Husk meg
Brukernavn
Passord

Aristokraten - elendig på nett

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 04 apr 07, 18:39
Endret: 18 mar 11, 09:22
Endret av: Holters

Hva er det som skjer med Aristokraten a? En uke før seriestart ser fortsatt nettbutikken ut som dass. Nei, vi vil ikke ha cupfinaleprodukter nå. Er faktisk folk uttafor bygrensene som er interessert i det siste på FFK-merch-fronten også. Ikke svarer det på mail heller. Greit nok at de har holdt på med flytting etc. Men likkavæl. Er man en TL-klubb som ønsker å tjene penger på merchandise eller ikke?

---------------------------

math


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 apr 07, 18:43
Jeg har sagt det før og sier det gjerne igjen: Aristokraten fremstår som totalt amatørmessige.

Spesielt på nett.

Og det er bare pinlig dårlig service å ikke svare på henvendelser på mail. Og eneste telefonnummer som står oppgitt på aristokraten.no er et nummer som ikke er i bruk. Det vil si at det er umulig å komme i kontakt med de for alle supportere som ikke har mulighet til å stikke innom butikken fysisk.

Det hadde også vært naturlig å informere om åpningstider i påsken på nettsidene.... sukk.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 apr 07, 18:43
Flytting eller ei, den nettbutikken har vel aldri vært helt 100 %, har den vel? Utvilsomt et utviklingspotensiale dette, og et tilbud jeg ville utnyttet meg hvis det var bedre. Som kjent er det langt mellom FFK-butikker på Jæren.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 apr 07, 18:45

Opprinnelig postet av math
Hva er det som skjer med Aristokraten a? En uke før seriestart ser fortsatt nettbutikken ut som dass. Nei, vi vil ikke ha cupfinaleprodukter nå. Er faktisk folk uttafor bygrensene som er interessert i det siste på FFK-merch-fronten også. Ikke svarer det på mail heller. Greit nok at de har holdt på med flytting etc. Men likkavæl. Er man en TL-klubb som ønsker å tjene penger på merchandise eller ikke?

Har sagt det før....FFK "suger" når det gjelder markedsføring og salg. Sesongbilletter og supporterutstyr hadde gått unna som varmt hvetebrød hadde de vært bedre på denne fronten.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 apr 07, 18:50
Og med tanke på det lette systemet de bruker, koster det ikke mange kallorier og oppdatere!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 04 apr 07, 22:32
Jepp, nå kan jo nesten hvem som helst sette opp enkle og bortimot gratis nettbutikksystemer som dette og drive det hele "hjemme fra stua si".

---------------------------

math


Omnis

Knøttespiller
Ble medlem: 13 apr 05
Innlegg: 34

Lagt til: 05 apr 07, 10:45

Jeg vil faktisk si det så sterkt som at de som driver Aristokraten i dag burde erstattes med noen som er interessert i å hente ut det fulle potensialet i salget av FFK-effekter. Dagens situasjon er et sørgelig syn som Morgen Andersen burde tatt tak i for veldig lenge siden. Etter klagene på dette forumet alene å dømme så taper de jo titusener av kroner i salg, og det er mest sannsynlig bare toppen av isberget.

---------------------------

Sannheten og fornuften er sjeldent uvenner.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 05 apr 07, 11:03
Opprinnelig postet av Omnis

Jeg vil faktisk si det så sterkt som at de som driver Aristokraten i dag burde erstattes med noen som er interessert i å hente ut det fulle potensialet i salget av FFK-effekter. Dagens situasjon er et sørgelig syn som Morgen Andersen burde tatt tak i for veldig lenge siden. Etter klagene på dette forumet alene å dømme så taper de jo titusener av kroner i salg, og det er mest sannsynlig bare toppen av isberget.

