Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: LSK - FFK (1. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 apr 07, 23:30
Endret: 09 apr 07, 23:31
I følge VG hadde FFK disse på benken:

Erik Mellevold Bråthen, Agim Shabani, Martin Elvestad, Hermanni Vuorinen, Serge Konan Kouadio, Gardar Johansson, Ciaran Martyn

I følge FB, hadde FFK disse på benken:

John Anders Bjørkøy
Anders Stadheim
Mihaly Toth
Serge Konan Kouadio
Serge Konan Kouadio
Hernann Vourinen

- Tror jeg går for VG som den mest troverdige, så det betyr vel at iren satt på benken i dag. Forresten merkelig hvis det er syv innbyttere i Tippeligaen, er det ikke fem i Premier League? Samme antall bytter dog.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 apr 07, 23:31
Ja , det var han, og det sier ikke så rent lite at han ikke var værdig ett innhopp idag! Skulle vi hente noen, var det enn som gikk rett inn og styrket laget var det jeg hørte.....

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 apr 07, 23:32
Endret: 09 apr 07, 23:33
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ja , det var han, og det sier ikke så rent lite at han ikke var værdig ett innhopp idag! Skulle vi hente noen, var det enn som gikk rett inn og styrket laget var det jeg hørte.....

Synes ikke vi skal dømme Martyn før han får forsøkt seg. Fyren har knapt hatt en trening med laget, så det er ikke veldig merkelig at han ikke fikk et innhopp, selv om alt hadde vært verdt et forsøk i dag.

Du er for øvrig voldsomt negativ for tiden, Bedreviteren.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 09 apr 07, 23:35

Jeg må bare si meg enig med Holters i vurderingen av Ramberg i dag. Tapte 9 av 10 dueller på midtbanen...

Verdt å legge til er nok at Ramberg er bedre sammen med bedre spillere på midtbanen. De kommer ....

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 apr 07, 23:45

Nei, på samme måte som vi ikke skal dømme Gardar eller Heavy skal vi heller ikke dømme Martyn. Men når dem ikke får spille, sier det mer enn tusen ord. Vi ble lovet en spiller som skulle gå rett inn og forsterke laget, når han ikke engang er verdig ett innhopp idag blir jeg jævlig skuffet, holters.

                         Ja, jeg er negativ, jeg prøver å ikke være, men jeg ser for mange sykdomstegn og det liker jeg ikke. Men jeg skriver om det. Så får jeg heller bli oppfatta som negativ....

  


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 09 apr 07, 23:48
Du er ikke negativ, bare hysterisk og preget av at du ikke ser grunnen til at han spiller. Mannen har vært med på 3-4 treninger og har ikke ett godt nok grunnlag for og spille kamp.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 apr 07, 23:49
Endret: 09 apr 07, 23:50
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Nei, på samme måte som vi ikke skal dømme Gardar eller Heavy skal vi heller ikke dømme Martyn. Men når dem ikke får spille, sier det mer enn tusen ord. Vi ble lovet en spiller som skulle gå rett inn og forsterke laget, når han ikke engang er verdig ett innhopp idag blir jeg jævlig skuffet, holters.

Jepp, jeg har ingen problemer med å forstå den tankegangen. Jeg føler likevel vi har mer grunn til å dømme Gardar og Heavy nord og ned i forhold til Martyn som knapt kan navnet på treneren eller supporterklubben.

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ja, jeg er negativ, jeg prøver å ikke være, men jeg ser for mange sykdomstegn og det liker jeg ikke. Men jeg skriver om det. Så får jeg heller bli oppfatta som negativ....

Jeg er realist til beinet, men har bestemt meg for å forsøke å være positivt, og foreløpig går det greit. Akkurat nå gleder jeg meg bare over at sesongen er igang igjen, og det kribler godt i kroppen! Dette er tross alt noe vi har ventet på i noe som føles som en evighet. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg liker dårlig det vi presterer offensivt for tiden, samt mangelen på ett par-tre klassespillere.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 09 apr 07, 23:49

Synes Multe var god defensivt så lenge han konsentrerte seg om det. Men uten hjelp av backer ble det ikke tungt nok fremover. Multe hadde ingen presisjon å bidra med i framover, og han hadde verken teft eller hurtighet nok til å løpe verken tidsnok eller fort nok hjemover igjen. Så er han også et tredjevalg på plassen. Akkurat som Stadheim bør være tredjevalg på venstre ving etter Kvisivk og Kouadio.

Savnet veldig presisjonen til Kvisvik og Prytz i dag. Det trengs bedre innlegg skal hurtigheten til Tarik og Fofana komme til sin rett. Litt overrasket over at Martyn ikke fikk prøve seg, han skulle da være stor og duellsterk. Hadde heller sett irsk midtbanestyrke erstatte Ramberg enn at Toth ble byttet ut for Vourinen, som bare er god innfor 16meteren og bare når han har et godt lag i ryggen. Ikke hva som trengtes i dag, hvor LSK løp midtbanen vår fullstendig i stykker utover i annen omgang.

Grønhagen skulle ha nok å gjøre framover.  La oss bare håpe vi ser Kvisvik, Prytz, Piiroja, og West tilbake i kampform snart. De trengs.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 09 apr 07, 23:50
For meg så det ut som at den store akilleshelen i dag var midtbanespillet. I de siste 35 minuttene klarte ikke midtbanen de defensive oppgavene og LSk fikk komme igjen og igjen og igjen. Jeg håper og tror at Martyn kan komme inn på midtbanen med offensive løp som gir passningsalternativer fremover slik at det offensive spillet kan bedres (kan jo ikke forverres - skapte nada i dag), ellers er nok midtbanen vår bedre med Kvisvik som kan komme med de briliante passningene som kan åpne forsvaret til motstanderen.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 apr 07, 23:52
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Nei, på samme måte som vi ikke skal dømme Gardar eller Heavy skal vi heller ikke dømme Martyn. Men når dem ikke får spille, sier det mer enn tusen ord. Vi ble lovet en spiller som skulle gå rett inn og forsterke laget, når han ikke engang er verdig ett innhopp idag blir jeg jævlig skuffet, holters.

