Husk meg
Brukernavn
Passord

Brenne fra start mot Tyrkia

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 28 mar 07, 21:54
Keiko...hvorfor i h***** jubler du for det da?

---------------------------

PÅL


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 mar 07, 21:59
Slapp nå av med din hissige gemytt da    Jeg er en ekte landsforeder og jeg ønsker hareide vekk for jeg er så jævla lei den fyren. Så da må jeg bare håpe at norge ikke kommer til noe EM. Myhre har ikke spilt kamper på lenge og enda er han 1 keeper. ja ja klippe kort sa vi ?  så at Tyrkia bare fikk 1 poeng var synd dem skulle hatt 3 nå

---------------------------

http://keiko99.net


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 28 mar 07, 22:07
Opprinnelig postet av Kristian B

Hehe, så at det innlegget var ironisk ment først nå ja... Ikke helt våken når jeg leste det i natt. Leser første linja, og så svarer jeg. Jaja, skål!!!

 



Hehe Sånn kan det gå

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 mar 07, 23:19
keiko, det her er mer eller mindre patetisk av deg og jeg mistet den siste lille respekten jeg hadde for deg....dessverre må jeg krype ned på et lavt nivå, nivået du befinner deg på for at du skal ta det til deg. man jubler IKKE når en av norges menn gjør en tabbe, man blir forbannet med engang men i ettertid trenger de støtte. å JUBLE over at tyrkia scorer er provokasjon ut av en annen verden.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 mar 07, 23:21
Opprinnelig postet av palespen
Keiko...hvorfor i h***** jubler du for det da?


keiko99 er ikke alene om å ikke ønske Norge til EM. Hva i h...... har vi der å gjøre ?? Vi er langt i fra gode nok. Jeg gremmes av å se Norge spille for tiden, og det er ikke bare basert på de 2 siste kampene.

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 28 mar 07, 23:22

er ikke verdens største tilhenger av Hareide selv....Men kunne da aldri falle meg inn å juble over at norge gjør det dårlig.

---------------------------

PÅL


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 mar 07, 23:26
Opprinnelig postet av bateman
keiko, det her er mer eller mindre patetisk av deg og jeg mistet den siste lille respekten jeg hadde for deg....dessverre må jeg krype ned på et lavt nivå, nivået du befinner deg på for at du skal ta det til deg. man jubler IKKE når en av norges menn gjør en tabbe, man blir forbannet med engang men i ettertid trenger de støtte. å JUBLE over at tyrkia scorer er provokasjon ut av en annen verden.
skrik skrik hjelper ikke. jeg putter fingra i øra.. jeg er slik, men jeg tvinger deg ikke til å følge etter. Det finnes verre ting her i denne verden.

---------------------------

http://keiko99.net


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 28 mar 07, 23:55
Haha! Du ER dum du!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 mar 07, 00:03
Hvordan da hjælmen ?

---------------------------

http://keiko99.net


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 29 mar 07, 00:04
Do I need to say more!?

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 mar 07, 00:26
Opprinnelig postet av Hjælmen
Do I need to say more!?


Du får jo forklare når du kommer med et sånt utsagn.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 29 mar 07, 01:00
Endret: 29 mar 07, 01:01

Opprinnelig postet av keiko99
Stå på tyrkia..   Ny tabbe av Thomas Myhre. Håper på mer... Vil ikke ha norge til noe EM


Jeg synes det er litt creepy med folk som ikke unner sine egne noe godt...

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 mar 07, 01:21
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Opprinnelig postet av keiko99
Stå på tyrkia..   Ny tabbe av Thomas Myhre. Håper på mer... Vil ikke ha norge til noe EM


Jeg synes det er litt creepy med folk som ikke unner sine egne noe godt...



Jeg unner fint Norge å vinne, men det bør være med nogenlunde stil. Sånn som Norge spiller for tiden så fortjener de ikke noen plass i EM.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 mar 07, 01:24
TgfkaFFK: Jo da få en ny trener. Husker Drillo tiden jeg da jeg skrek og hoppa for Seier til Norge. Så kom semb og nå Hareide som tror han er en av dem beste Norge kan ha, men at noen er uenig med meg det tåler jeg. Hadde enda hareide vurdert en annen keeper etter bosnia kampen. Myhre har pr i dag få kamper og beviser at han er Rusten. Skal vi rote bort EM p,g,a dette  ? ja er svarer så lenge Hareide valgte å la myhre stå.  En ting kan jeg innrømme det er at på borte bane har vi vært sterke veldig sterke, men hjemme det har det hanglet.

