Husk meg
Brukernavn
Passord

Brenne fra start mot Tyrkia

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 27 mar 07, 17:33

Vår gamle venn får spille fra start mot tyrkia :Dagbladet

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 27 mar 07, 18:33
Hvorfor var han ikke på landslaget når han spilte på FFK? Har han plutselig blitt seriøs? Med det mener jeg slutta med drikkinga...

---------------------------

Vuorinen på topp!!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 27 mar 07, 18:41
Ulogisk!
Helt rikgit som Gressvikslampen sier her..!! Han har ikke hevet seg en dritt
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Hvorfor var han ikke på landslaget når han spilte på FFK? Har han plutselig blitt seriøs? Med det mener jeg slutta med drikkinga...

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 27 mar 07, 19:14
Endret: 27 mar 07, 21:55
Norsk fotball er korrupt, her er det kunn spillere fra etablerte lag som blir tatt med slik at gode spillere i andre klubber skal skifte klubb for og få sjansen. Hadde Tarik bytta klubb idag så hadde han sannsynelig vis blitt henta inn i troppen med det samme. Dette er noe NFF sportspressen og LSK, Brann og VIF samarbeider med. RBK kommer nok til og bli mere med for og øke sjansene for seriegull til året, rykte jeg har hørt er att forbundet nekter RBK og vinne seriegull visst de ikke blir med i den korrupte gjengen. Agenten Terje Hauge er sjefen for hele sulamiten, det er derfor Start ikke får bli med fordi Terje Hauge er missunelig på Soler pga hans påståtte romanse med Lene Alexandre. Lyn prøvde også og få bli med, men NF lurte dem da de solgte ut resten av Ullevål til NFF, men får likevel ikke bli med.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 27 mar 07, 21:39
Å f......., og jeg som trodde de 32,5 mill som Lyn fikk av NFF var hvitvasking av penger i regi av NFF etter Mikel saken.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 27 mar 07, 22:15

Nå må vi kutte ut a... Er enig i at Hareide kunne tatt med Simen enda tidligere, men er vel å dra det litt langt å si at Toppklubbene i Norge og NFF er gjennomkorrupte. Er jo ikke så veldig rart at flertallet av landslagsspillerne som spiller i norske klubber, faktisk spiller i de antatt beste klubbene?!?

At Simen var usærriøs i FFK, gressvikslampen, er også pissprek... At han tok seg en tur på byen innimellom gjør deg vel ikke usærriøs?!

Er redd vi har flere spillere som overgår Simen en høy gang, hva angår usærriøsitet, desverre.

---------------------------

Alt for Svein!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 28 mar 07, 15:06
KristianB: *knis*

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 28 mar 07, 15:07
Endret: 28 mar 07, 15:26

Hehe, så at det innlegget var ironisk ment først nå ja... Ikke helt våken når jeg leste det i natt. Leser første linja, og så svarer jeg. Jaja, skål!!!

 

---------------------------

Alt for Svein!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 28 mar 07, 20:30

Tyrkia-Norge=0-1 Simen Brenne!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 28 mar 07, 20:32
Da er det bare å gratulere Simen med sin første landslagsscoring. En kassisk Brenne-scoring!

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 mar 07, 20:39
Gratulerer. Satt faktisk med en følelse av at han kom til å score i dag. Moro det!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 mar 07, 20:41
2-0. Andresen

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 28 mar 07, 20:46
Lillestrøm spiller Simen Brenne, ikke morro å høre.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 28 mar 07, 20:59

JIPPPPPPPPPPI . JUDAS. he he he . Nei da. Tror vi skal merke hvor surt det  er å ha mistet Brenne. Han kommer til å bli bedre. Blir en av norges beste midtbanespillere. Blir fast på landslaget.  Surt for oss. JÆVLIG surt blir det. PÅ en måte skjønner jeg klubb bytte, Men på en annen side. Så blir han en Judas.     


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 mar 07, 21:29
Stå på tyrkia..   Ny tabbe av Thomas Myhre. Tyrkia får frispark 30 meter fra mål. Hamit Altintop skyter over muren og rett på Myhre, men den norske keeperen glipper ballen mellom hendene.


Håper på mer... Vil ikke ha norge til noe EM

---------------------------

http://keiko99.net


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 28 mar 07, 21:45
Litt av en keeper Viking har kjøpt seg i Myhre

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 mar 07, 17:32
Endret: 29 mar 07, 17:37

til dere Myhre kritikkere... Han har faen ikke trent og han har vært skada.. Myhre kommer seg og viking kommer til å være med i toppen.. slutt å fjas om Myhre nå æ og konsentrer dere om FFK steden og det som skjer nå.. ikke det som skjedde for tre hundre år siden :P (litt overdrevent men :P hehe)

Morro at Simen scorte mål, grattis med målet Brenne.. =)

---------------------------

Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 mar 07, 17:40
Opprinnelig postet av SirLion
til dere Myhre kritikkere... Han har faen ikke trent og han ahr vært skada.. Myhre kommer seg og viking kommer yil å være med i toppen.. slutt å fjas om Myhre nå æ og konsentrer dere om FFK steden og det som skjer nå.. ikke det som skjedde for tre hundre år siden :P (litt overdrevent men :P hehe)
Du bare for å gi deg noe å tenke på Myhre kommer ikke til viking føre sommeren. Aller som er FFK supportere er nok opptatt av FFK frykt ikke noe annet.  Tror denne tråden handler om kampen mot Tyrkia og da er det vel rett at vi som vil gi kritikk gir den vel ?

---------------------------

http://keiko99.net


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 29 mar 07, 18:24
sære braler er det ikke nok av her i verden.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 mar 07, 22:20

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av SirLion
til dere Myhre kritikkere... Han har faen ikke trent og han ahr vært skada.. Myhre kommer seg og viking kommer yil å være med i toppen.. slutt å fjas om Myhre nå æ og konsentrer dere om FFK steden og det som skjer nå.. ikke det som skjedde for tre hundre år siden :P (litt overdrevent men :P hehe)
Du bare for å gi deg noe å tenke på Myhre kommer ikke til viking føre sommeren. Aller som er FFK supportere er nok opptatt av FFK frykt ikke noe annet.  Tror denne tråden handler om kampen mot Tyrkia og da er det vel rett at vi som vil gi kritikk gir den vel ?

Vet at han kommer til sommern.. men jeg mener at han har fåt unødvendig mye kritikk.. Var bra at Carew sa som han gjorde på tv`en igår..

Når det gjelder kampen, så var det to fine mål, scoret av Andresen(som jeg ikke helt skjønner er på landslaget noen ganger) og Brenne =) Synd med tabbene til Myhre, og jeg tror ikke det blir noe EM på Norge... Men man skal aldri si aldri..

---------------------------

Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340