Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Serieåpningen LSK - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 apr 07, 10:53
Opprinnelig postet av kanari

Ja, da nærmer det seg..

Blir dere mange FFK-supportere på Åråsen? Skuffende oppmøte de siste gangene synes jeg..

Dere er uansett velkommen på Martins før match!

Ja,oppmøtet til FFK-supportere har vel ikke vært så stort mot Lillestrøm og Stabæk. Ser ut som de fleste FFK-supportere liker å dra på Ullevåll på bortekamp mot Lyn og Vålerenga.Alt fra 2000-7000 FFK-supportere har møtt opp på seriekamper på Ullevåll. Har vel noe med stadion og kampenes viktighet å gjøre....eller begynner det å bli en tradisjon å mobilisere på Ullevåll? Det er jo omtrent like lang reise.Blir nok minst 2000 rød/hvite fans på Åråsen i serieåpningen.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 apr 07, 10:56

Det har nok noe å gjøre med at bortekampene mot LSK har kommet på litt ugunstig tidspunkt de siste to sesongene. I åpningskampen i 2004 var vi jo - naturligvis - veldig mange. Det blir det nok denne gangen også. Selv om jeg tror at TV-avtalen generelt - og det faktum at denne kampen går på gratis kanal spesielt - kanskje kan ha en litt negativ effekt på oppmøte.

 


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 04 apr 07, 17:50

Hadde planlagt å benke meg foran tv`en. Men jeg kom på bedre tanker, og kjøpte billett til kampen i dag.

 


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 apr 07, 18:19
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Hadde planlagt å benke meg foran tv`en. Men jeg kom på bedre tanker, og kjøpte billett til kampen i dag.

 

 

Kjøpte billett på lørdag, liger i skapet, alt er klart, bare tiden kunne gått litt fortere...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Seriestarten nærmer seg....

Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 apr 07, 18:30
Endret: 04 apr 07, 18:30
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Hadde planlagt å benke meg foran tv`en. Men jeg kom på bedre tanker, og kjøpte billett til kampen i dag.

 

Hvor fikk du billett da?Det må ha vært i siste liten? Jeg var nettopp inne og sjekket om det gikk å kjøpe 2 billetter ved siden av hverandre nå. Det gikk ikke. Det er praktisk talt utsolgt. Mulig det er flere billetter å få kjøpt på plankehagen-feltet? Går ikke å kjøpe billetter der på billettservice.no.

Heldigvis har jeg sesongkort

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 04 apr 07, 18:31
Opprinnelig postet av benksliter`n

Heldigvis har jeg sesongkort



På Åråsen?

---------------------------

Ære være Plankebyen


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 apr 07, 18:34
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av benksliter`n

Heldigvis har jeg sesongkort



På Åråsen?

Sorry,trur jeg har fått i meg en bayer for mye

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 apr 07, 18:52
Det er nå helt sikkert at super Ray ikke rekker LSK kampen, men han håper og tror at Lyn kampen hjemme

---------------------------

http://keiko99.net


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 apr 07, 18:57

Opprinnelig postet av keiko99
Det er nå helt sikkert at super Ray ikke rekker LSK kampen, men han håper og tror at Lyn kampen hjemme

Tipper Fofana eller Martyn tar hans plass. Ikke overrasket hvis Martyn får sin debut med en gang. Han har jo vært igang med serien lenge i Irland. Overbeviser han Grønhagen på trening,så er han klar på denne plassen.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 apr 07, 18:59
Opprinnelig postet av benksliter`n
Tipper Fofana eller Martyn tar hans plass. Ikke overrasket hvis Martyn får sin debut med en gang. Han har jo vært igang med serien lenge i Irland. Overbeviser han Grønhagen på trening,så er han klar på denne plassen.

Siden det var ganske vellykket i generalprøven mot RBK, så tror jeg Grönis velger samme opplegg mot LSK og stort sett de samme spillerne. Det vil si en variant av 4-5-1 med Fofana og Tarik som offensive midtbanespillere og Hoås som oppspillspunkt. Da blir det Ramberg, Bjørkøy og Stadheim på midten. Eneste forskjell fra kampen mot RBK er vel at Prytz går inn for Multaharju hvis han er 100 % kampklar. Tviler sterkt på at Martyn starter kampen etter bare å ha vært her én uke.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 apr 07, 19:12

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av benksliter`n
Tipper Fofana eller Martyn tar hans plass. Ikke overrasket hvis Martyn får sin debut med en gang. Han har jo vært igang med serien lenge i Irland. Overbeviser han Grønhagen på trening,så er han klar på denne plassen.

