Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: LSK - FFK (1. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 apr 07, 00:51
Opprinnelig postet av torkr
nei ikke bara sloss, men vi har få sånne spillere..... etter min mening da, mange små og puslete spillere.....


Hadde ikke takket nei til en spillertype som Ijeh, dæven han er sterk i kroppen og duellene. Ble imponert hvordan han klarte å holde unna RBK-spillerne, og ta imot og gi juling i dagens kamp. Toth har jo litt av den samme fysikken, men vi kunne nok trengt en skikkelig okse på laget.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 apr 07, 00:52
Endret: 10 apr 07, 00:52

Opprinnelig postet av torkr
mente ikke allesammen er dårlige men f.ex ramberg, beckene og generelt er det ingen skikkelie råskinn utenom de jeg nevnte. toth er unntaket som tar for sg litt.........

blir kanskje extra synlig i kamp mot lsk når vi blir rævkjørt og skubbet bort over hele banen......

Jeg synes da ikke 3 kæll er så mye. Det at vi ble rævkjørt av LSK overrasket meg i det hele tatt. Dette er et lag vi mest sannsynlig måtte ligge å forsvare oss mot. Når de først da fikk hull på byllen, regna jeg med slikt resultat. Sa akkurat dette til folk bak meg på stillingen 0-0 ( pausa ).


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 apr 07, 01:18
en ting er sikkert,jeg var på kampen... hehehehe

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 apr 07, 01:33
Endret: 10 apr 07, 01:34

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
en ting er sikkert,jeg var på kampen... hehehehe

Er det LSK-kampen eller denne du sikter til ?? Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Jeg bare kødda litt.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 apr 07, 01:34
bildet jeg linker til er så klart denne kampen, hva har signaturen min med denne tråden å gjøre æ?

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 apr 07, 01:36

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
bildet jeg linker til er så klart denne kampen, hva har signaturen min med denne tråden å gjøre æ?

Se siste setning.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 apr 07, 01:43
du redigerte mens jeg svarte.. hehe

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 apr 07, 01:47

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
du redigerte mens jeg svarte.. hehe

Var med vilje se. Ante meg at du var raskt frem på.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 10 apr 07, 02:30
Endret: 10 apr 07, 02:39

Opprinnelig postet av Holters
Vi mangler gode offensive backer, samt klassiske kanter i Fredrikstad. Både Kvisvik og Tarik trekker veldig mye innover i banen.

Enig!

Tarik har, etter min vurdering, alt som skat til for å bli en god vingspiller, men noen må fortelle ham at han ikke skal trekke innover hver eneste gang han har ballen på kanten!!!  Irriterte meg grønn over det også fjor-sesongen. Går seg fast innover i stedet for å utfordre og sette fart mot dødlinjen.

Kvisvik derimot tror jeg vil kunne servere en god del vinklede innlegg i en 4-4-2 formasjon, er i alle fall slik jeg husker han fra de kampene jeg så han spilte i Brann trøya, selv om han ikke er en klassisk hurtig vingspiller.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 apr 07, 04:34
Endret: 10 apr 07, 04:36

I følge www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball.viskampfakta, fikk tre FFK-spillere to poeng, mens den beste var Vidar med fem og snittet for alle spillerne var 3,5.

Kan nesten lure på hva de har drevet på med i påsken, før påsken hadde de ikke tapt på fem kamper, hmmm?


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 10 apr 07, 08:50

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
en ting er sikkert,jeg var på kampen... hehehehe

Mandelen i grøten, rosinen i pølsa lissom..he..he..   du ser fornøyd ut (???)

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
En liten flis i en stor haug.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 apr 07, 09:20
Jeg synes det i noen tilfeller er bra at Tarik søker inn mot midten, dette gjør at backen kan komme opp og får større rom til og utfordre, samt at det skaper 2 mot 1 situasjoner. Problemet for Tarik kommer når ingen av midtbane spillerne og spissene plasserer seg riktig, ingen som klarer og fylle opp i midten. Noe Lillestrøm var veldig flinke på igår var dette. To mot en situasjon, samt fylle på i midten.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 apr 07, 09:22
Tarik og Vidar var de eneste som varmet hjertet mitt igår ihvertfall.. å gud så deilig det er å jobbe midt i fuglevirusland akkurat nå

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 10 apr 07, 10:28

Opprinnelig postet av torkr
er det bare meg eller har vi litt for mange små jyplinger i laget for en liga som er så tøff fysisk?????

kan ikke tenke meg noen andre enn vidar og raio som er i nærheten av å matche de svære menskene på lsk.......

mange hobbiter i laget vettu!!!

