Husk meg
Brukernavn
Passord

Skammelig oppførsel fra deres "pent kledde"

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 10 apr 07, 20:40
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av HBL

Jes synes at plankehaugen kan komme med en redgjørelse ang. hva de synes om BRH, Er BRH godtatt i plankehaugen?

Jeg personlig synes dette med BRH er no tull. Bare navnet Brigade RødHvitt gir meg en negativ følelse.

Kom med en redgjørelse plankehaugen. Ta et standpunkt i denne saken. Er BRH noe plankehaugen kan identifisere seg med. Mange som venter et svar her plankehaugen! 

De har kommet med en redegjørelse for lenge siden. Det er bare det at du har kommet til litt for sent. Søker du på BRH eller Brigade Rød Hvit så kanskje du finner den.

Jeg har desverre ikke fått med meg det, men synes det er merkelig at plankehaugen kan gå go for en grupering som BRH, med den negative reaksjonen og omtalen slike gruperinger får verden over. Det kan jo ikke gjøre noe annet enn å skade plankehaugens gode  rykte og omdøme i norge. Det er min mening.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 10 apr 07, 20:08
Opprinnelig postet av herregudamann

Gidder ikke å starte noe ramaskrik. Men jeg håper dere ikke venter like lenge som klanen og Bergensidiotene med å ta tak i den ukulturen som brer seg om på norske tribuner. I går hadde jeg og de rullestolbrukerne jeg var på tur med fra jobben en liten hyggelig opplevelse med noen av deres "pent kledde"..Dvs thor steinar jakker og burberry capser osv..

Håper ikke dere lar disse elementene formere seg og forpeste norsk suportermiljø ytligere..

 

takk for meg

 

Nå synes jeg at du skal komme med mer info ang. saken du viser til eller tekke alt tilbake.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 10 apr 07, 20:19
Ja, hvorfor ikke si hva som skjedde med en gang istedenfor så folk kan svare for seg.

Sikker på det er en eller annen filleting siden det ikke ble nevnt.


Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340