 

Aristokraten drives jo av de samme som drev i 2. divisjon. All ære til dem for at de hoppet i det og tok en sjanse (penger er vel ikke noe stort problem:-)) , men etter min mening burde Aristokraten vært drevet av Plankehaugen, stort sett på dugnadsbasis, evt med en daglig lønnet leder. Alt overskudd burde vært feid tilbake til FFK-systemet, kanskje i første rekke ungdomsavdelingen. Med fare for å ta feil; idag er det vel eid 51 % av klubben, og 49 % av private eiere, som dermed også sitter igjen med 49% av et evt overskudd. Det blir feil synes jeg.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 05 apr 07, 18:28
Endret: 05 apr 07, 18:35
litt småflaut hvor dårlig den butikken drives..... når det er såpass store penger i sving burde det vært proffe folk bak spakene!!
det er det ikke nå....... det er forresten sørgelig åpenbart hvor amatørmessig deler av ffk drives....

lurer på hvor mange år som trengs på å få hele suppa opp i eliteserien... 10? 20?
for dårlig!!!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 apr 07, 16:23
Opprinnelig postet av math
Jepp, nå kan jo nesten hvem som helst sette opp enkle og bortimot gratis nettbutikksystemer som dette og drive det hele "hjemme fra stua si".


Trur ikke det er systemet det er noe i veien med, gitt... Vet om flere firmaer som klarer å gjøre god butikk med Mamuts nettløsning - det er bare snakk om å vedlikeholde innhold og oppdatere med nye produkter... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 mar 08, 12:27

Opprinnelig postet av math
Hva er det som skjer med Aristokraten a? En uke før seriestart ser fortsatt nettbutikken ut som dass. Nei, vi vil ikke ha cupfinaleprodukter nå. Er faktisk folk uttafor bygrensene som er interessert i det siste på FFK-merch-fronten også. Ikke svarer det på mail heller. Greit nok at de har holdt på med flytting etc. Men likkavæl. Er man en TL-klubb som ønsker å tjene penger på merchandise eller ikke?

Historien gjentar seg....Helt utrolig og veldig irriterende at det i år er enda verre. Det er fortsatt ingen som gidder å svare når jeg henvender meg til dem for å få greie på hva som foregår heller. Bare surr!!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 26 mar 08, 12:33
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av math
Hva er det som skjer med Aristokraten a? En uke før seriestart ser fortsatt nettbutikken ut som dass. Nei, vi vil ikke ha cupfinaleprodukter nå. Er faktisk folk uttafor bygrensene som er interessert i det siste på FFK-merch-fronten også. Ikke svarer det på mail heller. Greit nok at de har holdt på med flytting etc. Men likkavæl. Er man en TL-klubb som ønsker å tjene penger på merchandise eller ikke?

Historien gjentar seg....Helt utrolig og veldig irriterende at det i år er enda verre. Det er fortsatt ingen som gidder å svare når jeg henvender meg til dem for å få greie på hva som foregår heller. Bare surr!!

Jeg har fått svar fra Aristokraten. Det er IT ansvarlig i FFK som har tatt saken med å ordne den nye nettbutikken til Aristokraten. Utrolig at det skal ta et halvt år... Tragisk!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 mar 08, 12:45

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Jeg har fått svar fra Aristokraten. Det er IT ansvarlig i FFK som har tatt saken med å ordne den nye nettbutikken til Aristokraten. Utrolig at det skal ta et halvt år... Tragisk!!

IT-ansvarlig brukte vel mesteparten av halvåret til å lære seg Joomla fremfor å bruke den eksisterende CMS-løsningen de hadde (som iofs jeg vil tro var god nok, men kan ikke si det sikkert) og kunne bruke tiden på andre ting.

Jeg håper og tror at det er noen i FFKs administrative ledelse og salgsapparat som er i stand til å skjønne hvor mye penger de går glipp av ved å ha (eller å ikke ha...) en elendig nettbutikk...

Det hadde vært bedre om de hadde lagt ut en 4-siders PDF med produkter og et A4-ark med bestillingsmulighet per faks/post...

Jeg er flau på FFKs vegne.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 26 mar 08, 12:49

Helt utrolig at ingen tar tak i dette! Jeg tror det er mange som har mailet å lurt på hva faen som skjer med Aristokraten.

