Husk meg
Brukernavn
Passord

Ciaran Martyn klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 mar 07, 21:38

Opprinnelig postet av Pelle

Martyn er vel ire, ikke brite...

Men Andy Kilner var brite, og han gjorde jo en god figur.

Han er nok ire ja, bare litt slurvete av meg, men de innehar jo samme mentaliteten. Andy Kilner var vel tanken som slo meg også når jeg tenkte briter i FFK.


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 31 mar 07, 21:40
er veldig bra avtale,jeg mener med låneavtalen, for nå trenger dem ikke å ha han hvis han ikke imponerer, og dem trenger ikke å skaffe penger med engang

---------------------------

CUPVINNER 06


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 31 mar 07, 22:27

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 31 mar 07, 22:29
Har vært inne og tittet litt på forumet til Derry (må registrere dere for å lese), og de er ikke helt fornøyd med at han stakk.

Opprinnelig postet av Derry FC sitt forum
Ciaran martyn is a good player, was our top goal scorer last season in the league. Plays as an attacking central midfielder and he plays just off the forwards. He always gives 100% and im sure he will be a great addition to your squad.

There is a major difference in the quality of the teams from ireland and the english premier division, however in the past several of the irish club players have went on and have signed for major english teams. Ciaran martyn is definitely a player who could play in england for perhaps not a major club but a decent one.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 mar 07, 22:44

Opprinnelig postet av Rey
Har vært inne og tittet litt på forumet til Derry (må registrere dere for å lese), og de er ikke helt fornøyd med at han stakk.

Opprinnelig postet av Derry FC sitt forum
Ciaran martyn is a good player, was our top goal scorer last season in the league. Plays as an attacking central midfielder and he plays just off the forwards. He always gives 100% and im sure he will be a great addition to your squad.

There is a major difference in the quality of the teams from ireland and the english premier division, however in the past several of the irish club players have went on and have signed for major english teams. Ciaran martyn is definitely a player who could play in england for perhaps not a major club but a decent one.

Det er vel det inntrykket jeg også har fått av han. Likte denne: He always gives 100% and im sure he will be a great addition to you squad.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 31 mar 07, 22:48
Endret: 31 mar 07, 22:49
Opprinnelig postet av benksliter`n

Det er vel det inntrykket jeg også har fått av han. Likte denne: He always gives 100% and im sure he will be a great addition to you squad.



Kan nok hende at de undervurderer den norske serien akkurat som vi kanskje undervurderer den irske . Men jeg likte også den kommentaren om at han alltid gir 100%

Vel verdt å merke seg er at ingen hadde satt opp Martyn i ønsket/antatt startoppstilling for kampen de spilte mot Drogheda i går. Og det var før noen på det forumet i det hele tatt hadde hørt om at han var på vei vekk. De klager også på at formen hans ikke har vært den beste så langt i år

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 mar 07, 22:53
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av benksliter`n

Det er vel det inntrykket jeg også har fått av han. Likte denne: He always gives 100% and im sure he will be a great addition to you squad.



Kan nok hende at de undervurderer den norske serien akkurat som vi kanskje undervurderer den irske . Men jeg likte også den kommentaren om at han alltid gir 100%

Vel verdt å merke seg er at ingen hadde satt opp Martyn i ønsket/antatt startoppstilling for kampen de spilte mot Drogheda i går. Og det var før noen på det forumet i det hele tatt hadde hørt om at han var på vei vekk. De klager også på at formen hans ikke har vært den beste så langt i år

Formen hans påpekte vel jeg også i et tidligere innlegg. Har registrert at han ikke har scoret i 2007. Han har også vært litt inn og ut av laget.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 31 mar 07, 23:35
latterlig... hvis denne spillern hadde hatt noe i nærheten av kvaliteter ville han vært hentet fra bakgårdsfotballen i irland for leeeeeeeeeeeeeeeeenge siden.

ikke nok med det han er i dårlig form nå også, scorer ikke og er ikke fast på amatørlaget en gang.
fin erstatter for brenne det........

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 mar 07, 23:38

Opprinnelig postet av torkr
latterlig... hvis denne spillern hadde hatt noe i nærheten av kvaliteter ville han vært hentet fra bakgårdsfotballen i irland for leeeeeeeeeeeeeeeeenge siden.

ikke nok med det han er i dårlig form nå også, scorer ikke og er ikke fast på amatørlaget en gang.
fin erstatter for brenne det........

