Husk meg
Brukernavn
Passord

[Rykte eller Sannhet] Martin Andresen klar.

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Klaus_Brann

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 41

Lagt til: 05 mar 07, 22:08
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Klaus_Brann
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
kanskje fordi FFK har vunnet like mye som dere de siste 10 åra.... 1 cup gull....


Du kan jo se på de siste års plasseringer og se hvilket lag som har endt høyest, og hvilket lag som har størst sannsynlige sjanser til å hevde seg...
Han dro til Brann med håp og ambisjoner om å vinne noe, og da med serien i første rekke, noe som var veldig nære ved å skje i fjor, og som forhåpentligvis blir en realitet i år.

Hvis du mener det er en grunn, så burde vel han ville dra til klubber som har vunnet mer de siste åra, han dro til Brann fordi han mente vi hadde et stort uutløst potensiale. Og det kan vel ingen si seg uenig i, vi når langt, men sjelden den siste biten...

Problemet er vel at han er østlending. Ingen østlendiger orker vel å bo særlig lenge i Bergen....?



Tror nok han trives..Jeg er østlending jeg, og jeg orker det fint:-)
Det er bare 10.000 ganger deiligere når sola først kommer fram, og man nyter den skikkelig da.
Dessuten går det jo an å dra på ferie til østlandet om sommeren, og det er deilig...  

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 mar 07, 22:45

Opprinnelig postet av Klaus_Brann

Dessuten går det jo an å dra på ferie til østlandet om sommeren, og det er deilig...  


Hehe, det minnet meg om en episode fra den gang man var ung...  En kamerat fikk overtalt dama si, som var fra Bergen, om å legge tre uker av hennes sommerferie til Hvaler. 

Jeg trur det regnet hver dag i tre uker mens ho var på Hvaler, mens det i Bergen var knallsol - en sommer for historiebøkene...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 05 mar 07, 22:52
Utrolig at det går ann og skrive en rykte tråd på 7 sider på en spiller som aldrig engang har hvert i samtaler eller vurdert av FFK.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 05 mar 07, 23:33
utrolig håpløst ....

---------------------------

hoodrat nr. one


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 05 mar 07, 23:41
..og en spiller som de aller fleste burde forstå ikke er aktuell, uansett hva ryktemakerne sier, faktisk. Det er liksom litt imponerende, i negativ forstand.

Klaus_Brann

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 41

Lagt til: 05 mar 07, 23:53
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Klaus_Brann

Dessuten går det jo an å dra på ferie til østlandet om sommeren, og det er deilig...  


Hehe, det minnet meg om en episode fra den gang man var ung...  En kamerat fikk overtalt dama si, som var fra Bergen, om å legge tre uker av hennes sommerferie til Hvaler. 

Jeg trur det regnet hver dag i tre uker mens ho var på Hvaler, mens det i Bergen var knallsol - en sommer for historiebøkene...



Hehe, heldig med den ja:-)
Hvaler er stedet å være om sommeren ja!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 mar 07, 07:52
Endret: 06 mar 07, 07:53

Opprinnelig postet av paco
Utrolig at det går ann og skrive en rykte tråd på 7 sider på en spiller som aldrig engang har hvert i samtaler eller vurdert av FFK.

Opprinnelig postet av torkr
utrolig håpløst ....

Opprinnelig postet av algern0n
..og en spiller som de aller fleste burde forstå ikke er aktuell, uansett hva ryktemakerne sier, faktisk. Det er liksom litt imponerende, i negativ forstand.

Skaviseeee....Tre innlegg; der det ene tar over for det andre i klagingen over at det går ann å skrive en ryktetråd om dette på 7 sider...

Gratulerer! Dere økte antallet innlegg i tråden med 5%, samtidig som dere bidro til å holde den i live uten å tilføre noe nytt. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 mar 07, 10:47
Endret: 06 mar 07, 17:52
Opprinnelig postet av Klaus_Brann
Tror nok han trives..Jeg er østlending jeg, og jeg orker det fint:-)
Det er bare 10.000 ganger deiligere når sola først kommer fram, og man nyter den skikkelig da.
Dessuten går det jo an å dra på ferie til østlandet om sommeren, og det er deilig...  
Er du medgangssupporter?? Begynner å heie på Brann bare fordi du flytter dit.. Jeg har bodd lenge på sørlandet men heier ikke på Start av den grunn..

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 06 mar 07, 11:01
Opprinnelig postet av denialsander
Skaviseeee....Tre innlegg; der det ene tar over for det andre i klagingen over at det går ann å skrive en ryktetråd om dette på 7 sider...

Gratulerer! Dere økte antallet innlegg i tråden med 5%, samtidig som dere bidro til å holde den i live uten å tilføre noe nytt. 



hva bidro du med fortelle om kameraten din og dama hans???? du holder deg on topic i 5% av inleggene dine ;)

---------------------------

hoodrat nr. one


Klaus_Brann

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 41

Lagt til: 06 mar 07, 17:37
Endret: 06 mar 07, 17:53
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av Klaus_Brann
Tror nok han trives..Jeg er østlending jeg, og jeg orker det fint:-)

Det er bare 10.000 ganger deiligere når sola først kommer fram, og man nyter den skikkelig da.
Dessuten går det jo an å dra på ferie til østlandet om sommeren, og det er deilig...  

Er du medgangssupporter?? Begynner å heie på Brann bare fordi du flytter dit.. Jeg har bodd lenge på sørlandet men heier ikke på Start av den grunn..

Er du komplett idiot??Hvor i alle dager tar du det fra at jeg begynte å heie på Brann når jeg flyttet dit???

Jeg har gjort det fra jeg var liten gutt, og medgangssuporter kan du vel ikke kalle en Brann supporter.

De årene jeg bodde på østlandet reiste jeg på alle østlandskampene til Brann, pluss noen hjemmekamper pr. år, så ikke kom her med dårlige tippekunnskaper!

 

 


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 mar 07, 19:10
ok, da er du ikke medgangssupporter, bare en rar tulling

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 mar 07, 19:36
Opprinnelig postet av torkr
Opprinnelig postet av denialsander
Skaviseeee....Tre innlegg; der det ene tar over for det andre i klagingen over at det går ann å skrive en ryktetråd om dette på 7 sider...

Gratulerer! Dere økte antallet innlegg i tråden med 5%, samtidig som dere bidro til å holde den i live uten å tilføre noe nytt. 



hva bidro du med fortelle om kameraten din og dama hans???? du holder deg on topic i 5% av inleggene dine ;)


Vet ikke om jeg bidro til noe annet enn å få noen til å trekke på smilebåndet... Det er mer det er mulig å si om innlegg som klager på andre innlegg som ikke inneholder noe om tråden.

(som dette)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 mar 07, 19:39
Tror i grunn Martin Andresen er debattert ferdig i denne tråden, ser i hvert fall ut som enkelte er mer lysten på å diskutere andre ting. Stenger denne, og om miraklenes tid ikke er forbi og han skulle signere, så får det heller bli startet en ny tråd.


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340