Her taper man MASSE penger!!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 mar 08, 12:50
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Jeg har fått svar fra Aristokraten. Det er IT ansvarlig i FFK som har tatt saken med å ordne den nye nettbutikken til Aristokraten. Utrolig at det skal ta et halvt år... Tragisk!!

Ja, det er utrolig og tragisk.  Ingen som kan sparke denne IT-mannen i hekken å få litt fart på`n?


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 mar 08, 12:53
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Jeg har fått svar fra Aristokraten. Det er IT ansvarlig i FFK som har tatt saken med å ordne den nye nettbutikken til Aristokraten. Utrolig at det skal ta et halvt år... Tragisk!!

IT-ansvarlig brukte vel mesteparten av halvåret til å lære seg Joomla fremfor å bruke den eksisterende CMS-løsningen de hadde (som iofs jeg vil tro var god nok, men kan ikke si det sikkert) og kunne bruke tiden på andre ting.

Jeg håper og tror at det er noen i FFKs administrative ledelse og salgsapparat som er i stand til å skjønne hvor mye penger de går glipp av ved å ha (eller å ikke ha...) en elendig nettbutikk...

Det hadde vært bedre om de hadde lagt ut en 4-siders PDF med produkter og et A4-ark med bestillingsmulighet per faks/post...

Jeg er flau på FFKs vegne.

Ikke første gangen jeg opplever at IT-folk koster bedrifter unødvendige penger...

Synd ingen i ledelsen har engasjementet og "ballene" til Morgan og får ting gjort


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 26 mar 08, 13:18
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Jeg har fått svar fra Aristokraten. Det er IT ansvarlig i FFK som har tatt saken med å ordne den nye nettbutikken til Aristokraten. Utrolig at det skal ta et halvt år... Tragisk!!

IT-ansvarlig brukte vel mesteparten av halvåret til å lære seg Joomla fremfor å bruke den eksisterende CMS-løsningen de hadde (som iofs jeg vil tro var god nok, men kan ikke si det sikkert) og kunne bruke tiden på andre ting.

Jeg håper og tror at det er noen i FFKs administrative ledelse og salgsapparat som er i stand til å skjønne hvor mye penger de går glipp av ved å ha (eller å ikke ha...) en elendig nettbutikk...

Det hadde vært bedre om de hadde lagt ut en 4-siders PDF med produkter og et A4-ark med bestillingsmulighet per faks/post...

Jeg er flau på FFKs vegne.

 

Grunnen til at det ble lagt om til Joomla var jo at man i større grad kunne påvirke websidens design uten at man måtte gå gjennom integrasjonspartner og betale de flere tusen hver gang man skulle gjøre en liten endring. FFK er tjent på dette i lengden.. Regner med at nettbutikken snart er i gang og at den vil fungere hensiktsmessig...


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 26 mar 08, 13:20
Opprinnelig postet av ffkfmv
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Jeg har fått svar fra Aristokraten. Det er IT ansvarlig i FFK som har tatt saken med å ordne den nye nettbutikken til Aristokraten. Utrolig at det skal ta et halvt år... Tragisk!!

IT-ansvarlig brukte vel mesteparten av halvåret til å lære seg Joomla fremfor å bruke den eksisterende CMS-løsningen de hadde (som iofs jeg vil tro var god nok, men kan ikke si det sikkert) og kunne bruke tiden på andre ting.

Jeg håper og tror at det er noen i FFKs administrative ledelse og salgsapparat som er i stand til å skjønne hvor mye penger de går glipp av ved å ha (eller å ikke ha...) en elendig nettbutikk...

Det hadde vært bedre om de hadde lagt ut en 4-siders PDF med produkter og et A4-ark med bestillingsmulighet per faks/post...

Jeg er flau på FFKs vegne.

 

Regner med at nettbutikken snart er i gang og at den vil fungere hensiktsmessig...

Men det er flere måneder for sent...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 26 mar 08, 13:38
slitsomt med folk som kun fokuserer negativt....

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 26 mar 08, 13:49
Ja det er jo kjempe positivt at Aristokraten har vært nede i mange måneder! Viser bare til fakta jeg Mr. Positiv

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340