Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Viking 2/3-2007

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 9 1

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 feb 07, 23:16
Endret: 28 feb 07, 23:17

Da er det klart for siste kamp på La Manga. FFK-Viking ,kl13 30 på Fredag.

Viking,er et lag som har slitt litt i treningskampene til nå. FFK har vært meget positive i det deffensive spillet til nå. Vi får håpe dette er noe som har satt seg i laget nå. Trygghet bakover på banen er viktig. Vi venter fortsatt,at det gode offensive spillet skal komme i gang. Ser ikke så lyst ut på den fronten,mht det spillematrialet vi besitter i øyeblikket. Men vi kan vel håpe en liten bedring også der. Tror alikevel,at med det spillermaterialet vi har,så blir dødballene viktige for FFK. Kan vi ikke spille dem ut,så må vi være gode på dødballene. Vi har fått inn 2 spillere som er gode i dødballspillet. Martinsen og Prytz. Vi så allerede i kampen mot Lyn,hvor farlig Martinsen er på dødballer. Han er god på hodet og agressiv på ball. Han har scoret 3-4 mål pr. sesong i Moss. Prytz presenterte noe av sine evner på dette området mot Sparta.Tenker på de 2 frisparkene han hadde der. Sist sesong hadde ikke FFK noen gode frisparkskyttere. Håper Prytz kan sette noen frispark i løpet av sesongen. Han har i tillegg,meget gode fremspill,med sin følsomme venstrefot. Kanskje FFK blir et meget godt dødball-lag denne sesongen? Nøkelen til dette ligger vel da i Piiroja,Martinsen,Prytz og Kvisvik

Tipper FFK vinner 1-0 eller 2-0, scorer mål på dødball(er) ,og at de er bunnsolide i forsvar igjen 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 mar 07, 08:51
Endret: 01 mar 07, 08:52

"Sist sesong hadde ikke FFK noen gode frisparkskyttere."

Hvis ikke Raymond var en god frisparkskytter i fjor da har ikke jeg forstått en dritt. Er vel nok å minne om cupfinalen??

Ellers er jeg enig i tipset; FFK vinner med ett eller to mål...

---------------------------

RednWhite


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 mar 07, 08:53
Endret: 01 mar 07, 08:55
Opprinnelig postet av HotDream

"Sist sesong hadde ikke FFK noen gode frisparkskyttere."

Hvis ikke Raymond var en god frisparkskytter i fjor da har ikke jeg forstått en dritt. Er vel nok å minne om cupfinalen??

 

I ordet frisparkskytter så mener han kanskje å skyte i målet, i så fall er jeg enig i at det har vært en liten mangelvare. Kvisvik er god på å slå frispark (altså innlegg), men ikke så god på å skyte dem. Vi skulle hatt en som kunne puttet mål på frispark på rundt 20 meter, det har jeg i grunn savnet en stund i FFK når jeg tenker meg om. Det har vært et og annet drømmetreff fra enkeltspillere, men i grunn ingen som har pekt seg ut til å være fast til å skyte. Vi har ingen Gamst på laget i så måte. Men jeg kunne alltids gjort en glimrende jobb, mine langskudd er fryktet!

 

Tipper at det blir en kjedelig 0-0-kamp dette...


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 mar 07, 09:01
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av HotDream

"Sist sesong hadde ikke FFK noen gode frisparkskyttere."

Hvis ikke Raymond var en god frisparkskytter i fjor da har ikke jeg forstått en dritt. Er vel nok å minne om cupfinalen??

 

I ordet frisparkskytter så mener han kanskje å skyte i målet, i så fall er jeg enig i at det har vært en liten mangelvare. Kvisvik er god på å slå frispark (altså innlegg), men ikke så god på å skyte dem. Vi skulle hatt en som kunne puttet mål på frispark på rundt 20 meter, det har jeg i grunn savnet en stund i FFK når jeg tenker meg om. Det har vært et og annet drømmetreff fra enkeltspillere, men i grunn ingen som har pekt seg ut til å være fast til å skyte. Vi har ingen Gamst på laget i så måte. Men jeg kunne alltids gjort en glimrende jobb, mine langskudd er fryktet!

 

Tipper at det blir en kjedelig 0-0-kamp dette...

Om han mener det så er jo det forsåvidt riktig... Vi mangler en som kan "blåse" kula i mål direkte, men jeg syns ikke det gjør noe om ballen må innom en spiller før den går i mål. Er ikke så mange i Tippeligaen som skyter som Gamsten....om noen? Ellers tror jeg Viking er omtrent på samme nivå som ifjor. De kommer til å slite på nedre halvdel av tabellen. Tynn stall.

---------------------------

RednWhite


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 mar 07, 09:08

Opprinnelig postet av HotDream
Om han mener det så er jo det forsåvidt riktig... Vi mangler en som kan "blåse" kula i mål direkte, men jeg syns ikke det gjør noe om ballen må innom en spiller før den går i mål. Er ikke så mange i Tippeligaen som skyter som Gamsten....om noen? Ellers tror jeg Viking er omtrent på samme nivå som ifjor. De kommer til å slite på nedre halvdel av tabellen. Tynn stall.

Blir litt utenfor kampen dette, men når ballen ligger omtrent rett foran mål og det er 20 meter til mållinja, så er det vel best å prøve et skudd vil jeg tro. Blir vanskelig å legge inn når ballen ligger omtrent midt foran målet, på kantene derimot.