                         Ja, jeg er negativ, jeg prøver å ikke være, men jeg ser for mange sykdomstegn og det liker jeg ikke. Men jeg skriver om det. Så får jeg heller bli oppfatta som negativ....

  

Helt enig at det ikke virker helt positivt,at han ikke får innhopp når midtbanen er meget svak. Nå har han bare hadt 4 treninger,så vi får vente med å ta sorgene på forskudd.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 apr 07, 23:55
En siste observasjon angående Lillestrøm, er noe jeg har savnet både under Eggen og nå Grönhagen. Lillestrøm var ekstremt flinke til å gå ned mot cornerflagget for å komme til innlegg. Både backer og vinger gjorde dette gang på gang. Dette mangler vi totalt i FFK. Det sier seg selv at det er en mer takknemlig jobb å være Occean i Lillestrøm, som gang på gang før vinklede innlegg å jobbe med, enn Toth som får en ball sleng etter seg fra forsvarsleddet.

Vi mangler gode offensive backer, samt klassiske kanter i Fredrikstad. Både Kvisvik og Tarik trekker veldig mye innover i banen.

Det er jo nesten skremmende når Lillestrøm kan sette inn to rene, gjennombruddshissige vinger mot slutten (Strand og Essidiri), samt en skikkelig goalgetter (Sungodt). Vi mangler den typen spillere.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 09 apr 07, 23:56

Opprinnelig postet av benksliter`n
vi får vente med å ta sorgene på forskudd.

Godt sagt!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 apr 07, 23:57
Jeg syns midtbanen skuffa meg i dag.  Vi produserte veldig lite fremover. Mange skader ja, men vi må løfte oss nå. Er kjempe skuffa

---------------------------

http://keiko99.net


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 apr 07, 00:10
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Nei, på samme måte som vi ikke skal dømme Gardar eller Heavy skal vi heller ikke dømme Martyn. Men når dem ikke får spille, sier det mer enn tusen ord. Vi ble lovet en spiller som skulle gå rett inn og forsterke laget, når han ikke engang er verdig ett innhopp idag blir jeg jævlig skuffet, holters.

                         Ja, jeg er negativ, jeg prøver å ikke være, men jeg ser for mange sykdomstegn og det liker jeg ikke. Men jeg skriver om det. Så får jeg heller bli oppfatta som negativ....

  

Helt enig at det ikke virker helt positivt,at han ikke får innhopp når midtbanen er meget svak. Nå har han bare hadt 4 treninger,så vi får vente med å ta sorgene på forskudd.

Er klart, når Leeds får to imot dem siste 10, Barnsley slår Birmingham og FFK er ekstremt svake blir det enn tøff kveld. Men har du fulgt Leeds i 30 år  lærer å takle motgang, men det jeg så idag synes jeg var værre enn dem værste spådommer.....


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 10 apr 07, 00:17
er det bare meg eller har vi litt for mange små jyplinger i laget for en liga som er så tøff fysisk?????

kan ikke tenke meg noen andre enn vidar og raio som er i nærheten av å matche de svære menskene på lsk.......

mange hobbiter i laget vettu!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 apr 07, 00:23

Opprinnelig postet av torkr
er det bare meg eller har vi litt for mange små jyplinger i laget for en liga som er så tøff fysisk?????

kan ikke tenke meg noen andre enn vidar og raio som er i nærheten av å matche de svære menskene på lsk.......

mange hobbiter i laget vettu!!!

Nja, Startspillerne Hæstad er vel ikke svære karene de heller, men de greier å briljere for det. Fotball skal spilles, ikke bare slåss. Har ingen tro på at man må være over 1.85 for å kunne spille fotball.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 apr 07, 00:25
Nei, vi står dårlig mot fysisk sterke lag. Vi har vel egentlig hatt større problemer mot HamKam enn RBK dem åra vi har hatt i Tippeligaen. At vi blir overkjørt av LSK er ikke det som gnager meg mest, men mangelen av offensivt spill og en rød tråd. LSK er ett lag som alltid har passet oss dårlig, selvom vi fikk 1-1 der ifjor. Lyn hjemme på vårt nye fort bør stå oss mye bedre...

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 10 apr 07, 00:25
nei ikke bara sloss, men vi har få sånne spillere..... etter min mening da, mange små og puslete spillere.....

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 apr 07, 00:34
Endret: 10 apr 07, 00:35

Opprinnelig postet av torkr
nei ikke bara sloss, men vi har få sånne spillere..... etter min mening da, mange små og puslete spillere.....

Hvilke spillere er det du sikter til egentlig ?? Jonna er i landslagsdiskusjonen, Ramberg kan være en av de du sikter til. Tarik er en coming man. Hvem fler ?? Pål og Multe kanskje ?? Synes ikke Ivorianerne er så små. De er unge men....Toth er vel robust nok. Vil ikke si at han er noen pusekatt.

 


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 10 apr 07, 00:44
mente ikke allesammen er dårlige men f.ex ramberg, beckene og generelt er det ingen skikkelie råskinn utenom de jeg nevnte. toth er unntaket som tar for sg litt.........

blir kanskje extra synlig i kamp mot lsk når vi blir rævkjørt og skubbet bort over hele banen......


Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340