Husk meg
Brukernavn
Passord

Se ivorianernes vei til FFK på tv2

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 07 apr 07, 10:41
Endret: 07 apr 07, 10:44

Dette må sees folkens...

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070407/FFK/104070031/1009

 

Andre som var interessert var Vif..

 

– Vålerenga ønsket seg helst Kouadio, men interessen avtok utover høsten. Da Morgan Andersen ble forespurt om spillerne, var han umiddelbart kjempetent. Sammen med Thorstensen dro fotograf Andrew M. Buller og jeg til Elfenbenskysten. Det til tross for at UD rådet oss til å ikke reise, ettersom det er en krigssone der nede, forteller Wold som også hadde en lokal kjentmann til å hjelpe dem.

– Det kommer også frem opplysninger i dokumentaren om eierskapet Charlton har til guttene?
– Det blir slått fast at Charlton må varsle FFK seks måneder før de kan hente guttene til England.
Morgan uttaler også at han ikke hadde satset på guttene dersom han hadde vist om Charltons interesse.

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 07, 11:10
Ja vi for være glad da for at han ikke viste det.. jo da vi kunne sikkert funnet andre, men nå har vi disse 2 da og det er Charlton har eie på dem bør ikke skremme.. lenge til det er PL stand på dem. Så har vi 6 mnd varsel og det er bra vel ?

---------------------------

http://keiko99.net


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 apr 07, 12:51
Er det jeg som er dum, eller står det ingen steder NÅR dette programmet skal sendes på TV2?

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 07 apr 07, 12:55
19:30
Exit Elfenbenskysten

Sportsprogram. Koadio og Fofana har ett ønske - å komme seg vekk fra et ustabilt og herjet Elfenbenskysten. Fotballen kan gi de to 18-åringene et nytt liv. Men kan Fredrikstad fotballklubb oppfylle drømmene deres? Og kan gutta oppfylle klubbens drømmer?

---------------------------

Heia FFK


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 apr 07, 12:56
Hvilken dag? Søndag 8.april?

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 07 apr 07, 12:57

Rakk ikke og redigere...ja

imorgen

---------------------------

Heia FFK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 apr 07, 19:58
Var en helt grei dokumentar det der. Eneste nye jeg fikk ut av det var at Monaco og Strasbroug hadde vist interesse og at Raymond Kvisvik ikke akkurat hadde verdens bredeste skuldre.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 apr 07, 20:00
Syns dette var ett bra program jeg.  Tror dem har mye å gi tilbake til FFK.. Mye glede

---------------------------

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 apr 07, 20:05
Dokumentaren var så som så, men man fikk i alle fall et godt inntrykk av spillerne, klubben og byen. :) Jon Thorsteinsen virket dog noe shabby.

Tror disse spillerne blir enormt spennende å følge fremover. Fofana har scoret i 2 av 3 treningskamper til nå.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 08 apr 07, 20:26

Jon Thorsteinsen virket ikke helt som personen man stoler på i fylla nei...

Men nå var denne "dokumentaren/reklamen" ganske shabby i seg selv synes nå jeg.

 


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 08 apr 07, 20:26
Opprinnelig postet av Holters

Tror disse spillerne blir enormt spennende å følge fremover. Fofana har scoret i 2 av 3 treningskamper til nå.


Synd for FFK at vi "bare" leier spillerne mens Charlton eier. Dermed er de her kun så lenge Charlton ønsker. Og dersom de skulle bli en hit i norsk tippeliga så er det Charlton som får hele verdiøkningen. Men, på den annen side, spiller dem bra så er jo det utrolig morro den tida de er her! :)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 apr 07, 21:31
Veldig interessant program ?? NOT. Gammalt nytt alt sammen. Kunne fint spart meg den 1/2 timen.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 08 apr 07, 21:47

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Veldig interessant program ?? NOT. Gammalt nytt alt sammen. Kunne fint spart meg den 1/2 timen.

 

Spar deg for de negative komentarene dagen før seriestart nå da...

Sitter her og rister av spenning...tar i mot alt som har med FFK å gjøre med stor takk...

Gleder meg som en unge.... skååååål

---------------------------

Heia FFK


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 09 apr 07, 00:48
Noen som vet om det går i reprise? Glemte å se på

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 09 apr 07, 04:09
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Veldig interessant program ?? NOT. Gammalt nytt alt sammen. Kunne fint spart meg den 1/2 timen.


Kan på en måte si meg enig, men jeg er allikvel fornøyd. Det ekke ofte kanalene serverer dokumentarer om og rundt FFK, det må jeg si er sjelden kost.

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 apr 07, 08:01
Gleder meg til Fofana scorer 2-1 målet mot Lillestrøm etterpå!!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 09 apr 07, 21:18
Virker som om våre gutter fra Elfenbenskysten er et hakk dårligere enn Konan og Traore på Rosenborg.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 apr 07, 21:49
Opprinnelig postet av oleberg
Virker som om våre gutter fra Elfenbenskysten er et hakk dårligere enn Konan og Traore på Rosenborg.
Begge våre er bedre enn Traore men Konan spilte på samme lag som våre og ble nominert som årets spiller i afrika

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 apr 07, 21:55
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av oleberg
Virker som om våre gutter fra Elfenbenskysten er et hakk dårligere enn Konan og Traore på Rosenborg.
Begge våre er bedre enn Traore men Konan spilte på samme lag som våre og ble nominert som årets spiller i afrika

Lurt å si at begge våre er bedre enn Traore. Han kom på 2. plass som banens beste i dag etter Peter Ijeh, og spiller tross alt fast på Norges beste lag. Guttane våre skal nok prestere mer før vi skal påstå at begge er bedre enn Traore. Noen ganger kan det være greit å ha litt gangsyn.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 apr 07, 13:15
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av oleberg
Virker som om våre gutter fra Elfenbenskysten er et hakk dårligere enn Konan og Traore på Rosenborg.
Begge våre er bedre enn Traore men Konan spilte på samme lag som våre og ble nominert som årets spiller i afrika

Lurt å si at begge våre er bedre enn Traore. Han kom på 2. plass som banens beste i dag etter Peter Ijeh, og spiller tross alt fast på Norges beste lag. Guttane våre skal nok prestere mer før vi skal påstå at begge er bedre enn Traore. Noen ganger kan det være greit å ha litt gangsyn.
Ok de gikk for og være bedre spillere i Afrika da sorry


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340