---------------------------

http://keiko99.net


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 29 mar 07, 02:22
Endret: 29 mar 07, 02:29

Hvis Norge roter bort plassen i EM så er det ikke fordi vi tar poeng borte, men fordi vi ikke tar poeng hjemme.

Det er knappest Myhres feil at vi bare såvidt klarer å score ett mål mot Bosnia på Ullevål. At den straffen til Carew gikk inn må også skrives på den store flaks-kontoen. Den var jo elendig slått, bare flaks at keeper ikke tok den.

Uavgjort borte mot Tyrkia er og blir bra det, selv om seier så ut til å være innen rekkevidde i dag. Kampen sett under ett var det ikke ufortjent at Tyrkia utlignet på slutten heller, selv om vi vel har sett nok keepertabber i Tyrkias favør for en stund nå...

Var gøy å se Brenne score. Men for en Newcastle-fan var det enda mer gøy å se Emre. En sånn midtbanespiller skulle FFK ha hatt!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 29 mar 07, 08:21

Nå vil jeg helst ikke kalle kampen mot Tyrkia for bortekamp,selvom det var det i teorien.. Hadde kampen blitt spilt i heksegryta i Tyrkia så tror jeg egentlig resultatet hadde blitt annerledes..! Greit nok at det ikke er Myhre sin feil at det ikke blir scoret mål,men når han slipper inn 3 "enkle" mål av 4 mulige(på 2 kamper),så er det Myhre sin feil...

 

Men tilbake til topic igjen,så syntes jeg Brenne gjorde en helt grei figur mot Tyrkia.. Så kanskje Hareide ser at det kan gå an å bruke andre spillere på midten enn Andresen,Svindal Larsen og Hæstad..

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Hajduk_babe

Knøttespiller

Ble medlem: 14 aug 06
Innlegg: 26

Lagt til: 29 mar 07, 09:31
Endret: 29 mar 07, 09:31

Uff.. synes synd på stakkars mannen jeg. Han har hatt noen skikkelig dårlige dager på jobb nå.. ! Og hvem har vel ikke det noen ganger? Men å ha det under en kvalikk...?  

Norge fortjener absolutt ikke å gå videre til EM, faktisk så har ikke de gutta noe ute på gresset å gjøre. Synes det er synd self. at Norge ikke kommer til å komme med. (da skal vi være dyktige og ha flaks), men det fine med det er jo at da blir vi kvitt Hareide! OG DET TRENGS!

Skal bli deilig å slippe å se den surpadda i den stygge grilldressen sin;)

Norge trenger en som slaven Bilic!

 

 

---------------------------

Hajduk Split!!! ;)


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 29 mar 07, 10:12
Endret: 29 mar 07, 10:14
Opprinnelig postet av keiko99
TgfkaFFK: Jo da få en ny trener. Husker Drillo tiden jeg da jeg skrek og hoppa for Seier til Norge. Så kom semb og nå Hareide som tror han er en av dem beste Norge kan ha, men at noen er uenig med meg det tåler jeg. Hadde enda hareide vurdert en annen keeper etter bosnia kampen.


Om Drillo er en god trener eller ikke, kan vi ta i en annen tråd. Men jeg mener han overhodet ikke er det, og at du ikke unner Norge til EM kun fordi Hareide er landlagstrener, syntes jeg er så lavmål at jeg egentlig ikke skjønner hvorfor jeg bruker min tid på å skrive et svar på noe så patetisk. Mener du at siden jeg siden jeg mener Drillo er en elendig trener, skulle sluttet å heie på FFK når han var trener her av det grunn?  

Tilbake til tråd, jeg mener Thomas Myhre er en god keeper, men han har ikke hatt sine beste dager akkurat nå. Det som kan diskuteres er om en såkalt "god" keeper gjør noen slike tabber i en EM-kvalifiseringskamp. Fint å se at Brenne scoret, bare trist å høre at han spiller for feil klubb.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 mar 07, 10:23
Martin_ Nei jeg sier ikke du skal for det du ikke osv.  Jeg kan godt si med hånden på hjerte at drillo var ingen klubb trener selv om jeg da drillo ble FFK trener hadde stor tro på han

---------------------------

http://keiko99.net


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 29 mar 07, 12:06

Opprinnelig postet av Hjælmen
Do I need to say more!?

Not for mine del.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
PH er ultras nok for meg.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340