 

I denne kampen hadde vi får få store sterke spillere til å matche motstanderen i duellspillet. Det har noe og gjøre med mange skader, men også med motstanderen og dennes spillestil å gjøre.

FFK har de senere årene hatt problemer med lag som slår mye langt og duellerer mye i lufta. LSK, TIL, Kamma og Molde var sist sesong de vanskligste motstanderene. Bare to av disse lagene er nå i TL. Et LSK uten Koren og Mifsud blir enda tydeligere på å dyrke gampestilen)Kan ikke se at Nordli har tilført noe). Denne kampen utviklet seg som jeg forventet/fryktet. Det er ikke mulig å skape allverden offensivt når man hele tiden blir banket på dødballer bakover. Offensivt spill starter med defensiv trygghet.

 

Jeg synes alle unnatt Bjørkøy og Ramberg presterte bra etter de forutsetninger de hadde. Martinsen ble kledd av av Ocean i de fleste hodeduellene, men er god langs bakken og rask(fikk ikke mye nytte av dette). PAC fikk lite hjelp av Fofana på sin kant. Multe løste sin oppgave greit, men det var tydelig at han og Stadheim ikke var samspilte.

FFK gikk på banen som et svekket lag med dårligere duellstyrke enn om alle var skadefrie. Duellstyrken ble ytterligere svekket da Stadheim og Toth ble tatt av.

 

Konklusjonen min er at man må ta lærdom av dette til neste bortekamp, men kampen hjemme mot Lyn er noe helt annet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 apr 07, 12:44

Det er en ting jeg sitter her å lurer litt på, Oliver Occean dro trøya over hodet etter å ha scoret? Reglene er jo ganske klare på at dette er gult kort. Og med tanke på at han hadde et gult fra før, så burde han fått rødt, og da kunne kampen brått sett annerledes ut igjen. Dårlig dømming.

 

Og en annen ting, ble direkte flau på plankehaugen vegne at folk ikke er oppdatert på den nye regelen som tillsier "En skadet spiller skal ikke byttes inn før første stopp i spillet". Hva er vitsen med all den pipinga for at fofana ikke fikk komme inn igjen da, reglene er klare og like for alle lag.

 

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 apr 07, 13:00
Helt enig A9$h jeg sa til dem bak meg at dette er den nye regelen, men la til: Vi for se da om denne regelen gjelder begge veier. Nå ble ingen LSK spillere tatt ut p.g.a. skade.

---------------------------

http://keiko99.net


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 apr 07, 14:06

Opprinnelig postet av puttre
he he he he dette var deiligt  ho ho ho

Sparta - Tromsdalen 0-1


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 10 apr 07, 16:14

Ser flere etterlyser større og sterkere spillere i slike kamper. Jeg er helt enig og synes det er rart når vi har en stor sterk ire sittende på benken hele kampen. Skulle ikke han forsterke leget?

Mulig dere blir iriterte, men ser vi igjen at ledelsen kjøper inn en spiller treneren ikke vil bruke?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 apr 07, 18:02
Opprinnelig postet av Erikk

Ser flere etterlyser større og sterkere spillere i slike kamper. Jeg er helt enig og synes det er rart når vi har en stor sterk ire sittende på benken hele kampen. Skulle ikke han forsterke leget?

Mulig dere blir iriterte, men ser vi igjen at ledelsen kjøper inn en spiller treneren ikke vil bruke?

Nå er jeg dritt lei,ledelsen kjøper inn spillere som trenern vil ha.Hvem spiller har ledelsen kjøpt som ikke trenern vil ha?

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 10 apr 07, 18:12
Stadheim og Voininen


Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340