Husk meg
Brukernavn
Passord

Sandefjord - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 mar 07, 18:15
Endret: 26 mar 07, 18:16
Treningskamp i Sandefjord tirsdag 27. mars. Kampstart kl. 1600.

Kvisvik, Berg og Piiroja er uaktuelle pga skader. Shaaban, Staw, Tarik og Shabani er uaktuelle pga landskamper.

Laget blir ifølge fredrikstadfk.no først tatt ut kl 11 i morgen.

Tipper laget blir omtrent som dette:

Bråthen
Czwartek - Martinsen - Gerrbrand - Prytz
Bjørkøy - Cacic - Ramberg - Stadheim
Fofana - Toth/Hoås

Mayer fra Østerrike skal visstnok ikke spille kampen. Han er ifølge Grönis for "kamprusten". Cacic fra Kroatia skal derimot være med i troppen og får sikkert minst 45 minutter på banen. Kouadio bør også få spilletid.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 mar 07, 18:23
Må si jeg ikke har sansen for å kjøre Bjørkøy ut på høyrekanten. Da gjør vi en god spiller middelmådig......

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 mar 07, 18:25
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Må si jeg ikke har sansen for å kjøre Bjørkøy ut på høyrekanten. Da gjør vi en god spiller middelmådig......

Jeg er helt enig. Håper vi får se han mest mulig på sentral midtbane og minst mulig - helst aldri - i andre posisjoner denne sesongen. Men frykter at Grönis - i mangel på bedre alternativ - vurderer han som en kandidat til høyre midtbane.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 mar 07, 19:54

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Må si jeg ikke har sansen for å kjøre Bjørkøy ut på høyrekanten. Da gjør vi en god spiller middelmådig......

Jeg tror kanskje Sjøhage vil gjøre en god figur på høyrekanten.


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 26 mar 07, 20:14
Opprinnelig postet av Shadar

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Må si jeg ikke har sansen for å kjøre Bjørkøy ut på høyrekanten. Da gjør vi en god spiller middelmådig......

Jeg tror kanskje Sjøhage vil gjøre en god figur på høyrekanten.

..så du mener at dersom klubben får inn en (antatt) målscorer som vi i utgangspunktet ikke har råd til så bør han flyttes ned på kanten..?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 mar 07, 20:20
Opprinnelig postet av Shadar

Jeg tror kanskje Sjøhage vil gjøre en god figur på høyrekanten.



Eggen, er det deg?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 mar 07, 20:25
Endret: 26 mar 07, 20:26
jeg håper den ene blir testa. viktig at det blir testa ut da

---------------------------

http://keiko99.net


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 26 mar 07, 21:00
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Shadar

Jeg tror kanskje Sjøhage vil gjøre en god figur på høyrekanten.



Eggen, er det deg?


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 mar 07, 21:06
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Shadar

Jeg tror kanskje Sjøhage vil gjøre en god figur på høyrekanten.



Eggen, er det deg?

 

Dagens!!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 27 mar 07, 20:45
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Shadar

Jeg tror kanskje Sjøhage vil gjøre en god figur på høyrekanten.



Eggen, er det deg?

 

Hehe, jeg skal nok slite med å argumentere for den der, ser jeg nå i etterkant, men det var bare noe jeg fikk for meg etter å ha sett videoen på hjemmesiden hans. Synes liksom han rundet han ene fyren så fint ute på kanten der, så fikk jeg det for meg at han var en "flink flanke" også :)

Trekker tilbake den påstanden


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 27 mar 07, 21:41
FFK er hvertfall greie i forsvar nå! Men hvor var FFK supporterene? Jeg var der jeg ,men kunne ikke se mange andre!!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 27 mar 07, 22:22
Hadde kommet jeg, bor til og med i sandefjord, men måtte på kurs i tønsberg kl. 16-18 :(

---------------------------

Norgesmester


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 mar 07, 00:01

Så målet til Fofana på TV2 nå. Veldig fint mål av Fofana. Lukter hvor ballen vil komme,og gjør et lite Fofana-rykk bak Sandefjord-forsvaret. Så styrer han ballen enkelt i mål med hodet

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 28 mar 07, 00:21
Endret: 28 mar 07, 00:24
Opprinnelig postet av benksliter`n

Lukter hvor ballen vil komme

Jepp!

