Husk meg
Brukernavn
Passord

Sandefjord - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 mar 07, 17:48

Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Virker som de er klart best i 2 omgangen..  

Og ifølge Demokraten får Bjørkøy mye av æren for det. Han må spille sentralt......


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 mar 07, 18:06
Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Blir sikkert noe på sporten idag. To nedrykks kandidater i treningskamp.  Cacic ut ja. Neppe kontrakt



Det var vel meninga at han skulle spille en omgang i dag.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 27 mar 07, 18:13

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=163258

 

Hva er det med Norsk fotballpresse? Når skal hatet mot FFK gi seg? FFK prestere, holder nullen, spiller bra med ett betydelig svekket lag. spiller med 5-6 spiller som ikke er i 11 og likavel klarer dem og svartmale FFKs prestasjon med og kalle dem tafatt.. hehe jeg gir meg enda over.. er egentlig litt gøy da, når vi rævkjører TL i år..


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 mar 07, 18:27
Endret: 27 mar 07, 18:28
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=163258

 

Hva er det med Norsk fotballpresse? Når skal hatet mot FFK gi seg? FFK prestere, holder nullen, spiller bra med ett betydelig svekket lag. spiller med 5-6 spiller som ikke er i 11 og likavel klarer dem og svartmale FFKs prestasjon med og kalle dem tafatt.. hehe jeg gir meg enda over.. er egentlig litt gøy da, når vi rævkjører TL i år..


Vet ikke hvem som svartmaler jeg...


For begge lag er det nok likevel godt det er en liten stund igjen til seriestart. Sandefjord viste imidlertid glimtvis god angrepsfotball mot et tafatt Fredrikstad-mannskap i starten av første omgang.

 

Omtalen "tafatt" gjelder altså ikke hele kampen, men starten i første omgang. Og ettersom jeg har lest andre steder så var Sandefjord bedre enn oss i starten av kampen, så det ser ut som VG ikke skriver noe annet enn sannheten.


Gledelig er det uansett at FFK igjen holder nullen, det lover veldig bra før seriestarten. De siste ukene blir etter det jeg har skjønt viet den offensive biten av laget, så får vi håper Grönis får rettet opp litt der også.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 27 mar 07, 17:07
Opprinnelig postet av Spurvene fra London

 

 

TV2 til Tjøllingbanen
- 26.03.2007

Tirsdag ettermiddag klokka 16.00 stiller fjorårets cupfinalister Sandefjord og Fredrikstad opp mot hverandre igjen – denne gang til treningskamp på Løveskogen i Tjølling; også kalt Tjøllingbanen. Kampen blir en treningskamp også for TV2, som kommer med fullt utstyr – stor TV-buss med regirom og 6 kameraer plassert rundt banen. De skal trene opp nye folk i TV-produksjon av fotball og har valgt seg Tjøllingbanen.
Kampen blir ikke sendt på lufta, men klubbene får en DVD av kampen etterpå. Produsent for kampen blir TV2s sjefsprodusent for fotball, Jens Cornelius Knudsen

Da kunne de vel svingene meg vist kampen på nettet eller no!!

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 27 mar 07, 16:58

i minutter til nå :) men tenker det kommer ett til av Fofana i andre omgang jeg...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 mar 07, 17:00
Ah, slik og forstå, men det er jo enda bedre.... Får Hoås opp scoringsformen også nå da.... Da kan signaturen min bli en realitet....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340