 

åååååååå så positive vi er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fy faen så positive!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 mar 07, 23:41
Opprinnelig postet av torkr
latterlig... hvis denne spillern hadde hatt noe i nærheten av kvaliteter ville han vært hentet fra bakgårdsfotballen i irland for leeeeeeeeeeeeeeeeenge siden.

ikke nok med det han er i dårlig form nå også, scorer ikke og er ikke fast på amatørlaget en gang.
fin erstatter for brenne det........


Vi har jo bare leid han da, så får vi se om han slår til.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 mar 07, 23:45
Endret: 01 apr 07, 09:54
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av benksliter`n

Det er vel det inntrykket jeg også har fått av han. Likte denne: He always gives 100% and im sure he will be a great addition to you squad.



Kan nok hende at de undervurderer den norske serien akkurat som vi kanskje undervurderer den irske . Men jeg likte også den kommentaren om at han alltid gir 100%

Vel verdt å merke seg er at ingen hadde satt opp Martyn i ønsket/antatt startoppstilling for kampen de spilte mot Drogheda i går. Og det var før noen på det forumet i det hele tatt hadde hørt om at han var på vei vekk. De klager også på at formen hans ikke har vært den beste så langt i år

Det dårlige spillet hans i 2007 kan være,at fokuset hans ble forstyrret pga overgangsprat med FFK. Han må ha blitt kontaktet av FFK jan-feb ut fra Hoås-ryktene å dømme.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 01 apr 07, 09:59

Dette liker vi å høre...høy og sterk,stor arbeidskapasitet og "box to box-player"

F-B.no

Forstår Ciarans valg

Sportsredaktør i Derry Journal, Arthur Duffy, sier følgende om FFKs nyervervelse.
– Han er en høy og sterk spiller med stor arbeidskapasitet. Han er det vi kaller en "box to box-player", sier Duffy.
Ifølge sportsredaktøren har FFK sikret seg en solid tilvekst.
– Jeg vet ikke så altfor mye om norsk fotball, men han (Martyn) er en solid spiller, forklarer han.
Derrys manager Pat Fenlon synes det er trist å miste en av lagets mest sentrale spillere. Likevel er han forståelsesfull for at Martyn nå velger å prøve seg i utlandet.
– Det er en stor mulighet for Ciaran som han ikke kunne si nei til. Vi ønsket ikke å stå i veien for han, sier Fenlon som sammen med resten av spillertroppen sa farvel til Martyn på gårsdagens formiddagstrening.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 01 apr 07, 16:01

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Flott. Velkommen Ciaran. hmm, noen som har anelse om hvordan det skal uttales? "KIRAN" kanskje???hehe

 

If you pronounce Ciaran like `Keer-ran` and run the two separate syllables together saying it quickly, you get somewhere with the pronounciation

 

detta blir bra !!!!!!!!!

---------------------------

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 apr 07, 19:21
Velkommen! kan bli spennende detta! Bra det er låneavtale.. Håper han kan gå rett inn på laget til seriestart..

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 02 apr 07, 02:12
Noen som vet om det hvor og når det er trening i de neste dagene? Må få tatt noen bilder av han iren..

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 apr 07, 02:17
Tror jeg leste på FB at Martyn skulle en snartur hjem igjen til Irland før han returnerte, da spørs det vel om han blir å se på noen treninger med FFK her før han eventuelt blir med laget til Nederland?

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 02 apr 07, 02:18
Faen, det var no dritt.. Får håpe han viser trynet sitt første seriekamp!

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 apr 07, 12:06
Jeg lurer på hvem han skal ta plassen fra ?? Stadheim ?? Ramberg ?? Regner Jonna som sikker. Tarik vil jeg ha på banen. Eller skal de prøve han som spiss ??

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 apr 07, 12:09
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg lurer på hvem han skal ta plassen fra ?? Stadheim ?? Ramberg ?? Regner Jonna som sikker. Tarik vil jeg ha på banen. Eller skal de prøve han som spiss ??

Jeg vil si det er et styrketegn for FFK dersom Martyn klarer å benke både Stadheim og Ramberg. Dessverre er jeg litt redd for at det kan blir mange kamper for Bjørkøy på høyre kant i år. Jeg håper det ikke, men frykter det, og da vil vingspillet være fraværende med stasjonære Kvisvik og manglende hurtighet hos begge.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 02 apr 07, 12:13

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg lurer på hvem han skal ta plassen fra ?? Stadheim ?? Ramberg ?? Regner Jonna som sikker. Tarik vil jeg ha på banen. Eller skal de prøve han som spiss ??

I RBK-kampen spilte de med Stadheim som offensiv midtbane, jeg mistenker at det er den plassen han er tiltenkt.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f