Siden det var ganske vellykket i generalprøven mot RBK, så tror jeg Grönis velger samme opplegg mot LSK og stort sett de samme spillerne. Det vil si en variant av 4-5-1 med Fofana og Tarik som offensive midtbanespillere og Hoås som oppspillspunkt. Da blir det Ramberg, Bjørkøy og Stadheim på midten. Eneste forskjell fra kampen mot RBK er vel at Prytz går inn for Multaharju hvis han er 100 % kampklar. Tviler sterkt på at Martyn starter kampen etter bare å ha vært her én uke.

Tror uansett Martyn kan få spilletid mot et tøft fysisk Lillestrøm-lag. Fofana kan bli litt for lett i denne kampen. Han har heller ikke vært lenge i stallen.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 apr 07, 19:15
Opprinnelig postet av benksliter`n
Tror uansett Martyn kan få spilletid mot et tøft fysisk Lillestrøm-lag. Fofana kan bli litt for lett i denne kampen. Han har heller ikke vært lenge i stallen.

Jeg tror hurtigheten til Fofana og Tarik som offensive midtbanespillere kan bli helt avgjørende for FFK-suksess i en kamp som denne. Da kan vi bli livsfarlige i overgangene. Men at Martyn kommer inn i løpet av kampen ser jeg ikke bort i fra. Men at han starter ser jeg på som høyst tvilsomt, og det ser jeg at han gjør selv også.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 04 apr 07, 20:13
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av benksliter`n
Tror uansett Martyn kan få spilletid mot et tøft fysisk Lillestrøm-lag. Fofana kan bli litt for lett i denne kampen. Han har heller ikke vært lenge i stallen.

Jeg tror hurtigheten til Fofana og Tarik som offensive midtbanespillere kan bli helt avgjørende for FFK-suksess i en kamp som denne. Da kan vi bli livsfarlige i overgangene. Men at Martyn kommer inn i løpet av kampen ser jeg ikke bort i fra. Men at han starter ser jeg på som høyst tvilsomt, og det ser jeg at han gjør selv også.
Ja det ville være merkelig hvis Fofana ikke får starte.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 04 apr 07, 21:00
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av benksliter`n

Heldigvis har jeg sesongkort



På Åråsen?

Sorry,trur jeg har fått i meg en bayer for mye

Enten en bayer for mye, eller en bayer for lite. Det er aldri godt å vite!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 apr 07, 22:11
Som Costanza sier så kommer nok farta til Tarik og Fofana til å væra det som skaper trøbbel for Lillestrøm. Håper Hoås kan vinne mye oppspill, så skal vi bli veldig farlige i bakrommet.

StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 06 apr 07, 16:00
Hørt det legges ut flere billetter imorgen? stemmer det? Eller er dte helt utsolgt?

---------------------------

Camp nou er det vakreste jeg har sett i hele mitt liv


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 apr 07, 16:01
står noe om dette her

---------------------------

http://keiko99.net


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 apr 07, 16:02
Endret: 06 apr 07, 16:04

Opprinnelig postet av StianLarsen
Hørt det legges ut flere billetter imorgen? stemmer det? Eller er dte helt utsolgt?

Synes jeg leste noe sted,at FFK får tilbake ev. ikke solgte billetter fra Lyn 2 påskedag. Ikke sikker,men.

EDIT: ahh...liten bom av meg,sorry

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 06 apr 07, 16:08
Endret: 06 apr 07, 16:09

Man får da tilbake billetter! Men da blir man jo på en måte sittende sammen med lyn supportere da! for jeg ser at de har laget skille gjerde mellom borte supporterene og resten av tribunen! det er vel på endten på  500 eller på 1000 borte supportere!

 

Men hva gjør egentlig det under serieåpningen mot Lillestrøm?

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 06 apr 07, 16:17
Jeg lurte på billetter til LSK kampen. Noen som vet? Lyn kampen er sesongbilletter som gjelder!

---------------------------

Camp nou er det vakreste jeg har sett i hele mitt liv



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f