Når en spiller først har den egenskapen, så se man det veldig fort. Og da er det ingen tilfeldighet. Fofanan vil bli en viktig spiller i år, det er like sikkert som at Edu vil være viktig for Lyn. Men det er klart at ingen enkeltspillere avgjør kamper helt alene. Langt mindre hele serien. Uansett hvor gode de er. Alle TL-lag har enkelte veldig gode angrepsspillere. Nå har vi det også. Det er ikke dermed sagt at vi vinner serien, men hvis hele laget klarer å spille bra bør dette kunne bli den beste sesongen i TL så langt.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 mar 07, 08:50
Endret: 28 mar 07, 08:50
Morsomt at Fofana markerer seg, lover godt for framtiden.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 mar 07, 08:57
Ja det er bra! Kan bli bra når vi har fullt lag det her! Men vi må ha Jonna sentralt. Tipper Tarik blir høyrekant i år. Også har vi Fofana foran sammen med Hoås!!

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 28 mar 07, 23:31

Hvem hvem her var å så kampen? Kan noen fortelle litt om hvordan Stadheim klarte seg?
(som tidligere nevnt, så har jeg tro på at han kan bidra med noe denne sesongen..)


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 26 mar 07, 19:17

Opprinnelig postet av Costanza
Treningskamp i Sandefjord tirsdag 27. mars. Kampstart kl. 1600.

Kvisvik, Berg og Piiroja er uaktuelle pga skader. Shaaban, Staw, Tarik og Shabani er uaktuelle pga landskamper.

Laget blir ifølge fredrikstadfk.no først tatt ut kl 11 i morgen.

Tipper laget blir omtrent som dette:

Bråthen
Czwartek - Martinsen - Gerrbrand - Prytz
Bjørkøy - Cacic - Ramberg - Stadheim
Fofana - Toth/Hoås

Mayer fra Østerrike skal visstnok ikke spille kampen. Han er ifølge Grönis for "kamprusten". Cacic fra Kroatia skal derimot være med i troppen og får sikkert minst 45 minutter på banen. Kouadio bør også få spilletid.

Er forsåvidt ganske enig med Constanza ang lagoppstilling, men jeg tror på en midtbane hvor Bjørkøy og Cacic bekler de sentrale plassene mens Ramberg får en litt mere tilbaketrukken rolle bak, mens Stadheim blir satt litt mere offensivt. Altså i en stjerne på midten istedet for en flat firer.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 mar 07, 23:28
Endret: 26 mar 07, 23:29

Håper Bråten har trent seg ganske mye opp siden Mosse-kampen. Hvis ikke bør vi få tak i en ny 3dde keeper så fort dom eff. Greit nok at han vil være bak både Shaaban og Staw, men vi kan jo risikere å måtte bruke ham hvis både Shaaban og Staw er skadet. Jeg regner med at cup og seriekamper blir flyttet hvis spillere må ut i landskamp. Kanskje litt vanskeligere i UEFA-cupen, men det bare understreker bare mitt poeng....

 

Noen som vet om kampen går via web-tv eller om noen kanaler som sender den ? TV2 Sporten sender den ikke.... (PDF-fil)

 

PS: har ingenting mot Bråten og er ikke et spark mot ham, men han bør holde tippeliga-standard hvis klubben skal satse på ham som 3dde keeper, av grunner nevt ovenfor.

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 mar 07, 11:55
Opprinnelig postet av Bob Page

Håper Bråten har trent seg ganske mye opp siden Mosse-kampen. Hvis ikke bør vi få tak i en ny 3dde keeper så fort dom eff. Greit nok at han vil være bak både Shaaban og Staw, men vi kan jo risikere å måtte bruke ham hvis både Shaaban og Staw er skadet. Jeg regner med at cup og seriekamper blir flyttet hvis spillere må ut i landskamp. Kanskje litt vanskeligere i UEFA-cupen, men det bare understreker bare mitt poeng....

 

Noen som vet om kampen går via web-tv eller om noen kanaler som sender den ? TV2 Sporten sender den ikke.... (PDF-fil)

 

PS: har ingenting mot Bråten og er ikke et spark mot ham, men han bør holde tippeliga-standard hvis klubben skal satse på ham som 3dde keeper, av grunner nevt ovenfor.



Nå synes jeg du er virkelig på bærtur. Hvor mange klubber i tippeligaen har en 3-keeper som holder tippeliga-standard ?? Skal jeg tippe, så finnes det ingen. Ikke RBK en gang. Det er jo så vidt Lund Hansen holder dette. Og han er vel borti mot 2- keeper i RBK blitt.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f