Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Serieåpningen LSK - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 apr 07, 16:28
Opprinnelig postet av StianLarsen
Jeg lurte på billetter til LSK kampen. Noen som vet? Lyn kampen er sesongbilletter som gjelder!
så les linken da

---------------------------

http://keiko99.net


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 06 apr 07, 16:59
Endret: 06 apr 07, 16:59

Var kankje ikke så dumt å beholde Miika Multaharju nå som Prytz trolig ikke rekker kampen på mandag!

Synes han har kommet seg veldig jeg!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 apr 07, 17:06
Da tipper jeg vi får se identisk mannskap i identisk formasjon som mot Rosenborg.

Men kjedelig med Prytz... håpet han skulle bli klar.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 apr 07, 17:12
Opprinnelig postet av Jepmaster

Var kankje ikke så dumt å beholde Miika Multaharju nå som Prytz trolig ikke rekker kampen på mandag!

Synes han har kommet seg veldig jeg!

Ikke bra dette,stoler ikke på at Multe kan hamle opp med Riise

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 apr 07, 17:17
Gi multe en mulighet da benksliter`n.  Veldig trist at prytz er ute av kampen. jeg liker ikke skader, men han er vel tilbake mot lyn.

---------------------------

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 apr 07, 17:18
Opprinnelig postet av Jepmaster

Var kankje ikke så dumt å beholde Miika Multaharju nå som Prytz trolig ikke rekker kampen på mandag!

Synes han har kommet seg veldig jeg!

Det betyr vel at Christian Halvorsen sitter på benken, han er vel back up for Anders og Mikka?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 apr 07, 17:36
Døballer og Riise som servitør er de største trusslene jeg ser i Lillestrøm`s mannskap som mønstres mot FFK. Derfor er jeg litt redd for Multe kan få problemer. Ser også ut som Riise kan bli meget god i år,hvis vi ser prestasjonene hans i Royal L. og treningskamper. Riise hadde 7 assist i fjor.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 06 apr 07, 17:36
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Jepmaster

Var kankje ikke så dumt å beholde Miika Multaharju nå som Prytz trolig ikke rekker kampen på mandag!

Synes han har kommet seg veldig jeg!

Ikke bra dette,stoler ikke på at Multe kan hamle opp med Riise

 

Miika har farten i allefall...den trengs mot rise

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 apr 07, 17:53

Nå har vi skader på Raio, Anders, hva hvis Vidar også skulle bli skadet, da har vi jævlig problem. Shabani er vel for urutinert? Hvem kan vi bruke da?

I forhold Raios skadesituasjon, så er den følgende:

Fra operasjonstidspunktet og frem til han igjen vil være spilleklar går det rundt to måneder om alt forløper normalt, opplyser FFK-lege Asbjørn Sorteberg.
Raio selv sier at han etter en ukes tid kan begynne å gå på benet, og trene etter ti dager.
– Det blir ikke noe spill på meg i april, men jeg håper å være tilbake for å kjempe om en plass på laget i løpet av mai, sier FFK-forsvareren.

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 apr 07, 17:57
Da har vi jo X tromsø spiller tamas da. bedre en ikke noe

---------------------------

http://keiko99.net


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 06 apr 07, 18:02
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Hadde planlagt å benke meg foran tv`en. Men jeg kom på bedre tanker, og kjøpte billett til kampen i dag.

 

Hvor fikk du billett da?Det må ha vært i siste liten? Jeg var nettopp inne og sjekket om det gikk å kjøpe 2 billetter ved siden av hverandre nå. Det gikk ikke. Det er praktisk talt utsolgt. Mulig det er flere billetter å få kjøpt på plankehagen-feltet? Går ikke å kjøpe billetter der på billettservice.no.