Nei, Gamsten er det nok bare en av, og det er ikke all verden med spillere som kan blåse den ballen i mål heller, men en slik spiller kan fort gi oss en del ekstra mål i løpet av en sesong.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 mar 07, 09:43
Opprinnelig postet av FFK1903

 Nei, Gamsten er det nok bare en av, og det er ikke all verden med spillere som kan blåse den ballen i mål heller, men en slik spiller kan fort gi oss en del ekstra mål i løpet av en sesong.

Enig, og Prydz er ut fra hans forsøk i kampen mot Sparta en spennende spiller i så måte.

Følger litt ekstra med i morgen siden jeg bor her borte (Rogaland) vi bare slå Viking  . Tror jo også det da. Viking sliter med skader og tynn stall...  Heia Fredrikstad

 

---------------------------

RednWhite


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 01 mar 07, 11:03
Noen som vet om denne kampen sendes på web-tv?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 mar 07, 11:10
Ja..

---------------------------

http://keiko99.net


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 mar 07, 20:57
Opprinnelig postet av FFK1903

I ordet frisparkskytter så mener han kanskje å skyte i målet, i så fall er jeg enig i at det har vært en liten mangelvare. Kvisvik er god på å slå frispark (altså innlegg), men ikke så god på å skyte dem. Vi skulle hatt en som kunne puttet mål på frispark på rundt 20 meter, det har jeg i grunn savnet en stund i FFK når jeg tenker meg om. Det har vært et og annet drømmetreff fra enkeltspillere, men i grunn ingen som har pekt seg ut til å være fast til å skyte. Vi har ingen Gamst på laget i så måte. Men jeg kunne alltids gjort en glimrende jobb, mine langskudd er fryktet!

 

Frisparka til Kvisvik var en av de få tinga jeg var virklig misfornøyd med ifjor. Han virka usikker, udrilla og tafatt, og hadde sjelden eller aldri virkelig gode forsøk på mål.

Jeg tipper dette var fordi han ikke ble drilla på trening som seg hør og bør med en spesialist, og dette må nok trenerapparatet ta på sin kappe.

Jeg trodde virkelig at det i moderne fotball ble jobba intenst med sånne spesialoppgaver?

Jeg vil tro det er naturlig å ha to frisparkspesialister i hver eneste førsteoppstilling, en venstrebent, og en høyrebent, sånn at man kan stå to mann og true begge kanter av muren ved frispark, spesielt når det er litt avstand til mål sånn at man kan få stor effekt av skru i ballen...


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 01 mar 07, 21:05
Var det ikke en slik rolle Alshen skulle ha i denne sesonge? Mente jeg leste det et sted tidligere. Alshen burde vel kunne lære bort ett og annet om frispark...

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 01 mar 07, 21:14

må huske på at frispark er noe han kan trene på selv også. utenom treningstid. men trur ikke kvisviken er motivert nok.

er sikker på at når han var yngre, så trena han på sånt hele tiden. se på gamst. mark hughes sier han står en halvtime etter hver trening omtrent å trener på frispark. er en grunn til at han får det til så bra. men må huske på at gamst er ung enda. å har lyst til å gjøre litt for å bli enda bedre. kvisvik begynner å dra på åra, å har ikke den samme motivasjon.

 se bare på tommy svindal i odd. han er på samme alderen. han har gått ned 6 kg siden sesongslutt. å føler seg mye bedre form. hadde kvisvik hatt litt av det samme så hadde han nok blitt bedre. men trur desverre han har kommet til gamlebyen for å slappe av å ha det morro med fotballen. å ikke slite seg ihjel. noe han også fikk lov til en viss grad av eggen.

får håpe den nye treneren får kjørt han skikkelig frem mot seriestart. da trur jeg vi kan se en kvisvik som er i form. å gjør det mye bedre. syns han har vært en skygge av seg selv etter han kom hit. selvom han har hatt noen veldig bra kamper innimellom. jeg hadde mye større forventninger til han enn det han har vist hittil for oss. men noe kan ha med at han ikke får de samme løpa å legge pasningene sine til, som han gjorde i brann.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 mar 07, 22:45
Har jo spora helt av dette....

---------------------------

RednWhite


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 01 mar 07, 22:48

syns vi burde starte sånn:

                    Shabban

-PAC-Gerrbrand-Martinsen-Prytz-

-Tarik-Bjørkøy-Ramberg/Stadheim-Kvisvik

                   -Toth-Heavy

---------------------------

CUPVINNER 06


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 01 mar 07, 23:20
¨                Rami
Multe   Gerrbrandt  Agim Prydtz

Bjørkøy Berg Elvestad Kvisvik

         Hoås  Tarik

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 01 mar 07, 23:50

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
¨                Rami
Multe   Gerrbrandt  Agim Prydtz

Bjørkøy Berg Elvestad Kvisvik

         Hoås  Tarik

Er Elvestad i La Manga-troppen da?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 02 mar 07, 00:02
Mener da han er med der.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 mar 07, 00:04
Elvestad er med. Han er jo fullverdig medlem av a-stallen og "treningsgruppe 1".

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 02 mar 07, 00:07

Skal vi kjøre med toppet lag mener jeg at det bør se slik ut med tanke på skadesituasjonen per i dag..

 

rami

 

pål

vidar

gerrbrand

anders

 

tarik

jonna

ramberg

raymond

 

mishy

heavy

---------------------------

Frihet for Ultras!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 02 mar 07, 00:08
Vidar har fått gnagsår og kommer ikke til og spille :)

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 02 mar 07, 00:40
                                         rami
pål                vidar                            gerrbrand            prytz

stadheim/multe    jonna          ramberg             kvisvik

                             Toth/Heavy     Tarik



Vil gjerne se tarik som spiss igjen, mener nesten at han er vårt sterkeste kort på spissplass for øyeblikket.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 9 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340