk har kunnskap om saken, men ikke deler samme syn, da er man idiot. Sånn er det bare.

Uansett, det jeg ville fram til her er at noen få har bestemt seg for at ALLE, absolutt alle andre, som er j*******vlig mange, ikke vet noe som helst og derfor ikke vet bedre. Selv de som har kunnskapen er dumme fordi de ikke mener det samme. Fordi de har oppfattet det slik. Mannen i gatas oppfatning er at Ultras lager bråk. Da kan man ikke skylde på at de ikke vet bedre. Oppfatninga er sånn. Jeg har satt meg inn i mye av Ultraskulturen og synes det fortsatt er sånn. Ultras er synonymt med bråk. At det ikke er det i Norge er også tullete å si. Mye mulig at jeg har lest feil ting, fra feil sider. Ikke vet jeg. Men mine maaange timer med bearbeiding av info om temaet har fortsatt ikke fått meg til å skifte mening. For ordens skyld: jeg synes hele Brigadeopplegget er tullete. Helt på trynet og kalle seg Ultras."Jeg er Ultras, men er ikke ute etter bråk", det er det samme som å si: "Nei, jeg er tyv, men jeg stjæler ikke".

Bønna sitter jo i styret i Plankehaugen. Han må da vite hva Plankehaugen sier om dette med BHR... Eller? Siden ingen andre fra styret vil si noe, så kan vel bønna si det. Han skriver så utrolig mye rart her inne. Som da han skrev: Skal vedde på at eneste grunnen du går på kamp med rullestolbrukere er at de er de eneste som ikke kan stikke fra deg så lett. Den bør du ha holdt deg for god for, bønna. Greit å tenke seg om før man skriver.


---------------------------

Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 11 apr 07, 22:26
La meg gjette utfallet av den posten min. Klokan kommer med en post for å forsvare BHR. Bønna skriver ikke noe, for han vil holde seg for god til det. Så kommer et par andre innlegg fra noen av de andre i BHR som atter engang ber meg om å holde kjeft eller ber meg bevise at jeg faktisk vet no. Jahhh.... Gleder meg til lørdan jeg.....

---------------------------

Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 11 apr 07, 22:28

Opprinnelig postet av Abby
La meg gjette utfallet av den posten min. Klokan kommer med en post for å forsvare BHR. Bønna skriver ikke noe, for han vil holde seg for god til det. Så kommer et par andre innlegg fra noen av de andre i BHR som atter engang ber meg om å holde kjeft eller ber meg bevise at jeg faktisk vet no. Jahhh.... Gleder meg til lørdan jeg.....

 

BRH****


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 apr 07, 22:33
Min mening og har vært det hele tiden er at jeg ikke skjønner hvorfor denne gjengen ikke kan være med og joine Plankehaugen? Ser jo at de "lager bråk selv om de ikke gjør det"....

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 11 apr 07, 22:51
Endret: 11 apr 07, 22:53

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Min mening og har vært det hele tiden er at jeg ikke skjønner hvorfor denne gjengen ikke kan være med og joine Plankehaugen? Ser jo at de "lager bråk selv om de ikke gjør det"....

Nå må jeg forsvare brigade-gutta her. Er ikke med de selv, og kjenner ikke gutta, men de har jo allerede joina plankehaugen. Det at de har opprettet Brigade Rødhvit betyr jo ikke at de ikke er med i PH. Det har de jo sagt gang på gang på gang.  Noen av de er jo faktisk med i styret til plankehaugen til og med.

---------------------------

It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 apr 07, 22:54
Greit nok det, det vet jeg, men du missforstod meg nok litt, hvorfor kalle seg noe eget når en kan joine og backe opp noe som allerede er stort og vokser seg enda større , nemlig Plankehaugen. Det er jo faktisk ille at noen sitter i styret i Plankehaugen og er med på å danne eller er med i BRH, dette menneske burde ikke få sitte i styret i Plankehaugen mer da, etter min mening.

Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 11 apr 07, 23:04

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Greit nok det, det vet jeg, men du missforstod meg nok litt, hvorfor kalle seg noe eget når en kan joine og backe opp noe som allerede er stort og vokser seg enda større , nemlig Plankehaugen. Det er jo faktisk ille at noen sitter i styret i Plankehaugen og er med på å danne eller er med i BRH, dette menneske burde ikke få sitte i styret i Plankehaugen mer da, etter min mening.

PH som tok han inn da ;)


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 apr 07, 23:07
Hørtes jo rart ut. Tenk hvis det i fremtiden skulle skje noe bråk med BRH og brått så er PH blandet inn i dette også.hmmm

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 11 apr 07, 23:13

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Hørtes jo rart ut. Tenk hvis det i fremtiden skulle skje noe bråk med BRH og brått så er PH blandet inn i dette også.hmmm

Det er de jo uansett så lenge gutta står og er medlemmer av plankehaugen. Poenget må jo være at man i fremtiden skal føle seg sikre på at det ikke blir noe bråk med gutta.

 

---------------------------

It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 11 apr 07, 23:09

Greit nok det, men da er det jo meget forunderlig at ingen fra styret kan finne det godt i å uttale seg.

Det at PH virkelig trenger disse gutta på tribunen er i hvert fall helt sikkert. Var det noen som virkelig stod på og sørga for stemning i FFK-svingen så var det jo nettopp Brigaden. Men jeg skjønner selvsagt skepsisen til folk.

Visse klesstiler forbinder man med vold og faenskap...

---------------------------

It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 apr 07, 23:13
Mener ikke å si at de er ok folk, men jeg har min mening om dette da.

Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 11 apr 07, 23:13
Opprinnelig postet av Kristian B

Greit nok det, men da er det jo meget forunderlig at ingen fra styret kan finne det godt i å uttale seg.

Det at PH virkelig trenger disse gutta på tribunen er i hvert fall helt sikkert. Var det noen som virkelig stod på og sørga for stemning i FFK-svingen så var det jo nettopp Brigaden. Men jeg skjønner selvsagt skepsisen til folk.

Visse klesstiler forbinder man med vold og faenskap...

BRH har aldri vært ute etter noe annet enn å få opp trykket på tribuna, så.. jævli kjedelig at folk er så skeptiske


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 11 apr 07, 23:17

Opprinnelig postet av Guillermo
BRH har aldri vært ute etter noe annet enn å få opp trykket på tribuna, så.. jævli kjedelig at folk er så skeptiske

Tviler ikke et sekund...

---------------------------

It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 apr 07, 23:44
bør ikke bryte ut av PH og kalle seg noe annet for å skape trøkk.  PH har aldri hatt behov for det før så hva er forandrer saken ? Derfor er jeg velger jeg å være skeptisk mot ultras grupper.

---------------------------

http://keiko99.net


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 11 apr 07, 23:46

Opprinnelig postet av keiko99
bør ikke bryte ut av PH og kalle seg noe annet for å skape trøkk.  PH har aldri hatt behov for det før så hva er forandrer saken ? Derfor er jeg velger jeg å være skeptisk mot ultras grupper.

Har BRH meldt seg ut av PH?

NEI!

står fortsatt med PH.. men denne diskusjonen har vi hatt før, så du får søke etter det og lese igjen om du ikke har skjønt det! jesus..


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 11 apr 07, 23:49
Endret: 11 apr 07, 23:50

Opprinnelig postet av keiko99
bør ikke bryte ut av PH og kalle seg noe annet for å skape trøkk.  PH har aldri hatt behov for det før så hva er forandrer saken ? Derfor er jeg velger jeg å være skeptisk mot ultras grupper.

Vær så snill å vær litt åpen for andre meninger a, keiko. Plankehaugen har godt av unge gutter som er villig til å bruke krefter på å lage sanger, bannere og lignende. Så får de heller ta et møte med styret i PH og bli enige om noe. Retningslinjene til plankehaugen står jo svart på hvitt, og de har ikke jeg sett at BRH har brutt enda i hvert fall?!

---------------------------

It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 apr 07, 00:01
kommer med min mening jeg.  (Å bryte ut er ikke det jeg mener å melde meg ut som en fra BRH sier)

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 12 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340