Heldigvis har jeg sesongkort



Jeg kjøpte billetter på billettluka.no, fikk kjøpt billetter på bortetribuna. Må hente på billettkontoret på stadion før kampen. Åpner 2 timer før kampstart. Greit for vårs som bor i Oslo å kunne kjøp billetter på nett sånn, må jeg si. Pes å måtte overtale noen i Frstad til å kjøpe hver gang en skal på bortekamp. På ullevål og Stabekk er det jo aldri fullt, dog...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 apr 07, 18:31
Opprinnelig postet av Lex
Miika har farten i allefall...den trengs mot rise

Jeg tror nok Riise kommer til å spille indreløper. Ikke kantspiller. Dessuten er han ikke så veldig rask. LSK stiller nok med Myklebust og Essediri på kantene, og begge de er mye raskere enn Riise. Det er bra vi har hurtige backer til denne kampen.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 apr 07, 18:41
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Jepmaster

Var kankje ikke så dumt å beholde Miika Multaharju nå som Prytz trolig ikke rekker kampen på mandag!

Synes han har kommet seg veldig jeg!

Det betyr vel at Christian Halvorsen sitter på benken, han er vel back up for Anders og Mikka?


Halvorsen må ha proffkontrakt for å sitte på benken eller spille fotball i Tippeligaen. Det har han ikke.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 06 apr 07, 18:45
Var det ikke noe greier rundt det i forrige sesong? Bryne var det kanskje som ikke hadde nok spillere og søkte om en junior kunne spille, kunne ikke starte, men bli bytta inn? Eller har de endret regler? Eller har reglene vært sånn en god stund og lagene må dermed søke om disp?

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 apr 07, 18:47

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Lex
Miika har farten i allefall...den trengs mot rise

Jeg tror nok Riise kommer til å spille indreløper. Ikke kantspiller. Dessuten er han ikke så veldig rask. LSK stiller nok med Myklebust og Essediri på kantene, og begge de er mye raskere enn Riise. Det er bra vi har hurtige backer til denne kampen.

Ser ikke ut som kanarifansen tror det samme som deg,men hvis Riise blir indreløper så kan det bli Pål Strand på venstre kant og Myklebust på høyre. Essediri virker ikke så aktuell.

Dette var laget til LSK mot Lyn i Generalprøven:

Heinz Müller - Dan Anton Johansen, Anders Rambekk, Frode Kippe, Shane Stefanutto - Espen Søgård, Kasey Wehrman, Khaled Mouelhi - Bjørn Helge Riise, Olivier Occean, Magnus Myklebust.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 apr 07, 21:22
hvem bør ta dø baller mot lsk med både kvisvik og prytz ute ?  jeg så at fofana prøvde, men det var ikke det beste jeg har sett, men for all del han kan ha trent nå og blitt bedre, men har vi flere kort på hånden ?

---------------------------

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 apr 07, 21:25
Opprinnelig postet av keiko99
hvem bør ta dø baller mot lsk med både kvisvik og prytz ute ?  jeg så at fofana prøvde, men det var ikke det beste jeg har sett, men for all del han kan ha trent nå og blitt bedre, men har vi flere kort på hånden ?

Tarik tar dødballer for U-landslag, og Fofana skal jo heller ikke være helt borte i natten, selv om han ikke imponerte med den biten under kampen mot Rosenborg.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 apr 07, 21:25

Opprinnelig postet av keiko99
hvem bør ta dø baller mot lsk med både kvisvik og prytz ute ?  jeg så at fofana prøvde, men det var ikke det beste jeg har sett, men for all del han kan ha trent nå og blitt bedre, men har vi flere kort på hånden ?

Jeg tipper det blir Tarik og Fofana som tar seg av døballene

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 06 apr 07, 22:17

Opprinnelig postet av Svupzz
Var det ikke noe greier rundt det i forrige sesong? Bryne var det kanskje som ikke hadde nok spillere og søkte om en junior kunne spille, kunne ikke starte, men bli bytta inn? Eller har de endret regler? Eller har reglene vært sånn en god stund og lagene må dermed søke om disp?

Jupp, stemmer.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 apr 07, 23:42

Tarik tar fra høyre og Fofana fra venstre.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f