Husk meg
Brukernavn
Passord

Terje Høili: Vurderer flere kjøp.

Flat Trådet Nøstet
Side 19 av 23 19

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 mar 07, 20:07
Opprinnelig postet av paco

Han ble kåret til Irlands beste spiller i serien og på årets lag,det høres i mine ører bra ut

Noen tror han kommer fra en bedriftslagserie i Irland Ikke lett å tilfredsstille krevende FFK-supportere vet du he he he...

Vi får håpe han slår til

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 31 mar 07, 20:13
Endret: 31 mar 07, 20:13
Opprinnelig postet av paco

Han ble kåret til Irlands beste spiller i serien og på årets lag,det høres i mine ører bra ut

Synes kanskje det er litt rart at mange spillere som har blitt funnet verdige for prøvespill har blitt ansett å ikke være gode nok - og så ender man opp med å signere en spiller som ikke en gang har fått prøvespille. Mener ikke å være negativ, men jeg skjønner ikke helt hva Martyn har på papiret som de andre ikke hadde. Noe må det vel ha vært.

Men han er åpenbart en etablert spiller som burde være stabil på sitt nivå, og det skal litt til tross alt å stå fram som en ener i en liga som kontunuerlig støvsuges for alt av talenter. Lettere å være god blant andre gode spillere, mener jeg. Kan jo også være han er sulten på å vise at han er god utenfor Irland også - ettersom det i seg selv åpenbart ikke sier all verdens.

Til Irlands forsvar kan det vel sies at de i alle fall klarer å skape talenter, om de ikke klarer å holde på dem. Så noe må de vel gjøre riktig over der.

Har stor sans for de irske landslagene både i fotball og rugby. De spiller veldig disiplnert og med stor lagånd i begge idretter. Det er nok en grunn også til at mange av de irene som hentes til Premier League gjør det bra.

Og tross alt, hvis Martyn er den éne irske spilleren som er funnet verdig til å ble proff i Irland, så må det være noe ekstra ved ham.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 31 mar 07, 20:27
Opprinnelig postet av paco

Han ble kåret til Irlands beste spiller i serien og på årets lag,det høres i mine ører bra ut



Hei paco, han virker som en lovende spiller han her, men for oss er han ett forholdsvis ubeskrevet blad. Nå har det seg sann att det er Jason Byrne som er "regjerende" beste spiller i Irland, vist man kan si det. Men han gikk til Cardiff nå i vinter. Uansett så har han vunnet sligo awards, dette er noe jeg tror er en pris for beste spillere i ett vist omeråde av Irland, på lik linje med fylke eller provins eller no.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ciaran_Martyn

http://www.sligoweekender.ie/ssa/eventhistory.htm



paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 mar 07, 20:29
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Opprinnelig postet av paco

Han ble kåret til Irlands beste spiller i serien og på årets lag,det høres i mine ører bra ut



Hei paco, han virker som en lovende spiller han her, men for oss er han ett forholdsvis ubeskrevet blad. Nå har det seg sann att det er Jason Byrne som er "regjerende" beste spiller i Irland, vist man kan si det. Men han gikk til Cardiff nå i vinter. Uansett så har han vunnet sligo awards, dette er noe jeg tror er en pris for beste spillere i ett vist omeråde av Irland, på lik linje med fylke eller provins eller no.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ciaran_Martyn

http://www.sligoweekender.ie/ssa/eventhistory.htm


kom jo på årets lag med jason byrne da,står også på ffk sin side at han ble kåret til årets spiller i irland

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 31 mar 07, 20:43
sligo awards er det han har vunnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 mar 07, 20:47

Nå har FFK leid en spiller. Kan det være en spiller til som de leier/kjøper?Noen som har hørt noe?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 mar 07, 21:02
Endret: 31 mar 07, 21:13

En som sier,at det jobbes med å få Sjøhage til FFK ikveld på VGdebatt

Det skal vist jobbes med en spiller til Fredrikstad. Vet det jobbes iherdig i dette øyeblikk. Klubben vil selge han, men slik det er nå vil ikke spilleren dra. Blir spennende å se hvor mye onkel Terje kan bla opp.Det er en spiss det er snakk om og det er denne Sjøhage fra Elfsborg.

 

Noen andre som har hørt noe om dette?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 mar 07, 21:18

Allerede på neste side har han ombestemt seg og skriver:

Ingen tro på at vi får flere spillere nå.

... men vi har i hvert fall fått en spiller i dag om ikke annet, det er bedre enn ingenting!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 31 mar 07, 21:21
Mer info om spillern.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ciaran_Martyn

8 serie mål og 7 cup mål

Sligo Awards er en utmerkelse for idrettsutøvere fra Sligo, ett fylke i Irland.

http://www.sligoweekender.ie/ssa/eventhistory.htm

http://www.sligoweekender.ie/ssa/awardwinners.htm#CiaranMartyn

Den beste spillern i 2006 i Irland er Joseph Ndo, beklager for at jeg sa feil her. Men uansett det er ikke Martyn.

Ellers så legger jeg ut lista over de beste spillerne i Irland også. For 2005 mener jeg det var Byrne som vant, men det er ikke navnet hans som står på lista. Men under Jason Byrnes navn på Wikip, så står det at det var han som vant?.

http://www.rsssf.com/miscellaneous/ierpoy.html





benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 mar 07, 21:25
Opprinnelig postet av FFK1903

Allerede på neste side har han ombestemt seg og skriver:

Ingen tro på at vi får flere spillere nå.

... men vi har i hvert fall fått en spiller i dag om ikke annet, det er bedre enn ingenting!

Er lov å håpe da  

Virker faktisk her,som om Elfsborg ikke er helt avvisende for å selge Sjøhage. Men det er vel Sjøhage som bestemmer om han vil til FFK. Kanskje Høyli gir han et tilbud han ikke kan avslå he he he...

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 mar 07, 21:54
Endret: 31 mar 07, 21:56
Opprinnelig postet av benksliter`n

Noen tror han kommer fra en bedriftslagserie i Irland Ikke lett å tilfredsstille krevende FFK-supportere vet du he he he...

Vi får håpe han slår til

 

Nei, virker som det skal til signeringer som Ronaldiniho for at folk skal slutte å klage hver gang FFK henter inn en ny spiller...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 31 mar 07, 22:28
Får se hvor mye tull vi får høre i morra da. Om svensken kommer tror jeg ikke på det hvis det sies i morra, venter til mandag da.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 mar 07, 23:15

Diskusjonene går hete inne på VGdebatt. Alle vil vite hva sjokkovergangen er

FFK sitter fortsatt med midler til kjøp av spiller(tenker på Sjøhage)....kan det være Høyli som har lovet å bidra med mer til FFK,som virkelig har svingt med lommeboka her tro??? Kommer vel ingen avklaring før imorgen,uansett.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 31 mar 07, 23:19
Opprinnelig postet av benksliter`n

Diskusjonene går hete inne på VGdebatt. Alle vil vite hva sjokkovergangen er

FFK sitter fortsatt med midler til kjøp av spiller(tenker på Sjøhage)....kan det være Høyli som har lovet å bidra med mer til FFK,som virkelig har svingt med lommeboka her tro??? Kommer vel ingen avklaring før imorgen,uansett.

Sitter selv og følger nevnte diskusjon....spennende, men mest sannsynlig årets dårligste aprilspøk

Spm. er vel også hva som menes med "sjokkovergang"? Dette vil vel ikke Sjøhage gå inn under....?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 mar 07, 23:27
Vi ha fått en erstatter for Brenne,Ivorianerne som mange hadde gitt opp er på plass og har innfridd til de grader.Så nå er det på tide at folk blir fornøyde.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 mar 07, 23:30
Opprinnelig postet av Oslo
Opprinnelig postet av benksliter`n

Diskusjonene går hete inne på VGdebatt. Alle vil vite hva sjokkovergangen er

FFK sitter fortsatt med midler til kjøp av spiller(tenker på Sjøhage)....kan det være Høyli som har lovet å bidra med mer til FFK,som virkelig har svingt med lommeboka her tro??? Kommer vel ingen avklaring før imorgen,uansett.

Sitter selv og følger nevnte diskusjon....spennende, men mest sannsynlig årets dårligste aprilspøk

Spm. er vel også hva som menes med "sjokkovergang"? Dette vil vel ikke Sjøhage gå inn under....?

Spilleren kommer fra en klubb på østlandet...får ikke håpe det er en spiller som forlater FFK,Tarik eller.....

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 31 mar 07, 23:32

Opprinnelig postet av benksliter`n

Spilleren kommer fra en klubb på østlandet...får ikke håpe det er en spiller som forlater FFK,Tarik eller.....

INGEN norske klubber har råd til Tarik, så den saken er grei


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 mar 07, 23:46

Opprinnelig postet av Dokka
Får se hvor mye tull vi får høre i morra da. Om svensken kommer tror jeg ikke på det hvis det sies i morra, venter til mandag da.

 

skjer det, så skjer det i kveld, og da holder de seg ikke til i morra med å si det. Etter 00.00 i kveld, altså om ca 15 minutter stenger overgangsvinduet, så at noe mer skjer på overgangs fronten nå, er svært lite sansynlig, faktisk så lite sansynlig at det kan betegnes som helt umulig og utenklig!

 

men jeg er ellers enig med deg, ting som kommer ut i pressen i morra, er jeg svært skeptisk til.. hehe

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 mar 07, 23:50
Opprinnelig postet av T.Olsen
1. April?


Er ikke enda.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 01 apr 07, 00:01
Da var det stengt.


Flat Trådet Nøstet
Side 19 av 23 19

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f